Seko mums :

HJC IS-17 ceļa ķiveres tests


Motoblouz komanda man piedāvāja iespēju izmēģināt HJC IS-17 Mission ķiveri, kas novērtēts ar 4,4 no 5 pēc pircēju atsauksmēm. Tāpēc es kādu laiku braucu ar šo HJC ķiveri, lai redzētu, kas tai ir, un apstiprinātu vispārējos labos viedokļus.

IS-17 MISSION ir visu seju aizsedzoša ķivere, ko ražo HJC, zīmols, ko atpazina un līdz pagājušajam gadam nēsāja 2015. gada Moto GP pasaules champion Horhe Lorenco.

Ķivere ikdienas braucieniem

HJC IS-17 ir universāla ķivere paredzēts ikdienas lietošanai. Praktisks, tas ir labi aprīkots ar noņemamu deguna un zoda vāciņu, pret UV apstrādātu ekrānu un aprīkots ar pretaizvīšanas Pinlock objektīvu, dubultu saules aizsargkrēmu, viss par saprātīgu svaru (apmēram 1400 grami) un ļoti pieņemamu cenu. (nedaudz vairāk nekā 201,67 €).

Atturīgs, bet labi pabeigts dizains

Dizaina ziņā matētā melnā krāsa ar dažiem zilā pieskārieniem ir diezgan prātīga. Pieskaroties, čaumalas persiku mizas materiāls ir ļoti patīkams, un tas atvieglo tīrīšanu, neriskējot to saskrāpēt.

Pēc nēsāšanas HJC IS-17 ir pienācīga skaņas izolācija, ļoti laba ventilācija ar daudzām gaisa ieplūdes atverēm (zods, galvaskausa augšdaļa un gaisa izplūdes atveres, kas novietotas kakla augšdaļā). Tas pierāda ļoti stabils un ļoti patīkams pat pēc vairāku stundu braukšanas pa šoseju (un ar rodsteru!), jo īpaši pateicoties cietajām, bet tomēr ērtajām putām, kas nodrošina ļoti labu atbalstu. Runājot par ventilāciju, es to izmantoju ļoti karstos apstākļos, un man bija iespēja redzēt tā efektivitāti.

Pareizā izmēra izvēle savam HJC IS-17

Lūdzu, ņemiet vērā, HJC mēdz darboties maz. M izmēra ķivere no HJC ir šaurāka nekā, piemēram Shark . Vienīgais mīnuss ir tas, ka aizvēršanas siksna ir nedaudz vaļīga, un, ja tā tiek pievilkta pārāk cieši, jūs riskējat tikt apgrūtināta ar nelielu nepatīkamu piesitienu lielā ātrumā.

Aizslēgts vizieris

Viziram ir aizvēršanas poga, kas ļauj to nofiksēt, lai nodrošinātu perfektu blīvējumu pret troksni un sliktiem laikapstākļiem. Ļoti labs punkts! Lai nodrošinātu labu pēdējās stabilitāti un novērstu tā atvēršanos, ripojot ar pusatvērtu vizieri, tas ir izturīgāks pret pacelšanu nekā nolaišanu, pateicoties efektīvai iecirtumu sistēmai. Tomēr, lai izjauktu ekrānu, labāk ir mazi, tievi pirksti!

Saules aizsargkrēms, ko var vadīt no galvas augšdaļas

Dubultajam saulessargam, kas vienmēr ir ļoti praktisks (un kas neizkropļo HJC IS-17 redzamību!), ir iecirtuma atvēršanas-aizvēršanas sistēma diviem aizvēršanas līmeņiem atkarībā no jūsu stāvokļa uz motocikla (guļot uz sporta automašīnas). vai iztaisnots uz rodstera). Svira ir novietota galvaskausa augšdaļā, tāpēc premier ir grūti piekļūt. HJC iesaka ar to nerīkoties, kamēr braucat. Bet, lai to kompensētu, zīmols ir ļāvis to noņemt, lai atvieglotu tīrīšanu.

Svars3.5
Ergonomika3
Interjera komforts3.8
Ventilācija4.3
Klusums3.5
Apdare4.3

Mūsu viedoklis: Lieliska cenas un kvalitātes attiecība!

Šī ķivere izrādīsies labs ieguldījums, ņemot vērā tās izcilo apdari un cenu, kurai vajadzētu būt piemērotai visiem budžetiem. Būs nepieciešams neliels adaptācijas laiks, lai pierastu pie ekrāna aizvēršanas sistēmas un sauļošanās līdzekļa lietošanas mehānisma. Tā daudzpusība, saprātīgā un patīkamā estētika padarīs to par ideālu pavadoni ikdienas lietošanai.
3.7

Dalies ar šo rakstu

meuhsli

Emuāra veidotājs 2013. gadā Rokturis stūrī, Es uzkāpu uz sava pirmā motocikla pirms labiem desmit gadiem, no 50cm³ līdz lielajam kubam. Šodien es braucu ar S1000R neatkarīgi no tā, vai braucu ar motociklu, darbs un miegs, vai gari svētdienas braucieni, viens vai divatā. Izbaudi braucienu!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu