Seko mums :

Bell Moto-9 cross ķiveres tests


TT Bell Moto-9 ķivere, kas tiek uzskatīta par klasisku Amerikas Savienotajās Valstīs, ir pieejama šogad līdz plkst ražotājs oglekļa versijā. Tā īpašais augstākās klases dizains padara to par patiesi "amerikāņu stila" modeli, kas izceļas no ķiverēm, kuras parasti redzat uz lauka. Vispārējā morfoloģija, tehniskās izvēles, apdare, kā arī drošības un apstiprināšanas standarti, šī ASV visurgājēja ķivere nelīdzinās tās kolēģiem! Un tas mūs motivēja sniegt jums pilnīgu pārskatu Motoblouz stila testā.

Moto-9 ķivere, diapazona augšējais cross no Bell

Pirms iedziļināties sīkāk par to, kas padara to par unikālu lietošanai, vispirms apskatīsim šī jaunā 2015. gada produkta tehnisko lapu. Premier novērojums, tajā tiek izmantots tīrs ogleklis, cēls materiāls, kas ļauj ietaupīt vērtīgus gramus salīdzinot ar pamata versiju trīskompozītu šķiedrās. Otrs svarīgais aspekts, Moto 9 gūst labumu no ECE-22.05 apstiprinājuma, kas parasti ir Francijā, kopā ar tipisku amerikāņu DOT sertifikātu. Pēdējais padara Bell Moto-9 par ļoti triecienizturīgu ķiveri.

Tipiski amerikāņu ergonomika

Trešais punkts, tā anatomija, lai cik sportiska arī nebūtu, būtiski atšķiras no ķiverēm, kas visbiežāk sastopamas šajā Atlantijas okeāna pusē: ar īsāko zoda aizsargu, kas ierobežo sviru kritiena gadījumā, ar kompaktāko vizieri, tas ir krasā pretstatā tam, ko piedāvā konkurenti ergonomikas ziņā.. Jūs ātri pieradīsit pie šīs neapstrādātās identitātes, kas no premier acu uzmetiena ir nedaudz neparasta. Un tad tas ļaus jums izcelties no pūļa sacensību sākumā!

Ērta ķivere, pat sacīkšu režīmā

Īsāk sakot, izlaidīsim šīs detaļas, kuru ietekme ir tikai pieticīga, kad tiek dots starts, un nonāksim pie lietas: ko Moto-9 ir vērts sacīkšu apstākļos? Nu rikānis ir patiešām pārliecinošs lietošanā. Mēs labāk saprotam, kāpēc Džeimss Stjuarts izvēlējās Bell ! Lai gan tā nav vieglākā savā kategorijā, šīs cross ķiveres līdzsvarotais svars padara to par labu etalonu komforta ziņā. Šai nodaļai ir pievienotas salona putu kvalitātes, mīkstas uz tausti, ļoti elpojošas, kurām ir liela nozīme komforta ziņā garās sacīkstēs.

“MERS”, plus ārkārtas situācijām

Putas slēpj arī pārdomātu funkcionalitāti no Bell puses. Vaigu spilventiņi faktiski nav uzstādīti uz apvalka ar spiedienu. Tās turas, pateicoties magnētiskajām cilpām, kas padara tās viegli noņemamas. Šī drošības noņemšanas sistēma, ko sauc par MERS (akronīms, ko var tulkot kā avārijas magnētiskās atdalīšanas sistēma), ļauj avārijas seku likvidētājiem viegli tos atbrīvot kritiena gadījumā, lai viegli noņemtu ķiveri uzreiz, nevelkot aiz dzemdes kakla. jāizvairās, lai izvairītos no visnopietnākajiem bojājumiem. Tāpēc ieguvums pārsniedz vieglas tīrīšanas priekšrocības.

Vizuāli Bell Moto-9 izvelk visas pieturas

Beigsim ar patiešām glaimojošo Bell Moto 9 apdari. Mūsu pārbaudītā versija Hurricane piešķīra īpašu vietu ogleklim, ko izceļ kūpināti sveķi un fluorescējošas dzeltenas apmales. Paskatoties tuvāk, tiek izceltas vairākas kvalitatīvas detaļas : priekšējais ventilācijas režģis ar agresīviem elementiem, kas integrēti zoda aizsargā, asās malas, kas iezīmē apvalka kontūras, pulētas viziera stiprinājuma skrūves, sieta aizmugures ventilācijas atveres, magnētiskais klips, kas tur zoda siksnas sprādzi... Šis ir produkts, kas nepārprotami dos tā īpašniekam visas leģitimitātes izrādīties!

Bildes Zoll fotogrāfija, Bell un Motoblouz

Svars3
Ergonomika4.5
Interjera komforts4
Ventilācija3.5
Apdare5

Mūsu viedoklis: graujošs izskats un vēl vairāk!

Jums vienkārši ir jābūt rokā, lai to pamanītu: Bell Moto-9 cross ķivere lepojas ar īstu "muti", kas jo īpaši jāpateicas ASV ķiveres proporcijām. Bet ar to tas neapstājas! Tas ir lieliski piemērots jūsu galvaskausa aizsardzībai ar dubulto DOT/ECE 22.05 apstiprinājumu un putām, kas aprīkotas ar MERS sistēmu, un tas garantē jums maksimālu pārliecību, lai jūsu prāts būtu 100% veltīts pilotēšanai, nedomājot par to! Viss ideālā komfortā sporta apstākļos... Pietiekami, lai lielā mērā attaisnotu savu cenu.
4

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu