Seko mums :

Schuberth R2 ķiveres tests


THE schuberth R2 ķivere vēlas būt a pilna sejas ķivere paredzēts ceļam, labāka skaņas izolācija, mazāk vēdināma un vieglāka nekā SR2. Tas ir paredzēts sporta motociklu vadītājiem, sasvērtā braukšanas stāvoklī, savukārt S2 ir paredzēts motociklistiem ar vertikālu braukšanas pozīciju.

Ķivere ar sportisku aicinājumu

Šī atšķirība, kas ne vienmēr ir skaidri norādīta ražotāja argumentācijā, izrādās patiešām svarīga. Patiešām, schuberth R2 ķivere ir pētīts vēja tunelī, lai sniegtu vislabākos rezultātus ar noliektu galvu.

THE vācu ražotājs Schuberth ir labi pazīstama ar savu augstākās klases pozicionēšanu. Daudzi tā modeļi ir aprīkoti ar “Roule Facile” motociklistiem. Pēdējo 15 gadu laikā esmu nēsājis lielāko daļu viņu ķiveru. Galvenokārt trīs iemeslu dēļ: viņu uzmanība galvenokārt tika pievērsta drošībai, rūpība par skaņas izolāciju un noņemama dubultā saulessarga klātbūtne.

Jau vairākus gadus, schuberth zīmols ir uzsācis sava klāsta atjaunošanas un dažādošanas procesu, attīstot sporta ķiveres. Līdzās klāstam ceļa pilnas sejas ķiveres (nosaukts "S" par Strasse vai “ceļš” vācu valodā, kas ietver S1, S1 Pro, S2 un S2 Sport, ceļa ķiveri, bet ar “dubulto D” zoda siksnas sprādzi), zīmols pirmo reizi laida klajā ķiveres treka braucējiem (nosaukts “SR” ar SR1 un SR2), pēc tam vēl viens no ceļu sporta ķiveres (nosaukts par R Renn vai “sacīkstes”) ar R1 un tagad R2.

Schubert R2 Nemesis ķiveres apskats

Šīs ķiveres testēšanai 2018. gada janvārī un februārī ar vairākiem motocikliem Francijas dienvidrietumos izvēlējos augstas redzamības krāsu tā sauktajā finišā. Nemesis. THE schuberth R2 ķivere pēc tam tiek parādīts 503,16 €. Atklāti sakot, cena piemaksa kas aizliedz vilšanos. Pat pamata vienkāršā versija tiek pārdota par 422,49 €. Mēs esam diezgan tālu no sākuma līmeņa. Par šo cenu uztvertajai kvalitātei jābūt nevainojamai.

Darba sākšana ar Schuberth R2 ķiveri

Izpakojot, schuberth R2 ķivere rada lielisku pirmo iespaidu. Zem skaista biezs vāks lai to labi aizsargātu, mēs atklājam ķiveri, kas daudziem šķiet skaista. Īpašības vārds, kas, jāatzīst, nav bieži saistīts ar Teitoņu ražotāja darbiem. Vairāki cilvēki man apkārt, neatkarīgi no tā, vai riteņbraucēji ir vai ne, tostarp tie, kas ir jutīgi pret estētiku, ir izteikuši komplimentus par šo visu seju aizsedzošo ķiveri. Tas izdala a mūsdienīguma tēls, vienkāršs, bet izsmalcināts.

Sānu augsta redzamība, melnā un fluorescējošā dzeltenā krāsa tiešām labi redzama no tālienes. Saglabājot nedaudz izsmalcinātu estētiku, atšķirībā, piemēram, no vienkāršas fluorescējošas dzeltenas ķiveres.

Ātra iepazīšanās atklāj dažus ļoti labus elementus: ekrāns ar plašs redzes lauks un aprīkots ar dubulto pretaizvīšanas ekrāns Pinlock® MaxVision, zoda siksna ar "dubultā D" aizdare ar skaistiem oranžiem gredzeniem, izvelkami vaigu spilventiņi avārijas gadījumā (teiksim “Ātrā izlaišana "), no lielas ventilācijas zods un piere, a iepriekš aprīkots domofonam māja, a zoda priekšauts milzīgs un biezs, lai ierobežotu gaisa ieplūšanu (sinonīms gan aukstumam, gan svilpošanai)…

Un interjers?

Pārklājums ir izgatavots no materiāla, ko sauc ShinyTex® antibakteriāls līdzeklis, ātri žūstošs un sertificēts Oeko-Tex 100. Šis ir ekoloģiskais marķējums, kas garantē veselībai un ādai nevēlamu vielu neesamību (vai ļoti zemu saturu). Visas iekšējās putas ir noņemamas un mazgājamas.

Daži vārdi par iepriekšēju aprīkojumu domofons ? Kabeļi, austiņas un mikrofons jau ir iekļauti komplektā. Trūkst tikai galvenā moduļa un sistēmas akumulatora. Schuberth SC1, ko izstrādājis specializēto iekārtu ražotājs Sena . Ja izvēlaties šo "patentēto" domofonu, uzstādīšana būs ļoti vienkārša. Atliek tikai pievienot trūkstošos elementus caur lūkām zem ķiveres apkakles. Un jums būs ķiverē integrēts domofons bez izvirzījuma un bez papildu biezuma, kas ir priekšrocība diskrētuma, aerodinamikas un drošības ziņā. Bet tā ir uzspiesta izvēle. Tas liek jums izvēlēties ražotāja risinājumu un novērš jebkādu turpmāku evolūciju uz citu sistēmu.

Kastītē pazudis atstarojošo uzlīmju komplekts. Var nopirkt melnos ja tu to vēlies.

Emocionālais lifts

Lielisks pārsteigums: svars schuberth R2 ķivere, izgatavots no stiklplasta, šķiet ļoti viegls. Turklāt oglekļa šķiedras versija ir tik tikko vieglāka! Labas ziņas kakla skriemeļiem, īpaši garos ceļojumos.

Liela vilšanās:dubultā saulessarga ekrāna trūkums. Šī ir gandrīz pirmā Schuberth ķivere. Gandrīz visi modeļi kopš 2000. gadu sākuma ir aprīkoti ar šo ļoti praktisko piederumu. Ražotājs to vienmēr ir labi integrējis, jo īpaši ar vadības ierīci, kas ideāli novietota uz kreisā īkšķa. Divkārši nesaprotama nebūšana ķiverei, kas paredzēta lietošanai uz ceļiem un pārdota par vairāk nekā 403,33 €! Turklāt daudzi tā konkurenti ir aprīkoti ar noņemamu tonētu ekrānu, vienlaikus paliekot lētāki.

Zīmola pārdošanas piķis apgalvo, ka tas ir klientu pieprasījums. Bet es par to ļoti šaubos. Par cik saulessargs paliek noņemams un katrs izvēlas to nolaist vai pacelt ar pirksta vēzienu, neredzu nevienu motociklistu, kurš varētu vēlēties iztikt bez šī "à la carte" komforta. Šī tonētā ekrāna neesamība ir vēl jo kaitīgāka, jo plašais redzamības lauks, ko nodrošina ekrāna ekrāns. schuberth R2 ķivere, gan augstumā, gan platumā, ielaiž daudz gaismas. Ar sauli priekšā vai sānos tas ir patiesi sāpīgi, nogurdinoši un bīstami.

Tumša galvenā ekrāna iegāde un uzstādīšana, lai aizstātu sākotnējo skaidru ekrānu, ātri kļūst obligāta. Tas vēl vairāk palielina ķiveres izmaksas un, ceļojot naktī vai sliktas redzamības apstākļos, līdzi jāņem skaidrais ekrāns. Tas ir lielais melnais punkts schuberth R2 ķivere. Jo citādi šī visu seju aizsedzošā ķivere izrādījās diezgan patīkama lietošanā.

Uz ceļa

Izvēlēts pareizajā izmērā (man 59), schuberth R2 ķivere labi pievelk, bet ne pārāk daudz. To nav visvieglāk uzvilkt diezgan šaurās apkakles dēļ... Bet tā ir cena, kas jāmaksā, lai izvairītos no gaisa eskalācijas. Ar zoda siksnu ir viegli rīkoties. Un dubultā D ļauj pielāgot siksnas stingrību tieši atbilstoši kakla izmēram, kuru valkā (vai nē). Siksniņa nekairina kakla ādu, pateicoties bieziem un viegli novietojamiem spilveniem... Un pat spiedpoga brīvā gala fiksēšanai ir pārdomāti novietota, viegli atrodama. Brilles bez grūtībām atrod savu vietu. Faktiski zari pāriet virs ausīm, sūnām netraucējot.

Pirmajos kilometros izceļas divi punkti: šis schubert R2 ķivere nesver neko un piedāvā neparasts redzes lauks ! Es tiešām jutos kā uz Panavision® ekrāna. Sānu redzamības lauka uzlabojumi salīdzinājumā ar iepriekšējiem modeļiem ir acīmredzami. Jūs patiešām varat redzēt 180 grādus, un aklās zonas pārbaude kļūst daudz vienkāršāka.

Koncentrējieties uz ekrānu

Tur optiskā kvalitāte oriģinālā caurspīdīgā ekrāna, optiskās klases 1 kategorija, ir nevainojams. Attēls necieš nekādus kropļojumus. THE dubultā pretaizvīšanas lēca saglabājas efektīva pat agrā rīta brauciena laikā ļoti mitrā un aukstā laikā. Pilnībā aizverot ekrānu, ekrāna apakšā parādās mitruma plīvurs... Bet tas nesniedzas vairāk par centimetru augstumā.

Tā kā ķivere ir pavisam jauna, ekrāna iegriezums izrādās stingrs un ļauj izmantot dažādas atvēršanas pozīcijas. Aizvērtā stāvoklī ekrāns piedāvā divas iespējas: vienkārši novietojiet to uz slēdzenes, lai ļautu gaisa plūsmai iziet cauri, lai palīdzētu ventilēt vai atsvīst; vai hermētiski noslēgts bloķēts ekrāns, lai novērstu jebkādas caurvēja iekļūšanu cauri, tostarp lielā ātrumā, un tādējādi ierobežotu troksni.

Lai apstrādātu ekrānu, ir nepieciešama noteikta stingrība. To var izdarīt ar vienu roku, bet saprātīgi novietojot kreisās rokas pirkstus katrā ekrāna pusē divu ārējo izciļņu līmenī. Kas prasa lielas rokas. Priekšrocība, dažādas ekrāna pozīcijas ir viegli atrast. Un ekrāna bloķēšana aizvērtā stāvoklī (stingri nospiežot) ir pluss salīdzinājumā ar to, ko var izdarīt ar citiem ražotājiem, piemēram, HJC .

Radīts sportam

Mainot motociklus, ātrumus un braukšanas pozīcijas, ātri kļūst skaidrs, ka š pilna sejas ķivere vērsta uz baikeriem sporta automašīnās un sporta rodsteros. Ja braukšanas pozīcija stāv vertikāli un galva ir vertikāla, ir dzirdama pastāvīga šņākšana. Un lielā ātrumā ķivere nav pilnībā stabila. Vēl ļaunāk, ja ekrāns nav pilnībā bloķēts, svilpojoši trokšņi ir dzirdami no 70 km/h. Un otrādi, ar braukšanas pozīciju un galvu uz priekšu, ķivere kļūst stabila un salīdzinoši klusa. Bez aerodinamiskās svilpšanas.

Jebkurā gadījumā šis schuberth R2 ķivere nemaz nav paredzēts braukšanai ar paceltu ekrānu. No 50 līdz 60 km/h lielais ekrāns un saulessarga neesamība rada svilpojošus trokšņus un caurvēju, kas kairina acis.

Tas pats attiecas uz ventilāciju. Liela priekšējā ventilācija, ļoti aerodinamiska, nodrošina savu darbību arī bez aizmugures nosūcēja. Gaisa plūsma tiek izkliedēta pa diviem iekštelpu putās ieraktiem koridoriem. Daudz mazākā zoda ventilācija ir efektīva tikai tad, ja ķivere ir noliekta uz priekšu. Vertikālā stāvoklī tas ļoti maz vēdina.

Ar savu sportisko aicinājumu, schuberth R2 ķivere bija paredzēts braukšanas pozīcijai, kas ir noliekta uz priekšu, ar kaklu noliektu uz augšu. Tādējādi korpusa aizmugurē ir liels izgriezums, kas paceļas ļoti augstu, lai atbrīvotu kaklu un ļautu tam palikt kustīgam. Tomēr šis ievilkums rada trūkumus, braucot ar vertikālu galvu aukstā laikā. Pat ar kakla getru ir ļoti grūti nosegt šo vietu.

Noslēgumā uz ceļa…

Ja jums ir pareiza galvas pozīcija, kilometri var paiet bez noguruma, pateicoties ierobežotajam svaram. L'lieliska skaņas izolācija ļauj braukt bez pārmērīga trokšņa, pat braucot uz šosejas. Tomēr pēc trīs ceturtdaļas stundas līdz stundai braukšanas, kā ar jebkuru ķiveri, to ir vēlams valkāt dzirdes aizsardzības līdzekļi.

Paturiet prātā, ka schuberth R2 ķivere nav adresēts tai pašai auditorijai kā Shoei gt-air vai pat Shark ātrums r-2. Mēs esam diapazonā sporta ceļu ķiveresShoei NXR, nesen testēja Thibaud.

Bažas uz pieres

Izņemot to... Kamēr esmu nēsājis sešus dažādus modeļus schuberth ķiveres kopš 2001. gada šī Schuberth R2 ķivere man ātri izraisīja a sāpes grūti izturēt virs pieres, galvaskausa priekšpusē. Tomēr tas bija pareizais izmērs. Tik daudz, ka katru reizi man bija jāapstājas pēc stundas, lai paņemtu desmit līdz piecpadsmit minūšu pārtraukumu pirms atgriešanās ceļā.

Vienīgais ticamais skaidrojums ir tāds, ka Schuberth mainīja vāciņa formu. Pat ja jūs jau esat nēsājis Schuberth ķiveri, nav skaidrs, vai schuberth R2 ķivere tev derēs.

Paldies Frankam par fotogrāfijām!

Svars4.5
Skaņas izolācija4.3
Apdare4.5
Komforts4
Ventilācija4.3
Praktiskie aspekti3.5

Mans viedoklis: Ceļa ķivere sportistēm

Schuberth R2 ķivere ir izcils šāda veida modelis. Ja braucat ar atbilstošu braukšanas pozīciju (priekšpusē), tas lieliski pilda savu misiju un varēs pavadīt jūs daudzus gadus ar labu braukšanas komfortu. Tas ar pilnīgi pareizu skaņas izolāciju gan uz ceļa, gan trasē, pat sacensībās. Žēl, ka acīmredzamais saulessarga trūkums liek tam zaudēt daudzpusību. Jo īpaši tāpēc, ka, tāpat kā daudzas ķiveres, tas nederēs visām galvām.
4

Dalies ar šo rakstu

Fabiens Lecoutre

Braukšanas treneris, motožurnālists, velotūristu ceļvežu un Passion Moto Sécurité tīmekļa vietnes autors... Es galvenokārt esmu kaislīgs "vienmēr braukt".

Bez komentāriem

Pievienojiet savu