Seko mums :

Klass GP Motoblouz : antoloģijas fināls Pau


Klass GP Motoblouz

Mazāk nekā mēnesi pēcalès tests, THE klass GP braucēji – Motoblouz nedēļas nogalē, 5. un 6. septembrī, Pau-Arnos trasē tikās uz pēdējo konfrontāciju. Ātrs un kalnains maršruts, kurā ir smagi jāiebrauc līkumos, lai cerētu uzrādīt labu laiku.

Gatavojoties uz

No trīspadsmit līkumiem Bearnais trasē tikai divos tiešām nepieciešama iepriekšēja bremzēšana... Turklāt daži braucēji jau ceturtdien cītīgi strādāja, lai vislabāk izprastu šo prasīgo trasi. Turpinoties vasaras karstuma vilnim, laiks trīs dienas bija īpaši maigs. Visi braucieni notika sausā.

Uz starta režģa…

Ja mēs nožēlojam dažas nebūšanas (Alēns Dubuā, Deniss Duserts, Nikolass Nasjatre, Florians Dogē...), tad uz Bērnu brauca 27 braucēji. Organizators Žeroms Krebs (vai drīzāk viņa uzticīgais mehāniķis Nitro !) pat atrada laiku, lai Alēsā salabotu savu salauzto Honda, lai piedalītos. Daudzi ārzemnieki nedevās ceļojumā, baidoties no karantīnas. Tomēr klāt bija četri spāņu piloti un viens angļu pilots.

4 spāņu braucēji Klass GP Motoblouz de Pau

Četri spāņu braucēji šķērsoja Pirenejus, lai pabeigtu režģi.

Brīvie treniņi un kvalifikācija

Pēc piektdienas brīvajiem treniņiem sekos abas sestdienas kvalifikācijas sesijas, kurās, bez pārsteigumiem, Gajs Bertins ir vadībā (1'26"548), apsteidzot Vincentu Levjē (1'26"746) un Gregoriju Kaufmanu (1'27"7887). ), viss 250 GP . Pirmie 125 GP neatpaliek, jo otrajā rindā atrodam Maksimu Lendriju (1'29"039), kam trešajā rindā seko Tonijs Suidi (1'29"707) un Lanselots Unissarts (1'29"850). , viss uz Honda RS 125.

250 SP Klods Rošfors uzrādīja labāko laiku (1'32"151) un ierindojās sestajā rindā (16.), kuram divas vietas tālāk sekoja Filips Moizans (1'34"507). Nav slikti ceļu mašīnām! Pareizi braucot, 250 SP darbojas vienlaikus ar 125 GP , un tikai ar 250 GP jaudas starpība cieš trasēs ar garām taisnēm, piemēram, Valensā vai Le Castellet. »Paātrinot es pieturu oriģinālo 250 GP uz pirmajiem četriem pārnesumiem » saka Klods Rošfors Aprilia RS 250, kas joprojām ir labi uzasināts (maksimāli 214 km/h ar lielajiem 38 ogļhidrātiem, īpašām izplūdēm, VHM cilindra galvu, sagatavotiem cilindriem).

Gajs Bertins Klass GP Motoblouz

Gajs Bertins savos darbos uz augstas veiktspējas Aprilia RSW 250.

Acīmredzot, jaudīgais Aprilia RSW 250 izsmēķēja sacensības un ieņēma pilnu sekundi līdz trešajai kvalifikācijai par labāko atmiņu Džekiju Hato un Kristianu Le Badezē (bijušie GP 125 braucēji 1980. gados), kā arī Žana Kloda Besē ( bijušais Scrab komandas menedžeris GP ), visi ieradās kā apmeklētāji. Tas gan nenozīmē, ka tas bija viegli, jo itālietim ir dzīvespriecīga un stingra reputācija. " Es pastāvīgi stūrēju pāri daudzajiem nelīdzenumiem trasē. Nedēļas nogalē es pat divas reizes salauzu stūres pieturas” liecina Vincents Levjē. "Izbraucot no pagriezieniem, arī es tiku ar raketi..." piebilst 26. numura braucējs. " Tas ir motocikls, kas jāatstāj dzīvot » uzsver Gajs Bertins, priecājoties par kolēģa neveiksmēm.

Visas nedēļas nogales bijušais GP gods spēlēja kaķi un peli, divu raundu sākumā pievelkot Vincentu Levjē, pēc tam palaižot viņam garām, lai pārvarētu vadību. " Es vienmēr braucu atbilstoši sacensībām. Un tad man nav nekādu nopelnu, jo velosipēds darbojas tik labi. atpazīst 5.nr. vadītāju.

Sirils Gerinets Klass GP Motoblouz

Sirils Gerinets nebija ilgi, lai atrastu lietotāja rokasgrāmatu savam jaunajam Yamaha TZ 250 5KE.

Uz ceļa !

Sestdien pirmais brauciens tika pārtraukts tā sestajā aplī ar sarkano karogu pēc Tonija Suidi kritiena (bremzēšana līkumā). Kritums noveda pie spāņiem Inigo Jobindo un Inaki Santillan. Tāpēc iepakojums aizbrauca uz piecām kārtām. Abu kārtu summētajā rangā Gajs Bertins par gandrīz 12 sekundēm apsteidz Vincentu Levjē. Abiem Aprilia RSW 250 seko Gregorija Kaufmana Honda RS 250. Maksims Lendrijs apsteidz Lanselotu Unisartu tikai par 2 sekundes desmitdaļām. 250 SP Klods Rošfors izcīnīja 16. vietu kopvērtējumā, kuram kā viņa ēna sekoja Filips Moizans.

Svētdien atkārtojiet 14 apļus ar tādu pašu pjedestālu. Un joprojām ar Sirila Gererē (5.) labo sniegumu, kura Yamaha 250 TZ vārsti joprojām nedarbojas... Savukārt Žans Pols Klemens visu nedēļas nogali bija invalīds ar nepaklausīgu amortizāciju ar nepietiekamu atsitienu. Runājot par Robertu Bufalo, kurš savu Yamaha TZ 250 pirmo reizi debitēja sava FPE darbināmā Aprilia prototipa vietā, katru reizi finišēja 10. vietā.

pau trasē Klass GP Motoblouz

Cīņa notika Pau.

Klass GP – Motoblouz 2020 fināls

Savu lūzumu un divu tukšo rezultātu dēļ Valensijā Gajs Bertins ļāva izslīdēt 250 GP titulam. Viņš atdod savu troni Gregorijam Kaufmanam (Honda RS 250). Ne vienmēr ātrākais, taču viņam izdevās tikt pie titula, pateicoties nevainojamai konsekvencei un pastāvīgai klātbūtnei uz pjedestāla visos posmos. " Bet Gaja un Vincenta aprīlijām tiešām nav iespējams sekot » atzīst 19.nr. vadītājs. Fināla goda pjedestāla pēdējo pakāpienu manto anglis Marks Henriss. 125 GP kategorijā uzvarēja Lanselots Unissarts, apsteidzot Toniju Suidi, kuram pirmo sezonu sekoja Rolands Laguts. Visbeidzot Klods Rošfors uzvarēja 250 SP galīgajā reitingā, apsteidzot Filipu Moisānu un Žaku Morelu.

Uzvarošā Honda Klass GP Motoblouz - Pau 2020. gada septembrī

Gregorija Kaufmaņa uzvarošā Honda RS 250

Tiekamies 2021. gadā jaunā sezonā. Tikmēr visi braucēji ar nepacietību gaida jūs 2021. gada 2 riteņu izstādē no 18. līdz 21. februārim. Plašā izstādē tiks demonstrēta klass GP paddock – Motoblouz.

Dalies ar šo rakstu

Bez komentāriem

Pievienojiet savu