Seko mums :

Roof Desmo New Generation ķiveres tests


Vai mums joprojām ir jāuzrāda Roof Desmo? Pārskatīts šogad, lai labotu galvenos trūkumus V1, Roof Desmo New Generation mērķis ir būt progresīvākam, jo ​​īpaši skaņas izolācijas ziņā. Es to izmēģināju, un es varēju novērtēt tā lielisko lietošanas komfortu, ko sabojāja dažas nelielas kļūdas.

Rudens, ideālā sezona aprīkojuma testēšanai? Starp visspēcīgākā puteņa cienīgām lietusgāzēm, salniem rītiem un teju pavasarim līdzīgām pēcpusdienām jūs noteikti iegūsit pilnīgu pārskatu par apstākļiem, ar kādiem motociklu aprīkojums saskarsies savas dzīves laikā. Tas viss dažu dienu laikā pēc braukšanas. Ir pagājušas dažas nedēļas, kopš es uzliku galvaskausujaunākās paaudzes Roof Desmo šajos neparedzamajos laikapstākļos. Tātad, kāda ir šī lieliskā moduļu ķiveru klasika lietošanas vērta? Šeit ir mans ziņojums par šo lietu!

Laikmetīgās art darbs

Pirms ķeršos pie lietas būtības, man jāatzīst, ka man bija grūtības sākt pārbaudi. Tikko izkāpis no vāka (starp citu, elegants un praktisks ar plecu siksnu), es novietoju Roof Desmo kopiju, kas izturēs manu ikdienas dzīvi, uz mana galda stūra. Iedomājieties, ka es pavadīju savu dienu apbrīnojiet ar acs kaktiņu šo netipisko un pulēto ķiveri no visiem leņķiem. Paskatieties uz šiem jaukajiem pulēta alumīnija gabaliem, šiem pikometriem, šo perfekti izpildīto trīs toņu krāsu vai šo izsmalcināto zoda aizsargu... Neatkarīgi no tā, vai jums patīk tā stils vai nē, ir uz ko skatīties, īsts laikmetīgās art darbs! THE Roof Rover mani jau bija pavedinājis šajā jautājumā. Par to vien jūs saņemat to, par ko maksājat.

Ekrāna desmodromisks mehānisms

Pievienojiet tam apbrīnojamo inženiertehnisko darbu, kas veikts pie Roof Desmo New Generation. Es īpaši domāju par ekrāna artikulācija, kuras pamatā ir desmodroma sistēma, piemēram, Ducati sadalījums - no turienes tas cēlies savu nosaukumu. Konkrēti, kad atbloķējat zoda aizsargu (ir nepieciešamas “rādītājpirksts + īkšķis” knaibles) un sākat atvēršanas kustību, spiežot to uz augšu, ekrāns paceļas ātrāk nekā zoda aizsargs un tad piespiežas pret apvalku. Tur bruno prezentācijas video būs daudz stāstošāks par šo tēmu. Rezultātā zoda aizsargu var viegli pagriezt uz ķiveres aizmuguri, bez jebkādām citām manipulācijām kā vien atbloķēšanas... Godīgi sakot, tas ir lielisks darbs, un tas darbojas kā ellē!

Tātad jūs saprotat manu vilcināšanos: tik skaists objekts nav pelnījis, lai premier braucienā to nosmērētu ar izplūdes gāzu atlikumiem un citiem lipīgajiem punduriem! Pēc šīm jaunā saimnieka noskaņām vēlme braukt kļuva stiprāka. Tātad, hop, es izspiedīšu mikrometriskā cilpa, un uz priekšu!

Nav vieglākais, bet darbojas

Es tevi pazīstu, tu droši vien jau esi paskatījies roof Desmo produktu atsauksmes (vai saīsināti RO32)! Tātad jūs zināt, ka tā ir bieži izcelts par lieko svaru. Jāatzīst, ka vieglums nav tā galvenā priekšrocība: ar 1720 gramiem uz svariem tas pieder izturīgo moduļu šķirnei, viņa injicētā vāciņa vaina. Un, uzliekot to statiski, šis svars apstiprinās, it īpaši, ja zoda aizsargs ir noliekts aizmugurē. Tiktāl, ka mēs domājam, kā tas būs, kad brauksim ar to…

Es gribētu jūs nomierināt par šo tēmu: esmu pieradis pie ķiverēm, kuru svars ir aptuveni 1500 grami, Mani neuztrauca Desmo New Generation papildu 200 grami. Mēs to ātri, skaidri aizmirstam. Pat vienas dienas braucienā es savā rodsterā bez vējstikla nepamanīju nekādas neērtības šajā sakarā. Tomēr nekārtības gadījumā šis papildu svars darbosies pret kaklu.

Skaidrs redzes lauks

Papildus svaram otra nozīmīgākā Desmo sajūta ir plašo redzesloku, ko tas jums piedāvā. Protams, “strūklas” konfigurācijā, bet arī pilnā režīmā. Moduļu ķiverei tas ir varoņdarbs – pat ja tehnoloģija ir attīstījusies un jaunākie konkurenti šajā pusē gūst arvien vairāk punktu. Un tad, kad pagriežat zoda aizsargu uz aizmuguri, tas ir tīrs prieks. Sajūta ir tāda kā strūklai, jo zoda aizsargs, kas glīti novietots aiz ķiveres, nekādā veidā netraucē ainavu.

Ņemiet vērā, ka, lai pilnībā apgūtu manipulācijas ar zoda aizsargu, ir nepieciešama neliela prakse. Turklāt Roof nodrošina lietošanas instrukcijas ķiveres kastē, lai jūs darbotos saskaņā ar art noteikumiem. Franču zīmols sniedzas tik tālu, ka izskaidro, kur likt rokas, lai pilnveidotu rutīnu! Kā cilvēkam, kurš ir diezgan mīksts uz spuldzes, man vajadzēja nelielu atvērumu sēriju uz velosipēda, lai pareizi integrētu lietas mehāniku. Tātad, tiklīdz mēs šķērsojam ciemu vai ja ir piemēroti laikapstākļi, tas ir patiess prieks ar vienu roku pārslēgties uz reaktīvo režīmu. Vēl jo vairāk tāpēc roof Desmo New Generation gūst labumu no dubultā apstiprinājuma, kas nozīmē, ka jums ir atļauts braukt ar atvērtu zoda aizsargu. Jā, tas sistemātiski nenotiek ar moduļiem!

Klusums, labs punkts Desmo!

Es to piebildīšu vēja pretestība, braucot vaļā, ir pārsteidzoši mazāka. Uzskatu, ka tas ir visērtākais modulārais, kādu esmu izmēģinājis šajā jomā, un līdz 90 km/h vējš netraucē. Aizmugurē par 180° sasvērtajam zoda aizsargam ar to nav nekāda sakara. To nedara arī Desmo artikulācijas sistēma, kas tuvina ekrānu sejai. Neskatoties uz visu, neaizmirstiet, ka jūs nekad neesat tik labi aizsargāts kā pilnā režīmā (zoda aizsargs nolocīts, tas ir).

Un klusums šajā visā? Nu, kārtējo reizi lielisks pārsteigums: uz šosejas (jūk), protams, slēgts zoda aizsargs, roof Desmo New Generation nāk ar izcilām krāsām. Nav tik tālu no manas Schuberth c3 pro fetišs, es gribu teikt, un tomēr es ātri izrādu ļaunticību, kad tiek aizskarta mana mīļākā ķivere! Joprojām ir traki domāt, ka ķivere, kas nešķiet īpaši aerodinamiska, ņemot vērā tās platumu un zoda aizsarga nomocīto dizainu, sasniedz tik labu skaņas līmeni. Arī šeit tā brālis Rover reaktīvais dzinējs jau bija atstājis uz mani labu iespaidu, tāpēc es secinu, ka šis ir Roof rūpīgi pētīts kritērijs. Jo ilgāk tas notiek, jo vairāk man patīk šis Desmo!

Īsta GT ķivere, Roof Desmo New Generation?

Visbeidzot, šai ķiverei, kuru daudzi uzskata par vienkārši pietiekami labu, lai apmierinātu T-Max fanus, kas meklē izskatu un nekam citam, ikdienā argumentu netrūkst. Un tiem, kas vienmēr brauc ka sliktie laikapstākļi neapstājas, vai Roof Desmo New Generation ir savu uzdevumu galā?

Nesen es tikko ievietoju 450 nacionālos marķierus viņa redzeslokā lietainā un vēsā dienā (6°C). Un šajā ekstremālajā kontekstā roku sniedza viņa ekrāns. Lai gan tika ārstēts pret šo parādību, tas tika pārklāts ar miglas slāni, ko visu atvērto ventilāciju neizdevās izkliedēt pat “lielā ātrumā”. Tomēr vēsos rītos vai skaidrās, bet aukstās dienās ar problēmām šajā jomā neesmu saskāries. Tas ir aukstuma un mitruma savienojums kas viņam bija liktenīgs. Krūšu klātbūtne, kas ir jūtama ziemas apstākļos, neapšaubāmi nav palīdzējusi.

Pietiek pateikt, ka es apvainojos pret neesamību pinlock objektīvs. Varbūt ekrāna izliektā forma padara to neiespējamu? Jebkurā gadījumā man tas ir īsts traucēklis biežam ceļotājam. Vēl ļaunāk ir tas, ka abas ventilācijas atveres, kas integrētas iespaidīgajā zoda aizsarga gaisa ieplūdes atverē, ar to mazajām cilpām ir grūti satvert ar ziemas cimdiem, un priekšautiņi aiz bailēm atsprādzējas. No otras puses, ekrāna iekšpusē nav ūdens pēdu, kā mēs esam sastapušies pagātnē uz dažām Roof ķiverēm.

Salona putas: tāpat kā pie vecmāmiņas

Žēl, ka šis stāsts par miglošanu, jo pretējā gadījumā garos braucienos Roof Desmo New Generation interjers ir patiešām ērts. Pat ja tu valkā brilles. Tas ir arī pārskatīts, lai ierobežotu troksni. Apkakle labi aptver kaklu, kas patiešām veicina jūsu ausu labsajūtu, uzliekot to nedaudz muskuļoti. Iekšpusē putas ir noņemamas un mazgājamas pēc vajadzības. Ausu līmenī troksni slāpējošās putas var noņemt, lai atbrīvotu vietu domofona austiņām. Zoda aizsargs piedāvā arī pietiekami daudz vietas mutes priekšā mikrofonam, un mēs to atrodam daudz ievietojiet domofona kronšteinu starp vāciņu un putām – es jums to pārbaudīju.

Ekrāna nomaiņa: ar prasmi un pacietību!

Tā kā mēs runājam par rediģēšanu, pabeigsim ar Roof Desmo ekrāna nomaiņa. Teiksim skaidrībā, ceļa malā izkvēpušu sietu ar kristāla ekvivalentu ātri nomainīt nevarēsi. Operācijai nepieciešami trīs paštaisīti rīki (ar nosacījumu) un nedaudz laika, nepieciešams sarežģīts mehānisms.

Vispirms jums vajadzētu demontēt ekrānu ar BTR uzgriežņu atslēgu. pēc tam ar sviru atskrūvējiet ekrānam piestiprinātos balstus. Lai uzstādītu rezerves daļu, ir jāizmanto “Desmo instruments” — plastmasas plāksnes veids, ko montāžas laikā var īslaicīgi nostiprināt, lai nodrošinātu dažādu komponentu perfektu novietojumu. Viss notiek labi, bet tur jāiet ar taktu un pacietību. Un jo īpaši uzmanīgi izpildiet instrukcijās norādītās desmit darbības. Pretējā gadījumā tas ir garantēts, ka sāpēs galva. Atgaidiet ceturtdaļu stundas, ja šī ir jūsu pirmā reize.

Gandrīz aizmirsu pastāstīt par izmēru! Es parasti valkāju ķiveres M vai 57-58 izmēram. Man bija jāizvēlas L vai 60, lai būtu ērti ar Roof Desmo New Generation. Viedokļi pārklājas, ņem par izmēru lielāku!

Paldies Hub' par pozēšanu ar ķiveri! #BG

Svars3.8
Apdare5
Interjera komforts4.5
Skaņas izolācija4.5
Praktiskie aspekti4.3
Ventilācija3.8

Mans viedoklis: Modulārs, kas piemērots ceļojumiem, izņemot ziemu

Roof Desmo New Generation pārsniedz šo etiķeti “viss stilam”, ko mēs tam viegli pieliekam no premier acu uzmetiena. Tiešām paveikts, ērts, kluss, manuprāt mazāk neizdodas pēc svara, nevis ar nepietiekamu pretsvīdumu intensīvos apstākļos. Ja jums motocikls joprojām ir prieka rīks, ko jūs izvelkat tikai tad, kad to atļauj laikapstākļi, vai ja plānojat nākamajā vasarā ceļot pa Franciju, šis Desmo būs lieliska izvēle. Laba ceļa ķivere, kas liks vecmāmiņām drebēt, šķērsojot luksoforus!
4.3

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu