Seko mums :

Pārdomāti sava pirmā A2 motocikla izvēle – 3. daļa


Šajā 3. un pēdējā daļā speciālo A2 atļaujas failu, Cédric un JbuzZz apskata muita, sports un pat dažas elektriskās... diezgan foršas un piemērotas jauniem autovadītājiem.

Jūs esat vairāk saistīti rodsteri vai takas ? Tātad, mēs tiksimies ar jums 1. daļa no mūsu faila, izvēloties savu pirmo motociklu. Un, ja šīs ir ceļu un neoretro kas piesaista jūsu uzmanību, mēs esam izvēlējušies šeit ir ideāls velosipēds, ar kuru sākt.

Muita

Zemie sēdekļi, muitas ir motocikli, kurus bieži darbina V-twin… Kategorijas simboliskākā zīmola vēsturiskā iezīme: Harley-Davidson. Mašīnas, kas paredzētas braukšanas priekam, neuztraucoties par pārējo, kur veiktspēja ieņem otro vietu, ko aizēno sniegtās sajūtas. Pierasts ir arī prāta stāvoklis pats par sevi, kas turpinās pat neatrodoties uz ceļiem!

1. Harley-Davidson Sportster 883

2019. gada modeļa atšķirības fotografēšana. tikai starptautiski

Sedrika pārskats

THE Sportster 883 ir viena no emblemātiskākajām Hinckley zīmola mašīnām. Šeit 883 bloks zaudē tikai 4 ZS, saspiežot. Pietiek pateikt, ka jūs gandrīz pilnībā gūsit labumu no motocikla, kāds tas bija konstruēts, pat sākumā. Programmai liels griezes moments, un pat tad, ja dzinējs pie zemiem apgriezieniem nav elastīgākais, raksturs ir pilnīgs. Un tas ir tas, ko mēs prasām no Harley!

JbuzZzLightYear apskats

Uzņēmumā Harley-Davidson 883 sērijas modeļi bieži vien ir vārti iesācējiem. Izmēģinājis, atzīstu, ka palika gribēt... Dzinējs piedāvā maz sajūtu un bremzēšana ir skaidri aiz muguras, tāpat kā finišs.

No otras puses, es atļaušos mazliet ārpus tēmas, lai īsi pastāstītu par tās lielo māsu, vārdā Četrdesmit astoņi. Noteikti dārgāks, pēdējais ir aprīkots ar 1200cc dzinēju, daudz demonstratīvāks un dzīvīgāks. Bridējams A2 formātā, tieši uz tā es būtu izvēlējies kā jauniešu licenci.

2. Indijas Skauts Sešdesmit

Sedrika pārskats

Cik šī ir iespaidīga mašīna. Indijas Skauts Sešdesmit ! Nav iespējams nejust bijību pret šādu mašīnu, ja novērtējat žanru. Šis ir pārsteidzošs motocikls, kuram ir vieglāk piekļūt, nekā jūs varētu iedomāties. No otras puses, tā izmērs nepadara to par vispraktiskāko pilsētā, un tā augstā cena var būt problemātiska A2 formātā.

JbuzZzLightYear apskats

Pilnīgi piekrītu Cédric, es bieži jūtu, ka es slīgstu par stilu nelabais Indijas skautu.

Konfliktā, kas tradicionāli sastopas ar konkurentu Harley-Davidson, zīmols darbojas kā avangards. Tādējādi V formas dzinējs gūst labumu no šķidruma dzesēšanas, un vadības ierīces tiek lietotas vienmērīgāk. Aizmugurējie amortizatori, kas novietoti ļoti plakani, tomēr atgādinās, ka paraža bieži vien prasa zināmus upurus komforta ziņā...

3. honda cmx 500 rebel

CMX500 Rebel 2017

Sedrika pārskats

Viegli pilotējams, Honda cmx 500 rebel aizņem japāņu muitas ciltsrakstu, pieejamāka un daudzpusīgāka nekā amerikāņu mašīnas. Tas izmanto arī CB500 dzinēju, kura uzticamība ir labi pierādīta. No otras puses, tas nav tas, kas jums radīs visvairāk sajūtu…

JbuzZzLightYear apskats

No 4 Honda 500 klāsta mašīnām Rebel ir tā, kas demonstrē visievērojamāko personību. Atrodoties pie stūres, nav šaubu: mēs saskaramies ar īstu mazu paražu. Stūres statņa leņķis ir nedaudz atvērts, radot priekšējai asij nelielu tieksmi ieķerties... Attiecībā uz pārējo mēs atrodam in-line divcilindru ar nedaudz pārāk lielu raksturu. mīksts un nogludināts šīs kategorijas mašīnai.

4. Kawasaki Vulcan S

Sedrika pārskats

Kawasaki derības, kas sastāvēja no pasūtījuma projektēšanas uz ER6 mehāniskās bāzes, varētu šķist riskantas, taču japāņi tika galā ar godu. Tur Kawasaki Vulcan S atkāpjas no paražu pamatjēdziena, lai uzdrošinās piedalīties jaudas kreiseris… Vieglajā versijā, bet arī daudz pieejamākā. Par ER6 dzinēja vieglumu vairs nav šaubu, un šasija ļauj braukt sportiskāk nekā ar citiem šīs kategorijas motocikliem. Oriģināls motocikls starp pasūtījumu un rodsteru.

JbuzZzLightYear apskats

Nu, es teikšu īsi: Vulkāns nemaz nav mans traks. Jūs man pastāstīsiet, garšas un krāsas, mēs zinām, kas tās ir... Un jums ir taisnība! Ja tā plastmasa jūs neatbaida, jums būs iekārta, kas paņem dzinēja bloku no tā, ko tagad sauc par Z650. Īsāk sakot, pārbaudīts un diezgan rotaļīgs mehāniķis.

Sportisks

Sporta automobiļi, kas ir pieejami ar A2 bridēm, bieži ir rodsteri, kuriem stūres vietā ir apšuvums un aproces. Ar dažiem izņēmumiem tie nav tik prasīgi braukšanas ziņā kā jaudīgāki sporta auto. Pat ja pozīcija bieži vien ir ierobežojošāka. Tāpēc tie var būt labs veids, kā izklaidēties un iejusties motociklu sporta pasaulē A2 klasē!

1. KTM 390 RC

Sedrika pārskats

Iespējams, tas, kas savā filozofijā ir vistuvāk īstam sporta automašīnai ar lielu darba tilpumu, KTM 390 RC jums ir jārūpējas par savām trajektorijām, lai gūtu 100% labumu no tā lieliskā cikla.

Tas ir arī pilnīgi piemērots, lai veiktu savus pirmos apļus trasē... Un tur progresētu ar labu progresa rezervi! Dzinējs, kas atrodams arī Duke 390, piedāvā vislabāko un jautrāko darbību, ņemot vērā A2 licences ierobežojumus.

JbuzZzLightYear apskats

Ja es izvēlētos trasi, es gribētu mācīties tieši pie viņas! Tā apšuvuma asais izskats nenoliedzami kontrastē ar divām lodveida optikām, un tas viss neatstāj vienaldzīgus. Iekāpjot seglos, nav šaubu: RC390 ir īsta “mazā” sportiste. Apakšdelmi ir atbalstīti uz pusstūres, un kājas ir atstumtas. Kā jūs sapratīsiet, lai iepazītos ar ļoti konkrēto pozīciju, kas nepieciešama sporta automašīnai, KTM ir ideāli piemērots.

2.Honda CBR500R

 

Sedrika pārskats

Sportisks, izmantojot pārbaudīto CB500 bloku, mazo Honda CBR500R no šī rodstera paņem vairāk nekā no īsta sporta auto, piemēram, CBR600R. Atkāpjoties. Bet, no otras puses, tas padara to par vienu no pieejamākajām un vienkāršākajām mašīnām šajā kategorijā tiem, kas noteikti vēlētos braukt ar šādu izskatu, neciešot tos trūkumus, kas parasti ir ar to.

JbuzZzLightYear apskats

Salīdzinoši kautrīgs šis CBR500R patiesībā ir CB500F, kuram esam uzpotējuši pilnu apšuvumu un aproču pāri. Arī pēdējie ir novietoti ļoti augstu, neradot sajūtu, ka būtu viens ar sporta auto. Pierādījums tam, ka japāņu ražotājs ļoti maz akcentē šo mašīnu, kas ir vairāk orientēta uz ceļu, nevis sportisku, CBR500R vairs nav viena no tām mašīnām, kas atbilst World Supersport 300 kategorijai.

3. yamaha yzf-r3

Sedrika pārskats

Iedvesmojoties no citām Yamaha sporta automašīnām, Yamaha yzf-r3 iespaidīgs, un visas detaļas padara šo mašīnu cildenu. Lai to saprastu, jums tikai jāpaskatās uz jaunās 2019. gada versijas priekšējo apvalku vai perforēto augšējo trīskāršo skavu. Ļoti dinamisks un precīzs, R3 neaizmirst palikt dzīvotspējīgs ikdienā un pietiekami daudzpusīgs. Tam ir labi piepildīts horizontālais dubultcilindrs ar MT-03.

JbuzZzLightYear apskats

2019. gadā atjauninātais Yamaha R3 izskats ir tieši iedvesmots no MotoGP M1! Arī veiktspējas ziņā japāņu zīmols ir pārskatījis savu eksemplāru... Mērķis? Iekarojiet WSSP300 titulu un pierādiet savas mašīnas efektivitāti trasē! Ja meklējat nelielu nervu saišķi, kas pieejams, iegūstot A2 licenci, iespējams, ka Yamaha yzf-r3 spēj tevi savaldzināt.

4.Kawasaki Ninja 400

Sedrika pārskats

Tāpat kā ar Z400, palielinājums nedaudz vairāk par 100 cm³ piedāvāja dzinēju Kawasaki Ninja 400 ideāls papildu griezes moments un jauda A2 kategorijas mašīnai. Izskats ir attīstījies, lai atbilstu zīmola “lielo” sporta automobiļu izskatam, neatsakoties no veiklības, ko zinājām no Ninja 300. Tāpat kā vairums šāda tilpuma sporta automobiļu, tas joprojām ir saderīgs ar ikdienas lietošanu.

JbuzZzLightYear apskats

2018. gadā kļuvusi par pasaules čempioni uz stūres, Ana Carrasco ir šīs labi dzimušās mašīnas izvēles vēstniece. Zaļā bumba iegūst tās priekšgājēju iezīmes, kā arī paļaujas uz sacīkšu krāsām, lai savaldzinātu jaunus motociklistus, meklējot sajūtas...

Elektriskā alternatīva

Patlaban vēl maz izplatītais elektrisko motociklu tirgus attīstīsies nākamajos gados līdz ar lielāko ražotāju ienākšanu. Papildus "videi draudzīgajam" aspektam to priekšrocība ir gandrīz momentānas jaudas un griezes momenta piedāvājums, kas ir īpaši svarīgi, ja A2 licence ir ierobežota līdz 35 kW. Turpmākajos gados tiks uzraudzīts, jo nav šaubu, ka tie piedāvās ticamu alternatīvu īsiem braucieniem.

Šo stiprinājumu pārmērīgā cena un lielāko ražotāju trūkums (izņemot KTM un tā FreeRide E-XC, taču šī nav ceļu mašīna, kas paredzēta plašai izplatīšanai) joprojām ir lielākais šķērslis to attīstībai. Bet, kad redzam, ka Harley ar savu LiveWire ir sācis kustēties šajā nišā, varam pamatoti apgalvot, ka tikpat aktīvi par to domā arī citi.

1. Zero S

Sedrika pārskats

Elektriskā transportlīdzekļa jaudas aprēķins ir balstīts uz nepārtraukti piegādāto jaudu, un nekas neliedz jums izmantot tāda motocikla kā motocikla 45 kW / 60 ZS (maksimālā jauda) priekšrocības. Nulle S A2 licences laikā. Ar 280 km darbības rādiusu pilsētā un ap 145 km uz šosejas (ar ātrumu 110 km/h) elektriskais motocikls pamazām kļūst par reālu alternatīvu ikdienas lietošanai. Tiek lēsts, ka pilna uzlāde ir nedaudz vairāk par 2,02 € (ārpus maksimuma). No prieka puses katrs redzēs atbilstoši savām radībām, taču ziniet, ka no 0 līdz 100 tiek sasniegts 5,2 sekundēs, un griezes moments ir pieejams uzreiz. Protams, interesanti, bet cena, kas pārsniedz 16 133,33 € joprojām ir ievērojams šķērslis.

2. Zero FXS

Sedrika pārskats

Tur Nulle FX ir zīmola mašīna, kas piedāvā bezceļa iespējas, savukārt FXS ir supermoto versija. Diapazons ir mazāks nekā rodstera versijai ar aptuveni 90 km jauktā lietošanā. Tomēr 133 kg svars apvienojumā ar 33 kW (44 ZS) jaudu padara to par mašīnu, kas pilnībā piemērota supermoto koncepcijai. Tāpat kā ar Zero S, lielākā problēma joprojām ir cena ar ieejas biļeti 12 402,50 €

3. KTM Freeride E-XC (ceļiem apstiprināta versija)

Sedrika pārskats

Austrijas ražotājs pāriet ar elektrību ar E-XC (homologēts – E-SX nav), kas galvenokārt paliek bezceļiem paredzēta mašīna. Tāpat kā E-SM, supermoto versija, kas tika tirgota pirms dažiem gadiem, tas galvenokārt ir jautājums par to, kā plaša sabiedrība uztver šīs mašīnas. Ļoti ierobežotā autonomija (mazāk nekā 1 stunda 30 minūtes darbības) ir mazāk kaitinoša, izmantojot cross , tas ir lielisks lauks eksperimentiem. E-XC ir pieejams no 11 621,04 €.

 

Atklājiet arī mūsu aprīkojuma izvēle un mūsu Young License piedāvājums.

Dalies ar šo rakstu

Džofrijs

Motoblouz izstrādātājs, izslēdzot datoru, es valkāju austiņas, cik bieži vien iespējams! Protams, es katru dienu braucu ar Triumph Street trijnieku, bet galvenokārt esmu īsts trases entuziasts, ko praktizēju uz 2017. gada R1 stūres. Sveiciens visiem!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu