Seko mums :

Motocikla cimda dizains: Racer apmeklējums


Lai gan vairums motociklu aprīkojuma ražotāju sevi dēvē par amatniekiem, daži to ir pelnījuši tikpat daudz kā Racer . Šeit komanda (ap piecpadsmit cilvēku) un telpas (kopā 250 m²) ir patiesi kalibrētas amatniecības mērogā! Tātad šajā mazajā darbnīcā, kas atrodas vecā villā Salon de Provence centrā, ir laba saliedētības un kopdarba smarža. Sajūtu pastiprina kontrasts starp pagājušā gadsimta sākuma šujmašīnām, kas joprojām tiek izmantotas, un vismodernāko 3D printeri. Tas viss labi smaržo trešās vietas un telpa kopstrāde ! Mēs esam tālu no "majoru" aukstuma baikeru ekipējumā... Un es to nesaku tāpēc, ka mani pirmie motociklu cimdi (ko mamma uzdāvināja Ziemassvētkos!) bija Racer cimdi. #Nostalģija

Racer 3D printeris

3D printeris ir noderīgs stingru detaļu veidošanai

Šeit komanda (ap piecpadsmit cilvēku) un telpas (kopā 250 m²) ir patiesi kalibrētas amatniecības mērogā!

Vecmodīgs starts

Šī starta puse ir pārsteidzoša, ja mēs zinām, ka uzņēmums tika dibināts 1927. gadā. Tā vēsture, kas nebūt nav lineāra, varbūt nav nesaistīta. No pārsūtīšanas uz pārsūtīšanu, no pārvietošanas uz pārvietošanu, jums pastāvīgi ir jāizgudro sevi no jauna. Nav nekas labāks, lai paliktu jauns! No Vendomas līdz pirmsākumiem Racer beidzot nokļuva Ronas grīvās 1998. gadā, kur tas dzīvo laimīgas dienas. Ja tikai daži laikmeta cimdu pāri un dažas skrejlapas var liecināt par krāšņu pagātni, cimdnieka zināšanas ir izturējušas laika pārbaudi.

Racer slēpošanas cimds

Racer sevi slavēja 60. un 70. gados ar saviem slēpošanas cimdiem

Racer ir iekļāvis šīs zināšanas slēpošanas cimdos. Sešdesmitie gadi un Grenobles olimpiskās spēles padarīja zīmolu pazīstamu: Francijas komanda un jo īpaši Žans Klods Kilijs, spēļu zvaigzne ar trim medaļām, valkāja Racer cimdus! Pēc tam ražotājs paplašināja savu darbības jomu: motocikls 1970. gadā, velosipēds 2015. gadā, aizsardzība, katru reizi ar uzlabotu zinātību. Un drīzumā tas piedāvās dažādus jāšanas sporta produktus. Pat netālu esošā franču patruļa valkā Racer cimdus!

Cimds no franču patruļas

Cimds no franču patruļas

Ilgstoša zinātība

Nu es nenācu stāstīt stāstus par šo cienījamo ceļojumu, bet gan būt lieciniecei dzemdībām! Ar Maksu, kurš ierāmēja un rediģēja iepriekš minēto videoklipu, varējām sekot līdzi motocikla cimda dzimšanai, no pirmajām skicēm līdz gatavam produktam. Mēs piekrītam, ka, tāpat kā pārējie, gala ražošana tiks uzticēta rūpnīcai, kas atrodas Āzijā. Bet šeit notiek prototipa dizains. Un es jums apliecinu, ka šajā mazajā darbnīcā strādā profesionāli darbinieki.

Es personīgi esmu ļoti jūtīgs pret “coup de main”, šo absolūto amatnieka amata žestu meistarību. Manā sirdī mehāniskā precizitāte nav līdzvērtīga cilvēka darba atvieglojumam. Jā, esmu veca skola, Es zinu ! Racer man bija acu skatiens starp drošo zīmuļa vēzienu, atklātu asmens vēzienu un apņēmīgu adatas vēzienu.

Motocikla cimdu tehniskā lapa

Mūsu cimda tehniskā lapa

Cimdu dizains: no dizaina līdz tehniskajai lapai

Viss sākas ar teoriju. Jums ir nepieciešams jauns cimds, kas pielāgots konkrētai praksei un noteiktā cenu diapazonā. Dizainera darbs sastāv no šīs pamata mārketinga koncepcijas pārveidošanas par iedvesmojošu zīmējumu. Sīlija, motociklu produktu menedžere, uzņemas šo dizainu un izstrādā cimda tehnisko lapu, kurā būs apkopota visa ražošanā noderīgā informācija.

ādas motociklu cimdi

Daži ādas paraugi, kas izmantoti prototipos

Desmit materiāli vasaras cimdiņam

Viņa izlasa savus skapjus materiāli, kas atbildīs specifikācijām – saprast, kas apvienos veiktspēju, komfortu un atbilstošu budžetu. Tikai vasaras cimdam, kuram esam liecinieki prototipa izgatavošanai, ir nepieciešami ne mazāk kā desmit materiāli, neskaitot apvalkus un citus aizsargieliktņus: 3D sieta tekstils ventilācijai, digitālā āda plaukstas pusē satvērienam, smalks un elastīgs siets starp pirkstiem, taustes āda ekrānu kontrolei, neoprēns elastībai, kazas āda plaukstu izturībai utt.

Tikai vasaras cimdam, kura prototipa izgatavošanā esam liecinieki, nepieciešami ne mazāk kā desmit materiāli, neskaitot čaulas un citus aizsargieliktņus...

Šajā jomā Sīlija ļoti uzmanīgi seko jauninājumiem. Jauni materiāli tiek regulāri pārbaudīti, lai uzlabotu cimdu ergonomiku un/vai uzlabotu aizsardzību.

motociklu cimdu patronāža

Mūsu prototipa sponsorēšana ir pabeigta

Patronāža, Racer lielā pievienotā vērtība

Mēs sākam prototipa ražošanu, kas sākas ar tā modeļa izstrādi. Patiesais cimdu kvalitātes noslēpums slēpjas šajā solī. Perfekta patronāža patiešām rada izcilu komfortu. Tie, kas ir valkājuši cimdus, kas ir piemēroti otrajai ādai, zina, ko es domāju. Šim nolūkam zinātība rada atšķirību. Varat iedomāties, ka ar tik lielu darba stāžu šajā jomā Racer mēs zinām, kā to izdarīt! Tāpēc dažādās detaļas tiek uzzīmētas uz kartona saskaņā ar tehnisko lapu un pēc tam izgrieztas. Tie kalpos kā atsauce turpmākajām operācijām.

Motocikla cimdu ādas griešana

Āda tiek griezta ar rokām

Piegriezums, ādas maigums un pieskāriens

Pēc tam mēs izmantojam modeli, lai izgrieztu dažādus paneļus, kas tiks izmantoti cimdu ražošanā. Sintētiskie tekstilizstrādājumi tiek apstrādāti ar lāzera griezēju, kas novērš nodilumu, izkausējot pavedienus. Attiecībā uz citiem materiāliem asmens vai vecās labās šķēres veic darbu ļoti labi.

Šī darbība prasa operatora pieskārienu. Āda nepiedāvā tādas pašas īpašības visā tās virsmā : muguras vidusdaļa ir biezāka, tāpēc mazāk ērta, bet izturīgāka par tās malām, kas ir plānas un elastīgas. Tāpēc dažādie ieliktņi tiek apzināti izgriezti. Piemēram, mēs meklējam pēc iespējas smalkāko ādu, lai piedāvātu visprecīzāko pieskārienu pirkstiem.

Tekstilizstrādājumu gadījumā tiek veikta griešana taisnās līnijas virzienā, t.i., tekstila ruļļa virzienu, lai gūtu labumu no maksimālās elastības, kas ir sinonīms cimdu komfortam.

zīmēšanas cimdu futrāļi

Meklē ideālo futrāli…

Korpusi ir atsevišķa pētījuma priekšmets. No dizaineres Elizabetes iztēles, tie tiek pārveidoti par 3D, izmantojot CAD programmatūru, un pēc tam tiek ražoti, izmantojot 3D printeri. Ja nepieciešams, tos koriģē, līdz tiek iegūts vēlamais rezultāts. Celia pašlaik strādā pie Kevlar stiegrojuma, kas piedāvā izcilu nodilumizturību pret oglekli. RFC, augstas klases sportisks Racer jau ir ar to aprīkots.

3 motocikla cimda daļas

Kreisajā pusē cimda plauksta, ko ieskauj dakšiņas, kas novietotas līdz galam, un labajā pusē plaukstas aizmugure

Rediģēšana: tas iegūst formu!

Visi gabali sagriezti, čaumalas gatavas! Ir pienācis laiks rediģēt. Natālija, kura bija atbildīga par izsekošanu un griešanu, ir arī pie šujmašīnas vadības ierīcēm. Mēs sākam ar plaukstu, kurā apvienotas dažādas ādas labākai pretestībai, kā arī D3O plāksteris komfortam. Operators nomaina šujmašīnas tradicionālo pēdu pret riteni, kas neradīs ādas zīmes. Tad plauksta ir salikta mūsu pārsteigto acu priekšā. Šuves tiek dubultotas, ja nepieciešams, ievērojot norādījumus tehniskajā lapā.
Seko plaukstas aizmugurei ar pielīmēto apvalku. Tas iegūst formu!
Visbeidzot, dakšiņas, tas ir, gabali, kas atrodas starp pirkstiem, ir savienoti kopā garā lentē.

Motocikla cimdu montāža

Cimds ir salikts no iekšpuses un pēc tam apgriezts tā, lai šuves būtu iekšpusē

Strādājiet otrādi

Mēs sasniedzam mērķi. Ir pienācis laiks galīgajai montāžai. Dakšu lente ir piešūta pie plaukstas. Tad šuvēja pievieno plaukstas aizmuguri. Šo darbību veic otrā pusē (cimda iekšpusē no ārpuses), jo šuvēm jābeidzas cimda iekšpusē.

Pēdējā solī ir kaut kas maģisks: cimds tiek apgriezts un beidzot atklājas mūsu acīm. Mazliet kā filmas foto attīstīšana, kas pabeidz ilgu darba ciklu! Grūti noticēt, ka šis cimds bija tikai izejmateriālu sērija pirms dažām stundām... Palicis tikai nelielas apdares darbības, dažu minūšu uzdevums: slīpuma un ieliktņa uzstādīšana pie cimda ieejas. Pēc tam operators uzliek cimdu uz iepriekš veidotas rokas, kas to uzsilda līdz 300°C, lai tā forma atvieglotu satveršanu aiz stūres.

Pēdējā solī ir kaut kas maģisks: cimds tiek apgriezts un beidzot atklājas mūsu acīm. Mazliet kā filmas foto attīstīšana, kas noslēdz ilgu darbu ciklu!

Cimdu maiņa

Pagriežot, tiek atklāts cimda galīgais izskats, piemēram, attīstot filmas fotoattēlu

Atsauksmes

Pabeigts? Vēl nē ! Prototips ir gatavs, bet tas var nebūt izveidots kā pēdējā cimda alfa versija. Džoanna, Racer mārketinga un komunikācijas vadītāja, mums skaidro, ka partnerbraucējiem patīk Adriens Eskofjē vai jauniešiem Aleksis Boudins sniegt savas sajūtas par produktiem. Ievērojot viņu ieteikumus, mainām materiālus, mainām rakstu, modificējam stiegrojuma formu vai novietojumu... Kad viss būs kārtībā, cimdam vēl būs jāveic stenda pārbaude laboratorijā. sertifikāts, kas tam piešķirs nosaukumuindividuālie aizsardzības līdzekļi un atbilstība standartam EN 13594.

Cimdu termoformēšana

Cimdu termoformēšana 300°C temperatūrā

Labi, prototipa projektēšanā ir metode un tehnika. Taču to veidotāju palīdzīgā roka un izmēģinājuma pilotu jūtas joprojām ieņem vislielāko vietu šajā ražošanas sagatavošanas posmā. Redz, mašīnas vēl nav pārņēmušas!

 

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu