Seko mums :

Furygan Fury Airbag sistēmas vestu apskats


Furygan fury Airbag sistēma

Mani sagaida smags uzdevums ar tā pārbaudi fury Airbag System veste no mājām Furygan. Ar pašu vesti un integrēto In&motion tehnoloģiju. Es centīšos nebūt pārāk "uzpūsts", lai pēc mēneša pārbaudes pastāstītu, ko par to domāju. Taču ir patiešām patīkami redzēt, ka motociklu pasaulē strauji ienāk tehnoloģijas, lai mūs vēl vairāk aizsargātu!

Diezgan dabiski, pēc izmēģināšanas furygan Raptor Evo 2 ādas jaka, izmēģinu airbag veste no Furygan, kristīts par Fury Airbag sistēma. Tāpat kā citi zīmoli, Furygan izmanto In&motion tehnoloģiju, lai pilnveidotu savu vesti. Bet, jūs man pastāstīsiet, kā tas darbojas, cik tas maksā, vai tas ir uzticams un noderīgs? Kādas ir Furygan lietošanas priekšrocības salīdzinājumā ar citiem?

Es centīšos atbildēt uz visiem šiem jautājumiem un sniegt jums pēc iespējas vairāk informācijas, nebūdams pārāk tehnisks un kārtējo reizi “uzpūšanās”. Nonākot pie lietas, ņemot vērā detaļu daudzumu. Es joprojām esmu jūsu rīcībā, kā arī klientu apkalpošanas dienesta darbinieki, lai atbildētu uz jūsu jautājumiem. Kā parasti, vēlos norādīt, ka gan Furygan zīmols, gan In&motion ir franču kompānijas. Cock-A-Doodle Doo !!!

iepakojuma saturs Fury Air Bag System vestei

Fury Airbag System veste komplektā ar bezmaksas kakla siksnu

Dažādi gaisa spilveni

Ir divu veidumotocikla airbag : vadu un bezvadu. No Furygan , fury Airbag System veste ir aprīkots ar In&motion tehnoloģiju. Tas nozīmē, ka tas ir bezvadu, kam es dodu priekšroku. No vienas puses par praktisko pusi un reakcijas laiku, kas, pēc maniem pētījumiem, ir ātrāks.

Tad ir vestes, kuras valkā virs jakām, un tās, kas der zem jakām. THE fury Airbag System veste ir nēsāts apakšā. Personīgi man tas labāk patīk, tas ir diskrētāks un arī iedarbīgāks.

Visbeidzot, mums ir jāredz šis motocikla airbag kā divās daļās: pirmā ir pati veste, bet otrā, kas ir līdzīga citiem zīmoliem, kas izmanto In&motion, ir noteikšanas un piepūšanās daļa.

Fury Airbag sistēmas veste

Šis ir 2021. gada jaunais Furygan produkts. Pēc premier izmēģinājuma viņi atjaunināja šo vesti, lai padarītu to aizsargājošāku un lietojamāku ar gandrīz visu zīmolu jakām. Pirmajā versijā man patika dubultā rāvējslēdzēja sistēma, lai to piestiprinātu pie zīmola saderīgām jakām. Un tur bija a krūšu savienotājs kas ļāva to lietot kopā ar citām nesaderīgām jakām. Bet acīmredzot tas dažiem bija pārāk ierobežojošs. Tāpēc viņi pārgāja uz vispārīgāku aizdari ar vienu centrālo rāvējslēdzēju. Tādā veidā vairs nav jāuztraucas: to var valkāt zem jebkuras jebkura zīmola jakas!

Pēc tam par lielajiem uzlabojumiem, kas atšķiras no citiem In&motion: vestes dizainā ir izmantots 3D Mesh audums un īpaši elastīgs. Tas veicina gaisa cirkulāciju, kas karstā laikā var ātri kļūt par vienu no tās lielākajiem ieguvumiem.

Furygan arī pievienoja divas vietas uz krūtīm, lai novietotu krūšu aizsargus Krūšu spilventiņš d3O (pēc izvēles). Un muguras aizsargs, parasti tas ir 1. līmeņa muguras aizsargs, kas notiek In&motion vestēs. Tur Furygan un In&motion strādāja kopā ar uzņēmumu D3O . Tāpēc pagaidām tā ir vienīgā veste, kurā ir iebūvēta ventilējama mugura D3O 2. līmenī.

Pēcāk finišu ziņā nav ko teikt. Tas ir Furygan , tas ir tīrs, jaukas šuves, bez vītnēm. Kārtīgs darbs.

vecā un jaunā Fury Air bag sistēmas vestes versija no Furygan

Furygan airbag vestes: pa kreisi vecas, pa labi jaunas

Universāla veste?

Šis fury Airbag System veste tiek pārdots kā universāls. Ar to es domāju, ka ir savietojams ar visām jakām no visiem zīmoliem.

Tātad jā… Bet ne tikai! Ļauj man paskaidrot. Lai gan šī veste var iederēties zem jebkuras jakas, tai ir nepieciešama vieta, lai to piepūstu. Ja jums, tāpat kā man, ir ļoti pieguļoša jaka, tas var kļūt problemātiski inflācijas dēļ. Par laimi, pastāv saderības tabula.

Labas ziņas: fury Airbag System veste ir saderīgs ar mugursomas nēsāšanu. Vienkārši pārliecinieties, ka siksnas nav pārāk cieši, un neizmantojiet krūšu un vidukļa siksnas. Tas ir paredzēts, lai nodrošinātu optimālu drošības spilvena aktivizēšanos.

Tālāk ir sniegta metode, kā pārbaudīt, vai jūsu jaka ir saderīga ar valkāšanu fury Airbag System veste :

pārbaudiet vestes un motociklistu jakas saderību

Vestes izmērs

Es savām jakām izvēlējos tādu pašu izmēru kā parasti. Vai arī XL izmērs. Īpaši elastīgo auduma sānu priekšrocība ir tā, ka tās ir elastīgas. Tā ir arī priekšrocība fury Airbag System veste : ja vēders sāks augt, vestes elastība kompensēs vietu, ko aizņem jūsu dabīgais airbag ... Tātad, vienalga, vai ar sporta kreklu vai vienkāršu t-kreklu, veste lieliski der.

Vēlams, lai veste būtu labi pielāgota jūsu ķermeņa formai. Ja tas tiek iedarbināts, tam būs apvalka efekts.

Pēc izmēra vestes nēsāšana atbilst lielas mugursomas nēsāšanai ar lencēm.

2. līmeņa muguras aizsargs Fury Air bag sistēmas vestei no Furygan

2. līmeņa mugurkauls D3O ar inflatoru

Kā tas strādā ?

Divreiz nospiežot pogu In&box, tas tiek ieslēgts. Parādās premier zaļā gaisma, kas norāda, ka sistēma darbojas. Otrais indikators norāda akumulatora stāvokli. Un ļoti ātri parādās trešais, norādot, ka GPS signāls ir ok.

Kamēr veste uztver kustību, tā paliek aktīva. Pēc 5 minūtēm bez kustības tas pāriet miega režīmā. Atklāšana ir ļoti jutīga, nepastāv risks atrasties gaidīšanas režīmā pat tad, ja gandrīz nekustaties.

Aizmugurē sistēmas smadzenes ir integrētas mapē In&box. Šajā mazajā melnā plastmasas kastītē ir viss nepieciešamais, lai atklātu riskantu situāciju. Sensori analizē situāciju 1000 reižu sekundē. Un algoritms izlemj, vai situācija ir “apdraudēta”. Šajā gadījumā airbag tiek nostrādāts un atveras 0,06 sekundēs. Lieki piebilst, ka tas ir diezgan ātri!

Starp sensoriem akselerometriem palīdz GPS mikroshēma. Tas dod iespēju vēl vairāk pilnveidot kritiskās situācijas noteikšanu. Pat bez GPS signāla, piemēram, tunelī, tas joprojām darbojas.

Lai piepūstu spilvenu, inflators nav tikai vienkārša saspiestā gaisa kārtridžs. Tā ir tāda pati tehnoloģija kā automašīnu drošības spilveniem. Gāzu maisījums un pirotehniskais sprūds nodrošina īpaši ātru aktivizēšanu.

Šodien ieteicamais šī inflatora kalpošanas laiks ir 4 gadi. Notiek sertifikācija, lai to pagarinātu līdz 10 gadiem (kā automašīnām).

Fury Air spilvenu sistēmas veste ar uzstādītu In&box

In&box ir vietā un darbojas!

Aizsargjoslas

THE fury Airbag System veste, ar 2. līmeņa mugurkaulu, pats par sevi aizsargā vairākas zonas. Tas aizsargā svarīgas vietas, piemēram: krūškurvi, vēderu, kaklu un mugurkaulu. Pēc iedarbināšanas spilvens paliek piepūsts. Tas nedaudz zaudē pēc dažām minūtēm, bet saglabā spiedienu. Vienkārši noņemiet inflatoru, lai spiediens atgrieztos normālā stāvoklī. Tas ir noderīgi ilgstoša kritiena gadījumā.

Vēlos atgādināt, ka motocikla airbag nēsāšana negarantēs pilnīgu aizsardzību avārijas gadījumā. No otras puses, tāpat kā jebkurš aprīkojums, kas pielāgots divriteņu transportlīdzekļa lietošanai, tas palīdzēs samazināt iespējamās traumas.

Fury Air bag sistēmas vestes krūšu aizsargi

Kabata D3O krūšu aizsargu ievietošanai

Iedarbināšana

Es varēju mēģināt aktivizēt fury Airbag System veste. Neuztraucieties, tā bija demonstrācijas versija!

Tas tomēr ir dīvaini, mazā detonācija un momentānā inflācija, kas tevi bloķē. Tas nesāp, tas ir pārsteidzoši. Un tad mēs jūtamies kā burbulī. Dzemdes kakla muskuļi tiek atbalstīti, pateicoties spilvenam un ķiverei, kas ierobežo jūsu kustības.

Tā ir taisnība, ka sajūta, ka esat pareizi aizsargāts, ir ļoti klātesošs. Tas ir ļoti pārliecinoši.

Algoritmi

In&motion pastāvīgi vāc datus no iesūtnes. Esiet drošs, šīs ir tikai kritiskas situācijas, kas izraisa vai neizraisa. Tas ļauj vēl vairāk pilnveidot programmatūru, lai to labāk noteiktu. Izmantojot savu fury Airbag System veste, jūs kaut kādā veidā sniedzat ieguldījumu nepārtrauktā programmatūras uzlabošanā.

Sākotnēji bija pieejams tikai viens algoritms — ceļa režīms. Ļoti ātri parādījās trases režīms. Un 2021. gada sākumā tika palaists piedzīvojumu režīms. Ceļa režīms, kā norāda nosaukums, ir paredzēts lietošanai uz atklātiem ceļiem. Trases režīms ir raksturīgs paātrinājumam, bremzēšanai, ātrumam un pagriezieniem slēgtā ķēdē. Kas attiecas uz pēdējo režīmu, lietošanas gadījums ir enduro un bezceļa treniņš. Tas nav paredzēts lietošanai cross .

Visbeidzot, lielie braucēji, kuri izmanto šīs vestes sacensībās, piemēram, Johans Zarco ( Furygan ), Aleix Espargaro, Takaaki Nakagami, Bred Binder vai Miguel Oliveira, lai nosauktu tikai tos, kas tiesā Moto GP , vai Ksavjers de Soulrets ( Furygan ), Tobijs Praiss un daudzi citi Dakārai, izmantojiet īpašu algoritmu ekstremālai lietošanai. Visi šo draiveru apkopotie dati arī palīdz uzlabot algoritmu.

Lietotne

Lietojumprogramma, lai pārvaldītu Fury Air-bag System veste ir pieejams operētājsistēmās iOS un Android. Ņemot vērā to, ka es ilgi runāju ar uzņēmumu In&motion, kuram garāmejot pateicos par pieejamību, man bija informācija, ka viņi strādā pie projekta, lai parādītu airbag stāvokli noteiktu motociklu skaitītājā. caur viedtālrunis.

Tāpat pavisam nesen pamanīju, ka ir pieejama Doriana paziņotā lietojumprogramma Apple Watch no In&motion. Tas vienkārši norāda, vai Fury Air-bag System veste darbojas, un akumulatora uzlādes līmeni. Tas arī ļauj mainīt noteikšanas režīmu (ceļš, trase vai piedzīvojums). Tas ir tikai tas, kas man pietrūka. Uzmetot skatienu pulkstenim, man ir visa nepieciešamā informācija.

Furygan Fury Airbag System — APPLE Watch lietotne

Apple Watch lietotne

Ja jums nav saderīga viedtālruņa, nav problēmu, jūs joprojām varat abonēt un izmantot šo Fury gaisa spilvenu sistēmas vesti, dodoties tieši uz In&motion vietne.

Šī lietojumprogramma un tās logrīki ļauj uzzināt vestes statusu (piepūtējs, akumulators un atjauninājumi). Pateicoties lietotnei, varat konfigurēt Liberty Rider opciju.

Soli pa solim ir izskaidrota arī izlīdzināšanas procedūra pēc inflācijas. Un jums ir konta iestatījumi un visa nepieciešamā palīdzība.

pārskats par lietojumprogrammu Fury Air bag sistēmas vestes izmantošanai

Pieteikums Fury Airbag sistēmas vestei

Brīvības braucējs

Nomājot In&box, iespēja Brīvības braucējs ir iekļauts, kas nav gadījumā ar kastes iegādi (skaitiet 39,32 € gadā, opcija).

Es neesmu šīs lietojumprogrammas fane, kas ir pieejama arī viedtālruņos. Viedtālruņa un tā akumulatora lietošana, tuvinieku rūpes pēc ziņas saņemšanas... Bet šeit lietošanas kontekstā kopā ar fury Airbag System veste, tā ir vestes palaišana, kas pamodina opciju un paziņo tuviniekiem un palīdz. Tādējādi tiek saglabāts tālruņa akumulatora darbības laiks.

Akumulators un autonomija

Acīmredzot, būdama autonoma, fury Airbag System veste ir akumulators. Tas tiek uzlādēts, izmantojot komplektācijā iekļauto mikro USB kabeli. Strāvas adapteris gan nav iekļauts. Ieteicams izmantot 5v 2a USB lādētāju, kas ir izplatīts kā adapteris.

Akumulatora ietilpība nav norādīta. Man joprojām izdevās noskaidrot, ka, ja esat kustībā, varat izmantot ārējo akumulatoru (spēka banka) ar jaudu 10 000 mAh, lai to pilnībā uzlādētu.

Rokasgrāmatas pirmajā versijā paziņotā autonomija ir 20 stundas. Pēc In&motion programmatūras atjauninājumiem un optimizācijas tas palielinājās līdz 25 stundām. Tas atstāj apmēram 3,5 stundas dienā vairāk nekā nedēļas lietošanas. Pilna uzlāde aizņem 3 stundas. Akumulatora kritiskā zona ir 5%, paziņotā autonomija šajā gadījumā ir aptuveni 1h30.

No In&motion man nāca precizējums par akumulatoru. Pēc 5 gadiem akumulators joprojām saglabā 80% no savas ietilpības.

No otras puses, es nevarēju precīzi izmērīt patieso autonomiju. Es bieži atstāju vesti gaidīšanas režīmā, un tas acīmredzami ietekmē autonomiju. Jo īpaši tāpēc, ka pie mazākās kustības tas aktivizējas. Neskatoties uz to, es varēju novērot akumulatora darbības laiku nedēļu pirms uzlādes, lai būtu mierīgs.

Furygan airbag spilvenu vestes kastīte

Furygan airbag vestes In&box

Cena

Šeit mēs nonākam pie kaitinošas tēmas: cenas. Jā, tas vienmēr ir par naudu. Visam ir sava cena. Diemžēl drošības jautājumi bieži vien ir ļoti (pārāk) dārgi.

Pirmkārt, lietas ir labi jānodala. THE fury Airbag System veste vienā pusē un In&box otrā pusē. Vestei, izņemot paaugstinājumu, tas šodien ir 403,23 €. In&box ir divi maksājumu risinājumi. Skaidras naudas maksājums 402,32 € vai īre 121,00 € gadā (vai 12,10 € mēnesī). Šīs ir cenas opcijai Road. Pārējām divām noteikšanas opcijām Track and Adventure skaitiet 25,21 € gadā (vai 8,07 € mēnesī) par katru opciju.

Tātad, jā, es jums piekrītu: tas ir dārgi. Būtībā vajag 806,67 € kopā funkcionālai vestei. Daži teiks, ka dzīve ir nenovērtējama vai cik ļoti tu vērtē savu dzīvi, bet man nepatīk šādi komentāri. Jo arī katrs pats izlemj pēc sava budžeta. Salīdzinājumam dažas jakas vai ķiveres krietni pārsniedz šo cenu.

Labākai lasāmībai vēlos sniegt tabulu ar diviem maksājumu risinājumiem un to attiecīgajām priekšrocībām.

fury gaisa spilvenu sistēma un In&box vestes cenrādis

Apdrošinātāju nostāja

Dažas apdrošināšanas kompānijas, piemēram, Mutuelle des Motards un Macif, piedāvā atlaides In&box abonēšanai vai iegādei. Daži piedāvājumi paredz atlīdzību par inflatoru inflācijas gadījumā. Citas apdrošināšanas kompānijas šobrīd risina sarunas, lai savā piedāvājumā iekļautu motocikla airbag vesti.

Lai vēl vairāk samazinātu cenu, ir arī sponsorēšanas risinājums. Sponsoram tiek piedāvāts 3 mēnešu abonements (ierobežots līdz 4 sponsoriem vai kopā 1 dalības gads). Un krustbērnam arī tiek piedāvāti 3 mēneši dalības. Tiem, kas vēlas, iedodu savu sponsorēšanas kodu: PRBKKNU, tas vienmēr būs laimests!

Pēc vestes piepūšanas

Priekšrocība, manuprāt, no fury Airbag System veste tās ir uzturēšanas un atkārtotas izmantošanas izmaksas.

Atšķirībā no citiem atsevišķu vestu zīmoliem, ikgadējā apkope nav plānota. Tāpat, ja tiek nostrādāts airbag , ražotājam nav jāatgriežas remontam.

Vienkārši pasūtiet citu inflatoru In&motion vietnē par cenu 90,75 € un izpildiet pieteikumā norādīto procedūru. Tas ir ļoti vienkārši lietojams.

Tomēr In&motion iesaka nomainīt vesti pēc 3 palaišanas. Pat ja viņš varētu uzņemt vairāk, piesardzības princips dominē. Spēki, kas iedarbojas uz drošības spilvenu un audumiem, var to pasliktināt un vairs negarantēt aizsardzību, kā tas bija sākotnēji.

A priori

Lielākais priekšstats, kas man bija pirms šī mēģinājuma furygan airbag veste, tas bija traucēklis. Mazs muskuļots izbrauciens starp draugiem, pārāk liela bremzēšana, līkums, kas lika berzēt kāju balstus, a pīlings…Un risks bez iemesla nostrādāt airbag , jo nav kritiena.

Nē ! Pat ar neuzmanīgu lietošanu, bez iedarbināšanas. Tomēr es nebiju pret viņu laipns. Uzmetot uz gultas pa ceļam uz mājām, pārtraukumā nokrīt motocikla veste. Es pat pagrūdu netikumu, griežot to kā katapultu un apstādinot to sliedēs: nekas.

Piebildīšu, ka atsevišķi žurnālisti no Motocikli un motociklisti kuri nav saudzīgi, kad runa ir par braukšanu, izmanto šo airbag . Un ar visu, ko viņi dara, nav nejaušas iedarbināšanas. Tas ir diezgan liels varoņdarbs!

Jāpiebilst, ka lietošanas instrukcijā minēts, ka neviena nejauša iedarbināšana līdz šim nav izraisījusi kritienu. Pēc intervijas ar Dorianu no In&motion, šķiet, ka daži no šiem aktivizētājiem notika, kad veste neuztvēra GPS signālu. Tāpēc šie ir vienīgie sensori, kas atklāja anomāliju.

Īsumā

Tu man sekoji līdz šim! Apsveicu.

Tātad mans spriedums: fury Airbag System veste vai viņš ir labākais?

Grūts jautājums. Manuprāt, šis ir tas, kas vislabāk atbilst tam, ko meklēju. Īpaši pateicoties D3O krūšu aizsargu integrācijai un 2. līmeņa D3O muguras aizsarga pievienošanai. Vēdināmu audumu izmantošana ir liels pluss karstajās dienās. Tieši šeit tas izceļas no konkurentiem, izmantojot In&motion tehnoloģiju.

Un par šo slaveno In&motion tehnoloģiju?

Arī šeit ir grūti atbildēt... Bet, lai būtu objektīvi, katrai sistēmai ir savas priekšrocības un trūkumi (vadu vai autonoma).

Autonomais ir pilnībā aizmirsts. Jūs to uzliekat, tas pats aktivizējas un pārvalda. Jums tikai jāatceras regulāri uzlādēt akumulatoru. Vadu, jums ir jāatceras to pievienot un atvienot katru reizi, kad uzkāpjat un nokāpjat no motocikla.

Sprūda ātrumam un saskaņā ar manu pētījumu priekšrocības tiek dotas autonomajam, kurš ir ātrāks.

Pie iedarbināšanas sliekšņa, uz stieples, kabelim jābūt nospriegotam. Tas nozīmē noteiktu attālumu no motocikla, pirms tas aktivizējas. Ar autonomo In&motion, ja esat mazāks par 25 km/h, tas nedarbosies. Vismaz tā nesen tika norādīts instrukcijās.

Dorian no In&motion mani informēja, ka no šī brīža ar jauno atjauninājumu vairs nav minimālā sprūda ātruma. Tiks aptverta lielākā daļa zema ātruma kritienu, kā arī stacionāru triecienu. Pēc tam viņš runā par vidējo pārklājuma līmeni, kas pārsniedz 85%.

Manai lietošanai es joprojām ļoti dodu priekšroku autonomai In&motion versijai. Manuprāt, vadu savienojumam ir pārāk daudz ierobežojumu.

NB: Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par motociklu airbag vestes, aicinu apskatīt failu Pirkšanas ceļvedis, izvēloties pareizo motocikla Airbag

 

Skatiet produkta lapu

Komforts4.3
Lietošanas ērtums4.5
Ergonomika4.5
Kvalitāte / Apdare5
Griezt4.5
Aizsardzība5

Mans viedoklis: mana izvēle!

Furygan piešķir savu personīgo pieskārienu ar Fury Airbag System vesti, kas darbojas ar autonomu In&motion tehnoloģiju. Pievienotas kabatas krūšu aizsargiem D3O formātā, kā arī 2. līmeņa muguras aizsarga izvēle D3O formātā. 3D Mesh un īpaši elastīgu audumu izmantošana nodrošina gan komfortu, gan drošību. Ja jums ir jāmeklē atsevišķa airbag spilvena veste, šī ir mana izvēle.
4.7

Dalies ar šo rakstu

Tibauds

Lielu rodsteru un līku ceļu mīļotājs. Motobraukšana man ir brīvā laika nodarbe, reti izmantoju kā komunālo transportlīdzekli, bieži braucu ar draugiem vai duetā ar dēlu.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu