Seko mums :

DXR Santa Cruz apavu tests


Ziemas un aukstuma atnākšana bieži vien ir sinonīms mocībām baikerim... No manas puses, ziemas iestāšanās vēsta arī par radikālām izskata izmaiņām! Pazuduši sacīkšu vai vintage stila apģērbi, un ir jāveido “Bibendum Michelin ” stila maska ​​​​ar slāņu sakraušanu, kas, domājams, aizsargā pret elementiem, kas tiek atbrīvoti... Kad Motoblouz ieteica man izmēģināt dXR Santa Cruz apavi, es vispirms sagatavoju sevi tam, ka zaudēju kāju pirkstu izmantošanu. Patiešām, Normandija ne vienmēr ir galamērķis, kas nāk prātā, meklējot sauli decembra vidū. Ja gribi zināt, vai es beidzot paliku vienā gabalā, un vai šie dXR apavi apvienojiet stilu un praktiskumu, salieciet kopā un sekojiet man!

Mūsdienīgs izskats un rūpīga apdare DXR Santa Cruz apaviem

Motoblouz palaida klajā 2008. gadā, dXR zīmols dara lietas ātri, bet nopietni. Paša zīmola premier mērķis ir ierobežot izmaksas un tādējādi kontrolēt pārdošanas cenas. Tomēr Motoblouz savu rūpju centrā izvirza drošību un arī izspēlē kvalitātes karti…

Ar to apdari, kas apvieno ļoti izteiktas govs ādas un apgrieztas ādas ieliktņus, dXR Santa Cruz apavi piedāvā modernu vizuālo izskatu. Motoblouz aprakstīja kā “Urban-Roadster”, šie augstas augšdaļas kedas sērfot par modi kedas, šobrīd ļoti populārs. Apvienojumā ar biker džinsiem tie paliek nepamanīti ikdienas lietošanā. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties malkot dzērienu terasē vai doties uz biroju, tie pielāgosies jūsu aktivitātēm.

Ja vizuālais ir pārliecinošs, komplektāciju kvalitāte nav pārspīlēta! Kamēr dXR Santa Cruz apavi tiek piedāvāti par zemu 100,83 €, ne ieliktnīšos, ne zoles līmēšanā neatradu nekādu tuvinājumu. Motoblouz vienmēr ir paziņojis, ka savā klāstā par prioritāti piešķir drošību un kvalitāti... Šīs kedas ir lielisks piemērs.

Biker kedas? Un kā ar drošību?

Pirms apspriest galveno aizsardzības jautājumu, atgādināšu savu viedokli... Jā, es pilnībā uzticos motociklu apaviem, kad runa ir par savu kāju aizsardzību. Pēc kritiena ar šāda veida aprīkojumu varu tikai apliecināt, ka to absorbcijas spēja ir reāla. No otras puses, es labprāt atzīstu, ka zābaki piedāvā papildu aizsardzību, ja nu vienīgi to augšdaļas augstuma dēļ.

No savas puses, dXR Santa Cruz apavi ir domāti kā nomierinoši. Pirmkārt, tie ir apavi ar augstu augšdaļu. Salīdzinoši augstā augšdaļa palīdz noturēt potīti vienā līnijā, ierobežojot sastiepuma risku, krītot nelielā ātrumā. Pēc tam malleolu ieskauj pastiprinājumi, pasargājot tos no saspiešanas slīdēšanas laikā, kad pēda paliktu iesprūdusi zem motocikla.

Motociklu aprīkojumam aizsardzība nav viss. Tāpēc izvēlētais materiāls, kā arī veids, kādā tas tiek apstrādāts un salikts, ir būtiski svarīgi, lai nodrošinātu jūsu drošību. Kā jau minēju iepriekš, DXR ir izveidojis savu Santakrusa biezā govs ādas ādā. Lai gan nav jāatgādina, cik izturīga āda ir pret nodilumu, ir svarīgi norādīt, ka zīmols ir gājis tālāk, meklējot optimālu drošību. Šādi ir dubultotas visvairāk atklātās šuves... Lai patiesi piedāvātu jums labāko.

5 zvaigžņu komforts… Pēc dažiem kilometriem!

Ja ārpuse dXR Santa Cruz apavi robežojas ar nevainojamu, interjeram ir arī nopietni argumenti, lai jūs pārliecinātu. Pirmkārt, odere nodrošina mīkstu sveicienu jūsu kājām. Svarīgs ir zoles biezums. Lai gan tas nodrošina patīkamu amortizāciju pastaigu laikā, arī bieza zole var būt nepatīkama, atrodoties seglos... Patiešām, pielāgot ātruma selektoru, lai to varētu aktivizēt, nekad nav patīkami. Šajā gadījumā neviena ēna nepadara attēlu tumšāku. Tādējādi, dXR Santa Cruz apavi šķiet, ka pārvalda kompromisu art . Tie piedāvā pareizo komforta līmeni, neizkropļojot sajūtu ar jūsu motocikla vadības ierīcēm.

Tomēr nedomājiet, ka esat Pelnrušķīte, un jūsu baikeru tupele atnāks pie jums bez jebkādas pretestības... Man no savas puses vajadzēja dažus kilometrus, lai "ielauztos" Santakrusā. Pirmajās minūtēs apavu augšdaļa bija īpaši stīva, un ādai vajadzēja atpūsties. Nekrītiet panikā: kad šis brīdis būs pagājis, jūs iegūsit 5 zvaigžņu komfortu.

Braukt ziemā? Pat nebaidās!

Lai gan zābaku un biezu zeķu kombinācija šķiet būtiska, kad dzīvsudrabs krīt, es nebiju īsti sajūsmā par domu braukt uz ceļa ar -1°. dXR Santa Cruz apavi…Nu, es kļūdījos!

Patiešām, šie apavi ir satraucoši efektīvi, saskaroties ar aukstumu. To neperforētais ādas ārējais pārklājums apvienojumā ar biezo iekšējo oderi padara šīs kedas par īstām čībām ziemā. Pārbaudīts uz mana Duke (kas nav piemērs aizsardzībai pret elementiem) līdz -2,5°C, man nekad nav bijusi aukstuma sajūta kājās. Turklāt nejutu, ka ieplūstu svaigs gaiss... Decembra vidū lieki precizēt, ka tas viss nes īstu plusu.

No otras puses, monētas otra puse parādās, tiklīdz pastaigājat dažas minūtes. Kā tas bieži notiek ar viņu konkurentiem, dXR Santa Cruz apavi ātri sasildiet kājas. Ātri pamanīju, ka uz stūres tik omulīgais pārklājums, atgriežoties gājēju dzīvē, pārtop karstā ūdens pudelē... Mēs ar prieku piedodam viņiem šo atšķirību, jo tie nodrošina lietošanas komfortu vēsā laikā. Tomēr vasarā uzmanieties no pārkaršanas.

Drošība3.3
Komforts4.5
Svars3.5
Ergonomika 4.5
Skaties5
Apdare4.5

Mans viedoklis: nenoliedzami pārsteidzoši apavi!

Iestājoties aukstumam, DXR Santa Cruz apavi izrādīja sīvu pretestību... Patīkami uz mana rodstera stūres, tie arī izrādījās pārliecinoši, kad es no tā nokāpu. Pastaigas viņus nebiedē, un viņu izskats ir vērtīgs ikdienas lietošanai. Vienīgais mīnuss ir tas, ka, ja tie pieradinās ziemas aukstumu, uzmanieties no pārkaršanas, tiklīdz dzīvsudrabs atkal paceļas...
4.2

Dalies ar šo rakstu

JBuzZzLightyear

Sirdī bikers kopš bērnības, es jau sen sapņoju, ka varēšu izbraukt uz ceļa aiz savas mašīnas stūres! Pēc tam, kad man ir bijuši rodsteri, sporta auto vai pat takas, es braucu uz ļoti retro kafejnīcas racer stūres profesionālajos braucienos vai vairāk vai mazāk garos braucienos. Aizraujoties ar motociklistu sacensībām, man ir jautri fotografēt savus iecienītākos braucējus Francijas un Eiropas trasēs...

Bez komentāriem

Pievienojiet savu