Seko mums :

Motociklu meistarības kurss


 

Turot apliecību kabatā gandrīz gadu, pieļauju, ka dažkārt braukt ar motociklu ne vienmēr ir viegli...
20 stundu treniņos mūs māca slalomēt lēnā ātrumā, lielā ātrumā, bremzēt briesmu priekšā vai izvairīties no tām... bet arī berzēt plecus ar draugiem autobraucējiem un beidzot braukt satiksmē... 20:00 un tas arī viss!!

Ir skaidrs, ka ar to nepietiek, lai pilnībā apgūtu savu motociklu,

bet tikai apgūt pamatus un pēc tam iegūt baikera pieredzi braucot.

Premier maiņa: motocikls

Un jā, motocikls no motoskolas, kurš jau vairākus desmitus skolēnu un vairākas reizes zemi redzējis tuvplānā, nereaģē
ne vienmēr tādā pašā veidā kā jūsu pirmais motocikls.

No savas puses es pārgāju no 500CB uz ER6N, un es redzēju atšķirību. Labi, es to izdarīšu

tiesa, es nepārgāju no 2CV uz Porsche, bet tomēr ir vajadzīgs laiks, lai pielāgotos... un jā, tas nebremzē tāpat, un es varu jums teikt, ka, runājot par priekšējām bremzēm... ER6 uzvar komfortablo un es atrados uz zemes satiksmes vidū, tas bija dīvaini!!!
Īsāk sakot, man ir slikts riteņbraucēja dzīves sākums ar skaistu kritienu pa kreiso pusi, pie 40 km/h, pēc 2 dienām... nav slikti, vai ne??? mans kreisais teļš un mana liekšķere to atceras, bet par laimi nekas nopietns!! nu pēc runāšanas ar apkārtējiem atklāju, ka neesmu vienīgā un tālu no tā!!!

Un tad tu??

Lai sekotu dažādiem kursa posmiem: noklikšķiniet uz šīm saitēm:

1 – Reģistrācija

2 – instruktāža

3 – visi seglos

4 – Apspriede

 

Dalies ar šo rakstu

Džofrijs

Motoblouz izstrādātājs, izslēdzot datoru, es valkāju austiņas, cik bieži vien iespējams! Protams, es katru dienu braucu ar Triumph Street trijnieku, bet galvenokārt esmu īsts trases entuziasts, ko praktizēju uz 2017. gada R1 stūres. Sveiciens visiem!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu