Seko mums :

Darba sākšana trasē: mūsu padoms


Nepieciešams iegūt pārliecību par savu motociklu? Vai vēlaties pārsniegt 90 km/h bez flash ? Vai doma veikt pirmos apļus trasē jūs vilina? Ar Akselu Maurinu, mūsu izturības braucēju no Team CMS Motorsport, mēs sniedzam jums visus padomus, lai sāktu braukt trasē.

Pirms Bol d'Or ierašanās septembrī, mēs lūdzām Akselam Maurinam šos padomus, lai sāktu trasi. Atcerieties, ka viņš jau bija mums uzticējis savu gatavošanos izturības sacensībām Lemānas 24 stundu motociklu sacīkstēs. Šodien mēs jūs mierinām par braukšanas sākumu trasē.

Vai varam doties uz trasi bez maksas? 

Maksa par braukšanu ar motociklu var atšķirties atkarībā no vairākiem faktoriem, tostarp reģiona, kurā atrodaties, izvēlētās ekskursijas, jums piederošā motocikla veida un jūsu pieredzes līmeņa. Katrā trasē, gan Francijā, gan ārzemēs, ir šādas braukšanas vietas. Carole trase ir vienīgā motociklu trase Francijā, kas piedāvā bezmaksas piekļuvi trasei. Reģistrēties var tikai uz vietas, tajā pašā dienā, no pulksten 13:30. Sesijas ir plānotas 10 līdz 20 minūtes atkarībā no apmeklētības. 

Tomēr šo sesiju laikā jūs netiksiet uzraudzīts. Jūs brauksiet ar baikeriem, kuri pie tā nav pieraduši, kā arī pieredzējušākiem riteņbraucējiem. Tas potenciāli var radīt nedaudz vairāk briesmu, it īpaši, ja jūs pirmo reizi sākat darbu. "Ideāls ir izvēlēties trases dienu ar treniņu vai vismaz ar maršalu, tas ir, braucēju, kurš jūs vadīs trasē," skaidro Aksels. 

Neuztraucieties, tas netraucē jums izklaidēties! “Klasiskās” braukšanas dienas bez padomiem būs labas, ja būs minimāla pieredze.

Braukšanas kursa priekšrocība ir tā, ka tas attiecas uz visiem līmeņiem. Iesācējiem tie pulcē velosipēdistus, kuri nav ieradušies trasē. Līmeņu atšķirības, visticamāk, neradīs problēmas braukšanas sesiju laikā, un apmācību piloti koncentrēsies uz jautājumiem, kas jūs kā iesācēju satrauc.

Lai palīdzētu atrast braukšanas datumus vai trases, trases kalendārā ir apkopoti praktiski visi laiki, kad trasēs tiek piedāvāti kursi un/vai braukšanas sesijas. 

Ar kādu motociklu braukt trasē? 

Jums jāzina, ka jebkura veida motocikls tiek pieņemts trasē, ja vien jūs to pielāgojat. Tas ir, ļoti maz transformāciju. Tehniskās apskates laikā pirms iebraukšanas trasē tiks lūgts vai nu noņemt, vai nolocīt spoguli. Bet arī jums būs jāpielīmē lente uz tuvās gaismas gaismām. 

Esiet piesardzīgs jebkura veida motociklam, bet ne jūsu motorolleram. to konstrukcijas un īpašību dēļ tas nav piemērots treniņiem trasē. Motorollers ir paredzēts lietošanai pilsētā, ikdienas braucieniem, un nav paredzēts augstas veiktspējas vai sportiskai braukšanai.

Ja vēlaties investēt sporta motociklā, ieteicams apmeklēt braukšanas nodarbības un apgūt apļa braukšanas pamatus. Sporta motocikli ir īpaši paredzēti izmantošanai sacīkšu trasēs. Tie ir optimizēti augstai veiktspējai.

Motocikla pārbaudes

Pirms motocikla izbraukšanas trasē ir svarīgi pārbaudīt bremzes, dzinēju, izplūdes gāzi un riepas. Braucot pa apli, drošība ir vissvarīgākā.

Sagatavojot motociklu, pārbaudiet, vai bremžu kluči ir labā stāvoklī un pietiekami biezi, lai izturētu intensīvas bremzēšanas prasības trasē. Pārbaudiet arī bremžu disku nodilumu vai bojājumus, jo laba bremžu sistēma ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu drošību, braucot pa trasi.

Veiciet pilnīgu dzinēja pārbaudi, lai atklātu eļļas vai dzesēšanas šķidruma noplūdes. Pārbaudiet, vai viss šķidruma līmenis ir atbilstošs. Izplūdes caurulei jābūt pareizi piestiprinātai un tai nav jābūt noplūdei. Tāpat pārliecinieties, ka izplūdes gāzu trokšņa līmenis atbilst trases noteikumiem, kurā jūs gatavojaties braukt.  

Kāds aprīkojums man ir nepieciešams, lai brauktu pa trasi? 

Mēs nevilcināmies ar aprīkojumu. Aksels: “Bez pareizā aprīkojuma organizācija jūs nelaidīs vaļā”. Lai brauktu pa apli, jums būs nepieciešams:

  • A apstiprināta ķivere ECE 22.05 vai EEK 22.06 ar zoda siksnas bloķēšanu ar dubultu D sprādzi un pilnu sertifikātu. Piemēram, ja jūs interesē modulāra ķivere, aGV Sportmodular ķivere atbilst šiem diviem kritērijiem;
  • a ādas uzvalks viens gabals vai divi savienoti gabali. Ja neizdodas dabūt, organizatori regulāri piedāvā komplektus nomai;
  • ir ļoti ieteicams izmantot muguras aizsargu, daži organizatori to pieprasa;
  • no apvalka cimdi (1 KP vai 2 KP) un apstiprināts. THE dXR Tenorio cimdi pēc Aksela domām, ir ļoti labi sākt. 
  • un visbeidzot augsti zābaki. Mērķis ir aizsargāt savu malleolu. 

Jūs varat ieguldīt citos piederumos, kas uzlabos jūsu komfortu un tādējādi, iespējams, arī veiktspēju. Bet šis saraksts ir būtisks, lai brauktu trasē. Vislabāk ir jau ar to braukt, lai tas ir ielauzts un netraucē kustībām. Labāk ir ērti, lai jūsu prāts ir 100% pieejams!

Sakārtojieties pirms došanās uz motociklu trasi

Uzsākot darbu, parasti ir nepieciešama īpaša apdrošināšana, jo lielākā daļa standarta motociklu apdrošināšanas polišu nesedz negadījumus, kas notiek sacīkšu trasēs. 

Nedomājiet, ka motobraukšana nav fiziska, tieši otrādi. Lai maksimāli izmantotu sesiju, ir svarīgi regulāri hidratēt un ieplānot kādu atspirdzinājumu. 

Daži piederumi trasē

Mēs ļoti iesakām atpūtas laikus starp katru braucienu. Tie ļaus jums analizēt savu sniegumu, ja jums ir a gPS izsekotājs . Šis sīkrīks ir ļoti praktisks pat ārpus trases.

Ja plānojat trasē doties vairākas reizes gadā, labāk ieguldīt tehniskajā aprīkojumā. Piemēram, vides paklājiņš lai uzstādītu motociklu un veiktu nepieciešamos pielāgojumus. 

Citi aksesuāri, kas ne tikai ir praktiski, bet arī palielina jūsu braukšanas drošību: elektriskās segas. Ja jūs interesē trases prakse ilgtermiņā, to izmantošana ir drošības garantija ikvienam.

Kādas riepas ir nepieciešamas, lai brauktu pa trasi? 

Pirmo reizi nav obligāti jāaprīko sevi ar speciālo trases riepu komplektu. Startam pietiks ar ceļam paredzēto stiprinājumu. Tomēr, ja plānojat uz turieni doties vismaz 5 līdz 6 reizes gadā, jums vajadzētu ieguldīt riepu komplektā. 

Trasē jūs pielāgojat sava motocikla riepu spiedienu. Nolaižot to, tie vairāk uzsilst, kas uzlabo saķeri. Kāds tieši spiediens? “Sazinieties ar šīs dienas tehnisko pārstāvi, kurš pateiks jūsu gadījumam atbilstošu spiedienu,” norāda Aksels. Ņemiet vērā, ka kompresors ar manometru parasti ir pieejams uz vietas.

Pirmajās brauciena minūtēs neaizmirstiet uzsildīt riepas. "Tajā nav nekā sarežģīta," mierina Aksels, "jums ir tikai pakāpeniski, bet noteikti jāpaātrina, lai uzsildītu aizmugurējo riepu un enerģiski bremzētu, lai sasniegtu temperatūru priekšpusē, un tas viss notiek taisnā līnijā. » Ar šo rutīnu pietiks, lai nodrošinātu jūsu riepām vēlamo saķeri, lai ar pilnīgu sirdsmieru atpūtinātu ceļgalu.

Kā pozicionēt sevi trasē uz motocikla? 

Vieni tur nokļūst uzreiz, citam kādu laiku jāpacīnās ar refleksiem. “Startējot tu bieži esi nedaudz apmaldījies... Trajektorijām jāizmanto viss trases platums. Labais pagrieziens? Nevilcinieties doties līdz galam pa kreisi, pirms tuvojaties tai. Un otrādi kreisajam pagriezienam. Tas ir visefektīvākais veids, kā uzņemt līknes. » Izbraucot līkumus, precīza bremzēšana un ātruma regulēšana ir būtiska veiksmīgai līkumos. Šim nolūkam sekošana maršalam joprojām ir ātrākais veids, kā pieņemt labus refleksus.

Aksela Mauriņa portrets

Aksels Maurins, Motoblouz braucējs

Ceram, ka šie daži padomi tev noderēs, startējot trasē. Sesijas beigās nevilcinieties pievienot savu ieguldījumu, komentējot ar saviem padomiem. Līdz tam gaaaaz!

Piedāvātais fotoattēls: Šī brīža art

Atjaunināts 21.07.23

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu