Seko mums :

Motocikla apliecība, kas mainīsies 2020. gadā


Iespējams, esat redzējuši jaunumus: 2020. gadā mainīsies motocikla apliecība. Kādas izmaiņas ir plānotas? Ar Cédric, izcilo instruktoru, mēs nolēmām palīdzēt jums redzēt lietas skaidrāk. Tā kā rakstīšanas laikā visa informācija vēl nav pieejama, mēs atjaunināsim šo rakstu, tiklīdz tiks paziņotas jaunas funkcijas. Pievienojiet to saviem favorītiem, ja plānojat nākamgad iegūt motocikla apliecību!

[Atjaunināts: 2020. gada janvāris] Tagad mums ir noteikts “jaunās” motocikla apliecības ieviešanas datums. Pāreja uz jauno formulu oficiāli notiks 2020. gada 1. martā. Tomēr mēneša pirmajā pusē nevajadzētu būt plato eksāmenam. Laiks apmācīt eksaminētājus, kā arī izveidot jaunus maršrutus eksaminācijas centru trasēs vai izveidot jautājumu bāzi ETM (Motociklu teorētiskais eksāmens).

Kas attiecas uz kandidātiem, kas reģistrēti pirms šī datuma, nekrītiet panikā! Ja jūsu ETG (kods) joprojām ir derīgs vai esat to veiksmīgi nokārtojis līdz 1. martam, jums būs laiks līdz 2020. gada 31. augustam, lai iegūtu licenci. Kukurūza uz kūkas tiem, kuri atrodas šādā situācijā: nav ETM vai veidlapu, kas jāizdod, ja apstiprināsiet savu tirāžu līdz 31.08.2020. Protams, tie, kas savu plato izturējuši pirms 1. marta, saglabā pabalstu. Tomēr jums būs jāapstiprina sava tirāža (un līdz ar to jāsaņem licence) līdz 31.08.2020.

Motociklam raksturīgs kods

Teorētiskais motocikla tests, labāk pazīstams kā “kods”, būs pieejams īpašā 2 un 3 riteņu versijā 2020.. Nav vispārēja koda, kas mums dažkārt ir ārpus tēmas! Teorētiskā apmācība ietvers divpadsmit mutvārdu lapu saturu. Braukšana, aprīkojums, apkope utt. tur var risināt visas tēmas. Tāpēc mutvārdu pārbaude, kā to zināja senie cilvēki, pazūd. Sliktā ziņa ir tā, ka pat tad, ja jums ir "automašīnas" kods mazāk nekā piecus gadus, jums joprojām būs jānokārto "motocikla" kods, lai iegūtu motocikla apliecību...

Šī ETM vienmēr sastāvēs no 40 jautājumiem ar minimālo punktu skaitu 35. Jautājumi ir veidoti no pilnīgi jaunas 600 jautājumu bāzes, kas sadalīti 8 tēmās. Kā gaidīts, mēs atradīsim iepriekš esošo saturu 12 lapās uz tāfeles, atjauninātu un tālāk attīstītu. Mēs atrodam arī labu daļu jautājumu, kas orientēti uz ekoloģiju un cieņu pret vidi.

Šāda veida “kodam”, kas raksturīgs konkrētajai licences kategorijai, nākotnē vajadzētu kļūt par normu. Mēs jau runājam par kodeksu, kas ir raksturīgs smagajiem kravas transportlīdzekļiem, kas varētu tikt ieviests tuvākajā nākotnē (ETGL – Heavy Group Theoretical Examination?).

Izcilā instruktora Sedrika viedoklis

« Vairs nav ETG, kas ir identisks visām vadītāja apliecību kategorijām, dod vietu ETM (Motocikla teorētiskā eksāmena) iegūšanai. Protams, tagad tas būs obligāti jānokārto, pat ja, piemēram, automašīnai kodu esat ieguvis pirms mazāk nekā pieciem gadiem. Bet, no otras puses, tas ir pēdējais trieciens 12 loksnēm: segto lietu skaits, iespējams, būs lielāks un daudzveidīgāks. Bet galvenokārt tie būs situācijās, kas raksturīgas motorizētu 2 un 3 riteņu izmantošanai! »

motociklu platforma 2020

2020. gadā motociklu laukums ies lēni un ātri

Jauns plato, kas ies lēni un ātri

2020. gada motocikla apliecība ir nāves signāls lēnas, ātras, avārijas bremzēšanas un izvairīšanās testiem atšķiras. Motociklu režģa 2020. gada versija faktiski apvienos visu vienā notikumā. Loģiski, ka tas izrādīsies garāks. Pārbaudes novērtēšanas veids noteikti tiks pielāgots, vēl ir redzams, cik lielā mērā. Kāds minimālais laiks būtu jāpavada? Cik pēdas uz zemes izturēja? Laiks rādīs.

[Atjaunināts: 2020. gada janvāris] Tagad mums ir vairāk informācijas par testu un tā vērtēšanas sistēmu. Viss dēlis notiks vienā ejā (iespējami 2 mēģinājumi), kas savieno dažādus “mirkļus”. Mums ir kārtībā:

  • Motocikla pārvietošana bez dzinēja palīdzības ("ratiņi")
  • Samazināts temps bez pasažiera ("lēnais", vienmēr ar minimālu taimeri, kas jāievēro)
  • Bremzēšana, kas sākas ar puspagriezienu no stāvēšanas sākuma (atkarībā no laikapstākļiem iespējamas divas apstāšanās zonas, kā iepriekš)
  • Samazināts temps ar pasažieri ("lēns" ar pasažieri)
  • Izvairīšanās

Šī organizācija ļauj jums brīdi “elpot” ar kājām uz zemes, kad pasažieris iekāpj/izkāpj. Kāju pie zemes varēs pielikt 3 reizes, bet visu pārbaudījumu! Ņemiet vērā, ka tagad izvairīšanās joslu var paplašināt, lai tā būtu vairāk piemērota motorollera izmēram, lai izbrauktu “automātiskās” motocikla apliecības.

Turpmāk aizmugurējā riteņa pacelšana bremzēšanas beigās tiks uzskatīta par kļūdu, demonstrējot nespēju kontrolēt bremzēšanu. Autoskolas mašīnām, kas noteikti ir jaunākas par 6 gadiem (un aprīkotas ar ABS), pārāk bieži eksāmena laikā bremzēja no priekšpuses. Taču, zinot, ka iespējams, ka pašam, pēc licences iegādātā, no šiem “kruķiem” nekāda labuma, ir svarīgi zināt, kā “tīri” nobremzēt. Tiks uzlabota bremzēšanas kvalitāte un sadalījums starp priekšējām un aizmugurējām bremzēm.

Izcilā instruktora Sedrika viedoklis

« Ideja ir samazināt pārejas laiku vienā vingrinājumā. Pāreja no lēna uz parasto ātrumu tajā pašā maršrutā simulēs reālus satiksmes apstākļus. Laikā, kad tiek uzskatīts par integrētu satiksmes pārbaudē, ratiņi galu galā paliek uz platformas. Tomēr viss, kas jums jādara, ir jāstumj mašīna uz priekšu, jāizlaiž caur durvīm un jāatgriež sākuma stāvoklī. Tomēr šīs ir pārbaudes, kas tagad aizņem dažas minūtes ceļa pārbaudes laikā. Kas noteikti ir loģiskāk, jo tas ir sistemātiski jādara “reālajā dzīvē” pirms došanās ceļā. »

motociklu licences satiksme 2020

2020. gadā satiksmes pārbaude būs garāka

Motocikla apliecība 2020: satiksme, ilgāk

Lai praktiskā ceļa pārbaude vairāk atklātu katra lietotāja spējas, administrācija uzskata par lietderīgu 2020.gadā to arī paplašināt. Precīzs ilgums, piemēram, novērtēšanas metode, vēl jāprecizē.

Izcilā instruktora Sedrika viedoklis: “Šeit mērķis ir pagarināt satiksmes plūsmu (runājam par 40 līdz 45 minūtēm, vēl tiks apstiprināts), lai būtu vairāk situāciju. Tagad mēs veiksim tradicionālās “pārbaudes”, kas iepriekš tika veiktas seta laikā, pirms došanās ceļā. Turpmāk uzsvars tiks likts uz joslu pozicionēšanu (skriešanu un apstāšanos) un drošības trajektorijas ieviešanu. " 

Drošības trajektorija, oficiāli mācīta

Pēdējos gados instruktori to jau gandrīz sistemātiski minēja kā daļu no praktiskās apmācības. Tāpēc drošības trajektorija kļūst oficiāla 2020. gadā. Ja tas nebūs izslēdzošs, tā apguve tagad formāli būs programmas daļa un tiks sankcionēta.

Izcilā instruktora Sedrika viedoklis: “Pārāk daudz negadījumu notiek pagriezienos, vainojams sliktā izvietojumā, sliktā stāvoklī uz motocikla vai slikti vērsta skatiena. Šeit tiks iemācīta ideālā trajektorija: pozīcija iebraucot pagriezienā, atklāšana, mašīnas noslogošana un stabilitātes atgūšana. Iespēja mācīt labo praksi, kā tuvoties ceļa līkumam un iemeslus, kāpēc nevajadzētu tuvoties trajektorijām kā mēs to darītu trasē. »

Lai gan ieviešanas datums ir tuvu, oficiālie teksti joprojām nav publicēti līdz šim [2020. gada janvāris]. Dažas detaļas vēl jāprecizē. Mēs jūs informēsim šajā pašā lapā, ja parādīsies kādas pēdējā brīža izmaiņas.

Paldies Cédric par viņa informēto viedokli. Aicinu arī konsultēties viņa ziņas vietnē #EnjoyTheRide, kā arī viņa personīgā vietne, daudz atbilstošu padomu, kad vēlies iegūt motocikla apliecību!

 

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu