Seko mums :

HJC Rpha 1 ķivere, ko pārbaudījis un apstiprinājis Cédric, Motoblouz klients


HJC rpha 1 tests

Tieši no sacensībām, hJC Rpha 1 ķivere ir pilna sejas ķivere atsauces hipersports no Korejas ražotāja, kopš 2022. gada. Droša trasei vērtība, tomēr tā gūst labumu no cenas, kas ir zemāka nekā konkurentiem īpaši augstas klases sacīkšu ķiveru segmentā. Bet kāda ir šī Rpha 1 vērtība uz ceļa? Lūk, mans spriedums pēc mēneša, kas pavadīts Haut-de-France ceļos viņa kompānijā, ziemas beigās.

HJC Rpha 1 ķivere, (hiper) sacīkšu ķiveres izvēle

Ja meklējat sportisku ķiveri pilnai sejai, jums ir divas iespējas. No vienas puses, ķiveres, kas galvenokārt paredzētas ceļiem un kuru pamatā ir konkurences jauninājumi. Pēc tam viņi gūst labumu no dažiem piederumiem, kas padara tos “civilizētākus”, piemēram, ievelkamu saules aizsargkrēmu vai uzlabotu komfortu… No otras puses, jums ir sacensībām paredzētas ķiveres, kas ir identiskas vai gandrīz identiskas tām, kuras izmanto izcilākie piloti.

THE hJC Rpha 1 ķivere ir daļa no šī pēdējā, ļoti īpašā segmenta, kuram pieder arī Shark Race-R pro GP , AGV Pista GP , Shoei X-SPR Pro utt. Ķiveres, kas galvenokārt paredzētas un paredzētas trasei, noteikti apstiprinātas lietošanai uz ceļa. bet trūkst (vai gandrīz) praktiski aspekti.

Tās ir “dārgas” ķiveres. Ņemiet vērā, ka es šeit izmantoju lielas pēdiņas, jo, ja mēs šo cenu skatām perspektīvā ar visprogresīvāko darbu, kas veikts pie dizaina, tehnoloģijām un izmantotajiem materiāliem, viss ir daudz relatīvāks. Un labas ziņas, hJC Rpha 1 ķivere ir viens no pieejamākajiem šajā segmentā.

hJC Rpha 1 ķivere kompakta ķivere

Pateicoties 4 korpusa izmēriem, HJC Rpha 1 ķivere ir ļoti kompakta

Ierobežojumi... un kompensācijas

Tātad, jā, kā jau teicu iepriekš, šāda veida ķiverei ir ierobežojumi, kas ir jāpieņem. Es domāju, piemēram, īpašu komforta līmeni apmaiņā pret absolūti perfektu galvas atbalstu. Tāpat jāatceras, ka ķiverei jāpaliek vietā, ja trasē notiek avārija ar ātrumu virs 200 km/h! Vai varbūt praktisko aspektu trūkums. Šeit nav ne miņas no ievelkamā sauļošanās līdzekļa!

Ja vēlaties aizsardzību pret sauli, jums būs nepieciešams tonēts ekrāns, kas tiek pārdots atsevišķi. Žēl arī, ka tas netiek piegādāts kopā ar hJC Rpha 1 ķivere (tas parasti ir konkurences gadījumā), bet tas, iespējams, ir, lai saglabātu cenu... Tomēr tonētais ekrāns, kāds tika izmantots daļai šajā testā, joprojām ir par pieņemamu cenu.

tonēts sauļošanās līdzeklis tiek pārdots atsevišķi no HJC Rpha 1 ķiveres

Tonētais ekrāns diemžēl nav obligāts. Tomēr tā cena paliek ierobežota!

Es teiktu, ka tās galvenokārt ir austiņas, kas paredzētas tiem, kuri, tāpat kā es, meklē jaunākās tehnoloģijas austiņas. Un saprotiet ar to, ka mēs galvenokārt runājam par aizsardzību, kad mēs izmantojam šāda veida ķiveri uz ceļa... Vēl viena interese, kas dažiem varbūt ir veltīgāka: jums pieder tāda pati ķivere kā jūsu iecienītākajam autovadītājam. Korejas ražotājs to labi apzinās, piedāvājot “reprodukcijas” krāsas, piemēram, a fabio Quartararo versija or Bens Spijs piemēram. No otras puses, ir žēl, ka cenu atšķirība ir tik ievērojama atkarībā no dekora.

ECE 22-06 standarts un svara pieaugums

Pat ja pāreja uz standartu 22-06 nozīmē, ka šis hJC ķivere paceļas līdz 1502g (mērot uz 1450g pieteiktās skalas L izmēram bez piederumiem), vēja tunelī veiktais darbs nozīmē, ka šo lieko svaru nemaz nejūti, salīdzinot ar ķiverēm, kas apstiprinātas pēc vecā standarta. Pat uz ātrgaitas ceļiem, pagriežot galvu!

hJC Rpha 1 ķiverei parādītie svari

Mazāk par 5 g attēlotais svars atbilst L izmēram. Uzstādot spoilera pagarinājumu, tiek sasniegts 1600 g.

THE hJC Rpha 1 ķivere izvēlas iekšējo PIM+ kompozītmateriālu apvalku, kas apvieno oglekli un stiklšķiedru. Pateicoties jaunajām HJC izstrādātajām veidnēm, pārejai uz šo jauno standartu, un jo īpaši pateicoties 4 dažādu izmēru apvalkiem, šī ķivere ir ļoti kompakta. Viņš acīmredzot izvēlas zoda siksnas aizdari ar dubultu D sprādzi... Viens no nosacījumiem FIM apstiprinājuma saņemšanai, kas viņam arī ir. Ķivere, kas apstiprināta saskaņā ar ECE 22-06 standartu UN kas atbilst FIM apstiprinājumam: tāpēc esiet drošs, ka šeit jums ir viena no visvairāk aizsargājošajām ķiverēm tirgū. Tas nav nekas!

HJC Rpha 1 ķivere, ķivere, kas atbilst standartiem!

HJC Rpha 1 atbilst ECE 22-06 standartam un FIM standartam.

Daži (mazie) praktiskie aspekti, visi vienādi

THE hJC Rpha 1 ķivere ir aprīkots ar pret skrāpējumiem, pret miglas un UV starojumu, lai nodrošinātu skaidru redzi un aizsargātu acis no saules kaitīgajiem stariem. Standarta komplektācijā mēs atrodam Pinlock krēmu tā 120 Maxvision variantā. Personīgi es bez tā varēju iztikt pat pie 5°C apkārtējās vides temperatūras. Ventilācija zoda aizsargā un atgriešanās pie ekrāna patiešām ir ārkārtīgi efektīva, lai novērstu aizsvīšanu pat pie maziem ātrumiem, kā es paskaidroju tālāk. Komplektā ir arī pretvirpuļu priekšauti, lai vajadzības gadījumā vēl vairāk aizvērtu ķiveres apakšdaļu.

ekrāna noņemšanas sistēma uz HJC Rpha 1 ķiveres

Ekrāna demontāžas sistēma, bez instrumentiem. Efektīva bez vienkāršākā pieejamā.

Ekrānu var demontēt bez instrumentiem. Praktiski, pat ja šī nav vienkāršākā iespējamā sistēma (proti, divas skrūves, kas rūpīgi jānovieto). Ņemiet vērā arī komplekta klātbūtni virknē noplēst, ekrāns ir predisponēts tā uztveršanai. Papildu pierādījumi, ja tādi joprojām bija nepieciešami, par orientāciju hJC Rpha 1 ķivere.

Briļļu nēsātāji, esiet piesardzīgi: lai gan ražotājs paziņo par sistēmas esamību, lai atvieglotu eju cauri deniņiem, tikai plānākie rāmji (ideālā gadījumā ar taisniem deniņiem) nesagādās problēmas. Tas ir nedaudz nožēlojami, kad mēs redzam, kas pastāv starp konkurentiem, piemēram, sistēmu viegli pieguļ no Shark , daudz ērtāk. Acīmredzot ķiveres iekšpuse ir pilnībā noņemama un mazgājama. Ņemiet vērā, ka visi audumi, kas saskaras ar ādu, izmanto materiālu " Silvercool » zīmola, pretsviedru un antibakteriāls līdzeklis.

avārijas izvilkšanas sistēma HJC ķiveres vaigu paliktņiem

HJC Rpha 1 ķiverei ir avārijas izvilkšanas sistēma vaigu spilventiņiem, lai atbrīvotu galvu bez ierobežojumiem.

Parauga ventilācijas sistēma HJC Rpha 1 ķiverei

Ja ir kāds punkts, kurā šī ķivere izceļas, tad tā ir tās ventilācijas sistēmā.

HJC rpha 1 tests

Ļoti efektīva augšējā ventilācija

Spriediet paši: divas lielas atveres ķiveres augšpusē, lai vēdinātu galvas augšdaļu un vēl viena pieres daļā. Tie darbojas arī kopā ar Venturi efekta gaisa nosūcēju, kas atrodas zem aizmugurējā spoilera.

venturi efekts gaisa izvadīšanai no HJC ķiveres

Gaisa nosūkšanas sistēma ķiveres aizmugurē izmanto Venturi efektu.

Zoda aizsarga līmenī liela atvere ļauj novirzīt ievērojamu gaisa plūsmu uz ekrānu, lai nodrošinātu efektīvu aizsvīšanu, braucot ar ātrumu, kas lielāks par 20 km/h. Visbeidzot, pēdējā atvere ļauj ventilēt apakšējo virsmu. Šīs ziemas pārbaudes laikā es biju vēl pārsteigtāks, konstatējot, ka, tiklīdz visas šīs ventilācijas atveres bija aizvērtas, hJC Rpha 1 ķivere lieliski izolē aukstumu pat uz ātrgaitas ceļiem. Kas atkal ir tālu no normas starp konkurentiem.

hJC Rpha 1 ķiveres ventilācija

Ventilācija, kas atgriež gaisu ekrānā, ir milzīga, kā to var iedomāties no tā platuma!

Izcils aerodinamisks dizains

Es par to runāju iepriekš, šīs ķiveres dizains, pateicoties tās vēja tuneļa izpētei, ļauj ievērojami ierobežot papildu svara ietekmi, ko izraisa pāreja uz FIM / ECE 22-06 standartu.

hJC Rpha 1 ķiveres matētais efekts

Matēta apdare ar visskaistāko efektu un augstas kvalitātes komplektiem

Turklāt nav dzirdams aerodinamisks troksnis vai svilpojošs troksnis. Tas ir stiprs punkts ceļu izmantošanai. Ķiverei kopumā ir diezgan laba skaņas izolācija, salīdzinot ar citām šī segmenta ķiverēm. Tas faktiski ir parametrs, kas parasti tiek atstāts malā, ja dizains galvenokārt ir vērsts uz konkurenci.

hJC Rpha 1 ķiveres spoileris

Rpha 1 “vienkāršais” spoileris ir pietiekams, lai nodrošinātu izcilu stabilitāti uz ceļa, pat uz ātrgaitas ceļiem.

Parunāsim par konkurenci! Lai vēl vairāk uzlabotu Rpha 1 ļoti liela ātruma aerodinamiku, HJC standarta aprīkojumā piedāvā ļoti lielu papildu spoileri. Tas ir pielīmēts, izmantojot abpusējo 3M, kas jau ir novietots uz spoilera. Šī iemesla dēļ spoileris pēc tam nav viegli noņemams, kas ir kauns... Šis piederums, kas nebūt nav būtisks uz ceļa, ņemot vērā Rpha 1 raksturīgās aerodinamiskās īpašības, palielina svaru par nelielu 100 g. . Paliek jautājums par izskatu, un tas ir atkarīgs no jums!

redzams no papildu spoilera uz HJC Rpha 1 ķiveres

Papildu spoileris tiek piegādāts standarta komplektācijā un tiek uzstādīts, izmantojot abpusējas uzlīmes. Vienkārša novietošana, pēc tam grūti noņemt.

Redzes lauks un braukšanas pozīcija

Vēl viena detaļa, lai pabeigtu jūs pārliecināt par šī sporta hipersporta orientāciju hJC Rpha 1 ķivere. Tas piedāvā lielisku sānu redzamības lauku. Tas nozīmē, ka vertikālais klīrenss galvenokārt ir paredzēts mašīnām, kurām vadītāja pozīcija ir ievērojami noliekta uz priekšu...

hJC Rpha 1 ķiveres tests

Ķivere galvenokārt paredzēta valkāšanai uz motocikliem ar izteiktu slīpumu priekšpusē.

Tāpēc nav problēmu ar sporta automašīnu vai uz sportu orientētu rodsteru, piemēram, manu Ducati Streetfighter… Bet sarežģītāk ar citām mašīnām, kurās jums pastāvīgi jānolaiž galva, lai redzētu spidometru. Jā, tāpat kā vairums tīro sacīkšu ķiveru, tās galvenokārt ir izstrādātas tā, lai deguns būtu aiz ekrāna, tvertnē!

Skatiet produkta lapu

Paldies Katrīnai par modeli in-situ fotogrāfijām un Chloé no HJC Europe par papildu spoilera vizuālo izskatu.

Skaņas izolācija4.3
Ventilācija4.8
Komforts4.3
Svars3.8

Mans viedoklis: augstākās klases hipersacīkšu ķivere, bez piekāpšanās

HJC Rpha 1 ķivere ir laba izvēle tiem, kas meklē augstākās klases sacīkšu ķiveri, kas piedāvā vienu no labākajām aizsardzības jomām tirgū, visas ķiveres kopā. Pateicoties izsmalcinātā ventilācijas sistēmai un izcilam aerodinamiskajam darbam, tas ir viens no labākajiem segmenta elementiem. Turklāt ļoti labi pozicionēts cenas ziņā, salīdzinot ar konkurentiem. No otras puses, ir svarīgi saprast, ka šī ir ķivere, kas nepiekāpjas, ar ļoti cieši pieguļošu un ļoti maz praktisku aspektu izmantošanai uz ceļa. Informētiem motobraucējiem!
4.3

Dalies ar šo rakstu

Sedriks

Braukšanas skolotājs kopš 2008. gada un motociklists gandrīz 20 gadus, esmu motociklu vadītājs CFSR ceļu drošības mācību centrā, kas atrodas Valensjenuā. Mēs sagatavojam studentus viņu licencei, bet mēs arī apmācām nākamos instruktorus visā reģionā. Es arī atklāju vietni “Le Moniteur Hors Des Clous!” 2016. gadā ar mērķi padalīties ar savu īpašo viedokli par auto/moto jaunumiem un popularizēt ceļu satiksmes drošības principus. Ikdienā gūstot labumu no priviliģētā novērotāja amata, es cenšos īpaši izgaismot ceļu satiksmes drošību, likumdošanu un apmācību.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu