Seko mums :

FURYGAN APPIO D3O apavu tests


Pēc izmēģināšanas vintage SEGURA Sentinel bomber jaka tad lieliskā nEXX XG 100 Racer pilna sejas ķivere kura retro izskats un pakalpojumi mani bija savaldzinājuši, man pietrūka elementa, lai pilnveidotu savu “vecās skolas” garderobi. Tagad tas tiek darīts ar šo testu apavi FURYGAN APPIO D3O !

Kamēr rudens mums piedāvā harmonisku siltu krāsu un maigas temperatūras sajaukumu, ir pienācis laiks atgriezties ceļā, lai noskaidrotu, vai šie skaistie ādas apavi var būt arī ērti un piemēroti ikdienai! Tu man seko? Uz priekšu!

Furygan : franču aprīkojuma ražotājs!

Kā mēs nevaram sākt šo eseju ar šovinismu? Patiešām, pat ja daudzi cilvēki to zina, vienmēr ir patīkami atcerēties, ka starp daudzajiem itāļu ražotājiem Francijā ir slaveni iekārtu ražotāji!

Tādējādi Furygan dzimis 60. gadu beigās Nīmas pilsētā. Toreiz problēma bija vienkārša: viss bija jābūvē baikeru aprīkojuma ziņā! Pirmajos laikos panther zīmols specializējās ādas cimdu izgatavošanā. Uzņēmums ātri paplašināja savu katalogu uz jakām un pēc tam uz viengabala uzvalkiem.

Šodien un pēc gandrīz 50 gadu darbības, Furygan ir viens no lielākajiem aprīkojuma ražotājiem 2 riteņu jomā. Zīmols balstās uz slavenajiem Francijas vēstniekiem: Johans Zarco un Lucas Mahias ir pirmie, kas acīmredzami nāk prātā.

Apskatiet un pabeidziet, ideāls vienādojums

Tagad ir ierasts, ka ražotāji savu produktu iepakojumam piešķir lielu nozīmi. Furygan nav izņēmums no šī noteikuma un piegādā savu APPIO D3O a biezs kartons ar glītu izskatu. Ar šo prezentāciju nekādi pārsteigumi nav iespējami: mēs ceram atklāt kvalitatīvus apavus, un līgums ir izpildīts.

Izgatavoti no kvalitatīvas govs ādas, Furygan apavi ir pārsteidzoši! Ieliktņi ir tieši piemēroti, un šuves pastiprina nopietnības sajūtu, ko rada APPIO. Potīšu aizsargi ir lieliski integrēti, un, kad tie atrodas uz kājām, ir gandrīz neiespējami pateikt, ka tie ir motocikla apavu pāris. Lielisks punkts “pārvietošanās” entuziastiem, kuri savā darba vietā nevēlas pārāk skaidri parādīt savu 2 riteņu lietošanu.

Lai pabeigtu šo premier pārskatu, es neslēpšu no jums, kaselektora pastiprinājuma trūkums atstāja mani neizpratnē... Patiešām, APPIO ignorē šo detaļu, kas noteikti ir neizskatīga, bet nodrošina kreiso apavu ilgāku kalpošanas laiku. Jums būs jāpievērš uzmanība novecošanai pēc vairākiem tūkstošiem kilometru un dažiem simtiem pārnesumu maiņas!

Novērtējams komforts...bet tas ir tā vērts!

Kā redzējām iepriekš, Furygan bija ļoti rūpīgi izveidojis savu APPIO D3O . Tiklīdz uzvelc, to var just. Ja tradicionālā šņorēšanas sistēma ir sevi pierādījusi, franču zīmols ir pievienojis pakalpojumus rāvējslēdzēji apavu iekšējās malās. No premier acu uzmetiena var šķist lieki, tie ļauj bez grūtībām uzvilkt APPIO, neskatoties uz diezgan pieguļošu piegriezumu.

Turklāt parunāsim par griezumu! Ja pēdējais aktīvi veicina izskatu, tas prasa noteiktu ielaušanās periodu. Patiešām, pirmie kilometri var šķist gari un pēdas cieš. No savas puses es atradu stingrs papēža pastiprinājums un salīdzinoši stingras malleolus aizsardzības. No otras puses, kad apavi ir izgatavoti atbilstoši jūsu anatomijai, komforts kļūst karalisks!

Tomēr esiet piesardzīgs, “pilsētas” tipa apavi ir dabiski grūti pielāgojami sportiskām pozīcijām. No savas puses es žonglēju starp Bonneville, kura neoretro pozīcija lieliski atbilst APPIO, un Daytona 955i, kur garākie ceļojumi izvērtās par pārbaudījumiem. Tomēr nav iespējams vainot Furygan apavus, kas nav paredzēti šim lietojumam.

Kad Normandijā ierodas aukstums un lietus…

… Jūsu kājas ir samērā drošas! Patiešām, Normandijā ir tas, ka mēs tur sastopamies ar visiem klimatiskajiem apstākļiem visu gadu. Arī, runājot par elementu pārvaldību, pārbaudītos produktus nav grūti pārbaudīt!

Sāksim ar aukstumu. Ja Furygan APPIO āda ir labas kvalitātes, fakts, ka tie ir aprīkoti ar mežģīnēm un mēli, piedāvā potenciālu gaisa piekļuves ceļu. Patiesībā līdz 80 km/h viss ir kārtībā (Hmm... Mana tastatūra gandrīz uzrakstīja 90!). No otras puses, uz asīm, kas ierobežotas līdz 110, un vēsā laikā jūs sākat just vieglu gaisa strūklu. Nokļūstot uz automaģistrāles, parādība palielinās, tomēr nepakļaujot riskam zaudēt kāju pirkstus pēc neveiksmīgas sasalšanas! Es tikai ieteiktu tiem, kam ir vēsāks, paņemt līdzi labas zeķes ziemā.

Nobeigumā runāsim par vienu no baikera murgiem: lietus! Kā parasti, tik tikko izkāpuši no kastes, APPIO saņēma a hidroizolācijas plīvurs. Norman apdomība, protams. Tomēr vieglās lietusgāzēs apavi turējās labi! Nekādas mitruma pēdas nesabojāja pastaigu beigas. Neskatoties uz vairākiem simtiem nobraukto kilometru, neviens liels ūdenskritums man nepiedāvāja iespēju nospiest Furygan līdz galam.

D3O … kesako?

Patiešām, kopš šīs esejas sākuma ir runāts par “ D3O ”… Bet, ja šis barbariskais termins izklausās diezgan moderni, ir interesanti iedziļināties sīkāk un apspriest šī materiāla īpašības!

Šāda veida putas, kas radītas Lielbritānijā, mūsdienās arvien vairāk izplatās motociklu pasaulē. Šo panākumu iemesls ir meklējams tajā spēja absorbēt triecienu. Tādējādi trieciena laikā no D3O izgatavotie apvalki sacietē un sadala triecienu pa visu virsmu.

Jūs sapratīsiet, ka D3O apvieno komfortu un aizsardzību un ir pelnījis savu vietu ap mūsu locītavām.

Drošība3.8
Komforts3.5
Svars4.5
Ergonomika4.3
Skaties5
Apdare4.5
Nopietnība un stils. Lūk, kas izriet no šīs Furygan APPIO D3O pārbaudes! Ja jūs meklējat īstas motocikla apavus, kuras var aizmirst, tiklīdz nokāpjat no kalna, tad šis modelis ir domāts jums! Apvienojot D3O aizsardzību ar kvalitatīvu govs ādas ādu, tie ir droši ikdienas lietošanai. Atliek nodrošināt, lai ar selektoru saistītais nodilums neizraisītu kreiso apavu pārāk ātru kapitulāciju...
4.3

Dalies ar šo rakstu

JBuzZzLightyear

Sirdī bikers kopš bērnības, es jau sen sapņoju, ka varēšu izbraukt uz ceļa aiz savas mašīnas stūres! Pēc tam, kad man ir bijuši rodsteri, sporta auto vai pat takas, es braucu uz ļoti retro kafejnīcas racer stūres profesionālajos braucienos vai vairāk vai mazāk garos braucienos. Aizraujoties ar motociklistu sacensībām, man ir jautri fotografēt savus iecienītākos braucējus Francijas un Eiropas trasēs...

3 komentāri

Pievienojiet savu
  1. Ophi 2018. gada 30. oktobrī plkst.12:00 Atbilde

    šo pāri pirku 2018. gada janvārī Mcom Seclinā, krietni pēc +/- 6000km tie ir krietni bojāti, šuve plīsusi no ātruma selektora no pirmajiem izgājieniem. zole noslīpēta un staigājot labi sabojāta, arī stipri čīkst, papēžu sīkie gabaliņi noraut, zole arī nost no apaviem... īsi sakot, ērta, smuka, ergonomiska, drošība Jā, uz no otras puses, minimālais ilgmūžība, ļoti galu galā vīlies. Pat mans 10 gadus vecais Timberlands nav tik bojāts.

Pievienojiet jaunu komentāru