Seko mums :

Givi V37N koferu tests


Vai vēlaties doties brīvdienās, nedēļas nogalē vai vienkārši nepieciešama ikdienas uzglabāšana? Ja meklējat ietilpīgu un diskrētu bagāžu, jums vajadzētu tos izpētīt givi V37N koferi.

Ir labi bāri

Kāds stāsts, šie givi V37N koferi ! Viņi ieradās piegādāti tieši no piegādātāja ar vienu atslēgu, kas bija salauzta slēdzenē, bet otra saliekta. Tajā pašā laikā, kāda ideja atstāt atslēgas... Jebkurā gadījumā. Viņus aizstāja ar Givi, protams, bet tomēr pārbaudiet koferu stāvokli pirms piegādes pieņemšanas. Patiesībā viņi bija slikti ievietoti milzīgā kastē, un viņi sadūrās.

Turklāt stieņi, kurus Motoblouz man ieteica, nebija īstie. Tāpēc mums bija jāņem atsauces tieši no Givi vietnes. Motoblouz vēl neuzskaitīja manam motociklam nepieciešamos stieņus, tāpēc man tie bija jāpasūta tieši no piegādātāja, kas prasīja ilgu laiku. Starp pirmo pasūtījumu un operatīvajām lietām + stieņiem pagāja 4 mēneši. Neatstājiet to pēdējā brīdī, lai dotos atvaļinājumā ar es tev saku, es. XD

Vēl viens padoms: pirms pasūtīšanas koferi jūsu motociklam, pārliecinieties, vai stieņi ir jūsu modelim un ir faktiski pieejami. Mans vīrietis bija pasūtījis Shad korpusus savam CB650, un, tā kā ražotāja atbalsta stieņi nebija noliktavā, viņš nevarēja tos uzstādīt mūsu šīs vasaras braucienam.

Givi V37N korpusu uzstādīšana ar vienu klikšķi

Tur nav ko teikt. Kad velosipēdam ir uzstādīti stieņi (kredīts manam vīrietim, jo ​​man kā vērsim nācās piespiest skrūves ielikt caurumiem priekšā un man nebija spēka to izdarīt), vienkāršāk nav iespējams. Tu ieliec dibenu robos, spiež uz velosipēda pusi, noklikšķ, ir ieslēgts. Lai atbloķētu, uzsitiet ar atslēgu slēdzenē, nospiediet lielo sarkano pogu, noklikšķiniet un noņemiet tās. Rokturis to pārnēsāšanai ir labi novietots un nodrošina labu satvērienu.

Stilīga, bet nepraktiska forma

Es saprotu, ka šie givi V37N koferi ir veidoti tā, lai tie paliktu diskrēti un pēc iespējas cieši sekotu motocikla līnijām. Viņi to dara ļoti labi. Esmu diezgan apmierināts ar šo aspektu. Tiem arī bija jābūt saderīgiem ar pasažiera kājām, līdz ar to arī to neticamā forma.

Bet, no otras puses, kad dodaties ceļojumā / kempinga režīmā un jums tās vairākas reizes dienā jāatver un optimāli un efektīvi jāuzglabā tajās savas lietas, tas ir sarežģīti. Jebkurā gadījumā tas ir acīmredzami mazāk praktisks nekā trekker tipa koferi, kas ir taisnstūrveida (un neglīti, ok), un kas atveras no augšas. Jo tur papildus vertikāli un pa vidu atveramajai mantu glabāšanas forma ir... netipiska. Jums ir nedaudz jāskatās, lai optimizētu paralēlskaldņu krātuvi. Ja jums ir drēbes vai mīkstas lietas, kas jāpieguļ, nav problēmu. Bet, tiklīdz jums ir jāiekļauj apavu pāris, kaste ar to, kvadrātveida pirmās palīdzības komplekts vai tā maisiņš, tas ir Tetris. Kvadrātsoļos!

Vadība: bērnu spēle

Lieta, kas nav slikta, bet nedaudz kaitinoša ikdienā, kad bieži atverat koferus dienas laikā, lai paņemtu lietus piederumus, uzglabātu iepirkšanos vai, piemēram, noliktu cimdus, ir tas, ka jūs nevarat atvērt vai aizvērt koferi bez lai atslēga ir slēdzenē. Tā kā biju paņēmusi tikai vienu, tā kā abiem koferiem tas bija vienāds, tad pavadīju laiku, mainot kofera atslēgu. Ja es būtu paņēmis abus, tā būtu bijusi tāda pati cīņa, jo viņi būtu bijuši pie viena atslēgu piekariņa, lai tos nepazaudētu.

Es gribēju sakravāt somas, pirms klusi aizbraucu uz mājām, noliekot tās uz galda. Neiespējami. Ir drošības ierīce, kas neļauj atvērt givi V37N koferi lielā. Ideja ir novērst čemodāna satura izlīšanu uz zemes, atverot to vertikāli uz motocikla. Labi. Izņemot to, lai to piepildītu, labi… es nevarēju. Un vāks nepalika vaļā, tāpēc negribējās dabūt uz pirkstiem. Tas salauza manas olnīcas, un man ātri nācās atskrūvēt šo drošības līdzekli, kas man šķita nepanesams. No otras puses, jums ir jāatceras uzlikt vāku augšstilbam, atverot to vertikāli, tas pats par sevi saprotams. Pretējā gadījumā viss nokrīt zemē.

Vai vēlaties pārskatīt iekšējo krātuvi?

Divi iepriekš minētie punkti, koferu forma un atvērums, liek man pievērsties šādam jautājumam: čemodāna iekšējais izkārtojums givi V37N koferi. Ir interjera somas, kas ir paredzētas, lai atvieglotu jūsu dzīvi. Tas ir paredzēts, lai, atverot to, viss neizkristu un sagatavotu lietas, lai tās atbilstu čemodāna formai. Bet šīs somas ir gandrīz būtiskas. It īpaši, ja izvēlaties atstāt apsardzi. Šī iemesla dēļ es uzskatu, ka Givi ir nedaudz abus , ka tie tiek pārdoti atsevišķi. Atklāti sakot, ņemot vērā cenu, ko maksā koferi (un tie ir salīdzinoši pieņemami), tie ir jāpārdod kopā ar to. Īsumā. Vēloties notestēt šādus koferus, saliku savas mantas dažādās somās, lai tās būtu minimāli sašķirotas un viegli atrodamas.

Vakarā izņēmu visu savu “drēbju” koferi un paņēmu līdzi uz telti. Bet iekšējie sēžammaisi ļauj visu laiku atstāt koferus uz motocikla un paņemt tikai to saturu. Tas ir mazāk smags pārnēsāšanai nekā čemodāns. Pēc tam ar šiem koferiem ir tik viegli rīkoties, ka man nemaz tik ļoti netraucēja, ka bija jānēsā divas reizes dienā.

Izturība pret jebkuru testu

THE givi V37N koferi piedzīvoja dažus triecienus: apgriezienu, kura laikā benzīntankā berzējās pret stabu (domāju, ka ir ok, bet patiesībā nē ^^). Otrs, es domāju, ka es noteikti kaut ko berzēju braukšanas laikā, ņemot vērā zīmola virzienu. Info: Biju pieņēmis, ka koferu platums noteikti bija paredzēts šaurāks par stūri. Patiesībā nē. Ja neskaita to, ka sākumā man bija nelielas grūtības ar tiem braukt, šie givi koferi ir izturīgi, tas ir tas, ko es gribēju sasniegt. Es pārbaudīju jums, haha.

No otras puses, es gaidīju, ka cietie koferi noteikti būs ūdensizturīgāki nekā mīkstā bagāža. Nu nē, patiesībā. Tipiska ūdensizturīga mīksta soma sausais maiss, kad tas ir pareizi aizvērts, var ielikt pludiņā. Tas iekšpusē paliek sauss. Tur, uz givi V37N koferi, kad tas peldēja visu dienu, roktura iekšpusē izveidojās neliela peļķe. Vai tas iesūcas pamazām, vai arī ūdens ieplūda koferī, kad to atveru? Man nav izdevies noskaidrot, bet fakts paliek fakts, ka čemodāna augšdaļa no roktura puses slējās nedaudz ūdens.

Labi, es pārkārtoju saturu tā, lai plastmasas maisiņi būtu roktura pusē un auduma maisiņi zemāk. Nu, tie nebija arī plūdi, eh. Tikai augšējā veļa, kas bija nedaudz mitra.

Drošība un drošība

THE givi V37N koferi ir aprīkoti ar atstarotājiem, lai tie būtu skaidri redzami.

Joprojām pārliecinošāk ir atstāt savu bagāžu aizslēgtā koferī, nevis mīkstā bagāžā, kas ir piesprausta pie motocikla. Pat Skotijā, kur aitu ir vairāk nekā cilvēku, jums vienmēr ir nelielas šaubas, kad kaut kur atstājat motociklu, lai dotos apskatīt apskates objektus vai paēst. Tad ir mugursomu pretaizdzīšanas ierīces, kas izskatās kā tērauda tīkli ar slēdzenēm. Bet tas ir diezgan dārgi. Tā rezultātā jūsu mīkstā bagāža jums izmaksās gandrīz tikpat daudz kā cietā bagāža. Nemaz nerunājot par to, ka to ir grūti uzstādīt un noņemt.

Uzvelc labu seju

Mēs joprojām tur ievietojām daudz lietu. 37 litri ir liela ietilpība koferiem. Tas izskatās tīrāks nekā mīksta bagāža, kas izskatās nedaudz romāniski. Un jāatzīst, ka pilsētā tas ir mazliet būtiski. Skotijā mēs vienmēr atradām savu bagāžu savā vietā. Es acīmredzami neredzu sevi, ka Francijā uz sava motocikla atstāju nenostiprinātu bagāžu. Īpaši Parīzes reģionā. Ir valstis, kur man katru reizi kaut kas ir nozagts. Izeja mīksta bagāža, kuru var atdalīt no motocikla, atvērt ar griezēju utt.

Galu galā es biju laimīgs, ka man bija šie givi V37N koferi. Kvadrātveida Trekker tipa koferi... noteikti būtu labāk piestāvējuši manam ceļojuma veidam un manam motociklam. Bet tie noteikti ir dārgāki. Tie joprojām ir lētāki. Tie, protams, paliek dārgāki nekā mīkstā bagāža. Taču spēka, mūža un drošības ziņā uz motocikla jums būs daudz vairāk miera. No otras puses, budžets iekšējām somām, manuprāt, tas ir tā vērts. Mēs varam nedaudz zaudēt iekšējo apjomu, taču, manuprāt, tas joprojām ir patiešām praktiski.

Lietošanas ērtums5
Soliditāte4.5
Iekšējā apdare2
Hidroizolācija3.5
Dizains4.5
Noderīgs apjoms3.5

Mans viedoklis: labs kompromiss

Šie mazie Givi V37N čemodāni ir ļoti praktiski un daudz mazāk neizskatīgi nekā augšējā soma. Par salīdzinoši pieņemamu cenu tie ļaus jums būt mierīgam, atstājot bagāžu droši uz motocikla. Iekšējo izkārtojumu varētu nedaudz uzlabot.
3.9

Dalies ar šo rakstu

Sonja

600XT, applūdušas trases, smiltis, bez nodarbībām vai licencēm un daži labi kritieni. Tālu no saviem pirmsākumiem Āfrikā pirms 20 gadiem, kļuvu par pilsētnieku ar ļoti gudru NCX750, īpašu uzmanību pievēršu drošībai un cenšos, cik vien iespējams, saskaņot sievišķību un motobraukšanu. Liels izaicinājums, kas prasa radošumu!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu