Seko mums :

Motociklu jaunumi 2018: Japāņi EICMA!


Yamaha Niken

Milānā, Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori, or EICMA, tikko aizvēra durvis. Tāpat kā katru gadu, šis ir nozīmīgs šovs motociklu pasaulē, kurā ražotāji ir pieraduši atklāt lielāko daļu sava nākamā gada kataloga. Apskatām jaunos motociklu izlaidumus 2018. gadā!

Jau vairākus gadus daži zīmoli ir paziņojuši par saviem nākamajiem modeļiem dažas dienas pirms izstādes, izmantojot konferences, lai novērstu, ka jauns produkts paliek nepamanīts. Japānas ražotāji jau ir prezentējuši dažus savus modeļus Tokijas autoizstādē oktobra beigās.
Tomēr EICMA joprojām ir priviliģēts brīdis, kas ļauj presei un Eiropas sabiedrībai pirmo reizi redzēt visus šos jaunos 2018. gada motociklu produktus “reālajā dzīvē” un vienmēr rezervē dažus pēdējā brīža pārsteigumus.

Un šogad pēc kārtas tika gaidīti vairāki ražotāji pēc tam, kad bija ķircinājuši vairākus lielus jaunumus vai savu mašīnu izstrādi. Apskatīsim šīs 2017. gada izrādes lielos paziņojumus, izmantojot divus rakstus (saraksts nav pilnīgs).
Visbeidzot 3. daļā vairāki #EnjoyTheRide redaktori sniegs savus viedokļus par jaunajiem 2018. gada produktiem, kā arī saviem favorītiem.

Yamaha, trešais ceļš

Neraugoties uz prezentācijām Tokijas izstādē pirms dažām nedēļām, Iwata ražotājs bija saglabājis dažas kasetnes Milānai, īpaši attiecībā uz tās Eiropas bestselleriem, proti, MT sēriju.

Yamaha MT-07 2018. g

Yamaha MT-07 2018. g

Tur MT-07 2018. gadā svinēs savu 4. gadu tirgū, bija pienācis laiks to nedaudz pārveidot. Priekšējais lukturis un lāpstiņas ir pārveidotas, lai tas izskatītos tuvāk MT-09 (tā pirmajā versijā). Balstiekārtas ir uzlabotas, ņemot vērā īpašnieku atsauksmes par šo tēmu, un ergonomika ir pārskatīta, lai labāk pielāgotos visu izmēru braucējiem, pateicoties seglu un tvertnes formas izmaiņām. Nav jāziņo par izmaiņām motora pusē.

Yamaha mt-09 sp 2018

Yamaha mt-09 sp 2018

MT-09 ir pievienota versija MT-09SP katalogā, piemēram, MT-10SP. Mērķis ir pārvarēt oriģinālo balstiekārtu slikto veiktspēju, piedāvājot pilnībā regulējamu dakšu un monoamortizatoru no Öhlins.

Yamaha Tracer 900 2018

Yamaha Tracer 900 2018

Tur Tracer 900 arī attīstās. Šeit arī nav veiktas nekādas dzinēja modifikācijas, taču labāka ergonomika un lielāka aizsardzība, pateicoties smalki pārveidotam apvalka dizainam. Ir jauni pilota un pasažieru sēdekļi (vadītājam regulējami), šaurāka stūre, pārskatīti kāju balsti un pasažieru rokturi. Attiecībā uz velosipēda daļu oriģinālais balstiekārtas iestatījums ir izlabots, un šūpošanās svira ir pagarināta, lai nodrošinātu lielāku stabilitāti.

Yamaha tracer 900 gt 2018

Yamaha tracer 900 gt 2018

Papildus šiem “standarta” modeļa uzlabojumiem katalogā parādās a Tracer 900GT. Tam ir vairāk augstākās klases, pilnībā regulējamu balstiekārtu, sānu korpusi, apsildāmi rokturi, pārnesumu pārslēgs (tikai pārslēgšana uz augšu) un kruīzkontrole — tas viss ir standartaprīkojumā. Ir arī jauns krāsu TFT informācijas panelis, kas ir līdzīgs R1.

Yamaha Ténéré 700

Yamaha Ténéré 700 prototips

Līdzās MT klāstam pēc T7 pagājušajā gadā Yamaha ir atklājusi jaunu sava prototipa versiju 700 Ténéré kas pārņem CP2 dzinēju no MT-07, kas ir pārskatīts, lai tas būtu piemērots lietošanai bezceļa apstākļos.
Mēs arī varējām atklāt jaunu Yamaha lielā taku velosipēda versiju: ​​the Super Ténéré Raid Edition, aprīkots ar jaunu bagāžu ar lielāku ietilpību, lielāku ekrānu un deflektoriem. Versija arī labāk aizsargāta ar lielu dzinēja aizsargu, kas nepārprotami paredzēta piedzīvojumu meklētājiem.

Yamaha Niken

Yamaha Niken

Izrāde būs bijusi arī iespēja pārskatīt Yamaha Niken, kas tika oficiāli apstiprināta Tokijas izstādē un tika prezentēta versijā, kas parasti ir līdzīga tai, kas tiks pārdota 2018. gada otrajā pusē.
Slavenais MT-09 trīsriteņu automobilis ar CP3 dzinēju pievērš lielu uzmanību un var radīt šaubas daudziem motociklistiem, kuri meklē mašīnu motocikla “kastē”. Bet vai mēs varam pat salīdzināt šo koncepciju ar motociklu?
Jāatzīst, ka Yamaha uzdrīkstas uz jaunām lietām, mēģinot kaut kādu “trešo ceļu”, kas attīstīto tehnoloģiju ziņā var būt tikai pozitīvs. Ražotājs paziņo, ka tā mašīna galvenokārt būs orientēta uz sportisku izmantošanu, pieļaujot ievērojamus leņķus.

Honda: niršana neoretro

Honda crf1000l africa twin 2018. gads

Honda crf1000l africa twin 2018. gads

Uzņēmumā Honda mēs atrodam (jau!) evolūcijuĀfrikas dvīņi : bez būtiskām izmaiņām, bet ir pievienotas vairākas palīgsistēmas, piemēram, elektroniskais akselerators “Drosele ar vadu”, kas ļauj izvēlēties 3 dažādus droseles reakcijas veidus atkarībā no situācijas un 4 braukšanas režīmus. Ir arī optimizēta HSTC (Honda Selectable Torque Control) griezes momenta kontroles sistēma.
Griezes momenta un jaudas vērtības nemainās, bet garāki ieplūdes kanāli nodrošinātu lielāku atsaucību. Visbeidzot, pateicoties litija jonu akumulatoram, tas zaudē nedaudz vairāk par 2 kg.

Honda x-adv 2018. gads

Honda x-adv 2018. gads

Tāds pats atjauninājums Honda X-ADV, pārsteidzošais taku skrejritenis, kas izmanto HTSC sistēmu un jaunu braukšanas režīmu, kas pielāgots braukšanai pa maziem celiņiem.
Vēl viena šīs 2018. gada versijas jauna iezīme ir iespēja to ierobežot līdz 47,5 zs (sākotnēji 53 zs), lai padarītu mašīnu pieejamu autovadītājiem ar A2 apliecību.

Honda CB1000R 2018.g

Honda CB1000R 2018.g

Projekts “neo sporta kafejnīca” (nsc) tika ķircināts Tokijas šovā, un mēs gaidījām ziņas  CB1000R... Bet Honda ir devusi lielu triecienu, atklājot savu jauno lielo rodsteru, kas ir ļoti daļa no NSC koncepcijas!
Un tas ir pārsteigums: vairs nav futūristiska dizaina, kas būtu tuvu Kawasaki Z1000 vai Yamaha MT10, kas bija tā tiešie konkurenti, Honda izmanto pieskārienu: jaunajam CB1000R ir tuvs neoretro stils (ar viltus BMW Nine -T atspīdumiem). , kas ir tuvu oriģinālajai “roadster” koncepcijai, kas ir paredzēta kā mūžīgāka. Atpakaļ pie apaļā priekšējā luktura, un tā pārklājums ir ierobežots līdz minimumam.
Ņemot vērā sākotnējās entuziasma reakcijas, varam teikt, ka Honda trāpīja naglai uz galvas!
Bet nekļūdieties, mehānika joprojām ir īpaši moderna, un tas patiešām ir CBR1000RR dzinējs, kas izpūsts līdz 145 ZS, un mēs atrodam arī lielu daļu sporta automašīnas elektronikas.

Pamatojoties uz šo pilnīgi jauno CB1000R, Honda prezentēja koncepciju savā stendā CB4 pārtvērējs, izcils high-tech kafejnīcas racer .

Honda CB300R 2018.g

Honda CB300R 2018.g

Un šī Neo-Sport-Café klāsta pārsteigums turpinās ar 2 papildu mašīnām: Honda CB125R un CB300R.
300 cm³ versija (precīzi 286 cm³, tāds pats bloks kā CBR300) ir paredzēta A2 licencei, ar jaudu 31 ZS un atlikušo ekonomisku lietošanu. Tomēr Honda nevēlas to padarīt par “atlaižu” motociklu un nodrošina augstākās klases apdari un pārsteidzošu aprīkojumu šai kategorijai. Par to liecina inerciālās vienības klātbūtne, kas analizē motocikla stāvokli, lai optimizētu bremzēšanu un ABS darbību.

Honda CB125R 2018.g

Honda CB125R 2018.g

CB125R būs lieliska alternatīva Yamaha MT-125 un Duke 125 125 rodsteru segmentā.

Honda gl1800 goldwing 2018. gads

Honda gl1800 goldwing 2018. gads

Beidzot varējām redzēt ziņas GL1800 Goldwing. Mīta attīstīšana nekad nav viegls uzdevums, vēl jo mazāk, ja mēs runājam par tik leģendāru motociklu.
Honda ir uzņēmusies azartspēli, pilnībā pārdomājot savu flagmani: 2018. gada versija ir vieglāka (Goldwing, tas ir, 365 kg), kompaktāka un ar sportiskāku izskatu. To nevar izdarīt, nesamazinot kravnesību, kas šobrīd ir 110 litri. Tam ir jauna priekšējā piekare, kas ir līdzīga BMW telesvirai, kas saglabā motociklu stāvu pat spēcīgas bremzēšanas laikā, un režīmu, kas ļauj braukt "iešanas tempā", lai atvieglotu manevrus ļoti mazā ātrumā. Visbeidzot, tas būs pieejams arī versijā, kas aprīkota ar DCT automātisko pārnesumkārbu.
Borta aprīkojums ir pilnībā pārskatīts, un to lielā mērā iedvesmojis tas, kas pastāv automobiļu pasaulē ar lielu 7 collu ekrānu un centrālo kursorsviru, kas ļauj pārvietoties pa daudzajām izvēlnēm.

Kawasaki, ātrs grand tourers

Kawasaki ninja h2 sx 2018. gads

Kawasaki ninja h2 sx 2018. gads

Kawasaki pusē mēs atrodam H2 SX, tagad slavenā ultra sportiskā H2 sport-GT versija ar saspiestu dzinēju.
Dzinējs saglabā savu kompresoru un 200 ZS jaudu, taču tas ir pārskatīts, lai nodrošinātu lielāku pieejamību zemiem un vidējiem apgriezieniem, un tam vajadzētu patērēt mazāk degvielas. Pilnīga motociklam atbilstoša bagāža un uzlabots braucēja un pasažiera komforts, kā arī gariem braucieniem piemērota aizsardzība ir būtiska.
Augstākās klases mašīna H2 SX ietver visu Kawasaki pieejamo elektronisko palīdzību. Pieejams izplatītājos no nākamā gada pavasara par cenu aptuveni 23 191,67 € .
Mēs arī atzīmējam versijas esamību ar zīmogu " SE“, kas papildina dažus piederumus, piemēram, krāsu TFT ekrānu informācijas panelim, adaptīvos priekšējos lukturus pagriezienos, apsildāmus rokturus utt.

Kawasaki zx-10r se 2018. gads

Kawasaki zx-10r se 2018. gads

No sporta puses, Ninja zx-10r se ir atklāta: ZX-10R evolūcija, kas aprīkota ar daļēji aktīvām Showa balstiekārtām, kuru parametri tiek kontrolēti elektroniski atkarībā no braukšanas režīma, piemēram, to, ko piedāvā Ducati Panigale S.

Kawasaki z900 rs 2018. gads

Kawasaki z900 rs 2018. gads

Papildus tveicīgajam neo-retro Z900RS, kas tika prezentēts Tokijā oktobra beigās, Z900RS kafejnīca tika prezentēts Milānā. Ar apņēmīgi retro aptverošu dakšu galvas apvalku un īpašu seglu pozīcija ir vairāk uz priekšu, pateicoties zemākajai stūrei. Kawasaki vajadzētu piedāvāt lielu opciju katalogu, kas ļauj jums pielāgot savu iekārtu.

Vēl viena jauna iespēja motociklistiem ar A2 apliecībām, attiecīgais Ninja 400 (kas aizstāj Ninja 300), kas aprīkots ar paralēlo dvīņu, kas attīsta 45 ZS un atgūst noteiktus elementus no citām zīmola iekārtām, piemēram, Ninja 650 paneļa. Tas ir plānots 2018. gada martā par cenu, kas ir mazāka par 6050,00 € .

Visbeidzot, Kawasaki sazinās, kad ierodas a Z125 un a Ninja 125 uz 2018. gada beigām.

Suzuki, mierīgi

Pie Hamamatsu ražotāja jāsaka, ka tas ir ļoti mierīgs. Pēc zīmola lielajiem jaunumiem, kas tika prezentēti pagājušajā gadā, GSX-R1000 un GSX-S750 priekšgalā, šogad nav palicis daudz jauna, ko darīt.

Suzuki sv 650x2018

Suzuki sv 650x2018

Tomēr norādīsim uz klātbūtni SV650, sava veida slavenā rodstera kafejnīcas racer versija.

Suzuki gsx-r 125 2018.g

Suzuki gsx-r 125 2018.g

Mēs arī atrodam GSX-S125 un GSX-R125, divi jauni produkti, kuriem ir kopīga bāze, kas tika prezentēti pirms dažām nedēļām.

Dalies ar šo rakstu

Sedriks

Braukšanas skolotājs kopš 2008. gada un motociklists gandrīz 20 gadus, esmu motociklu vadītājs CFSR ceļu drošības mācību centrā, kas atrodas Valensjenuā. Mēs sagatavojam studentus viņu licencei, bet mēs arī apmācām nākamos instruktorus visā reģionā. Es arī atklāju vietni “Le Moniteur Hors Des Clous!” 2016. gadā ar mērķi padalīties ar savu īpašo viedokli par auto/moto jaunumiem un popularizēt ceļu satiksmes drošības principus. Ikdienā gūstot labumu no priviliģētā novērotāja amata, es cenšos īpaši izgaismot ceļu satiksmes drošību, likumdošanu un apmācību.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu