Seko mums :

Milānas autoizstāde 2017: mūsu redaktoru favorīti!


Kawasaki z900 rs 2018. gads

Lai pabeigtu šo rakstu sēriju, kurā apkopoti jaunie produkti, kas tika prezentēti EICMA, 2017. gada Milānas šovā, es lūdzu #EnjoyTheRide redaktoriem pastāstīt par viņu favorītiem starp šajā izstādē prezentētajiem motocikliem. Mums visiem ir atšķirīga pieeja motocikliem, un pat ja mums katram ir savi iecienītākie modeļi, dažas jaunas funkcijas ir vienisprātis!

 

facebook-profils-bilde

Brélomane

Brauciet ar BMW R1200 GS Adventure

Starptautisks šovs, kas ir tik liels kā EICMA, parasti katru gadu ir garantija, ka esam pārsteigti un projicējam sevi mehāniskā sapnī ar jaunajiem produktiem, ko mums piedāvā ražotāji. Ir labi gadi, citi mazāk. Šis 2017. gada gads noteikti nebūs tas izcilākais, taču man joprojām bija daži favorīti.

Vispirms par Honda CB1000R, kas nāk no tā, ko mēs uzskatījām tikai par koncepta velosipēdu. Man ir jānoņem cepure Honda priekšā, kas vēlreiz parāda, ka, neskatoties uz klasicisma reputāciju, tā joprojām ir ražotājs, kas uzdrošinās darīt lietas. Protams, ne vienmēr ar prieku, taču ar šo CB 1000 R var gadīties, ka vecās skolas un mūsdienīguma sajaukums, kas labi satricināts efektīvā rodsterā, sasniedz atzīmi šajā ļoti konkurētspējīgajā kategorijā.

Vēl viens favorīts priekš Husqvarna Vitpilen 701 un tā kompaktais un oriģinālais dizains. Es to uztveru kā pārskatītu vīziju par to, ko Bīls bija mēģinājis, neapšaubāmi, pārāk tālu iepriekš. Jebkurā gadījumā šīs mašīnas unikālais dizains, kā arī neapšaubāmi augstā cena padarīs to par alternatīvu tiem, kas vēlas nesaplūst ar pūli.

Man arī patika Kawasaki z 900 rs kafejnīca, tās skaistajā zaļajā krāsojumā un ar šo dakšu galvu, kas neizbēgami var atsaukt atmiņā zelta gadus, kad Godjē-Genūdi valdīja riestu uz Francijas un Navarras ceļiem. Pūristi raudās par zaimošanu, citi, tostarp es, uzskatīs to par cieņu... un neoretro stila gudru izmantošanu!

Bez šaubām, tā ir arī mana pašreizējā tieksme meklēt velosipēdu retro stilā, fakts paliek fakts, ka es nevarēju iemīlēties nākotnē Royal Enfield Continental aprīkots ar jauno divu cilindru 650. Lai arī Bullet koncepcija labi sader ar vienu 500, šis jaunais dzinējs varētu uzsākt “īstu” Continental racer karjeru.

Īsāk sakot, es ar jums runāju tikai par atkritumiem, kurus neapšaubāmi pārdos daudz lētāk nekā citas jaunas funkcijas daudz populārāki (Triumph Tiger 800/1200, BMW GS 750/850, Ducati Multistrada, Yamaha Tracer un MT…), bet vai tie joprojām ir sapņi, kas tiek pārdoti?

Honda CB1000R 2018.g

Honda CB1000R 2018.g

 

facebook-profils-bilde

Marcina kungs

Brauc ar Triumph Street Twin un Tiger 800 XCX

Sāksim ar personīgo gandarījumu, šogad EICMA apstiprina tendences, kuras vēlējos redzēt nākamajos divos gados. Putekļainas netīrumu pēdas, “īstas” dubļainas takas un spīdīgas koncepcijas. Ja plānojāt nākamgad iegādāties jaunu motociklu, lai veicas izvēlē!

Man nepaveicās, man šķiet seksīgākie skraiši ir “proto”. Jā, es liku citātus, jo ceru, ka kādreiz šie motocikli būs pieejami tirgū.

Tikmēr tas dažus pārsteigs, bet Ktm 790 piedzīvojumu r piesaista manu uzmanību, plāns, viegls, efektīvs un lieliski aprīkots. Tas ir tāds velosipēds, ar kuru es ar prieku brauktu ātri, tālu, pa mīkstu zemi vai pat gaisā. Pēc izrakstīšanās es jau iztēlojos, kā to modificēt.

Runājot par modifikācijām, es noņemu cepuri Honda Rome komandu priekšā, kuras izveidoja šo Honda CB4 pārtvērējs kas varētu būt iedvesmas avots topošajam CB1000R. Šis futūristiskā izskata priekšējais lukturis faktiski slēpj barošanas avotu TFT ekrānam, kas integrēts tvertnē, lai parādītu, piemēram, GPS informāciju. Ja tā ir nākotne, es nevaru sagaidīt, kad varēšu mēģināt.

Dažkārt baikera dzīvē tu iemīlies, to negaidot, neticot no premier acu skatiena. Nesmieties, es runāju par jūtām! Es tev dodu viņas vārdu, Indijas FTR 1200. Tā ir visu detaļu summa, kas man patīk uz motocikla, retro izskats, rīkles un jaudīga skaņa, griezes momenta motors, smalka un veiklā šasija. Man arī patīk ideja redzēt, ka tāds zīmols kā Indijas atgriežas pie tā pirmsākumiem. Man patīk ideja par pielāgotu ierīci, kas spēj izbraukt nelielu apļveida krustojumu, nenostiprinot pirkstu klipšus. Būsiet sapratuši, ja man būtu jāizvēlas tikai viens, tas būtu Indijas FTR1200.

KTM 790 Adventure prototips

KTM 790 Adventure prototips

 

facebook-profils-bilde

IMateja kungs

Brauciet ar Triumph Tiger Explorer XCX

Ja ir kāds motocikls, ko es atcerēšos no šī šova un kuru es absolūti negaidīju, tad tas ir jaunais Honda Āfrikas dvīņu piedzīvojumu sports. Es pat gribu tādu iegādāties, lai dotos piedzīvojumā un ar to apceļotu pasauli. Tā kā tā jaunā 24 litru tvertne ļauj nobraukt gandrīz 500 km, nav riska bieži doties pie sūkņa.

Honda patiešām ir ieklausījusies bezceļu entuziastos, piedāvājot šai praksei vēl piemērotāku motociklu, jo motociklam ir labāks gājiens pie amortizatora (240 mm) un dakšas (226 mm), amortizācija ir kvalitatīvāka un klīrenss ir augstāks. viss ir palielināts, kas pieļauj 27 cm starp motora aizsargu un zemi, tas ir lieliski!

Standartā atradīsim arī elektronisko akseleratoru, lielāku ekrānu, 12V ligzdu, triecienstieņus un motora aizsargu, lai motocikls būtu patiesi gatavs lietošanai bezceļa apstākļos... īsi sakot, tam netrūkst daudz, lai būtu ideāls! Es būtu gribējis pievienot kruīzkontroli, lai varētu braukt garos taisnās līnijas posmos, bet tas arī nav būtiski.

Acīmredzot ar visu šo svaru vajag par 10 kg vairāk vai ar pilnu bāku 242 kg, bet es domāju, ka tas paliks ļoti vadāms maxi takai, tas nav tas, kas mani biedē ^^

Ir palikuši tikai trīs nezināmie: cena, pieejamās krāsas (jo neesmu šīs retro baltās/zilās/sarkanās krāsas cienītājs, kas ir vienīgā paziņotā krāsa, es izvēlējos to melnā krāsā) un lai redzētu, vai esmu gatavs lai pārslēgtu piedzīvojumu ragu Āfrikā Twin 🙂

Honda crf1000l africa twin 2018. gads

Honda crf1000l Āfrikas dvīņu piedzīvojumu sports 2018. gadam

 

facebook-profils-bilde

Tibauds

Brauc ar BMW S1000R

Mikroviļņu krāsns. Tas ir vārds, kas nāk prātā, runājot par šo neoretro vilni, rehash īsumā. Nav īsti jaunumu, ne jaunais modelis, kas ilgi gaidīts no galvenajiem ražotājiem. Ko HONDA, SUZUKI un KAWASAKI gaida, lai izlaistu īstu sporta rodsteru, kas iegūts no viņu hipersporta modeļiem, piemēram, YAMAHA, BMW un APPRILIA, lai nosauktu tikai dažus?

Mans mīļākais ir vienīgais, kas manās acīs izceļas. Jauno Ducati panigale v4. V4 dzinējs ir īsta šī zīmola evolūcija, der. Jau tagad dzirdu ļaunās mēles sakām, ka DUCATI ar vēl 2 cilindriem ir divreiz lielāka iespēja salūzt.
Lai izmantotu šo V4, kas 90° leņķī nodrošina 214 līdz 226 zirgspēkus, jauna šasija. Un vesela virkne jaunākās paaudzes iebūvētās elektronikas. Līnija daudz neattīstās, tā paliek nepārtrauktībā ar iepriekšējiem modeļiem.

Tas liecina, ka šī zīmola attīstība Moto GP rada revolūciju arī plašai sabiedrībai tirgotajos produktos.

Ducati panigale v4 2018

Ducati panigale v4 2018

 

facebook-profils-bilde

JbuzzzLightYear

Brauc ar Daytona 955i un Street Triple RS

Līdz ar V4 ienākšanu Ducati, hipersporta kategorija ir gandrīz pabeigusi savas pārvērtības... Ar nepacietību gaidu to S1000RR, uz kuru ļoti cerēju EICMA, velti... Arī no šī šova es atceros uz CB1000R ! Rodsters ar lielu sirdi, tehnoloģisks, bet kurš neizvēlas bruņošanās sacensību?
Risks, ko Honda nepārprotami uzņēmies, saskaroties ar SuperDuke, S1000R vai citu GSX-S 1000!
Tā kā tā izskats ir gandrīz identisks Neo Sports Cafe konceptvelosipēda izskatam, nav šaubu, ka tas pārgriezīs galvu!

Mans otrais favorīts šajā EICMA 2017. gada ražā ir Z900RS no Kawasaki.
Tālu no zīmola cienītāja man tomēr patika šī jaunā neoretro mašīna ar 80. gadu racer izskatu. Zaļā un baltā krāsa tai piestāv līdz pilnībai un atgādina Japānas izturības firmas ziedu laikus...

Neraugoties uz šīm divām jaunajām funkcijām, kas mani turēja kājās, es nevaru teikt, ka mana nākotnes mašīna atradās Itālijas tikšanās ejās... varbūt mana sirds apgāzīsies 2018. gadā Pasaules kausa izcīņā Moto de Paris?

Kawasaki z900 rs 2018. gads

Kawasaki z900 rs 2018. gads

 

facebook-profils-bilde

Sedriks

Brauciet ar daudziem motocikliem!

Šī 2017. gada izstāde noteikti būs bijusi iespēja visiem ražotājiem apstiprināt, ka neoretro stils ir pašreizējā tendence.
Pat ja jūs, tāpat kā es, neesat šīs koncepcijas cienītājs, jums ir jāatzīst, ka zīmoli smagi strādā, lai ražotu mašīnas, kas pieņem šādu izskatu un uzrunā pēc iespējas vairāk cilvēku.
Ducati gūst panākumus sava Scrambler klāsta lielajiem komerciālajiem panākumiem, atklājot ļoti gaidīto Scrambler 1100, kas nodrošina griezes momentu, kas trūka jau pieejamajām mazāka darba tilpuma versijām.

Honda būs izdevies radīt vienu no lielākajiem šī šova pārsteigumiem: mēs gaidījām jaunu CB1000R, un tā vietā, lai izveidotu vēl vienu mašīnu, kas izskatās tuvu tās tiešajiem konkurentiem no Yamaha un Kawasaki (MT-09/MT-10 un Z900 / Z1000), kas varētu būt palikuši nepamanīti, Honda izceļas ar šo mašīnu, iekļaujot to savā " Neo-Sport-Café” koncepts tika atklāts Tokijā.
Mašīna, kas lieliski apvieno nedaudz retro izskatu ar augstākās klases mehāniku, kas aprīkota ar labāko elektronikas ziņā. Galu galā moderns motocikls, taču ar mūžīgu un glītu izskatu. Ja raksturs ir tur, Honda, iespējams, būs hit ar CB1000R.
Es arī atzinīgi vērtēju ideju paplašināt šo koncepciju cB 300cc un 125cc versijas, šķietami neko, Honda piedāvā jauku alternatīvu tiem, kas vēlas atļauties nelielu pārvietošanos, segmentu, kur izskats nav tik daudzveidīgs kā starp “lielajiem”.

Tādā pašā veidā The Husqvarna Vitpilen 701 beidzot tiek paziņots par 2018. gadu. Lielisks high-tech kafejnīca- racer , ko darbina KTM Duke 690 lielais mono. Motocikls bez volāniem, 200% bauda.

Vēl viena koncepcija, kas iesniegta galīgajā versijā: KTM Duke 790. Beidzot diezgan tuvu pirms gada prezentētajam prototipam un spēcīgi iedvesmojoties no SuperDuke 1290, austrieši šeit piedāvā vidēja darba tilpuma motociklu ar visaugstāko aprīkojumu un, iespējams, braukšanas precizitātes ziņā būs īsts asmens. MT-09 un Z900 konkurence būs smaga.

Visbeidzot, es nevaru noslēgt šo rakstu, nepieminot Ducati panigale v4 : pāreja uz V4 uz ceļa mašīnas ir īsta revolūcija Boloņas ražotājam (ja neskaita ekskluzīvo Desmocedici D16RR).
Kā jau gaidīts, mums ir darīšana ar mašīnu ar absolūti iespaidīgu jaudas/svara attiecību. Patiesa tehnoloģiju vitrīna ar cildenām līnijām, pat ja tas ir diezgan tuvu iepriekšējam superbaikam.
Iespējams, mans šī gada lielākais favorīts, pat ja šobrīd vairāk sliecos pievērsties “vecajai” Panigale 1299 vai 1199. Nedaudz mazāk efektīva (!), bet gūst labumu no lielāka griezes momenta izmantošanai uz ceļa, pat ja tas ir joprojām nav tā vēlamā joma!
Žēl, ka joprojām nav prezentēts muskuļots rodsters, kura pamatā ir SuperQuadro dzinēja arhitektūra (V2 no 1199/1299).

Ducati Scrambler 1100 2018. gads

Ducati Scrambler 1100 2018. gads

 

Lasiet arī:
EICMA 2017 prezentēti japāņu motocikli
Eiropas motocikli, kas prezentēti izstādē EICMA 2017

Dalies ar šo rakstu

Sedriks

Braukšanas skolotājs kopš 2008. gada un motociklists gandrīz 20 gadus, esmu motociklu vadītājs CFSR ceļu drošības mācību centrā, kas atrodas Valensjenuā. Mēs sagatavojam studentus viņu licencei, bet mēs arī apmācām nākamos instruktorus visā reģionā. Es arī atklāju vietni “Le Moniteur Hors Des Clous!” 2016. gadā ar mērķi padalīties ar savu īpašo viedokli par auto/moto jaunumiem un popularizēt ceļu satiksmes drošības principus. Ikdienā gūstot labumu no priviliģētā novērotāja amata, es cenšos īpaši izgaismot ceļu satiksmes drošību, likumdošanu un apmācību.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu