Seko mums :

Shark EVO ONE ķiveres tests


Dzīvsudrabs termometrā šobrīd jojo. Ideāli laikapstākļi, lai sevi aprīkotu shark EVO ONE ķivere, a modulāra tipisks GT, kas iepriecinās tos, kas nezina izvēlēties starp strūklu un integrāli. Pēc desmitiem kilometru norīta bitumena, kas aprīkota ar šo Shark injicētajā termoplastā, tās īpašību un defektu apskats.

Shark EVO ONE ķiveres izņemšana no kastes

Pirms dalīties ar jums savā viedoklī, aicinu atklāt Shark EVO ONE ķiveres prezentācijas video. To ražo franču zīmols, tas ļauj labāk izprast, kā darbojas moduļu sistēma.

Aerodinamisks un kompakts zoda stienis

Zoda aizsargu atvēršanas sistēma mani gan savaldzināja, gan pievīla. Sāksim ar labi punkti.

Mēs varam doties no pilnais režīms uz strūklas režīmu (un otrādi), neuztraucoties par vizieri. Sistēmas “Auto-up” un “Auto-down” ļauj vienlaikus atbloķēt ekrānu un zoda aizsargu, pārslēdzoties no integrētā uz strūklu. Tas ir diezgan pārsteidzoši.

In strūklas režīms, zoda aizsargs ļoti labi iekļaujas ķiveres izskatā. Ar kompakto profilu tas nav apjomīgs! Nepārbaudot to lielā ātrumā šajā konfigurācijā, tā aerodinamiskā izlīdzināšana kontrastē ar modulārām ķiverēm, kuru zoda aizsargs paliek galvaskausa augšdaļā un kuras noķer vējš.

Bet, lūk, manu vispārējo sajūtu par mehānismu sabojāja daži trūkumi, kas bija pietiekami satraucoši, lai es varētu dalīties ar jums.

Bet neintuitīvs mehānisms

Lai atvērtu zoda aizsargu, kustība ir neparasta un nepavisam nav intuitīva. premier mēģinājumā es pat domāju, ka tas nedarbojas. Man vajadzēja dažus mēģinājumus, lai saprastu, ka man ir jāpastumj zoda stienis uz priekšu, lai sāktu griešanos. Sākumā es daudz cīnījos, lai saprastu. Es dabiski mēģināju pacelt zoda stieni uz augšu.

Kad pārslēgšanās uz reaktīvo režīmu bija pabeigta, bija jāatgriežas pie pilnas konfigurācijas. Zoda aizsarga bloķēšana, to salokot, ir patiešām sarežģīta. Jums tas tiešām ir jāpiespiež, lai pārliecinātos, ka tas ir drošs, un nav skaņas, kas mums pateiktu, ka viss ir kārtībā. Mēs ļoti daudz, patiesībā pārāk daudz, lāpījamies, lai bloķētu sistēmu pirms došanās pilnīgā drošībā. Apstrādājot to, man joprojām bija iespaids, ka sistēma var salūzt pie mazākās kustības, kas bija pārāk pēkšņa. Ne pārāk pārliecinoši austiņām, kuru mērķis ir būt augstākās klases.

Rakstot šo rakstu, es noteikti esmu valkājis ķiveri apmēram piecdesmit reizes. Es tikko sāku justies ērtāk ar atvēršanu, pat līdz ķiveres atvēršanai braukšanas laikā. Un tas nav tik vienkārši! No otras puses, slēgšana joprojām ir sarežģīta. Tāpēc mana vilšanās.

Shark EVO ONE ķivere: smagsvars?

Ar 1650 gramiem uz svariem, shark EVO ONE ķivere svara ziņā paliek normas robežās modulāram. Es personīgi jutu šos liekos gramus... kopš pieradu pie sava viegluma Spartietis (1290 g vai 360 g atšķirība).

Strūklas konfigurācijā mēs jūtam, ka mūsu kakli ir nedaudz atvilkti atpakaļ. Zoda stieņa svars to velk, bet tas tiek aizmirsts, tiklīdz braucat. Kāds prieks baudīt svaigo gaisu, it īpaši jūlija vidū!

Izmēģinot M izmēru, kā parasti, mani pārsteidza ķiveres šaurība, īpaši vaigu līmenī. Interjera putas, kas izgatavotas no bambusa šķiedras, ļauj ērti uzvilkt. Bet es ieteiktu ņemt par vienu izmēru lielāku. Ja jūs jau pazīstat Shark un vēlaties, lai jums būtu labi pieguļoša ķivere, apsveriet iespēju izmēģināt lielāku izmēru. Sliktākajā gadījumā pirkumu Motoblouz vari atgriezt bez maksas 😉

Iespējas, kas atvieglo jūsu dzīvi

THE shark EVO ONE ķivere piedāvā veselu virkni iespēju, kas ir tikpat praktiskas, cik būtiskas: integrēts saules aizsargkrēms, aprīkots pretskrāpējumu ekrāns, eja brillēm, Pinlock Max Vision (komplektā), zoda siksna ar mikrometrisko sprādzi. Bet es ļoti novērtēju aizsardzību, ko nodrošina pretvirpuļu sistēma, kas viegli atveras un aizveras ar magnētisko sistēmu.

Ventilācija ir pareiza ar 2 atverēm galvas augšdaļā un vēl vienu pie mutes. Bet, braucot ar zoda stieni uz augšu, diez vai jūtat vajadzību ventilēt ķiveres iekšpusi.

Skaņas izolācija ir arī pieņemama, jo īpaši pateicoties ekrāna bloķēšanai, izmantojot “Autoseal” sistēmu. Tas nodrošina zemāku trokšņa līmeni, bet parāda savas robežas lielā ātrumā. Vieta ļaus uzstādīt a Sharktooth®, zīmola domofons.

Visbeidzot, ļaujiet mums norādīt, ka ķiverei tiek nodrošināta 5 gadu garantija!

Svars3.5
Ergonomika3
Interjera komforts4.8
Ventilācija3.8
Klusums4
Apdare3.5

Mans viedoklis: Modulārais ar klusu ergonomiku

Shark EVO ONE ķivere ir kompakta modulāra ķivere, kas apvieno aerodinamisko veiktspēju un komfortu. Lai satvertu zoda siksnas atvēršanu un aizvēršanu, būs nepieciešams minimāls treniņš, lai justos ērti. Īpašs pieminējums par viziera vadību, kas pielāgojas visām konfigurācijām, un par ļoti atjautīgo pretvirpuļu priekšautiņu!
3.8

Dalies ar šo rakstu

meuhsli

Emuāra veidotājs 2013. gadā Rokturis stūrī, Es uzkāpu uz sava pirmā motocikla pirms labiem desmit gadiem, no 50cm³ līdz lielajam kubam. Šodien es braucu ar S1000R neatkarīgi no tā, vai braucu ar motociklu, darbs un miegs, vai gari svētdienas braucieni, viens vai divatā. Izbaudi braucienu!

12 komentāri

Pievienojiet savu
  1. Filips 2018. gada 29. augusts plkst.11:47 Atbilde

    Sveiki, tiešām zoda aizsargs nemaz nešķiet ciets (Lai redzētu ar laiku).
    Mana lielākā problēma ir troksnis pat tad, kad zoda aizsargs ir aizvērts. Pie 80 km/h tas kļūst par elli.

    Es sazinājos ar sava pārdevēja (Dafy) klientu apkalpošanu. gaidu atbildi .

  2. Mermoz 47 2017. gada 18. novembris plkst.11:16 Atbilde

    Es apstiprinu ! Kolēģis, kurš arī tādu iegādājās... Tikko atklāja tieši tādas pašas problēmas... Rezultātā viņš devās pirkt karbona C3 pro... Un par SHARK evo, ņemot vērā cīņu ar to pēcpārdošanas. serviss... Tagad krāj putekļus... Par 403,33 € SHARK tiešām nicina savus klientus... Bēdziet! Nabaga muļķi...

  3. Mermoz 47 2017. gada 13. oktobris plkst.11:38 Atbilde

    Dodieties tālāk... Aizsargi un pinlock mainīti 3 reizes kopš iegādes 2017. gada aprīlī. Joprojām aizsvīst iekšā, un pinlock, kas ir saskrāpēts, neskatoties uz modifikācijām, kas veiktas saskaņā ar ražotāja norādījumiem... 35 gadu laikā, braucot ar motociklu, tas ir sliktākās austiņas, ko nopirku, un kas vēl pie 403,33 €... Par tādu cenu atradīsi daudz labāku, paskaties vērīgi... Es pat nerunāju par mehānismu, kuram pat reiz vadāmība ir asimilēta strādā "pie mazas laimes"…
    Ķivere iegādāta YAM dīlera veikalā, nevis šajā vietnē... Bet tiešām turpiniet!

  4. G'e San de L'image 2017. gada 28. augusts plkst.10:49 Atbilde

    man bija evoline 2, par kuru priecājos 5 gadus, taču to varēja uzlabot: smags un vienkrāsains, radās sajūta, ka, veidojot manu mazo veidni, galvā būtu arbūzs...
    Uz papīra EVO ONE izlabo visus šos defektus un nodrošina citas īpašības, tāpēc es, protams, pievērsos šim modelim, lai aizstātu savu evoline 2!
    Bet dīvainā kārtā pēc mēneša es vīlos... uz zoda aizsargu tika veiktas divas garantijas iejaukšanās (stiprināšanas skrūve, kas atskrūvējās kreisajā pusē... iespējams, vītnes bloķēšanas neievērošana ražošanā)
    Pēc vairāku mēnešu lietošanas esmu vēl vairāk vīlies, zoda aizsargs, kurš neapšaubāmi jau no sākuma ir zaudējis smērvielu, tiek apstrādāts ļoti slikti un kļūst arvien sliktāks, sliktāks nekā manam Evoline 2...
    grūti punkti kustībā uz priekšu/atpakaļ/uz priekšu...
    Un bloķēšanas robi, mēģinot bloķēt zoda aizsargu, kurus ir ļoti grūti nofiksēt.
    Savādi, problēmas, ar kurām es nekad neesmu saskāries savā Evoline 2
    Žēl, es nezinu, vai uzgāju nepareizu numuru, bet esmu diezgan vīlies…

  5. Luidži 2017. gada 21. augusts plkst.10:18 Atbilde

    Sveiki, kopš pagājušā gada man ir modelis “Evoline”. Pēc dažiem izmēģinājumiem un kļūdām un atvēršanas/aizvēršanas sistēmas "zondēšanas" esmu pilnībā apmierināts ar šo ķiveri. Kad tas ir asimilēts, to ir ļoti viegli lietot. tas ir mans trešais modulārs un vislabākais, jo jūs gūstat labumu no viziera pilnā apjomā kā ar strūklu, kas man ir ļoti noderīgi (ļoti jutīgas acis!), un bez paceltā zoda aizsarga vēja pretestības. Es veicu vidēji 70 km dienā (šoseja, ceļš un pilsēta) + brīvdienas. Tas nav kluss pie 130 km/h, taču šajā ziņā tas darbojas daudz labāk nekā mans Nolan N90 vai mans SHOEI Synchrotec. Patiešām, ir jāatceras ieeļļot blīvējumu, pretējā gadījumā, kad tas ir sauss, viziera aizdare mēdz nedaudz iestrēgt. Tiesa, pilna garuma putas nedaudz saspiež vaigus, bet pie tā pierod. Vārdu sakot, ļoti labs pirkums un laba cenas un kvalitātes attiecība.

  6. Alēns Kaspars 2017. gada 20. augusts plkst.12:16 Atbilde

    Ne pārāk profesionāls mēģinājums! Jūs pavadāt daudz laika rakstā, paskaidrojot, ka neesat īsti sapratis, kā tas darbojas (tomēr to joprojām ir patiešām vienkārši atvērt, nedaudz mazāk viegli aizvērt vai ir kāda metode, kā asimilēties), un beidzot salīdzina svars ar integrētu (tātad bez moduļu mehānisma) karbonu!! Vēl ir daudz ko teikt, kas varētu interesēt tos, kuri to nekad nav turējuši savās rokās. Pat apkopojot jūsu punktus (man vajadzēja nedaudz laika, lai saprastu atvēršanas mehānismu... Modulārs ir smagāks par integrāli (pēdējais modulāram ir salīdzinoši zems vidējais rādītājs)). Troksnis (bieži sastopama moduļu kļūda) ir reāla kļūme, kuru varētu novērst. Arī tas pievelkas nedaudz vairāk aizvērts nekā atvērts (tātad jūsu piezīmes par ķiveres ciešo pusi?
    Atbildot uz Žanu Pjēru, vizieris nemēdz nedaudz atvērties.

    • Seb 2017. gada 22. augusts, 09:51 Atbilde

      Sveiks Alain. Es cenšos savos iespaidos būt pēc iespējas aprakstošāks, un jūsu minētie punkti ir tie, kas mani pārsteidza visvairāk. Tas nesavelkas vairāk slēgts nekā atvērts, drīzāk domāju, ka tas ir raksturīgi jaunākajiem Shark modeļiem, kuri visi ir diezgan šauri pie galvas ejas.

      Nevilcinieties uzdot man citus jautājumus, kas jums varētu būt par Evo-One, es ar prieku atbildēšu uz tiem 🙂

  7. Kasims Diallo 2017. gada 20. augusts, 10:52 Atbilde

    Sveiki. Es dzīvoju valstī, kur ir ļoti karsts. Tāpēc es ļoti priecājos atklāt Shark modulāro ķiveri ar tās intuitīvo zoda aizsargu sistēmu, kas noliecas aizmugurē. Bet es atzīstu, ka esmu vīlusies, to lietojot. Vispirms sāku ar Evoline sēriju 1. Vizieris aizķērās pie malas savienojuma atverot un aizverot. Man vajadzēja nogriezt savienojuma malu. Rezultātā lietus laikā ķiverē nokļuva ūdens un pat kukaiņi. Es uzrakstīju Shark , lai ziņotu par problēmu. Man lika ieeļļot locītavu. Es jaunināju uz Evoline Series 2. Blīvējums bija tāda paša veida kā iepriekšējā sērijā, tātad tāds pats pārbaudījums. Man atkal nācās nogriezt savienojuma malu ar problēmām, kas ar to nāk. Bet pēdējo es izmantoju dažus gadus. Es redzēju, ka ķivere nebija izturīga. Vairākas mazas salūza un nav lētas. Tā kā es nedzīvoju Eiropā, man ir grūti pieprasīt garantiju. Kad es dzirdēju par Evoline One, es to ātri nopirku. Par laimi Shark mainīja plombas veidu. Diemžēl šīs ķiveres lielā problēma ir svars un zoda aizsarga aizvēršana. Man ir puse, kas atteicās atgriezties. Šoreiz es aizsūtīju ķiveri atpakaļ pārdevējam, kurš to salaboja ar detaļām, kas bija viņa veikalā, vismaz tā viņš man teica. Zoda aizsargs vairs nav iestrēdzis, bet sistēmas lietošana ir patiešām sāpīga. Beidzot es iedevu austiņas draugam, lai viņš nopirktu Drake un Vancore. Problēma, es varu braukt tikai pilsētā ar šiem diviem, bet gaiss iet labi, tāpēc tas ir pielāgots manai valstij. Ceļojumos es pieturos pie integrāļa.

    • Seb 2017. gada 22. augusts, 09:43 Atbilde

      Sveiki, Kassim. Tāds iespaids man radās par Evo-One aizvēršanas sistēmu, kas man pat šodien šķiet trausla, lai gan pagaidām par lūzumu nav ziņots :)

  8. Žans Pjērs Morāns 2017. gada 14. augustā plkst. 09:50 Atbilde

    Labrīt. Jau vairākus gadus izmantoju shark , kas man patīk, jo ir iespēja braukt ar atvērtu zoda aizsargu līdz vairāk nekā 130 km stundā pilnīgā komfortā. No otras puses, es atklāju divus šausminošus defektus, kurus es domāju, vai tie ir novērsti ar šo versiju: ​​dekorācija ļoti ātri sabojājas berzes vietās, piemēram, mēs paņemam ķiveri, un vizierim ir neveiksmīga tendence nedaudz atvērties, ielaid troksni un lietu.
    Vai šī problēma šķiet atrisināta?
    PALDIES

    • Seb 2017. gada 22. augusts, 09:39 Atbilde

      Sveiki, Jean-Pierre, nav problēmu ziņot ar vizieri, tas paliek vietā, kad tas ir pilnībā aizvērts. Kas attiecas uz apdari, pagaidām viss ir kārtībā, tikai metāla daļa, kas atrodas zoda aizsarga augšpusē, ir guvusi dažus skrāpējumus, bet nekas slikts. Tā kā iepriekšējā versija nav pārbaudīta, es pieņemu, ka jūsu aprakstītās problēmas ir novērstas.

      • Žans Pjērs Morāns 2017. gada 9. septembrī plkst. 20:43. Atbilde

        Kas attiecas uz aizvēršanas sistēmu, tā tiešām izskatās ļoti līdzīga manai Evoline 3. Pašā sākumā man arī bija grūti bloķēt. Tad es sapratu, ka labākais veids, kā to izdarīt, ir vienkārši nolocīt zoda stieni un kārtīgi sasist zoda vidu. Tādā veidā tas vienmēr ir bloķēts no abām pusēm. Metode var šķist nedaudz brutāla, taču tā ir ļoti efektīva, it īpaši, ja braucat nedaudz ātri un jums nav iespējas ķibelēt. ?

Pievienojiet jaunu komentāru