Seko mums :

Izmēģinājuma aprīkojums izmēģinājumiem, BA BA


Mototriāla aprīkojuma izvēle

Specifiska prakse, īpašs aprīkojums! Triāls ir mehānisks sporta veids, kurā galvenais ir precizitāte un prasme. Tāpēc braucēja aprīkojums nedrīkst kavēt triālista kustības. Lieliska sajūta un laba aizsardzība – tas ir smalkais līdzsvars, kas ar saviem produktiem jāpanāk izmēģinājuma ķiveru, apģērbu, cimdu un zābaku ražotājiem. Mūsu padoms, kā izvēlēties pareizo.

Izmēģinājumu ķivere

Jūs noteikti nepamanīsit, ka izmēģinājuma ķivere pieder reaktīvo lidmašīnu ģimenei. Kāpēc īpašajai izmēģinājumu ķiverei nav zoda aizsarga? Lai uzlabotu ventilāciju, pārvietojoties vietās, t.i., ar samazinātu ātrumu, kā arī netraucētai perifērijas redzamībai. Savu lomu spēlē arī reaktīvo ķiveres apvalks bez zoda aizsarga svars un tāpēc par to, ko jūsu dzemdes kakla muskuļi iztur izbraukumos. Šāda prakse samazina arī noplūdes risku, un vairumā gadījumu ar strūklu nodrošinātā drošība ir pietiekama.

Hebo trials ķivere karājās uz motocikla stūres

Ventilācija, svars, divas svarīgas komforta sastāvdaļas

Mototriāla ķiverei svara ziņā nevajadzētu pārsniegt 1000 gramus. No komforta viedokļa 900 gramu un mazāk svars paliek vēl lielāks.

Atcerieties arī uzraudzīt motocikla ķiveres vāciņa (vai viziera) dizainu. Šis piederums ierobežo atspīdumu un pasargā jūs no zariem, ar kuriem dažkārt varat saskarties ar motociklu. Regulējams vizieris nodrošina optimālu regulēšanu un bieži vien ir noņemams nomaiņai.
Nejauciet vizieri un ekrānu, kas atrodams dažos izmēģinājuma ķiveru modeļos: iebūvēts apvalkā, ekrāns bieži šķiet aizdūmots un aizsargā pret vēju un kukaiņiem uz savienojumiem. Ļoti praktisks aksesuārs.

Izmēģinājuma ķivere ar izkliedētu dūmu iekšējo ekrānu

Ievelkams iekšējais ekrāns, ļoti praktisks savienojumiem

Aizsardzība un komforts

Ventilācijas klātbūtne ķiveres apvalkā ir īsts pluss komfortam vienmēr tāpēc, ka triālists pārvietojas ar mazu ātrumu. Tie veicina labāku gaisa cirkulāciju ķiveres iekšpusē un tādējādi veicina dzesēšanu un sviedru iztvaikošanu. Par šo tēmu iekšējās putas bieži ir noņemamas un mazgājamas, lai nodrošinātu labāku ilgtermiņa komfortu; pārliecinieties, ka tas attiecas uz jūs interesējošo ķiveres modeli.

Tāpat kā ar cross ķiveri vai šosejas motocikla ķiveri, jums būs jāizvēlas starp ķiverēm ar injicētu plastmasas vai šķiedras apvalku. Šķiedras priekšrocības, jo tā ir lielāka pretestība līdzvērtīgam svaram, uz lielāka budžeta rēķina, tā ir taisnība. Oglekļa šķiedra joprojām ir paredzēta augstākās klases izmēģinājuma ķiverēm.

Triāla motociklistu ķiveres savilkšana galvenokārt uzticēta mikrometriskajai sprādzei. Viegli un ātri apstrādājama, mikrometriskā sprādze ir pieņemta sacensībās, atšķirībā no citām bezceļa praksēm. Dažas ķiveres tomēr izvēlas dubulto D sprādzi, kas ir vieglāka un īpaši uzticama.

Lietas, kas mainīs:

  • Svars mazāks par 900 gramiem
  • Šķiedru vāciņš
  • Daudzas gaisa ieplūdes atveres labai ventilācijai
  • Regulējams un maināms vizieris

Atzīmes: Hebo , Kenny , O'Nīls, Airoh , Arai , Acerbis …

Trīs izmēģinājuma braucēji stāv aprīkoti no galvas līdz kājām un valkā Kenny tērpus

Piegriezums ir tuvu ķermenim, lai nodrošinātu lielāku kustību brīvību

Triālista tērps

Pareiza tērpa izvēle nav tikai izskata jautājums! Jūsu kreklam un biksēm ir jāatzīmē pareizās izvēles rūtiņas, lai nodrošinātu izmēģinājumos nepieciešamo komfortu. Vienreiz cross tērps var paveikt: pat tad, ja noteiktas īpašības atšķiras starp diviem aprīkojuma veidiem, jūs neatradīsiet uz ielas ar cross tērpu uz triāla motocikla stūres.
Labam komfortam triālista tērpam – biksēm, kreklam – jāapvieno laba pretestība un komforts.

Padomā arī par sporta termoveļa pielāgots aukstumam vai, gluži pretēji, karstumam, lai nodrošinātu vēl lielāku komfortu.

Triāla braucējs ar likras kreklu un biksēm

Elastīgie tekstilizstrādājumi ir populāri to komforta dēļ

Džērsija

Nekas k labs biezs un elastīgs poliesters, kas kalpotu par pamatu, lai izgatavotu a izmēģinājuma krekls stiprs. Lielākā daļa ir izgriezti no šī sintētiskā tekstilizstrādājuma. Labā elastība nodrošina būtisku pārvietošanās brīvību uz motocikla. Sublimētu rakstu un logotipu klātbūtne arī veicina to izturību.
Labam piegulumam ir elastīgi galiņi, īpaši plaukstu locītavās. Tas novērsīs piedurkņu negaidītu atlošanos.

Izvēlieties griezumu, kas ir diezgan tuvu ķermenim; pārāk liels platums, visticamāk, kavēs jūsu kustības. Saņemot to, pārbaudiet, vai joprojām varat uzvilkt topu uz muguras aizsarga vai aizsargvestes.

Perforēti krekliņi vai krekliņi ar sieta tekstila ieliktņiem (liels siets) veicinās ventilāciju. Nav slikti, lai ierobežotu svīšanas radītās neērtības, īpaši aizmugurē.

Lietas, kas mainīs:

  • Spēcīga un elastīga tekstila konstrukcija
  • Izturīgāki sublimēti dizaini
  • Ventilējamās vietas

Atzīmes: Kenny , Hebo

Palieliniet divas motociklu triāla bikšu daļas, vidukli un ceļgalus

Detaļa no dubultās jostas un ceļgalu aizsardzības

Bikses

Par jaunākajām paaudzēm izmēģinājuma bikses, elastības noteikumi! Likra vai elastīgie poliesteri tādējādi veicina ideālu piegulšanu un ievērojami ierobežo jūsu kustību diskomfortu.

Lai nodrošinātu labu izturību, dažādi izturīgi auduma ieliktņi ierobežos nodilumu bikšu stratēģiskajās vietās. Lielākajai daļai izmēģinājumu biksēm ir zonas, kas izklātas ar aramīdu vai Kevlars nodilumizturīgs un karstumizturīgs ceļgalu iekšpusē. Šai zonai patiešām ir liela nozīme motocikla kontrolē. Tajā pašā laikā tam ir jāturas, atkārtoti saskaroties ar karstu dzinēju.

Lai nodrošinātu labu piegulšanu jostasvietā, papildus parastajam rāvējslēdzējam, bikšu josta bieži ir aprīkota ar ļoti stabilu sprūdrata savilkšanu.

Lietas, kas mainīs:

  • Aramīda vai Kevlar ieliktņi
  • Integrētu prettriecienu aizsargu klātbūtne ceļa līmenī
  • Vairāki pielāgojumi jostasvietā

Atzīmes: Hebo , Kenny

Izmēģinājuma velosipēdists, kas redzams no aizmugures, valkā vesti ar redzamu elastīgu muguru

Nēsāta zem krekla, veste netraucē kustībām

Aizsargveste, tagad obligāta

Arī izmēģinājumos motociklu aprīkojumā arvien biežāk tiek izmantoti drošības pastiprinājumi, un tas ir labi. Šai praksei, kurā līdzsvaram ir galvenā loma, pastiprinājumiem jābūt pēc iespējas nemanāmākiem. Apvalki parasti ir izgatavoti no ļoti mīkstām putām, lai nodrošinātu maksimālu komfortu. Lielākā daļa cross un enduro akmens aizsargu un vestu nav piemēroti, jo tie traucēs jūsu kustībām. Izvēlieties modeļus ar elastīgiem pastiprinājumiem.

No regulējuma viedokļa izmēģinājumu sacensībās obligāts ir tikai mugurkauls. Tomēr tai ir jāatbilsteN 1621-2 apstiprinājums. Tiek piedāvāti divi aizsardzības līmeņi; dod priekšroku 2. līmenim, kas ir vairāk aizsargājošs nekā 1. līmenis.
Ideāls joprojām ir papildināt drošību rumpja priekšpusē ar krūškurvja aizsardzību. EN 1621-3. Daudz aizsargvestes abi korpusi ir uz kuģa.
Ceļu un elkoņu sargi EN 1621-1 jomās arī kļūst arvien izplatītākas.

Labākam komfortam izvēlieties vesti no sieta auduma vai ļoti elpojoša tekstila. Modeļus ar rāvējslēdzēju ir daudz vieglāk uzvilkt un jo īpaši novilkt nekā t-kreklu stila topus.

Lietas, kas mainīs:

  • Elastīgu pastiprinājumu klātbūtne
  • Pastiprinājuma aizsardzības līmenis
  • Vestes labā gaisa caurlaidība
  • Rāvējslēdzēja aizdare uzvilkšanai

Atzīmes: Hebo , Kenny , Scott

Triāla motociklu cimdi

Cimdu plauksta ir plāna, lai nodrošinātu labāku pieskārienu

Cimdi, kas piemēroti izmēģinājumiem

Vadošais princips priekš cimdi, kas paredzēti izmēģinājumiem : tiem jānodrošina lieliska motocikla vadības ierīču sajūta! Izvēlieties modeli bez stingriem aizsargiem, kas varētu radīt diskomfortu. Tāpat plaukstai jābūt pēc iespējas plānākai, bez oderes, vienlaikus nodrošinot labu pretestību. Clarino tipa materiāli labi atbilst šīm specifikācijām.

Labs punkts arī cimdu modeļiem ar silikonu uz rādītājpirkstiem un vidējiem pirkstiem, pastāvīgi saskaroties ar svirām. THE saķere ko viņi saglabā, piedāvā ļoti labu atsaucību: tas neslīdēs pret vadības ierīcēm.

Visbeidzot, Velcro plaukstas savilkšana ir labs punkts ergonomikas ziņā. Gan ātri lietojams, gan precīzs pievilkšanā, iespējams, tā ir labākā formula izmēģinājumiem.

Arī cimdu priekšrocība, kas ātri žūst, patīkamāk valkāt visu dienu!

Lietas, kas mainīs:

  • Plānā plauksta no mīksta un izturīga materiāla
  • Silikona apdrukas rokas stiepiena attālumā
  • Velcro aizdare uz plaukstas locītavas
  • Ātri žūstoši cimdi

Atzīmes: Kenny , Shot , Hebo , Fox , O'Nīls, Alpinestars …

Triāla braucējs darbībā Alpinestars triāla zābakos

Plakanā zole nodrošina ideālu novietojumu uz motocikla kāju balstiem

Triāla motociklu zābaki

Vai izmēģinājumiem izmantojat cross zābakus? Kāpēc ne. Tomēr, “Īsti” izmēģinājuma zābaki ir izstrādāti un izstrādāti šai specifiskajai bezceļu praksei. Patiešām, izmēģinājumos jūs 100% laika stāvat uz motocikla kāju balstiem.

Attiecībā pret cross zābaki, tāpēc izmēģinājumiem izstrādātajiem zābakiem ir lielāka elastība. Tādējādi tie garantē lielāku pārvietošanās brīvību, kas ir būtiska, lai ērti un īstajā laikā novietotu sevi. Tāpēc to dizainā bieži atrodam ādu un plēšas.

Piebildīsim, ka zole, lai arī robaina, tomēr izrādās plakana. Citiem vārdiem sakot, tam nav atsevišķa papēža. Šī konfigurācija ļauj precīzāk novietot kāju balstus, kas ir būtiski, lai atrastu labāko līdzsvaru uz motocikla atkarībā no situācijas. Tas ir arī ļoti satverams, un tā purngalā nav aizsargdzelzs, lai nodrošinātu labāku saķeri ar velosipēdu un reljefu.

Alpinestars ādas izmēģinājuma zābaki

Ādas konstrukcija veicina elastību (pēc ielaušanās)

Ērtības ziņā daži augstākās klases zābaki ir aprīkoti ar lietus necaurlaidīgu membrānu, kas saglabās jūsu kājas sausas lietainā laikā vai taukainā reljefā. Un otrādi, ventilācijas klātbūtne tiks novērtēta, kad tas ir karsts.

Visbeidzot, apsveriet dizaina izturību. Piemēram, nomaināmas detaļas, piemēram, savilkšanas sprādzes, stingru pastiprinājumu pievienošana un ražošana no izturīgiem materiāliem, būs līdzsvarā. Mototriālu prakse nesaudzē ekipējumu!

Lietas, kas mainīs:

  • Motociklistu zābaki no ādas
  • Plastmasas stiegrojumu klātbūtne
  • Maināmo detaļu izmantošana
  • Zābaki, kas aprīkoti ar ūdensnecaurlaidīgu membrānu vai ventilāciju

Atzīmes: Gaerne , Hebo , Sidi , Alpinestars , Forma , Kenny …

 

Skatiet mūsu izmēģinājuma aprīkojumu

Foto no Gerits Šverzels

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu