Seko mums :

Pārdomāti sava pirmā A2 motocikla izvēle – 1. daļa


Izvēloties savu pirmo motociklu - Triumph Street Triple S

Beidzot ir pienācis ilgi gaidītais brīdis: motocikla apliecība rokā, jūs gatavojaties piedāvājam savu pirmo motociklu. Bet kā izvēlēties savu pirmo A2 motociklu ? Šajā rakstā Sedriks (Izgatavots monitors) un Jānis Kristītājs (JbuzzzLightYear). Šis saraksts (ar mūsu labākajiem rodsteriem un takām), protams, nav pilnīgs.

Drīzāk ceļu, neoretro, sportisku? Atrast pārējais mūsu raksts šeit ar ceļu un neo retro atlasi un tur ar a sporta automašīnu izvēle un muita. Nevilcinieties komentāros dalīties ar saviem favorītiem!

Daži vispārīgi padomi pirmā motocikla izvēlei

Tāpat kā jebkurš jauns divriteņu vadītājs kopš 2016. gada jūnija, jūs varat izvēlēties a motocikls ierobežots līdz 47,5 ZS (vai 35 kW). Ar ierobežotu jaudu var būt vēlams izvēlēties mašīnas ar mazu vai vidēju darba tilpumu, ar maziem ierobežojumiem vai bez ierobežojumiem un kuras ir vieglākas.

Patiešām, tirgū ir arī motocikli, kas iegūti no daudz jaudīgākiem velosipēdiem, kuri tiek pakļauti “dubultai saspiešanai”, lai tie atbilstu ceļu satiksmes drošības noteikumiem. a2 motocikli. Vispirms tie tiek pazemināti līdz 95 ZS (maksimums ar A2 saderīgam motociklam), lai pēc tam būtu “piestiprināms” līdz 47,5 ZS. Un pēclicences A2 motocikla atsprādzēšana ar jaudu, kas pārsniedz 95 ZS, juridiski būs neiespējama! Tās ir mašīnas, kas spēlē lielā velosipēda “uzlabošanas” pusē. Tomēr viņi vēlas būt daudz mazāk “rotaļīgi”. Turklāt tos bieži ir mazāk viegli transportēt nekā pieticīgākus modeļus, kuru svars un izmēri daudz vairāk atbilst maksimālajai jaudai.

Tomēr šī izvēle joprojām ir iespējama, ja zināt, ka paturēsit šo motociklu pēc A2 perioda beigām un ka turpināsiet atslēgšanu pēc tam, kad būsiet nokārtojis apmācību A licences iegūšanai.

Daži vārdi par notikumu

Pagarinājums A2 motocikla apliecība visiem autovadītājiem ir veicinājis saderīgu motociklu tirgu. Patiesībā daudzi motociklisti izvēlas nomainīt motociklu, kad 2 gadu periods ir beidzies, nevis atvienot. Tātad lielākajai daļai motociklu, kurus mēs jums piedāvājam šajā rokasgrāmatā izvēlies savu pirmo motociklu reizēm tiks atrasts. Pašreizējā versijā vai iepriekšējā vintage.

Jums ir jārūpējas par labiem piedāvājumiem! Taču piesargāties no pārvērtētajām cenām iekārotākajiem modeļiem, kas dažkārt jau ir labi nobraukti vai aprīkoti ar daudziem piederumiem. Ja mašīnas nobraukums tuvojas kādam no ražotāja plānotajiem termiņiem, paturiet prātā jauno cenu un kapitālremonta izmaksas.

Definējiet savas vajadzības un vēlmes

Pirms ar galvu steidzaties savā sapņu mašīnā, veltiet laiku, lai to rūpīgi pārdomātu. Papildus izskatam ir svarīgi iedomāties kādas ir jūsu vajadzības un/vai cerības. Dažkārt gadās, ka motocikls, kuru mēs vairākus mēnešus skatāmies tīmeklī un video, ne vienmēr ir vislabāk piemērots tam, ko mēs patiešām vēlamies darīt.

Lai pēc dažiem mēnešiem nebūtu vilšanās, par to ir jādomā pragmatiski. Uzdodiet sev pareizos jautājumus: kā es izmantošu savu mašīnu? Vai drīzāk ceļotājs, kuram galvā idejas par braucienu vai drīzāk dažu kilometru “svētdienas pastaiga” sportiskā tempā? Katram motocikla veidam ir sava darbības joma. Tas ir tieši tas, ko mēs redzēsim kopā, izmantojot dažādas kategorijas gudri izvēlieties savu pirmo motociklu.

Roadsters

Mūsdienīgi rodsteri ir “universālas mašīnas”, kas ķeras pie lietas. Pati motobraukšanas būtība. Tomēr tie nebūt nav pagājušo gadu “pamatlietas”, bieži vien piedāvājot jaunākās tehnoloģijas. Tomēr esiet piesardzīgs no aizsardzības trūkuma, kas var ierobežot darbības jomu.

1. Honda CB500F

Sedrika pārskats

CB500 uzticamība un lietošanas vienkāršība vairs nav jāpierāda. Ja jums ir nepieciešama mašīna, kas ir gatava ikdienas dzīvei bez raustīšanās, tas ir ideāli piemērots. Labi pabeigts un līdzsvarots, es tomēr nožēloju, ka trūkst spara... Dzinējs izskatās diezgan lineārs.

JbuzZzLightYear apskats

CB500F ir mana Madlēna de Prusta! Nemeklējiet, lai sāktu un izvēlies savu pirmo motociklu, tā ir atsauce. Stila ziņā tas noteikti nav tas asākais un pamataprīkojuma ziņā ir pilnīgāks... Savukārt, iekāpjot seglos, mulsina lietošanas vieglums un iespaidīga daudzpusība. Man tāds piederēja divus gadus, un man par to ir lieliskas atmiņas.

2. Kawasaki Z300 / Z400

Sedrika pārskats

Mazāk sportisks nekā “lielais” Zs, tomēr līdzība ir acīmredzama attiecībā uz izskatu. Pat ja tam nav priekšrocības no augstākās klases šasijas (vienkāršs bremžu disks), tas ir vairāk nekā pietiekami, ņemot vērā tajā esošo svaru. Nav ierobežots (39 ZS Z300, 44,2 ZS Z400), dzinējs ir dzīvs, elastīgs un labi piepildīts, ļoti jautri izmantot līdz pat apgriezienu skaitītāja augšai. No otras puses, ergonomika atstāj ko vēlēties, un duets būs tikai gadījuma... Jaunā 400 cm³ versija nodrošina apsveicamu papildu griezes momentu lietošanai ārpus pilsētas.

JbuzZzLightYear apskats

Ja manga visuma apņēmīgi iedvesmotais stils nav mana tējas tase, jāatzīst, ka Z līnija ir hīts Francijā! Šķiet, ka mazais 400 ir lieliski piemērots lietošanai pilsētā. Vieglums un veiklība ir kritēriji, kurus nevajadzētu atstāt malā, ja esat tikai sācējs.

3.BMW G310R

Sedrika pārskats

Pat ar nelielu darba tilpumu BMW paliek BMW. Komforts un prieks augšpusē – BMW G310R ir arī ļoti patīkama un jautra izturēšanās, kāda piemīt 313 cm³ un 34 ZS viena cilindra motoram. Jautri uz maziem ceļiem un laukos, tas ir lielisks ikdienas A2 motocikls. No otras puses, garos braucienos, izmantojot daudzus ātrgaitas ceļus, tas nebūs ērtākais…

JbuzZzLightYear apskats

Nesen izlaistais BMW G310R piedāvā iespēju startēt ar propelleru zīmola motociklu. No pēdējās paaudzes F800 mantotais stils ir moderns un daudzpusīgs. Ja meklējat mazu, vienkāršu un dinamisku mašīnu, dodieties uz to! Jūs nebūsiet vīlušies.

4. Ducati Monster 797

Sedrika pārskats

Braukšana ar Ducati ir prāta stāvoklis! Ļoti veikls, Monster joprojām ir mūžīga mašīna ar unikālu izskatu. Ierobežoti praktiskie aspekti, milzīgs pagrieziena rādiuss un dzinējs, kuram būs jāiemācās, kā to darbināt pareizajā apgriezienu diapazonā, 797 patiešām ir īsts briesmonis... Ar saviem trūkumiem.

Tomēr to ir daudz vieglāk izmantot. Un šī pozīcija ir daudz mazāk ierobežojoša nekā Ducatis pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tātad ikviens to var pieņemt. Tā kā tas nav daudz apjomīgāks par dažiem 125 s, ņemiet vērā, ka tas ir piemērots maziem izmēriem. Viennozīmīgi kaislības motocikls, kuram galvenais ir braukt un sajust, kā mehānika atdzīvojas.

JbuzZzLightYear apskats

Ja esat viens no tiem cilvēkiem, kurus vienmēr ir pārsteiguši uzņēmuma Borgo Panigale V-dvīņi, šis 797 ir radīts jums! Vārti uz Itālijas klāstu, Monster ir draudzīgs rodsters, pilns ar šarmu. Tā dzinējs ir leģendārs, un, neskatoties uz aizspriedumiem, tas zina, kā būt pilnīgi paklausīgs. No otras puses, uzmanieties no kritiena... Nomaiņas elementu cena var ātri palielināt rēķinu un to nesen piedzīvoja draugs.

5. Yamaha MT-07

Sedrika pārskats

Yamaha nepārprotami ir paveicis izcilu sitienu ar MT-07, īpaši ar tā dzīvīgo un jautro dzinēju. Protams, šasijas daļa ne vienmēr ir līdzvērtīga, it īpaši braucot dinamiski, un praktiskie aspekti ir ārkārtīgi ierobežoti. Aizmirstiet duetu par kaut ko citu, izņemot problēmu novēršanu, un garie ceļojumi nebūs no patīkamākajiem. Bet šis A2 motocikls tai piemīt vieglums, vieglums un manevrētspēja. Tās panākumu upuris, tās lielākā vaina, iespējams, ir tā, ka mēs to redzam pilnīgi visur. Nav ideāls, ja meklējat oriģinalitāti. Citādi tā noteikti ir droša likme.

JbuzZzLightYear apskats

Kad tas nonāca tirgū 2014. gadā, MT-07 bija gatavs revolucionizēt vidēja darba tilpuma rodsteru kategoriju. Tā sprādzienbīstamā dzinēja darbība apvienojumā ar vieglumu padara to par īpaši rotaļīgu mašīnu. Vienīgais mīnuss, kas regulāri tiek izcelts, ir tas, ka tā amortizācija var nomierināt tavu entuziasmu uz visnelīdzenākajiem ceļiem... Pārējiem sagatavojies, lai pārbaudītu savus zigomātiskos muskuļus! Nav iespējams stulbi nesmaidīt pie stūres.

6. Aprilia Shiver 900

Sedrika pārskats

Īpaši daudzpusīgs rodsters Shiver ir viens no retajiem, kas piedāvā šādas iespējas. Pat ar ierobežotu jaudu līdz 47,5 ZS, šim motociklam ir pietiekami daudz griezes momenta, lai jūs bez ciešanām aizvestu tālu vienatnē vai divatā. Segli, novietojums un vieta uz kuģa ir ļoti piemēroti. Un Shiver ne tuvu nav garlaicīgs īsos sporta braucienos, pateicoties tā 896 cm³ V2.

JbuzZzLightYear apskats

Vai vēlaties braukt "citādi"? Vai nav iespējams braukt uz Mr. Everybody mašīnas stūres? Bingo!

The Shiver ir radīts jums! Starp tā amortizatoru, kas novietots sāniski, un izplūdes caurulēm, kas atrodas zem segliem, nav iespējams palikt nepamanīts. Atjaunināts 2017. gadā, tas iegūst dzinēja apstiprinājumu, un tā šasija ir pārliecinoša. Ja tā cena ierindo to starp dārgākajām mašīnām kategorijā, tas attaisno savu cenu ar apdares kvalitāti un diezgan pilno aprīkojumu.

7. KTM Duke 390

Sedrika pārskats

Duke 390, kas ir atalgojošs, neskatoties uz nelielo darba tilpumu, kas ir aprīkots ar tehnoloģijām, kas parasti ir atrodamas daudz jaudīgākos motociklos, un īpaši kompakts, ir izcilākais “rotaļlietu” motocikls. Prieks pāri visam, vēlams uz maziem, līkumotiem ceļiem. Šasijas daļas piedāvātā precizitāte ir lieliska, un tās vieglums padara to par īstu asmeni. Turklāt ar 44 ZS, šis A2 motocikls piedāvā ideālu jaudu, bez mazākajiem ierobežojumiem.

JbuzZzLightYear apskats

Duke 390 ir velosipēds, ar kuru sāku braukt, tiklīdz saņēmu savu motocikla apliecība… Tā stiprā puse neapšaubāmi ir vieglums! Tā mazais viena cilindra dzinējs ir brīvprātīgs un lieliski atbilst filozofijai Gatavs sacensībām no Austrijas zīmola. Tāpat kā tā lielā māsa, tas piedāvā salīdzinoši vertikālu braukšanas pozīciju, tuvojoties supermoto pozīcijai. Labi aprīkots, tam ir ļoti pilnīgs vadības ekrāns. Vienīgais mīnuss: tā izmēri ir identiski 125 izmēriem, kas padara to par piemērotu "mazam motociklam"…

8. KTM Duke 690

Sedrika pārskats

Duke 390 lielā māsa KTM Duke 690 piedāvā labāko, ko a A2 motocikls. Šasija, kas atbilst ļoti sportiskām ambīcijām, atslēgas vārds ir efektivitāte. Ierobežotajā versijā 690 ir 30 ZS, lai būtu saderīgs ar A2. Taču tas turpina gūt labumu no tā lielā viena cilindra ievērojamā griezes momenta un augstākās klases apdares...

JbuzZzLightYear apskats

Pašlaik esmu Duke 690 "pilnās" versijas īpašnieks, es nokļuvu Austrijas viena cilindra burvībā... Kopš pirmās paaudzes izlaišanas KTM bija ielicis pamatus tam, kāds būs tā vispārējais publiskais rodsters: pilna mašīna. jautri un atrodas pusceļā starp supermoto un sporta rodsteru. Paaudžu gaitā hercogs ir pakāpeniski modernizēts, saglabājot savu dvēseli kā lielas pieaugušo rotaļlietas. Tā dzinējs attīsta 75 ZS, un tā svars, kas noturēts zem 160 kg, padara to par patiesi satraucoši dzīvīgu arbaletu!

9. honda cb650r “neo sporta kafejnīca”

Sedrika pārskats

Padziļināta CB650F evolūcija, 2019. gada CB650R tagad ir pusceļā starp parasto rodsteru un neoretro mašīnu. Lai gan tas tiek pakļauts ievērojamam ierobežojumam (sākotnēji 95 ZS) un jātiek galā ar vairāk nekā 200 kg lielu svaru, Honda orientācijai vajadzētu iepriecināt daudzus. Varat arī ļaut sevi pārliecināt par 4 cilindru gludumu un ļoti augstas klases aprīkojumu.

JbuzZzLightYear apskats

Ja vēl neesmu izmēģinājis šo jauno vidēja izmēra rodsteru tirgus papildinājumu, jāatzīst, ka nevaru vien sagaidīt, kad varēšu tikt aiz tā stūres. CBF650 absolūtā gudrība ir pagājusi! Šķiet, ka Honda ir no jauna atklājusi recepti, kas tai ļāva laist klajā leģendāro Hornet. Ar izskatu, kas līdzsvaro klasicismu un mūsdienīgumu, un glītu apdari, CB650R ir nepārprotami vēlams. Pirms tēmējat uz pēdējo, neaizmirstiet ņemt vērā tā svaru. Ja zīmola mašīnas ar spārnotu ģerboni bieži ir labi līdzsvarotas, izvēlies savu pirmo motociklu apmēram 200 kg ir jāsaglabā pazemība, lai izvairītos no vilšanās...

10. Triumfa Iela Trīskāršais S

Sedrika pārskats

Ja jūs ļaujat sevi uzvarēt "lielai" meitenei jūsu laikā A2 motocikla apliecība3 cilindru Triumph var būt piemērota izvēle. Elastīgs un joprojām dzīvs, tas rada mazāku vilšanos nekā citas mašīnas, kas zaudējušas pusi jaudas. Svars ir ierobežots (168 kg sausā veidā) un ļauj izklaidēties ar šo mašīnu, kas ir vieglāk lietojama, nekā šķiet.

JbuzZzLightYear apskats

Braucot ar Street Triple, jūs noteikti izklaidēsieties katrā braucienā! Angļu 3-cilindru ir īsta elastīga, kas spēj uzņemt no zemākajiem apgriezieniem un spēcīgi spiest apgriezienus. Neskatoties uz obligāti kastrējošu atturību, Street S bloks piedāvā nenoliedzamu braukšanas prieku. No šasijas puses nav ko teikt: britu inženieri zina, kā izveidot īstus skalpeļus, kas ir ļoti pārliecinoši līkumos pat uz nelīdzenām virsmām.

_____________________________________________________________________________________________

Takas

THE modernas takas piedāvāt pakalpojumus, kas ir daudz labāki par to, ko varētu iedomāties. Tagad lieliski ceļotāji, viņi piedāvā arī šķērsošanas iespējas un iespēju braukt krustcelēs, kur asfalta ir maz. Lai izvēlētos savu pirmo motociklu… radīts piedzīvojumiem!

11.BMW G310GS

Sedrika pārskats

Šī taka ar izskatu, ko iedvesmojusi lielā māsa 1200GS, nepārprotami spēlē šo priekšrocību. Pat ja apdare nav gluži tajā pašā līmenī (Indijas ražošana), mazais GS piedāvā lielisku veiktspēju. Īpaši zemās cenas dēļ. Tas pat ļaus jums bez mazākajām problēmām nobraukt no asfalta, kur tas gūs labumu no 169 kg svara. No otras puses, tas ir stiprinājums, kas mazāk piemērots gariem braucieniem pa šoseju.

JbuzZzLightYear apskats

Braucot ar Scarecrow 1200GS panākumiem, G310GS joprojām ir pamata iekārta, kas izveidota alianses rezultātā ar Indijas ražotāju. Tā vieglums atstāj daudz vietas improvizācijai ārpus trases. Ja tā mazais dzinējs nav īsti piemērots gariem braucieniem pa automaģistrālēm, tas ļauj Vācijas Grasshopper saglabāt ierobežotu patēriņu.

12. kawasaki versys x300

Sedrika pārskats

Aizmirsts mūsu reģionos ar ļoti zemiem pārdošanas apjomiem, mazākais VerSys tomēr var būt lielisks risinājums, kad izvēlies savu pirmo motociklu. Tas ir saistīts ar tā daudzpusību (atcerieties, ka VerSys = Daudzpusīga Sistēma), tā ļoti zemais patēriņš un īpaši ērta vadāmība. Mums vienkārši būs jāiet tālāk par tās diezgan īpašo estētiku.

JbuzZzLightYear apskats

Tāpat kā tās lielās māsas, arī VerSys 300 nav mašīna, kas spontāni ienāk prātā... Un tomēr! Ar savu pievilcīgo cenu un pārbaudīto mehāniku tas ir saprātīga izvēle tiem, kas meklē motociklu, kas piedāvā ikdienas daudzpusību.

13. BMW F850GS

Sedrika pārskats

Piedzīvojumu meklētājs, kas ir aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, F850GS piedāvā aprīkojumu un iespējas, ko maz apskaust tā lielā māsa 1250GS. It īpaši, ja ņemam vērā pēdējās svaru. Vieglāks, 850 ir vairāk piemērots jauniem motociklu braucējiem, kuri vēlas izmēģināt bezceļu, vienlaikus piedāvājot daudz lielāku pārvietošanās jaudu nekā mazais G310GS. Ar minimālām opcijām cena strauji ceļas, it īpaši pirmajai mašīnai... Tomēr vilties nav iespējams.

JbuzZzLightYear apskats

Nav šaubu: īstā mazā GS ir viņa! Starp tā īstajām bezceļa iemaņām, piedzīvojumiem bagāto izskatu un iespēju sarakstu, kas ir tikpat garš kā roka, tas iemūžina BMW dārgo tradīciju. Nu nemelosim, tā augstais klīrenss neļauj manam 75 metrus garajam cilvēkam noturēt abas kājas uz zemes. Turklāt katra izvēlētā opcija palielinās jau tā lielu rēķinu…

14. suzuki v-strom 650 (dl 650)

Sedrika pārskats

Aprīkots ar izcilā SV650 dzinēju, kuram vairs nav jāpierāda, V-Strom ir mašīna, kas ir gatava aizvest jūs līdz pasaules galam (vai gandrīz) ar ieročiem un bagāžu, bez raustīšanās. Tā nav pati skaistākā, un to dažkārt aizmirst jauni autovadītāji, tā tomēr ir lieliska uzticama, izturīga un daudzpusīga mašīna.

JbuzZzLightYear apskats

Nav īsti seksīgs, Suzuki V-Strom 650 tomēr ir pilns klāsts braukšanai pa taku, kas spēj izkļūt no trases... Patiešām, ar savu pīļu spieķi, jaudīgo optiku un lielajiem riteņiem nav iespējams doties piedzīvojumā. Nebaidieties! Īsta ikona, tās V-Twin dzinējs ir patīkami izmantot. Un ņemiet vērā, ka katalogā ir pieejama versija ar nosaukumu XT, vairāk aprīkota. Par 705,83 € vairāk jūs saņemat piekļuvi mašīnai ar spieķu diskiem, roku aizsargiem un dzinēja aizsargu. THE obligāti ceļotājiem ar mugursomu!

15. KTM 1090 Adventure (L versija — ierobežota līdz 95 ZS, nevis 125 ZS, lai nodrošinātu saderību ar A2 skavu)

Sedrika pārskats

Kad būs pārdotas pēdējās mašīnas, 1090 Adventure L piekāpsies jaunajam 790. Tomēr šis var būt īstais laiks, lai noslēgtu labu darījumu vai apskatītu nesen lietotas preces. Smags un dārgs KTM ir viens no “lielākajiem” A2 pieejamajiem pārvietojumiem. Tāpēc ar likumu noteikts, bet ne vienmēr vispiemērotākais jaunajiem apliecībām. Lai gan tā vieglums, manevrētspēja un nosliece uz gariem braucieniem ir savaldzinājusi ne vienu vien!

JbuzZzLightYear apskats

Ceļojumu entuziasti, šis KTM 1090 Adventure ir radīts jums! Vertikālais stāvoklis, aptverošie apvalki un platie segli ļauj nobraukt kilometrus, neizjūtot noguruma sajūtu... Izskata ziņā mazais Adventure nepārprotami ir iedvesmojies no savas lielās māsas 1290. Rezultātā mēs saskaramies ar mašīna ar iespaidīgu izmēru, bet ar ļoti izdevīgu plastmasu, īpaši A2 motociklu kategorijā, kur spalvu atsvari ir kļuvuši par normu.

Esiet uzmanīgi, 1090 krājumi kļūst arvien ierobežotāki, un 790 Adventure, kas to aizstāj, nav vienisprātis ar tā ļoti izteikto stilu...

Atklājiet a labāko šosejas velosipēdu un neo-retro jauno autovadītāju saraksts šī raksta 2. daļā.

Un arī atklājiet mūsu aprīkojuma izvēle un mūsu Young License piedāvājums.

 

Dalies ar šo rakstu

Džofrijs

Motoblouz izstrādātājs, izslēdzot datoru, es valkāju austiņas, cik bieži vien iespējams! Protams, es katru dienu braucu ar Triumph Street trijnieku, bet galvenokārt esmu īsts trases entuziasts, ko praktizēju uz 2017. gada R1 stūres. Sveiciens visiem!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu