Seko mums :

Pirmā motocikla izvēle, lai sāktu darbu – 2. daļa


Licence rokā: jūs tagad meklējat savu 1. motocikls startam ? Pēc tam, kad esat iepazīstinājis jūs ar labākie rodsteri un takas, JbuzZz un Cédric sniedz jums savu viedokli par Road un Neo-Retro.

Ceļi

Tev ir nokārtoja licenci ar sapņiem par tālsatiksmes braucieniem, varbūt pat pasažiera pavadībā? Šosejas velosipēds ir labs iesācēju velosipēds, un tas, iespējams, ir radīts jums. Piedāvājot aizsardzību un ērtības, kas ir labākas par rodsteriem, šīs mašīnas spēs jūs aizvest tālu un ērti.

1. Yamaha Tracer 700

Sedrika pārskats

Atvasināts no MT-07, kas vairs nav jāievieš, Yamaha Tracer 700 izmanto lielo māsu MT-09 / Tracer 900 recepti: identisks dzinējs, šasijā, kas ir daudz piemērotāks gariem braucieniem, ar lielāku komfortu un manevrētspēju. No otras puses, piekares vienmēr nedaudz atpaliek. Tur Yamaha Tracer 700 tomēr tā joprojām ir lieliska alternatīva tiem, kam patika MT raksturs, bet kuri meklē vairāk ceļa prasmes.

JbuzZzLightYear apskats

Vai meklējat rotaļīgu mašīnu ar sprādzienbīstamu dzinēju un mazu svaru? Vai jūs joprojām vēlētos, lai varētu savienot kilometrus bez (pārāk) ciešanas no vēja? Iespējams, ka Yamaha ir paredzēta jums! Šis ir jums nepieciešamais velosipēds iesācējiem. Saglabājot tā māsas MT-07 bloku, tam ir pievienots pusaizvads un aizsargekrāns... obligāti steidzīgajiem ceļotājiem!

2. BMW F 800 GT

Sedrika pārskats

Iespējams, ka "ceļa" iesācēju motocikls šajā izlasē BMW F 800 GT ir mašīna, kas paredzēta gariem braucieniem. Ērti lietojams, neskatoties uz tā izmēru, kas paredzēts pasažiera(-u) un bagāžas pārvadāšanai, BMW ir atalgojošs, pateicoties apdarei, kas godina zīmolu. Mēs novērtējam siksnas transmisiju un zemo patēriņu. No otras puses, kā vienmēr ar vācu ražotāju, pievērsiet uzmanību rēķinam ar iespējām. Un ņemiet vērā, ka F 850 GT nevajadzētu būt garam...

JbuzZzLightYear apskats

Tie, kas daudz brauc, to zina... Kilometru skaitīšana prasa absolūtu stingrību jūsu ķēdes komplekta apkopē. Lai atliktu šīs apkopes problēmas malā, BMW ir aprīkojis savu F 800 GT no jostas. Izskata ziņā vācietis savam pilotam glaimo ar dāsnajām proporcijām un vienroku.

3.Kawasaki Ninja 650

Ninja® 650 abs krt izdevums

Sedrika pārskats

Tur Kawasaki Ninja 650 gūst panākumus ER6F, kuram diemžēl nepiemīt viss komforts un daudzpusība daudz sportiskākai pieejai. Par to liecina nosaukums “Ninja”. Dzinējs joprojām ir atvasināts no tā, kas uzstādīts ER6... Bet pārējais motocikls ir pilnīgi atšķirīgs, un tam ir Z650 pamatne, kā arī apvalks. Tas piesaista tos, kam patīk šīs markas sporta automašīnas, nevēloties pilnībā upurēt daudzpusību.

JbuzZzLightYear apskats

Kā norāda Sedriks, Ninja 650 pilnībā izspēlē stila kārti... Tas lepni parāda savu piederību slavenajai tāda paša nosaukuma sporta automašīnu līnijai. Tur ir viss, sākot no sacīkšu krāsām un beidzot ar apšuvumu, kas aizņem pēdējo ZX10R paaudzi. Nekļūdieties, pozīcija paliek mīksts un ļauj bez ciešanām paredzēt skaistus posmus... Kamēr neesi pasažieris!

4.Honda CB500X

2018 CB500X

Sedrika pārskats

Tāpat kā citām mašīnām, kuru pamatā ir CB500 platforma, arī X dzinējs nav tas aizraujošākais. Taču tas ir motocikls iesācējiem, kas piedāvā daudzas citas īpašības: daudzpusība, vieglums un nepārspējama uzticamība. Ideāli piemērots pilsētā un nomalē Honda CB500X vairāk sliecas uz ceļu, nevis taku, un ļauj bez grūtībām apsvērt savus pirmos braucienus pa ceļu. Ikdienas lietošanai mēs novērtējam tā ļoti zemo patēriņu (~ 4,5 l / 100 km).

JbuzZzLightYear apskats

Tur CB500X, šī ir mašīna, kas, protams, nāk prātā, kad kāds ar mani runā par “komunālo motociklu”. Labi it visā, viņa visu dara diskrēti, nekad tevi nepārsteidzot. Tā vienkāršība ir vienkārši mulsinoša... Un tā, iespējams, ir vienīgā kritika, ko es varētu izteikt. Padarot to īpaši pieejamu, Honda ir padarījusi to par motociklu, kas, iespējams, ir nedaudz mīlīgs.

Neo-retro

Tas viss ir vārdā! Šis ir iesācēju motocikls, kas apvieno retro izskatu ar bieži vien modernu mehāniku un elektroniku. Tāpat kā rodsteri, arī šīs mašīnas koncentrējas uz velosipēda būtību, kā arī izskatu.

1. Yamaha XSR700

Sedrika pārskats

Pamatojoties uz MT-07, Yamaha XSR700 ir jauno autovadītāju novērtētais rodstera neoretro slīpums. Jāsaka, ka XSR saglabā savu vieglumu un veiklību, kā arī savu dzīvīgo dzinēju pat tad, ja tas ir ierobežots. Tomēr tas maksā nedaudz vairāk par savu izskatu, ar dažām detaļām, kas dažkārt nav līdzvērtīgas, ņemot vērā cenu atšķirību no mašīnas, no kuras tas nāk. Yamaha piedāvā lielu katalogu mašīnas personalizēšanai. Un tad, būdams montēts (bijušajās) MBK rūpnīcās netālu no Senkventinas, jūs liksiet Made in France darboties!

JbuzZzLightYear apskats

Vēl viens karstā MT-07 atvasinājums! Šeit nav nekādu pārsteigumu: dzinējs joprojām ir tikpat labs, piekare joprojām ir tikpat perfekta. Tikai stils atšķiras ar neoretro kustībai tīkamu estētisku elementu aizgūšanu. No savas puses man žēl, ka katalogā ir tikai 2 krāsas. Ierīcei, kurai vajadzētu atskaņot pielāgošanas karti, mēs atgriezīsimies!

2. Moto Guzzi v7 iii

Sedrika pārskats

Tur Moto Guzzi v7 iii nav viena no tām mašīnām, kurām ir īpaši nervozs dzinējs. Tomēr šķērsvirziena dvīnis ir patīkami braucams, diezgan griezes moments un ir ievietots šasijā, kas atbilst uzdevumam. Pateicoties tā tehniskajiem risinājumiem, tā ir “autentiska” mašīna salīdzinājumā ar lielāko daļu neo-retro tirgū. Tomēr cena var aizkavēt vairāk nekā vienu…

JbuzZzLightYear apskats

Ah... V-twin dzinējs, pavērsts pret ceļu... Kāda seja! Personīgi es fanoju par to, ko Moto Guzzi v7 iii. Šai simboliskajai mašīnai ir arī reāli argumenti smagajiem braucējiem. Tā galīgā transmisija ar kardānvārpstu un vispārējais komforts padara to par izvēlētu partneri, ja jums patīk braucieni ar motociklu.

3. suzuki sv650x skrembleris

Sedrika pārskats

Šeit Suzuki savu slaveno SV650 (tā jaunākajā versijā) tikko ir “nomaskējusi” kā neoretro mašīnu. Bet, ņemot vērā pamata mašīnas īpašības, mēs viņiem piedosim. Pat ja mēs būtu vēlējušies dažus specifiskākus elementus, Suzuki SV650X joprojām ir lieliska izvēle ikvienam, kurš meklē tikai retro pieskārienu mašīnā, kuru jau gandrīz 20 gadus mīl jauni autovadītāji! Droša vērtība.

JbuzZzLightYear apskats

Viņa, iespējams, ir visvairāk retro no visiem! Patiešām, ar savu karjeru, kas sākās 1998. gadā, SV darbojas kā vecmāmiņa tirgū. Tā apaļais priekšējais lukturis joprojām valdzina, tāpat kā tā V-twin dzinējs, kas, lai gan tas ir attīstījies, pārsniedzot standartus, ir saglabājis savu ugunīgo temperamentu! Vai japāņu zīmolam vajadzēja to padarīt par “īstu viltotu” Scrambler, ļaujoties modes sirēnām... No manas puses neesmu pārliecināts.

4. Ducati Scrambler Sixty2

Sedrika pārskats

Tuvāk oriģinālajai "skremblera" koncepcijai ar mazāku bloku nekā tas, kas tika uzstādīts lielajai māsai 800 cm³, Ducati Skrembleris Sixty2 un uz tā 400 cm³ neattiecas nekādi ierobežojumi A2 versijā (41 ZS). Motocikls iesācējiem, vienkāršs un visiem pieejams no vadāmības viedokļa. Pat ja aprīkojums paliek pamata, apdare ir atkarīga no zīmola reputācijas. Tomēr cena ir diezgan strauja mašīnai, kas ir fundamentāli pamata…

JbuzZzLightYear apskats

Pārbaudīts, kad tas tika izlaists, šim mazajam Scrambler ir viss, kas ir tā lielajai māsai… Atskaitot dzinēja apstiprinājumu. Patiešām, itāļu mašīna man šķita ļoti vāja veiktspējas ziņā. Runājot par vadāmību, lai tiktu galā ar “bezceļa” riepām, ir vajadzīgs laiks, lai pierastu. Tomēr, ja vēlaties kreiseris parādot savu vintage pusi, Sešdesmit2 tevi apmierinās!

5. Triumfs Ielas Dvīnis

Sedrika pārskats

Neskatoties uz izskatu, tas ļoti atšķiras no Bonneville Triumph ielas dvīnis piedāvā 900 cm³ (ar šķidrumu dzesētu) ļoti griezes momentu un entuziasma pilnu šasiju, kas labi slēpj savu spēli, ar vadāmību un vieglumu, kas ir pilnīgi mūsdienīgs.

Praktiskie aspekti ir ierobežoti (bet vai tā tiešām ir problēma šajā kategorijā?). Prezentācija un apdare ir absolūti bez mazākajiem pārmetumiem. Saprātīgais seglu augstums un zemais smaguma centrs padara to par ideālu iesācēju motociklu maziem braucējiem. Ņemiet vērā, ka 2019. gada versijas dzinēja jauda ir 10 zs (tagad 65 zs), un dzinēju kartes var izvēlēties uz stūres.

JbuzZzLightYear apskats

Pašu a Street Twin, tas nozīmē pārliecību, ka jums ir raksturīga mašīna ar nevainojamu apdari. Neskatoties uz apgalvoto zemo jaudu, divu cilindru dzinējs pilnībā izmanto 5 pakāpju pārnesumkārbas priekšrocības, kas to atbalsta. Griezes moments ir pieejams no zemākajiem apgriezieniem un ļauj braukt ar sajūtu, nebaidoties no zemiem apgriezieniem. Triumph ir sasniedzis izcilu stilu stila ziņā, lieliski integrējot tādas modernas sastāvdaļas kā iesmidzināšana un dzesēšana. Vienīgais mīnuss ir tas, ka Pirelli Phantom riepas man nekad nav devušas pārliecību lietū...

Šī faila pēdējā daļā par izvēlēties pareizo motociklu, ar kuru sākt, Cédric un JbuzZz apskats muita, sports un dažas elektriskās ierīces.

Atklājiet arī mūsu aprīkojuma izvēle un mūsu Young License piedāvājums.

 

Dalies ar šo rakstu

Džofrijs

Motoblouz izstrādātājs, izslēdzot datoru, es valkāju austiņas, cik bieži vien iespējams! Protams, es katru dienu braucu ar Triumph Street trijnieku, bet galvenokārt esmu īsts trases entuziasts, ko praktizēju uz 2017. gada R1 stūres. Sveiciens visiem!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu