Seko mums :

HJC I100 moduļu ķiveres tests


hjc i100-trīs ceturtdaļas D integrālis

Ieviešot jauno ECE 22.06 standartu, daudzi iekārtu ražotāji piedāvā jaunu modeļu pārpilnību. Šī ir pirmā reize, kad esmu iedziļinājusies stūrē, kas atbilst šim standartam, un mazākais, ko varam teikt, ir tas, ka modulāra ķivere HJC I100 ir jaunums, kam būs liela nozīme spēle* !

Nekavējoties likvidēsim vienīgo granti baikera bagāžniekā, kuram derēs šis krāšņais modulāra ķivere : svars bouzin ir būtiska. 1900 g tehnoloģijas uz slapja ceļa, kas ir līdzvērtīgs Shark EVO-GT ar cūkgaļas cepeti diviem virsū. Man labāk patīk uzreiz paziņot krāsu un neuztvert tevi par nodevēju. Nekrīti panikā, hJC I100 moduļu ķivere ir ārkārtīgi labi izstrādāta un šausmīgi labi aprīkota, kas liek (smagajai) tabletei pazust.

Kādas izvēles tika izdarītas HJC I100 moduļu ķiveres dizainam?

hJC I100 moduļu ķiveres tests

180° griešanās, jaunais modulāra “standarts”.

THE hJC I100 moduļu ķivere ir jaunākais modulārais ECE 22.06, kas marķēts no Korejas zīmola. Tika izvēlēts par 180 grādos noliecamais zoda aizsarga risinājums, un ikviens, kurš to ir izmēģinājis no dažādiem aprīkojuma ražotājiem, jums pateiks vienu un to pašu: tas ir absolūti drausmīgi! Dubultā P/J apstiprinājums ļauj braukt visos režīmos, pilnīgi legāli.

Kur hJC zīmols izceļas, tas ir ar iespēju režīmā bloķēt zoda aizsargu strūklu izmantojot vadīklu (sarkanu) kreisajā pusē. Vienkārši pagriežot īkšķi atpakaļ, uzgalis mehāniski novērš zoda aizsarga sasvēršanos uz priekšu. Lai atgrieztos pie pārvietošanās brīvības, tas ir nedaudz mazāk instinktīvs. Izciļņa jāvelk uz ķiveres priekšpusi UN iekšpusi. Iesaku vingrināties “sausā”, lai izvairītos no liela svīšanas uz stūres. Patiesību sakot, es nekad neesmu izmantojis šo funkcionalitāti, jo lielākajā daļā veikto braucienu es regulāri mainos starp pilsētas daļām / ātrgaitas ceļiem un līdz ar to arī ejām. strūklu / neatņemama.

hJC I100 ķiveres bloķēšanas kontrole

Bez šķiedras, bet lielisks (pilsētas) tranzīts!

“Uzlabots” polikarbonāts noteikti, bet bez šķiedras I100 korpusam. Tas neapšaubāmi ir viens no viņa liekā svara iemesliem. Tomēr ķivere paliek diezgan kompakta ar vienu pusi stormtrooper savā baltajā krāsojumā. Ņemiet vērā, ka 2023. gada modeļi tiks aprīkoti ar ļoti labi izgatavotiem rotājumiem, kas atbilst dizainam. Montāžas ir absolūti ideālas.

Apstrādājot dažādas kustīgās daļas, nav parazītu trokšņa. Nav aizdomīgu smaku. Scenāri ir stingri, ļoti labi vadīti. Bez šaubām, sistēma izstaro uzticamību, kas ne vienmēr ir šāda veida moduļu gadījumā, pat ar vadošajiem zīmoliem šajā segmentā.

Divi grezni ekrāni un papildu objektīvs, kas mani iepriecina!

Nē, šī nav jūsu iecienītākā delikateses/ēdināšanas uzņēmuma reklāma, tā ir šī hJC I100 moduļu ķivere. Bezkrāsains galvenais ekrāns (nav norādīts uz 1. optisko klasi, bet traki skaidrs), ļoti stingrs un iepriekš aprīkots, lai saņemtu slaveno Pinlock objektīvu, kas piegādāts kopā ar ķiveri. Ar pēdējo ir viegli rīkoties, pateicoties diviem diskrētiem, bet ļoti labi kalibrētiem izciļņiem, kas atrodas ekrāna apakšā labajā un kreisajā pusē, ļaujot laipni izmantot abpusēji.

testējot HJC I100 modulāro ķiveri strūklas režīmā

Saules aizsargkrēms ideālā ēnā tiek aktivizēts kreisajā pusē, izmantojot slīdni. Atgriezts tulkojums, un ekrāns nolaižas. Virzienā uz priekšu tas paceļas, un iecirtums ļauj būt pārliecinātiem, ka neviena nelaikā nolaišanās netraucēs jūsu arsouille. Uzmanību draugi, kuri ir mūzikas mīļotāji un nenožēlojoši runātāji, padomājiet par to, uzstādot savu iecienītāko Bluetooth moduli. HJC ir arī domājis par iekšēju risinājumu, mēs pie tā vēl atgriezīsimies. Saules aizsarglīdzeklis ir regulējams nolaišanās virzienā, izmantojot nelielu ciparnīcu apvalka kreisajā pusē. Sniegtajā bukletā būs norādīta procedūra, kas jāievēro, lai “ suteneris " Jūsu ērtībām.

saules aizsargkrēmu regulēšanas ritenis HJC I100 modulārajai ķiverei

Pārbaude par hJC I100 moduļu ķivere notika visu septembri un oktobra sākumu, un man nav bijis nepieciešams instalēt Pinlock objektīvu (vēl). Ventilācijas atveres ir izstrādātas pietiekami labi, lai izvadītu miglu dažu pirmo riteņu pagriezienu laikā. Tomēr man tā ir būtiska iespēja visiem laikapstākļiem braucējam, un ir nomierinoša apziņa, ka vienā mirklī būšu mierīgs aukstākajos un mitrākajos mēnešos.

Gaiss, ja es gribu!

hjc i100-daļēji atvērta zema ventilācija

hjc i100-slēgta zema ventilācija

Ventilācijas atveres hJC I100 moduļu ķivere ir viegli vadāmi ar cimdiem, lieliski novietoti un ļoti efektīvi. Ieejas atrodas uz zoda aizsarga un uz pieres. Basam ir divi atvēršanas robi, stingri, un tas ir prieks. Atvērtākā pozīcija novieto slēģus horizontālā stāvoklī un veicina svaiga gaisa ieplūšanu (ja jums nav pārāk liela burbuļa). Priekšējā atverē ir arī divi stingri iegriezumi gaisa ieplūdes regulēšanai. Novecojušās gaisa izplūdes caurules ir sagrupētas zem neliela aizmugurējā spoilera. Tie ir arī maskēti, kad zoda aizsargs ir noliekts atpakaļ. Man šķiet, ka šīs sistēmas ventilācija ir ļoti efektīva. Gan attiecībā uz redzes kvalitāti vēsajā rīta agrumā, gan pilota galvaskausa atdzesēšanas ziņā karstā laikā.

hJC I100 ķiveres ventilācijas sistēma

Mana āda, zābaki un lakta galvā...

Ievērojamais svars tam hJC ķivere nevajadzētu jūs atbaidīt, ņemot vērā visu, ko tas piedāvā. Protams, ja jūs ciešat no dzemdes kakla sāpēm, labāk izvēlēties vieglāku modeli... Bet jūs nevarat atrast visas ērtības hJC I100 moduļu ķivere.

Valkāšanas komforts ir garšīgs. Vienu reizi es atklāju, ka HJC izmērs ir mazāks. Parasti man ir jāpalielina izmērs, salīdzinot ar Shark , Nolan , Shoei vai LS2 , un tādējādi jāmaina L pret XL. Šoreiz es paliku uz L un, kaut arī nedaudz vairāk saspiests, nekādas sāpes neizjauca pārbaudi. Vaigu spilventiņu maigums ir ideāls, tāpat kā aizsargājošo zoda siksnu maigums (ar mikrometrisko sprādzi). Visbeidzot, ļoti platā diafragmas atvērums, pacelts ekrāns, ļauj izbaudīt īstu sajūtu strūklu vienlaikus jūtoties labi aizsargāti šajā ļoti aptverošajā apvalkā.

hJC I100 moduļu ķivere strūklas režīmā

Uz motocikla svarīgs ir līdzsvars

Un arī moduļu ķiverei tas tā ir. Tas ir šis masu sadalījuma līdzsvars hJC I100 moduļu ķivere kas ļauj to valkāt bez noguruma. Mēs jūtam, ka uzsvars ir likts uz strūklas pozīciju, jo svars šajā pozīcijā nav jūtams. Vizuālās informācijas ņemšana notiek bez problēmām, pat lielā ātrumā. Lielāko daļu laika nēsāju lidmašīnā, un man bija grūti pieņemt svara atšķirību (lai gan tā bija pārbaudīta) ar savu EVO GT. Pilnīgās pārejas laikā manī atgriezās realitāte... Es jutu, ka svars nedaudz kritās uz priekšu. Rezultātā bija nepieciešama neliela braukšanas stāvokļa pārregulēšana. Viss notiek dabiski, nedaudz praktizējot, un, pēc pirmās manipulācijas pārsteiguma, jūs vairs netraucējat un sekojat kustībai.

hJC I100 moduļu ķivere pilnā režīmā

Sajūta, efektivitāte, plūstamība

Tas ir tas, kas man izcēlās, izmantojot zoda stieņa kinemātiku. Tas ir loģiski, jo HJC ir izvēlējies automātiski nolaist ekrānu, pārslēdzoties uz strūklu un integrālo. Gluži pretēji franču konkurencei. Un ticiet man, tas darbojas visu laiku, un tas ir tieši tas, ko es meklēju. Iedomājieties ātru strūklu/integrētu eju, lai pasargātu jūs no izvirzījumiem (ūdens, grants, vēdekļa ziedi). Ar vienu žestu tiek aizsargāta visa jūsu seja. Nav nepieciešams savienot kombināciju, kas liks jums atstāt stūri divas vai trīs sekundes pārāk ilgi.

Turklāt 5 nedēļu ikdienas valkāšanas laikā sistēma ne reizi nav bloķēta. Es vienmēr varēju pagriezt zoda aizsargu, nolaist sauļošanās līdzekli, pacelt galveno ekrānu, atvērt vai aizvērt ventilācijas atveres... Kad vajadzēja. Neliels plastmasas troksnis, nekustīgas ainas virzītas līdz milimetram. Ir ārkārtīgi pārliecinoši braukt, neriskējot, ka nevarēsit nolaist zoda stieni pārāk vaļīgā vairoga dēļ, kas negaidīti nokritis.

Viss iekļauts

hJC ķiveres iekšpuse

Kastē tā HJC I100 modulārā ķivere, zīmols sniedz jums naudas vērtību. Papildus ķiverei, kas aizsargāta tās pelēkajā apvalkā, un iesaiņotajam Pinlock objektīvam, jums ir tiesības saņemt reālas lietošanas instrukcijas. Atcerieties, ka tas neattiecas uz citiem lielākajiem zīmoliem, un atzīstiet, ka tas ir ļoti praktiski, ja jums ir ķivere ar tik daudzām iespējamām korekcijām un manipulācijām. Tādējādi ventilācijas sistēma, ekrānu apstrāde un augstuma regulēšana, zoda aizsarga vai tā bloķēšana jums vairs neturēs nekādus noslēpumus. HJC pat nodrošina nelielu smērvielas pudeli, lai rūpētos par ekrāna gumijas blīvēm. Vairs nav attaisnojumu nerūpēties par savu dārgo.

hJ C I100 ķiveres zoda aizsarga kontrole

Kūkas glazūra ir hJC moduļu ķivere ir īsts deflektors uz zoda aizsarga, kas garantē maksimālu siltuma komfortu aukstā laikā. Pietrūka tikai atstarojošo uzlīmju. Cik neglīts tas tomēr ir!

Bluetooth modulis, iekšējs risinājums!

Jaunais HJC klāsts piedāvā arī Bluetooth moduli, kas īpaši izstrādāts, lai integrētu viņu iepriekš aprīkotās ķiveres, HJC 21 B. hJC I100 moduļu ķivere faktiski ir jau izraktas "kabatas" vai "caurumi", lai ievietotu austiņas, kabeļus un domofonu sistēmas pamatni. Ja iegādājaties pareizo aparatūru, būtībā jūs varat to ļoti viegli uzstādīt ķiverē. Tikai ļoti minimālistiska vadība izvirzās uz sāniem un tādējādi samazina gan kosmētiskās, gan aerodinamiskās izmaiņas, ko šāda veida ierīce rada.

hjc i100 ar predispozīcijas domofonu

Pēc šīs esejas (nogurdinošās) izlasīšanas jūs sapratīsiet, ka es tajā atklāju daudz īpašību hJC I100 moduļu ķivere. Praksē tas ir ļoti ērts, tā skaņas izolācijas līmenis ir ideāls un ļauj relaksējošai braukšanai. Tā ekrānu kvalitāte ir pārsteidzoši skaidra un ērta pat bez Pinlock. Visbeidzot, ventilācijas efektivitāte ļauj braukt vasarā un ziemā bez termiskām neērtībām. Vienīgā patiesā vaina šai ļoti labi izstrādātajai, perfekti aprīkotajai ķiverei, kas atbilst jaunākajiem standartiem un ir ļoti skaista... Tā ir tās svars.

Skatiet produkta lapu

*spēle = spēle

Svars1.5
Ergonomika4.8
Interjera komforts4.8
Ventilācija4.5
Klusums4.5
Apdare4.5

Mans viedoklis: ļoti labi izgatavota jauna standarta moduļu ķivere

HJC I100 moduļu ķivere ir lielisks ikdienas partneris. Viņš ir labs visur. Tā skaņas un vizuālais komforts, zoda stieņa kinemātika, viss ļauj braukt optimālos apstākļos. Jāņem vērā tikai tā ievērojamais svars, ņemot vērā tā ļoti izdevīgo cenu un daudzās īpašības.
4.1

Dalies ar šo rakstu

Entonijs

Kopš pusaudža vecuma aizraujos ar motocikliem un mīlu visu, kas saistīts ar baikeru kultūru, kopš pusmūža krīzes katru dienu braucu uz ceļiem ar diviem vai trim riteņiem. Motorollerists un pilsētas baikeris, es rūpējos par savām trajektorijām un izskatos kā īsts cilvēks, par celi redzēsim vēlāk!

3 komentāri

Pievienojiet savu
  1. Francisks 2023. gada 15. jūnijs plkst. 13:48. Atbilde

    Iegādājos šo ķiveri gandrīz 4 mēnešus, un rezultāti ir neviennozīmīgi, jo 9 gadus veca Shoei GT-air pilna seja, vairāk nekā laiks to mainīt. Un es no Shoei vēlējos modulāru ar pilnu aizmugures atvēršanu, pārliecināts par labo atsauksmi un sava izplatītāja padomiem, es izvēlējos “i100 HJC ” Pozitīvi: 1/ Laba skaņas izolācija ir tikko trokšņaināka nekā mans vecais integrētais 2/ lieliska redzamības mala 3/ laba gaisa cirkulācija (atvērta ventilācija) 4/ zoda aizsargs slīpuma atvēršanas sistēma, patīkams un gudrs vizieris. Negatīvs: 1/ gaisa turbulence zem zoda priekšautiņa nav efektīva. 2/ sauļošanās slīdnis slikta ergonomika grūti lietojama vai gandrīz neiespējama ar bieziem cimdiem (ziemā) papildus ļoti (pārāk) bloķējošam aizvērtās pozīcijas bloķēšanas iegriezumam. HJC Cardo Un, lai pabeigtu detaļu, es vēl neesmu atradis iespēju bloķēt zoda aizsargu atvērtā stāvoklī (sarkanais kursors)

  2. Bacfran 2023. gada 9. marts plkst. 16:41. Atbilde

    Sveiki, tikko iegādājoties šo ķiveri, premier modulāro 48 motociklu braukšanas gados, tiesa, svars ir 1972 g TL ar domofonu, kas attiecas uz pēdējo, ja jums nav Smart Kit 10B HJC , Cardo tāds modelis kā man der, bet būs jābūt gudram un pacietīgam, jāatzīmē arī, ka šī ķivere ir apjomīga, ir jānoņem domofona modulis ķiveres sānos, lai aizvērtu čemodānu ar 1300 fjr, atliek garā ceļojumā pārliecinājies, ka svars neizraisīs dzemdes kakla sāpes.

Pievienojiet jaunu komentāru