Seko mums :

Klass GP – Motoblouz , beidzot atpakaļ Alès!


klases GP - Motoblouz

Pēc sešu mēnešu piespiedu pārtraukuma ar Covid-19 saistītu veselības pasākumu dēļ klass GP braucēji - Motoblouz beidzot tikās nedēļas nogalē, 16. augustā, mazajā Sevennas trasē, kas īpaši piemērota 125. lidmašīnu ierobežošanai.

Seši mēneši. Tas ir, cik ilgi apturēšana klass GP čempionāts - Motoblouz koronavīrusa pandēmijas dēļ. Pēc premier tikšanās Valensijā februāra beigās 125 un 250 2-taktu braucēji no 90. un 2000. gadiem maija sākumā sarīkoja otro tikšanos. Tas tika plānots Le Castellet kā daļa no prestižā Svētdienas brauciena klasika. Ieslodzījums un tam sekojošie veselības aizsardzības pasākumi lika organizatoriem vienkārši atcelt pavasara sacīkstes, pirms varēja ieplānot jaunu pasākumu Alē 15. un 16. augustā.

Par šo notikumu Klass GP sveica Marc-Antoine Scaccia neklasificēto RG 500. Bija arī daudz jaunu asiņu, kad ieradās jauni piloti, tostarp Deivids Da Silva, Matiass Dojens, Emanuels Mulins, Džonatans Lallemands, Stéphane Benetto un Arnaud Aussaresses.

Klass GP – Motoblouz gaidāma atkalredzēšanās

Acīmredzot izstāšanās pilotiem bija grūta. Ne mazāk kā 38 dalībnieki veica braucienu uz Cévennes par prieku būt trasē.

Lai šo atsāktu nelielā trasē, Žeroms Krebs izmantoja iespēju atvērt pasākumu 125 SP kategorijai (Aprilia RS, Cagiva Mito, Suzuki RG utt.) līdzās 250 SP (Aprilia RS, Yamaha TZR, Suzuki RGV,… ). Atvēršana pieejamākām komerciālajām mašīnām… Bet arī mazāk efektīva nekā 125 un 250 klientu sacensības (Honda RS, Yamaha TZ, Aprilia RSW), kas veido lielāko daļu no lauka.

Likme tika uzvarēta, jo šī ražošanas kategorija apvienoja ne mazāk kā sešus 250 un piecus 125, tostarp Džordanu Levī, pēdējo Francijas atklātā čempionāta 125 champion 2011. gadā. Nav slikti par pirmo! Jo īpaši tāpēc, ka 30 ZS 125 SP nebija tālu no smieklīga. Viņi faktiski noskrēja mazāk nekā 1'27, tikai 7 sekundes no pola, kas sasniegts ar veco 250 Grand Prix ar vairāk nekā 90 ZS jaudu.

125, par kuriem runās visu nedēļas nogali…

Mazajā Alès trasē mazie 125 viencilindri bija gandrīz līdzvērtīgi 250. Kvalifikācijas treniņu beigās Soheils Ayari novietoja Arno Vincenta kādreizējo GP Fantic 250 uz pole (1'21" 309 ). Viņa vicečempions Filips Arnals (uz Honda RS 125) sasniedza tikai 19/1000.e cieši seko Antoine Goyet (arī uz RS 125) 15/10e.

« 250 GP dzinēji ir pārāk vardarbīgi šāda veida šaurām ķēdēm, mēs katrā pagriezienā uz asfalta zīmējam komatus. precizē Žeroms Krebss, izslēdzot ar pievilkšanu testēšanas laikā. Sacensību apstiprinājums otrajā startā, kad Adriens Leducs (Aprilia RS, 125 SP) sajauca ātrumu un steigu un premier līkumā notrieca Džordanu Leviju. Vincents Levjē diemžēl nevarēs izbraukt, viņam izdedzis sajūgs.

Gajs Bertins aizgāja 4epozīcijā izmantoja savu pieredzi kā bijušais GP braucējs, lai ieņemtu sacensību vadību 3e apli un finišē ar 6”8 pārsvaru. Aiz muguras par goda pjedestālu cīnījās ne mazāk kā trīs 125. (Filips Arnals, Lanselots Unisarts un Florians Dogē), tālu priekšā 250. gadniekiem.

Laikapstākļi, kuriem jāpielāgojas (vai nē!)

17 ha lielais karstums (35°C) lika organismus pārbaudīt. Daudzi autovadītāji pēc rūtainā karoga bija tuvu ģībonim.

Lietus, kas naktī lija bagātīgi, nodrošināja pavisam citu fonu svētdienas otrajam braucienam. Žāvēšanas ķēdē visi braucēji spēlēja droši un devās uz slapjām riepām, kas vēl vairāk izdzēsa jaudas atšķirības starp 125 un 250.

Septiņpadsmit autovadītāji laikapstākļu dēļ izstājās. Tīklā šajā kārtā bija tikai 20 mašīnas. Šajā kontekstā Florian Doguet pārsteidza skatītājus, sita savus 125, lai atgrieztos pēc Gaja Bertina 250, neuzdrošinoties viņu apdzīt... Abi skrēja ar ātrumu 1'26"8, tikai par 5 sekundēm lēnāk nekā uz sausā ceļa.

Klass GP - Motoblouz noslēdzošās kārtas 4., 5. un 6. septembrī Pau-Arnos trasē.

© fotogrāfijas: Jean-Noël Najastre.

Dalies ar šo rakstu

Bez komentāriem

Pievienojiet savu