Seko mums :

HJC V90 ķiveres, neo-retro modulārās ķiveres tests


HJC V90 modulārās ķiveres profils

A modulāra ķivere ar pārliecinošu neo-retro stilu, kas piedāvā komfortu un drošību, manuprāt, bija HJC inženieru specifikācijas, uzsākot V90 projektu. Rezultāts, hJC V90 ķivere. Vai HJC izdevās šis projekts? Detalizēta atbilde pārējā šīs esejas daļā no hJC V90 neo-retro moduļu ķivere.

HJC kurš?

Tur hJC zīmols tika dibināta 1971. gadā Dienvidkorejā. Šobrīd HJC ir 2 rūpnīcas un 5 biroji visā pasaulē, tostarp viens Francijā, netālu no Strasbūras. HJC vienmēr ir ieguldījis līdzekļus pētniecībā un attīstībā, lai radītu savus ķiveru ražošanas paņēmienus motociklistiem visā pasaulē. Ķiveres ir roku darbs divās rūpnīcās – viena Dienvidkorejā un otra Vjetnamā. Katru gadu no šīm rūpnīcām pamet vairāk nekā miljons ķiveru.

Līdz šai dienai tie ir slaveni ar to, ka MotoGP braucēju galvas ir aprīkoti ar ķiverēm no RPHA klāsta. Es domāju, ka esat redzējis arī vienu no viņu ķiverēm, kurās ir tādi slaveni varoņi kā Venom, Captain America un Joker. Šajā testā mēs paliksim pie klasikas… neatkarīgi no tā.

HJC nākotnes neoretro ķivere

hJC V90 ķiveres tests
Pirmā lieta, ko pamanāt, ieraugot motociklistu, kurš ierodas aprīkots ar a hJC V90 ķivere, tas ir šis burbuļa formas ekrāns. Citas austiņas piedāvā ekrānus burbulis, bet daži to ir integrējuši kā HJC . Ar šo 70. gadu kosmonautu izskatu mums ir tiesības sagaidīt ķiveri, kas tikai labi izskatās. Jūs maldāties, mani draugi, V90, kad mēs tuvojamies, ir zem vāciņa.

Burbuļa ekrāns

hJC V90 ķiveres burbuļu ekrāns

Šis slavenais burbulis ārpus estētiskā aspekta piedāvā ļoti plašu un ļoti augstu ceļa un tā nomales panorāmu. Patiesībā mēs varam skaidri redzēt, kas notiek, pārāk daudz nepagriežot galvu. Tas ir labs premier punkts. No otras puses, ar šādu dizainu nav iespējams tur novietot Pinlock. Tad mēs varētu baidīties no miglas parādīšanās... Neuztraucieties, es to pārbaudīju jūsu vietā. Pat aukstā lietū ar apzināti smagu elpošanu es nevarēju izraisīt ekrāna aizsvīšanu. Es neesmu to testējis vairāk nekā 30 minūtes, bet es domāju, ka pretaizvīšanas procedūra ilgs ilgtermiņā atkarībā no lietošanas veida.

Ekrāna animācijas mehānisms ir iezāģēts, kas ļauj noregulēt diafragmas atvērumu vairākās pozīcijās. Ērts un efektīvs. Neliela cilne ekrāna kreisajā pusē atvieglo ekrāna atvēršanu, bez sūdzībām. Šo austiņu patiesā unikalitāte nav tās ekrāns.

Modulāra retro ķivere

hJC V90 ķiveres sauļošanās līdzeklis

Kad mēs tuvojamies velosipēdistam, kurš valkā hJC V90 ķivere, mēs varam redzēt vertikālu līniju, kas sākas no auss un beidzas pie ķiveres pamatnes. Patiesībā tas ir a modulāra un neoretro ķivere. Un tas ir pietiekami reti, lai padarītu to par spēcīgu punktu.

Pateicoties dubultajam P/J apstiprinājumam, jūs varat braukt ar pilnībā paceltu zoda aizsargu vai ar aizvērtu ķiveri kā ar pilnu seju. Ķivere tiek atvērta, stingri nospiežot īkšķi uz sarkano stūmēju, kas atrodas zem zoda aizsarga vidus. Atvērumu ir viegli darbināt, un vienkārši stingri paceliet zoda aizsargu, lai tas nofiksētos augšējā pozīcijā. Pēc dažiem mēģinājumiem jūs to saprotat, un tas kļūst par bērnu spēli.

Mana pirmā reize modulārā

zoda aizsargs pacelts uz HJC V90 ķiveres

Man tas ir pirmais. Pirms tam hJC V90 ķivere, nekad ar tādu nebiju braucis modulāra ķivere. Jāsaka, ka pieredze patīkami pārsteidz. Jau tikai uzvelkot ķiveri: pirms ķiveres uzlikšanas pilnībā jāpaceļ zoda aizsargs, citādi galva nederēs. Faktiski V90 ir patīkamāk uzvilkt nekā dažas visu seju aizsedzošās ķiveres. Tas ir aprīkots ar mikrometrisko sprādzi, tāpēc piestiprināšana ir daudz vienkāršāka un ātrāka nekā iesācēju dubultā-D.

Moduļu ķiveres piedāvā nenoliedzamas praktiskas priekšrocības. Ja jums ir nepieciešams runāt ar kādu, kas nav motociklists, vienkārši paceliet zoda stieni, lai būtu vieglāk ar viņu runāt. Apstājoties pie sarkanās gaismas vai uzpildīt degvielu, varat ātri ieelpot svaigu gaisu. Tagad es daudz labāk saprotu, kāda ir šāda veida ķiveres trakums, jo īpaši smago braucēju vidū. Neskatoties uz visu, tam visam ir neliels mīnuss.

Gaisa modulis

atvērts modulārs ar sauļošanās līdzekli

Vāciņš no hJC V90 ķivere ir izgatavota no kompozītšķiedras, kuras svars ir aptuveni 1580 grami. Modulāram tas nav tik smags, pat nedaudz vieglāks par konkurentiem. Tas nozīmē, ka modulārais bieži būs smagāks par pilnu... Jums tas jāzina, ja jums ir trausli kakli. “Pilnajā” stāvoklī svars ir ļoti labi sadalīts. Pat pēc ilgām minūtēm, braucot ar maksimālo atļauto ātrumu uz šosejas, tas joprojām ir ērts.

Turklāt, braucot pa šoseju, skaņas izolācija ir vidēja visu seju nosedzošajām ķiverēm. Kas var būt lielisks punkts visu seju nosedzošai ķiverei... Savukārt, kad tiek pacelts zoda aizsargs un tiklīdz tiek sasniegts 60 km/h, gaisa strūkla ieplūst iekšā un nes galvu atpakaļ. Pat ja kādam tas var šķist loģiski, jums jāzina, ka moduļi nav izgatavoti tā, lai tie būtu aerodinamiski lielā ātrumā. Tāpēc “paceltā” pozīcija ir vairāk paredzēta braukšanai ar nelielu ātrumu pilsētā. Nebūdams vējā braukšanas fans, izmēģināju zem 50 km/h atzīmes. Karstuma viļņu laikā tas ir diezgan patīkami un atsvaidzinoši, taču uzmanieties no kritieniem.

Mazās detaļas

nelielas HJC V90 ķiveres detaļas

THE hJC V90 ķivere ir divas ventilācijas priekšpusē un nosūkšana aizmugurē. Neskatoties uz intensīvo karstumu, kas piedzīvots testa laikā, V90 ļāva man elpot bez svīšanas. Paldies viņam. Salona polsterējums ir ļoti elegants ar šuvēm un mikroperforācijām vistīrākajā vintage stilā. Tā ir klase.

hJC V90 ķiveres iekšpuse

Neskatoties uz šiks, hJC V90 ķivere ir moderns. Silvercool interjers ļauj izvadīt siltumu un sviedrus uz ķiveres ārpusi. Apdares viegli atdalās, lai atvieglotu apkopi. Turklāt interjera tekstilizstrādājumi ir pretsmaržu, pretsviedru un antibakteriāli, kas ir īsts pluss jutīgai ādai. Man personīgi V90 šķiet ļoti patīkami valkāt pat vairākas stundas. Labi darīts HJC .

Briļļu nēsātājiem būs prieks uzzināt, ka brilles ir iestrādātas rievas, kas vada briļļu kājiņu eju. Es to pārbaudīju ar saulesbrillēm, tas ir nevainojams! Lai pabeigtu detaļas, V90 ir gatavs uzņemt Smart HJC Bluetooth, zīmola multivides sakaru sistēmu.

 

Skatiet produkta lapu

Svars4.5
Skaņas izolācija4.5
Interjera komforts5
Kvalitāte / Apdare4.5
Rīkojoties ar zoda siksnu4
Ventilācija4

Mans viedoklis: patīkama ķivere, ko izmantot visu veidu braucieniem

Es braucu pilsētā, pa lielceļiem, ātrgaitas ceļiem, departamentu ceļiem un pat bezceļiem. Ar HJC V90 ķiveri galvā varat braukt aizsargātā veidā, ēst, dzert, tērzēt, tāpat kā ar jebkuru reaktīvo vai modulāro ķiveri. Izņemot gadījumu, kad tas ir aizvērts, mēs piedāvājam novērotājiem senlaicīgu izskatu, kas labi slēpj savu spēli. Vadības ierīces ķiveres, ekrāna un sauļošanās līdzekļa atvēršanai un aizvēršanai ir viegli lietojamas, un tās padara V90 lietošanu vienkāršu un plūstošu. Īsāk sakot, tas ir lielisks ceļabiedrs neatkarīgi no tā, vai tas ir garš vai īss. Tagad, kad esmu diezgan pārliecināts par modulāro modeli, es riskēju apskatīt augstākās klases modeļus, lai papildinātu savu kolekciju. HJC V90 ķivere pieejama 3 krāsās par cenu tuvu 300 eiro, par šo cenu piedāvātais servisa līmenis ir tiešām labs. Ja meklējat ķiveri, kas citiem ir acīmredzami neoretro, vienlaikus moderna un ērta tās valkātājam, V90 ir izvēle, kas jāapsver. Parūpējies par sevi un brauc aizsargāts!
4.5

Dalies ar šo rakstu

Marcina kungs

Motociklists, kuram labi vārdi patīk tikpat ļoti kā skaisti motocikli. “Still Ride” ar savu Triumph Scrambler XE, ar kuru viņš brauc bezceļā. Viņam patīk visu veidu motocikli, ja vien tiem ir griezes moments, daudz griezes momenta. Pretrunu pilns, viņam patīk viss, high-tech , taču viņa iecienītākā joma ir klasiskie, vintage un pielāgotie motocikli. Tās mērķis ir palīdzēt jums izdarīt pareizo izvēli!

1 komentārs(-i)

Pievienojiet savu

Pievienojiet jaunu komentāru