Seko mums :

Roof Boxxer ķiveres tests


Man ir grūts uzdevums sniegt jums savu viedokli par leģendāro ķiveri. Ar asu izskatu bieži kopēts. Es tev dodu tūkstoš, slavenais boksera ķivere. Tas ir kā Boxer, bet ar 2 X — modeļa attīstību, kura pirmā versija tika izlaista 1995. gadā.

A ķivere, ķiveres man ir patikušas jau no mazotnes. Iespējams, mana laika TV programmu dēļ, kur lielākā daļa varoņu valkāja ķiveres. Daži cilvēki kolekcionē apavus vai cepures, es - ķiveres.

Roof ir franču zīmols, kas izveidots 90. gados Francijas dienvidos. 1995. gadā viņi izlaida a modulāra ķivere kristīts Bokseris. Tā netipiskais izskats liek jums izskatīties kā kaujas lidmašīnas pilotam. Viena no tās galvenajām iezīmēm ir zoda stienis, kas pagriežas uz ķiveres aizmuguri, kā arī dubultā apstiprināšana integrālis (P) un strūkla (J).

Šis boksera ķivere ir kopš sākotnējā modeļa izveides 5th liela attīstība. Tās dizains nevienu neatstāj vienaldzīgu.

Glīta apdare un saimnieka apskate

Izņemot ārā boksera ķivere no tā kastes mēs uzreiz pamanām rūpību, kas tiek veikta iepakojumā. Papildus tam, ka tas tiek uzglabāts vāciņā, tas ir iesaiņots aizsargājošās putās.

Viss nepieciešamais ir iekļauts iepakojumā. Būtiskās atstarojošās uzlīmes, putuplasta gabali, ko ievietot vāciņā, lai to labāk pielāgotu jūsu ķermeņa formai, un pretvirpuļu priekšauti, tiek piegādāti nesamontēti. Jūs atradīsiet arī austiņu lietotāja rokasgrāmatu, kā arī nelielu rīku, kas ļauj demontēt ekrānu, ja nepieciešams.

Akciju ekrāns ir 50% daļēji dūmu ekrāns. Paredzēts lietošanai dienā un naktī. Pēdējā ļoti noapaļotā forma neļauj izmantot Pinlock, tas ir apstrādāts pret aizsvīšanu un pret skrāpējumiem.

Visi sadalījumi boksera ķivere var slēgt. Tas, kas atrodas augšpusē, kontrolē arī gaisa nosūcēju, kas atrodas aizmugurē. Zoda aizsarga priekšpusē ir divas ieplūdes atveres ekrāna aizsvīšanas novēršanai, bet divas citas rūpējas par jūsu sejas ventilāciju. Ir arī divi nosūcēji, lai palielinātu gaisa plūsmu sejas līmenī.

Zoda siksnas sprādze (4 punkti labākam atbalstam) ir mikrometriska.

Atzīmēju, ka krāsa un laka ir ļoti labas kvalitātes, un plastmasa un savienojumi lieliski sader. Apstrādājot dažādus elementus, nav nekādas rotaļas.

Evolūcija vai revolūcija

Lai šis modelis būtu izturīgs, Roof ir licis tam attīstīties. Nav lielu izmaiņu, izskats joprojām paliek nemainīgs, ja neskaita dažas detaļas. Es atzīmēju divus lielus uzlabojumus.

Lielākā daļa paveiktā darba ir pie zoda aizsarga stiprinājuma sistēmas pilnā pozīcijā. Agrāk uz Roof bokseris, katrā pusē bija jānospiež poga, lai to varētu aizvērt. Ar boksera ķivere jaunā paaudze, tas ir automātiski. Jūs noliecat zoda aizsargu uz priekšu un dzirdat bloķēšanas klikšķi.

Lai to atvērtu, tas ir tikpat vienkārši. Ar vienu roku jūs atlaižat stiprinājuma sistēmu, piespiežot katru no slavenajām izciļņiem, kas atrodas katrā zoda aizsarga pusē.

Otra būtiskā izmaiņa ir ekrāna blīvējuma uzlabošana. Vairs nav putu blīves, kas laiž cauri gaisu un ūdeni. Uz boksera ķivere, mums ir gumijas blīve, kas lieliski pieguļ ekrānam.

Neatkarīgi no tā, vai ekrāns ir nolaists, kad nolaižat zoda aizsargu, vai arī tas ir nolaists ar aizvērtu zoda aizsargu, blīvējums lieliski pieguļ ekrānam un tādējādi nodrošina perfektu ūdens un gaisa necaurlaidību.

Strūkla vai integrāls

Kā jau teicu preambulā, boksera ķivere gūst labumu no dubultās apstiprināšanas. Uz zoda siksnas etiķetes atradīsit vārdus (J) apzīmē strūklu un (P) pilnu. Jūs varat braukt ar zoda stieni aizmugurējā stāvoklī, neuztraucoties par likumu (un apdrošināšanu).

Attiecībā uz izmēru, ar galvas apkārtmēru 56/57 atkarībā no mana matu griezuma, es regulāri atrodu sevi starp S un M atkarībā no zīmola. Pasūtīju 57. izmēru (S/M). Tas ir nedaudz par lielu, bet mazāks izmērs būtu bijis par mazu. Tāpēc es izmantoju papildu putas, lai samazinātu brīvo vietu ap galvas apkārtmēru.

Ja vēlaties pielāgot boksera ķivere jūsu ķermeņa formām, joprojām ir iespēja pasūtīt biezākus vai plānākus vaigu spilventiņus, zvanot klientu apkalpošanas dienestam.

Gatavs pacelties

Ķivere tiek uzvilkta ar paceltu zoda aizsargu, tāpēc nav problēmu to uzvilkt. Lai pievienotu boksera ķivere, nekas nav vienkāršāks par mikrometrisko cilpu.

Kad ķivere ir jauna, zoda aizsargs un ekrāns mēdz ļoti nedaudz “piespiest” un vienlaikus kustēties. Pēc dažām lietošanas dienām šī tendence izzūd.

Kad pārslēdzos no strūklas režīma uz pilno režīmu un pretēji, es mēdzu aizvērt vai atvērt ventilācijas atveres, kas atrodas uz zoda aizsarga. Šajā ziemas sezonā es uzliku priekšautiņu zem zoda. Aizverot tas ir nedaudz kaitinoši, bet tā ir palīdzīga roka.

Ekrāna pretaizvīšanas apstrāde nav tik efektīva kā Pinlock. Taču ar šī janvāra laika apstākļiem (lietus un aukstums) lielu miglošanu nepiedzīvoju. Braucot šajā frontē nav jāuztraucas, ventilācija ļoti labi spēlē savu lomu.

Lai šī apstrāde darbotos vislabāk, pārliecinieties, vai ekrāns vienmēr ir tīrs no iekšpuses. Pretējā gadījumā saglabājas iespēja nokārtot a pretsvīšanas aerosols lai stiprinātu aizsardzību.

Boxxer ķiveres ventilācijas

Ventilācija, kas nodrošina ekrāna aizsvīšanu, ir efektīva, šajā pusē nekādu problēmu. Tas pats attiecas uz tiem, kas nodrošina papildu gaisa padevi sejai.

Tomēr esmu vīlies par ķiveres augšpusē novietoto. Pēdējais nenodrošina lielas priekšrocības ventilācijas ziņā, taču tas ievērojami palielina trokšņa līmeni iekšpusē.

Tāpat visu šo ventilāciju slīdņi ir grūti apstrādājami ar cimdiem, pat tie plānākie, kas paredzēti vasaras sezonai.

Parunāsim arī par aerodinamiku boksera ķivere. Pilnā konfigurācijā tas ir labi profilēts, nekustas un ļauj veikt sānu vadību, nepiespiežot kaklu. Strūklas režīmā, kamēr galva paliek taisna, problēmu nav. Tieši tad, kad pagriežat galvu, jūtat zoda stieņa klātbūtni.

Lietošanā

Man joprojām ir nelielas grūtības noticēt, ka varu braukt ar ķiveri strūklas stāvoklī. Man kaut kā pietrūkst. Turklāt virs 50 km/h gaisa pieplūdums rodsteram traucē pareizi elpot. Tāpēc es rezervēju šo režīmu, kad esmu pilsētā. Šovasar tas noteikti būs jaukāks nekā ziemas vidū.

Man ļoti patīk sākotnēji piegādātais daļēji dūmu ekrāns, tas nedaudz aizsargā no saules, netraucējot nakts redzamību. Tā pastāv pēc izvēles pilnīgi skaidri vai daudz smēķētāju ekrāni.

Attiecībā uz svaru, boksera ķivere ir izgatavots no stiklplasta. Tādējādi tas ir norādīts par 1600 g, t.i., modulārajām ķiverēm ir zems vidējais rādītājs. versija" ogleklis » ir pieejams ar citām krāsām. Šī versija nedod neko vairāk kā svara pieaugumu.

Tomēr ņemiet vērā, ka tas ir vieglāks par ROOF Desmo šeit testēja Loïc. Bet tas nav paredzēts tam pašam lietojumam, Desmo ir paredzēts lielākai lietošanai uz ceļa, savukārt Boxxer būs vairāk pilsētas un ārpus pilsētas.

Kas attiecas uz troksni, tas ir modulārs: negaidiet klusumu, kas būtu cienīgs augstas klases ceļa integrālam. Es teiktu, ka šāda veida ķiverei tas ir saprātīgi. Tas ir līdzīgs tam pašam troksnim kā “sporta” integrālam. Ņemiet līdzi dzirdes aizsarglīdzekļus gariem braucieniem.

Es būtu vēlējies, lai Roof mazliet vairāk atbrīvotos no rotājumiem boksera ķivere. Ja vien vēlaties, lai jums būtu ķivere ar asu izskatu, jūs varat arī to darīt rūpīgi. Man ir nostaļģija pēc veco Bokseru pagātnes dekorācijām.

Un domofons šajā visā?

Acīmredzot, kopš es pārbaudījusENA 3OK domofons, man ir grūti bez tā iztikt. Tāpēc es uzstādīju vienu no moduļiem uz boksera ķivere. Rezultāti ir dažādi, vieta austiņām nav optimāla. Pat mazo sūnu noņemšana.

Rotējošā zoda stieņa dēļ domofona modulis ir jānovieto labi atpakaļ. Es mēģināju ar stieņa un pusstieņa mikrofonu, taču tā tuvums sejai nozīmē, ka jums tas ir jāpārvieto katru reizi, kad ar to manipulējat.

Tas ir sarežģīti, bet tomēr iespējams.

Svars3.8
Komforts4
Ventilācija3.5
Skaņas izolācija3.5
Pabeidz4.3
Skaties5

Boxxer ķivere, mums tas patīk vai nē

Viens ir skaidrs, tas neatstāj jūs vienaldzīgus! Papildus izskatam, komfortam, svaram un skaņas izolācijai, kas ir vidēja moduļu modeļiem, tās cena un apdare ir izcilā diapazonā. Laba ķivere, ko rezervēt jūsu braucieniem pilsētā un ārpus pilsētas, ja meklējat izskatu parastais.
4

Dalies ar šo rakstu

Tibauds

Lielu rodsteru un līku ceļu mīļotājs. Motobraukšana man ir brīvā laika nodarbe, reti izmantoju kā komunālo transportlīdzekli, bieži braucu ar draugiem vai duetā ar dēlu.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu