Seko mums :

Lazer Monaco Evo Pure Carbon ķiveres tests


Lazer Monaco Pure Carbon ir atgriezies ar atriebību! Uzkrājoties atjauninājumiem, šī Beļģijas zīmola flagmaņa Evo versija sola lielāku apstiprinājumu. Mēs to pārbaudījām vairākas nedēļas un sniedzam jums savu viedokli par šo jautājumu.

Moduļu oglekļa modeļi ielās nav izplatīti. Tātad, kad kāda no tirgus atsaucēm tiek pārveidota, mēs ļoti interesējamies par Motoblouz ! Kad tā tika izlaista 2011. gadā, šīs ķiveres pirmā versija atstāja spēcīgu iespaidu un pamatota iemesla dēļ: izgatavota no oglekļa, tāpat kā tā laika augstākās klases sporta modeļi, aprīkots ar Lumino ekrānu, Monaco Pure Carbon bija labs komplekts. lai apkopotu visus moduļu segmentā. Un ko šis atjauninājums sniedz?

Pārskatīts un izlabots

Nu, vesela virkne mazu pielāgojumu, lielākā daļa no tiem neredzami, kas ļauj Evo versijai mērķēt uz nevainojamu veiktspēju. Norādīsim, piemēram, uz ekrāna izmēra palielināšanu, lai nodrošinātu maksimālu redzamības lauku, pārskatīto blīves saspiešanas sistēmu, lai novērstu jebkādu noplūdes risku, vai ergonomiskāka zoda aizsarga atvēršanu. Patiešām, zoda aizsargs ir bijis daudz darba priekšmets: tagad tas atrodas sešos punktos uz korpusa, lai nodrošinātu nevainojamu izturību, un tam ir mūsdienīgāks dizains.

Satriecošs vieglums

Īsāk sakot, tik daudz punktu, ka mēs varējām pārbaudīt dažu nedēļu laikā dažādos apstākļos. Premier novērojums: lai gan mēs esam pieraduši rīkoties ar ķiverēm, premier saskarsme ar Monaco Evo Pure Carbon vienmēr ir pārsteidzoša: īsts spalvu svars, mazulis... Jāsaka, ka ar saviem 1350 gramiem tā ir tik viegla, ka daudzas sporta ķiveres sver dažus desmitus, vai pat simtus gramu! Īsts varoņdarbs, ja zināt, ka moduļa atvēršanas mehānisma dēļ ir vairāk detaļu nekā pilna. Tā rezultātā mēs pastāvīgi novērtējam prieku, ko sniedz šī īpašība.

Lumino ekrāns, vienkārši maģisks

Šāds vieglums jo īpaši izskaidrojams ar to, ka Monaco Pure Carbon nav iekļauts saules aizsargkrēms, kā visi pārējie modulārie tirgū pieejamie. Izvēle, kas iespējama, izmantojot Lumino fotohromatisko ekrānu. Lumino, kesako? Šis ir ekrāns, kas, tāpat kā noteiktas briļļu lēcas, automātiski kļūst tumšāks saules UV staru ietekmē. Aizmirstiet rīkoties ar rāvējslēdzējiem, kas kļūst mitri, mūsu augstākās klases Lazer Monaco Lumino ekrāns smēķē pats kā pieaudzis atkarībā no apkārtējās vides spilgtuma. Praksē, braucot ar to, tas tiek pilnībā aizmirsts. Mēs patiešām apzināmies sistēmas efektivitāti, kad saulainā dienā atveram zoda aizsargu (vai ekrānu): "Ak, vai tas ir tik žilbinošs kā ārā?!" » Atklāti sakot, tas ir atklājums, ko mēs ļoti iesakām!

Joprojām jāpanāk progress, jautājums par klusēšanu

Un ogleklis šajā visā? Tas arī veicina izcilu vieglumu, nemaz nerunājot par patiesi satriecošo atveidojumu, ko nodrošina nevainojams izpildījums, kā arī dažādu elementu (ventilācijas, savienojumi utt.) nepārspējamu apdari. Tomēr oglekļa šķiedrai ir šāda īpatnība: tas vairāk nekā citi materiāli pārraida vēja berzes radīto troksni. Lai ierobežotu šīs neērtības, Lazer inženieri ir nodrošinājuši ausu spilvenus. Tas ir labāk, bet arī ne brīnumaini. Ja nepieciešams, varat tās noņemt, piemēram, ja polistirolā nav pietiekami daudz vietu, lai novietotu brīvroku komplekta austiņas. Zinot, ka zoda aizsargam tagad ir pietiekami daudz vietas, lai ievietotu mikrofonu, Monaco spēj uztvert visus tirgū pieejamos domofonus.

Salona komforts: kā ļoti augstas klases

Iekšā mēs uzreiz jutāmies labi, un tā ir sajūta, kas nevājinājās visā mūsu testa laikā. Ekrāna piedāvātā redzamība ir karaliska, jo īpaši tāpēc, ka Pinlock (pēc objektīva ražotāja domām, lielākais tirgū) ir ļoti sedzošs un nekad nav pievīlis, neskatoties uz ziemas apstākļiem. Tādējādi Monaco Evo spīd cauri hermētiskumam aukstā laikā (nav nepieciešams pārsegs, pat pie -5°C), un otrādi, ventilācijas atveres piedāvā pārsteidzošu plūsmas ātrumu. Par laimi gaisa ieplūdes atverei uz zoda aizsarga ir divas pozīcijas. Mazāk anekdotiski, nekā varētu šķist, mums ļoti patika arī zoda siksnu aizsargu efektivitāte, kā arī novietojums. Viss ir labi pārdomāts uz Lazer Monaco Evo PC!

Lazer Monaco Evo Pure Carbon, vienkārša un droša ķivere

Runājot par ergonomiku, Monaco Evo Pure Carbon uzrāda labus rezultātus. Lumino ekrāns saglabā nevēlamas manipulācijas ar sekundāro ekrānu. Pievilcīgs ir arī zoda aizsarga vadāmības vieglums, vismaz atverot. Aizdare prasa nelielu stingrību (nevainojama blīvējuma cena). Ventilācijas žalūzijas ir viegli darbināmas, tāpat kā mikrometriskā sprādze.
Un tad pasīvās drošības ziņā labi darbojas arī modulārā Lazer zvaigzne. Mēs atzīmējam, piemēram, atstarojošās zonas zem kakla un zoda aizsarga, kā arī aizmugurē, lai uzlabotu uzlīmju redzamību. Starp citu, ķivere gūst labumu no dubultā apstiprinājuma, lai brauktu gan atvērtā, gan aizvērtā veidā, kas neattiecas uz visiem. Labi darīts, Lazer !

Svars5
Ergonomika4
Interjera komforts4
Ventilācija4.5
Klusums3.5
Apdare4

Mūsu viedoklis: pakāpi augstāk

Ir grūti atgriezties pie 1600 gramu modulāra, kad esat izbaudījis Lazer Monaco Evo Pure Carbon vieglumu... Tehniski izpildīts, tas pilda savu misiju un lieliski sastopas ar ikdienas dzīves bezkompromisa izaicinājumiem, piemēram, ceļš garā kursā! Komforts, komforts, redzamības lauks utt. viņa īpašības būtu jāuzskaita ilgi. Un daži no tiem noved pie tā kļūmēm: viegls, pateicoties ogleklim, šī materiāla rezonanses īpašību dēļ izrādās mazāk kluss nekā augstākās klases. Bažas par to, ka ausu spilventiņi nedaudz vājina. Ideāls blīvējums, ko nodrošina savienojumu izvietojums un zoda aizsarga saskares punktu regulēšana ar apvalku, padara aizvēršanu nedaudz vieglāku. Tāpat kā visur, jūs neko nesaņemat par velti! Un par šo cenu Monaco Evo Pure Carbon no Lazer ir īsts piedāvājums ;-)
4.2

Dalies ar šo rakstu

Akmens

Prasmīgs alpīnists, es katru dienu, kā arī atvaļinājumā braucu uz ceļa, neatkarīgi no laikapstākļiem, uz sava 1200 GS Adventure stūres. Es dodu priekšroku motociklu aprīkojumam, kas ir pārdomāts un efektīvs visos apstākļos.

3 komentāri

Pievienojiet savu
  1. biļete 2017. gada 3. augusts, 09:37 Atbilde

    Kas attiecas uz testētāja pieminēto trokšņa problēmu, tad ar mana RT 1200 regulējamo vējstiklu man tādas problēmas nav... Nē, atklāti sakot šī ķivere ir lieliska un esmu pārsteigts, ka visi vēršas pie Šūberta, BMW, Shoei . ,…kas noteikti ir lieliskas ķiveres, bet daudz smagākas un daudz vairāk…dārgas…

  2. biļete 2017. gada 3. augusts, 09:33 Atbilde

    Sveiki, es braucu ar šo ķiveri vairāk nekā pusotru gadu, un tas ir bijis prieks... Mocoties no kakla sāpēm, es meklēju kaut ko vieglu, un tā ir patiešām viegla valkāšanai, un nekas nav līdzīgs manai vecajai BMW Evo4 ķiverei. .. 800 km no automaģistrāles vienā piegājienā un bez sāpēm...Skrāns ir labākais un bez tā vairs nevaru...Kas attiecas uz iepriekšējo komentāru, nu nespiediet: ja brauc ar savu ķivere vaļā ir labi, ka velti laiku un tad velti 2 minūtes brillēm... Jāizvairās no šāda veida aizliedzošiem komentāriem, jo ​​godīgi sakot, šis modulārs ir klasificējams starp labākajiem...

  3. Žils Eims 2017. gada 7. jūlijā 23:42. Atbilde

    Es to izmēģināju, tas patiešām ir ļoti viegls, ļoti ērts un fotohromais ekrāns ir fantastisks ... bet ... kāpēc jūs pērkat modulāru? Man tas ir braukšanai ar atvērtu ķiveri, kad ir jauks laiks un mazākos ātrumos...nu ar Lazer Monaco nevar!! Jo braucot "hei, es atvērtu ķiveri" un presto...nav starpekrāna...tātad bez acu aizsargiem, jāapstājas, jāatver ķivere, jānovelk cimdi, jānoņem brilles, jānoliek atpakaļ. uz viņa cimdiem, atstājiet...un otrādi, lai to aizvērtu...
    Man tas ir smieklīgākais modulis visā moduļu vēsturē...

Pievienojiet jaunu komentāru