Seko mums :

Dexter cronos oglekļa tests


Pusceļš, pusceļš: Dexter Cronos Carbon ķiveres, jaunākās franču zīmola pilnas sejas ķiveres ģenētika padara to asu sportiskam lietojumam uz ceļa un trases – vismaz uz papīra… Tātad mūsu nebija pārāk daudz. lai pārbaudītu šo oglekļa integrāli par labu cenu! Mika izlaida to ceļu tīklā, kamēr es izmantoju divu dienu priekšrocības trases treniņš ar DRRS lai novērtētu tā veiktspēju šajā kontekstā. Es sajaucu mūsu abus rezultātus šajā esejā.

Tikšanās: (labais) pārsteigums

Vecā sakāmvārds mums bieži saka: jums ir tikai viena iespēja atstāt labu pirmo iespaidu. Un tieši šo likmi izdevās uzvarēt Dexter Kronosam Karbonam. Tiklīdz atverat kastīti, viss ir tur: mirdzošās austiņas, 70% nokvēpušais ekrāns, caurspīdīgais ekrāns, Pinlock, atstarojošas uzlīmes tiem, kas brauc pa ceļu, un aizsargapvalks no īpaši augstas kvalitātes ķemmētas matētas kokvilnas. Iespaidīgi. Es ļaušu jums apskatīt peb prezentācijas video (dzeguze Peb !), lai redzētu to no jebkura leņķa.

Spalvassvars!

Mika arī centās detalizēt Dexter Cronos Carbon, sākot ar tā svaru. " Pirmais, kas mani pārsteidz, ir tā spalvu svars! Tiek paziņots pie 1200 gramiem +/- 50 gramiem, kas ir pašreizējais standarts šāda veida oglekļa ķiverei. Jūs varētu domāt, ka tā ir "tikai" par 100 vai 200 gramiem vieglāka nekā jūsu ķivere. Varu jums apliecināt, ka stundu pēc stundas jūs ātri novērtējat šos simtiem gramu mazāk! Es pat nerunāju ar jums par sliežu ceļu izmantošanu. Tur kakls ir daudz vairāk noslogots. Džūlija tev par to pastāstīs labāk nekā es!

Ķiverei ir arī četras kustīgas sejas atveres ventilācijai: divas uz žokļa un divas ķiveres augšpusē. Aizmugurē ir arī divas atveres, kas ļauj izvadīt gaisu un līdz ar to arī šo mazo nepieciešamo iegrimi. Bez šaubām, tā ir sacīkšu ķivere!

Apgriežam ķiveri otrādi. Pretvirpuļu priekšauts iet zem zoda un neļauj pacelties ļoti nepatīkamam gaisam (īpaši ziemā), visa veida dzīvnieciņiem un putekļiem. Šis priekšauts ir noņemams un tās ir labas ziņas. Patiešām, izmantojot trases, mēs vēlamies pēc iespējas vairāk ventilēt ķiveri, lai labi elpotu un elpotu. »

Drošība: kas jums nepieciešams, kur jums tas nepieciešams

Mika turpina savu nelielo pārskatu par Dexter Cronos Carbon iezīmēm: “ Ķiveres aizvēršanas sistēmu veic ar dubultā D, kas ir būtiska tiem, kas kādu dienu vēlas doties trasē. Jūs man teiksiet, ka tas nav praktiski, es zinu, ka zinu... Bet tā joprojām ir visuzticamākā un drošākā sistēma. Jūs ātri pierodat pie dubultās D sistēmas, neuztraucieties.

Pēc tam uz ķiveres putām pamanām divus uzrakstus: Avārijas siksna. Tas nozīmē, ka nepieciešamības gadījumā neatliekamās palīdzības dienesti varēs daudz vieglāk noņemt jūsu ķiveri, vienlaikus samazinot iespējamo traumu saasināšanās risku. Man visām ķiverēm jābūt ar to aprīkotām…

Ir saulains laiks, tāpēc es nolemju tieši uzstādiet dūmu aizsegu, kas tiek piegādāts kopā ar ķiveri. Ekrāna bloķēšanas sistēma ir salīdzinoši vienkārša, taču jums ir jābūt metodiskam, jo ​​to ātri kļūst grūti bloķēt, saliekot to atpakaļ. »

Dexter Cronos Carbon: Trases tests

Tāpēc dodamies uz testu trasē. Es (Džūlija, mēģini nedaudz sekot!), kas vienmēr esmu braucis iekšā x-Lite X-802 RR, es pilnībā orientējos šajā Dexter . Sarkanās un zaļās sūnas, ārkārtīgi ērti, lieliski der manai galvai. XS izmērs man der kā cimds, es jūtos aizsargāts nejūtot cietu vietu uz pieres.

Viss, kas man jādara, ir uzkāpt uz mana uzticamā Honda CBR 600RR un doties atklāt to pa īstam.

Gafe ar ļoti izteiktiem muguras izciļņiem

Trasē tas ir kā uz ceļa: premier noslēpums ir skatīties tālu. Tas, lai būtu izskats kas ļauj mums pēc iespējas vairāk paredzēt. Lai to izdarītu, acīmredzot ir nepieciešams augsts un plašs redzes lauks, lai pielāgotos visām pozīcijām seglos un burbulī.

Pirmie apļi man, kurš sen neesmu braucis un kurš atkal atklāj moci, ir tiešām lēni. Mans amats ir akadēmisks, mana galva joprojām ir nedaudz augsta. Nav redzamības problēmu, Dexter Cronos Carbon ir labs students.

No otras puses, no pēcpusdienas es atradu vairāk ritma un uzbrukuma. Tātad šeit es guļu daudz vairāk blakus savam burbulim, ar galvu uz leju un man tiešām ir jāiet “tālu”, lai izbrauktu no pagriezieniem ar maksimālo ātrumu. Un šeit problēma nedaudz sāpināja: es atradu sevi ātrākajos līkumos satrauktais skatiens no Pinlock augšdaļas. Problēma daļēji saistīta ar manu uzvalku, kura aerodinamiskais izciļnis ir novietots nedaudz augstu. Vienmēr neērti, kad jādzen pat vismazākās sekundes desmitdaļas...

Es mēģināju braukt bez Pinlock (jūs nekad nezināt?), bet, protams, tā bija slikta ideja. Migla parādījās pēc nedaudz mazāk kā viena apļa.

Stabilitāte, pārbaudiet!

Protams, es neizmantoju Dexter Cronos Carbon tik daudz divu dienu laikā, kā es būtu varējis darīt visu sezonu. Bet es jums noteikti pastāstīšu, kā tas viss izskatās.

Katrā ziņā šīs divas dienas bija ideāls stabilitātes ziņā. Ķivere nekustas. Ar ātrumu nav ne mazākās pacēluma parādības. Es jau redzu, ka ļaunās mēles saka, ka varēju ātrāk...??

Skaņas izolācija, pārbaudiet!

Šo divu dienu laikā nav ziņots par skaņas barjeras šķērsošanu. Mana laika pusē acīmredzot (un man par lielu nožēlu) tāpat kā ķiveres pusē. Es acīmredzami dzirdu dzinēja rūkoņu, un tas ir svarīgi, lai iegūtu pareizos etalonus. Bet man nav nav vēja trokšņa, vai jebko, kas traucē. Tomēr man jāatzīst, ka šī izmantošana ir salīdzinoši netipiska un ka tā nav īpaši raksturīga ikdienas lietošanai uz ceļa.

Pārraidītā skaņa ir skaidra. Tas man ļāva vairākas reizes patiešām dzirdu citus motociklistus nākam aiz manis pirms viņi mani apdzina. Bez pārsteigumiem apdzenot, drīzāk jūtami! Neaizmirstu arī to, ka braucu šīs divas dienas bez ausu aizbāžņiem, kas ir mans ieradums.

Gaiss un veids

Pat ja šajā pirmajā dienā patiešām parādījās pirmie saules stari, jāatzīst, ka tā arī nebija dedzinoša. Ventilācija ir laba. Lai gan, godīgi sakot, mans X-Lite lika man daudz vairāk just gaisu uz pieres.

Tātad, pēc 40 minūšu skrējieniem zem pavasara saules, es atzīstu, ka man bija nedaudz siltuma.

Dexter Cronos Carbon uz ceļa

Mika pārņem vadību uz ceļa asfalta: “ Dexter Cronos Carbon tiek uzvilkts bez spīdzināšanas vai sagrozīšanas. Salona putas ir patīkamas un nodrošina stingru, bet ērtu atbalstu. Es piesprādzēju zoda siksnu, kas ir labi novietota un nesāp kaklu, GO! Tiem, kuri nekad nav valkājuši oglekļa ķiveri, pastāv liela iespēja, ka jums ir tāda sajūta, ka jums nekas nav uz galvas, aprobežojieties ar to, ka jūtaties neaizsargāts, un tomēr... jā, jūs esat labi aprīkots! »

Svars, vienmēr!

Mika turpina: " Mēs uzreiz novērtējam šo vieglumu un šo brīvības sajūtu pie kakla un galvas. Un tad redzes lauks ir lielisks! Sānos nav par ko sūdzēties un augšā ļoti atvērts. Ekrānu var novietot vairākās pozīcijās. Fiksācijas sistēma ir samērā stingra un labi notur ekrānu. Mēs varam nožēlot, ka nav ekrāna bloķēšanas sistēmas (pluss kritiena gadījumā), taču tas nav būtiski. »

Ventilācija un skaņas izolācija: OK!

Dinamiski Mika šķiet diezgan apmierināts ar savu pieredzi: “ Pārbaudes laikā bija jauki un karsti, virs 26 grādiem! Tāpēc es atveru visas Dexter Cronos Carbon ventilācijas. No 60 km/h uz mana rodstera tu sāc just šo svaigā gaisa straumi. Nav turbulences uz sejas kas var būt nepatīkami acīm. Pat ja vizieris ir aizvērts šajā karstumā, jūs jūtaties labi vēdināms, un tas ir patiesi novērtēts.

Izolācija un trokšņu līmenis, nav parazītu skaņas vai šņākšanas. Ir pilnīgi skaidrs, ka mēs nepadarīsim klusumu par savu galveno īpašību. Bet rezultāts ir godīgs oglekļa ķiverei orientēts uz sportu un nepozēs nav problēmu īsām pastaigām. Un tad, lai izmantotu trasi, man radās ieradums braukt ar ausu aizbāžņi, neatkarīgi no ķiveres, un es ļoti aicinu jūs darīt to pašu. »

Viņam ir izskats, Koko!

"Ei, tava ķivere ir jauka. Tas ir kas? ". Divreiz viens un tas pats jautājums, no diviem braucējiem, ar kuriem starp diviem braucieniem varēju papļāpāt. Jā... Viņam ir izskats, Kronkronos!

Viņam ir izskats, bet viņš ir gudrs... Lai gan tai ir divas ļoti atšķirīgas sejas atkarībā no tā, vai tā ir šķiedra vai ogleklis, tā paliek melna. Un mums, treka braucējiem, kas bieži vien meklē ideālu stilu, lai tas atbilstu velosipēdam un kombinētajam, melns ir vienmuļš. Ar novērojumu dalījās Mika!

Es jau meklēju, kur un kā to krāsot vai pielāgot ar dekorēšanas komplektu, bet kāpēc gan ne mazliet jautrākas krāsas vai neparasti raksti, kādi ir zīmolam (paredzēts mārtiņš un viņa “ūsu” rotājums kurā esmu iemīlējies kopš paša sākuma)?

Katrā ziņā ir pieņemts un jau gaidu nākamo braucienu, lai atkal izbaudītu.

Svars4
Ergonomika3
Komforts4.5
Ventilācija2.5
Klusums4.5
Apdare4.3

Mūsu viedoklis: Maza bumba sporta lietošanai

Viegla, ērta, klusa un patiesi vizuāli glaimojoša Dexter Cronos Carbon ķivere ir piemērota lietošanai trasē un vēl ērtāka uz ceļa. Labi, pašlaik tas ir pieejams tikai ar šo oglekļa apdari, un Pinlock izkārtojums ir pelnījis pārskatīšanu, lai to izmantotu tikai kā sliežu ceļu. Bet par šo cenu ir grūti būt izvēlīgam. Atgādinu, ka mums ir darīšana ar pilnu karbona ķiveri, cilvēki. Īsāk sakot, ir grūti vilties!
3.8

Dalies ar šo rakstu

Džūlija

Ja tas bija tāpēc, ka kādu dienu zaudēju derības, ka ieguvu motocikla apliecību, tad šodien no prieka un aizraušanās pēc iespējas ātrāk sēdos uz velosipēda. Ikdienā vairs nebraucu pa pilsētu, galvenokārt nododos trasei, braucot ar Triumph Daytona vai BMW S1000RR. Manas mīļākās dziesmas? Bez šaubām, Bugatti Lemānā un kalnainajā Ledenonas maršrutā!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu