Seko mums :

Tucano Urbano Termoscud Evo motorollera priekšauta tests


Priekšauts kļūst būtisks arvien lielākam motorolleru skaitam. Tomēr tas var radīt šķērsli braukšanas komfortam lielā ātrumā. Tucano Urbano šo problēmu risināja, izstrādājot Termoscud Evo, īpaši šiem apstākļiem izstrādātu priekšautu. Mēs to izmēģinājām!

Sezona tam padodas... Mēs nekad nenovērtējam priekšautu tik ļoti kā aukstākajā ziemā! Tāpēc esam nolēmuši iepazīstināt jūs ar vienu no mūsu piedāvājuma flagmaņiem aprīkot maxi-scoots : tucano Urbano Termoscud priekšauts. Papildus augstākās klases apdarei mēs vēlējāmies pārbaudīt tā izsmalcināto pretvirpuļu sistēmu. Lai mūsu secinājumi būtu patiesi pārliecinoši, Termoscud tika uzstādīts uz Yamaha T-Max 530.

SGAS 2.0, labi pārdomāta sistēma

Premier novērojums: rediģējums neprasa nekādu kritiku. Lai gan tas nav īpaši viegli, tas neprasa vairāk zvērestu kā “standarta” priekšauts. Labas ziņas tādā mērā, ka varēja baidīties, ka īpaši novatoriskam produktam būs nepieciešama neparasta montāža, un tas tā nav. Tā kā tehniski šis produkts atšķiras no tā kolēģiem: šī SGAS (piepūšamās pretpeldēšanas sistēmas) attīstība faktiski integrē divus zema spiediena piepūšamo cauruļu pārus, kas lietussargā spēlē ribu lomu: tie veido priekšautu un nostiprina to, lai tas būtu ērti visos apstākļos. Piepūšana ir vienkārša: vienkārši noskrūvējiet vārsta vāciņu un izpūtiet ar muti. Tāpēc nav nepieciešams papildu sūknis, praktiski. No otras puses, runājot par ilgtermiņa higiēnu, mēs varam uzdot sev jautājumus. Tucano Urbano skaidro, ka vārsts un izmantotie materiāli ļauj SGAS versijai 2.0 nodrošināt ilgstošu spiedienu.

Nevainojama uzvedība lielā ātrumā

Uz ceļa ir komforts. Rāmis lieliski spēlē savu lomu. Priekšauts ir stingri nospiests pret pilota kājām. Pilsētā viņš nepārvietojas. Mēs uzbraucām uz šosejas, lai pārbaudītu tā veiktspēju lielā ātrumā. Šajā kontekstā Tucano Urbano Termoscud Evo uzvedība ir vienkārši nevainojama. : neparādās ne miņas no parazītiskas kustības! Gluži otrādi, lielā ātrumā tas mēdz nedaudz vairāk piespiesties pie kājām, neļaujot pret tām cirkulēt gaisa straumes... Maģija!

Tucano Urbano Termoscud Evo, ideāli piemērots ceļam, bet piemērots pilsētai

Stingrība, kas ir labvēlīga šīm dinamikas īpašībām, tiek apmaksāta ar statiku: jaunās paaudzes Termoscud liek jums nedaudz izlocīties, lai, uzkāpjot uz motorollera, pārvietotu kāju uz otru pusi. Tomēr neuztraucieties: pilsētā ir iespējams attaisīt velcro sprādzi pie kājas, lai būtu vieglāk nolikt kāju, tuvojoties gaismai. Arī termiski mēs priecājamies par Termoscud, vēl jo vairāk pašā ziemas sirdī, kur tā izolējošā odere (viegli noņemama, jo tā ir aprīkota ar spiedpogām un velcro) papildina baudu. Mēs neesam tālu no tā, lai iedomāties sevi pie ugunskura, sega uz ceļiem! Tas pats lietus laikā, pateicoties ūdensizturīgajai membrānai.

Praktisks un labi izstrādāts skrejriteņa priekšauts

Runājot par praktiskiem aspektiem, priekšauts neizpaliek. Tādējādi tai ir iekšējā kabata, kas vienmēr ir noderīga dažādu piederumu un biļešu glabāšanai sasniedzamā attālumā, it īpaši motorolleriem bez cimdu nodalījuma tipa nodalījuma. Tomēr dvielis, ar ko nosusināt seglu pēc lietus, izrādīsies lieks, jo tiek nodrošināts sēdekļu pārsegs. Tāpat visprasīgākajiem Tucano ir nodrošinājis siksnu ar klipsi, lai nostiprinātu priekšautu pie jostasvietas. Ņemiet vērā arī to, ka apdare ir novietota groza augšdaļā, lieliski pielāgojoties skrejriteņa formai, malām ir iestrādātas atstarojošas šķiedras utt.

Pateicoties Yamaha izplatītājs Lille Center Motos (kuru pakalpojumus, starp citu, ļoti iesakām!) par motorollera kredītu.

Komforts4.3
Dizains4.5
Ergonomika3.5
Aerodinamiskā5
Apdare4

Mūsu viedoklis: ideāls priekšauts ārpus pilsētas

Tāpēc Tucano Urbano Termoscud Evo pilda savus solījumus. Pārdomāts, dinamiski efektīvs, ērts un labi pabeigts, tam ir daudz argumentu, lai attaisnotu savu cenu, kas ir augsta vidējā līmenī. Mēs varam to kritizēt par noteiktu stingrību, kas parasti prasa vairāk nekā standarta priekšauts, lai sēdētu uz stūres. Galu galā nekas pārspīlēts, it īpaši, ja mēs to skatāmies perspektīvā ar ieguvumu baudas ziņā pie lielākajiem ātrumiem. Īsāk sakot, mums ļoti patika!
4.3
Tagi Ceļš

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu