Seko mums :

DXR Vaillant termoveļas tests


Visi dXR Vaillant izolācijas apakšveļa jau ir runāt par viņu vietnē #EnjoyTheRide, jo tas ir ražots Francijā. Bet šī cēlā ģeogrāfiskā izcelsme mums neko vairāk nepasaka par darbības jomu šim kreklam un apakšbiksēm DXR ir zīmogs “ļoti auksts laiks”.. Tas ir iemesls šim testam, kas izceļ šīs ziemas tehnikas priekšrocības, kā arī tā ierobežojumus!

Izolējoša gaisa sprauga

Kā pareizi pārbaudīt termoiekārtas? Reālos apstākļos, protams! Auksts, to es sev nodarīju, lai jūs, silti savā krēslā, zinātu, ko vērts ir jaunais DXR Vaillant komplekts, kas sastāv noapakšbikses un D'augšdaļa... Ja tas nav pakalpojums! Un labas ziņas, es izgāju bez pneimonijas.

Tāpat kā tauki, ziemā izolācija ir dzīvība! Tāpēc DXR Vaillant apakšveļa ir izgatavota no sintētiska tekstilmateriāla, kam ir a adīšana ar nosaukumu “Interlock”, pvo aiztur siltumu starp diviem slāņiem ligzdotas viens otrā. Tomēr akrila/modakrila maisījums, kas ir tikko biezāks par t-krekla kokvilnu, piešķir jums izolējošu gaisa telpu. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka attiecīgais audums tiek reklamēts kā vēja necaurlaidīgāks nekā tradicionālais tekstilizstrādājums.

"Sīpolu tehnika"

Labi teorijai un praksē? Jūs redzēsiet, komforts ir tūlītējs. Tekstils, saskaroties ar tavu ķermeni, piedāvā ļoti patīkama siltuma sajūta. Lai sniegtu priekšstatu par tā izolācijas spēju, es valkāju kreklu statiski, mājās. Pie 20°C pietiek ar vienu pašu, nav jāpievieno džemperis vai cits pārklājums. Uz ceļa zem pareizi izolētas jakas jūtaties krietni zem 15°C, līdz 10°C vai pat 5°C, ja neesat vēss tips vai brauciens ir īss. Atcerieties, ka uz motocikla vēja iedarbībā jūtama temperatūra ir ievērojami zemāka par to, ko rāda termometrs uz mūsu paneļiem (es runāju ar velosipēdu īpašniekiem, kas jaunāki par 10 gadiem).

Fakts paliek fakts, ka cīņā ar aukstumu visefektīvākais veids ir pieņemt to, ko baikeru terminoloģijā sauc par "sīpolu tehniku". Uzklājiet biezumus, tāpat kā šīs spuldzes dažādie slāņi, kas, kā zināms, kutina mūsu asaru dziedzerus. Esi uzmanīgs arī ne pārāk daudz, pretējā gadījumā jūs riskējat spēlēt pretēju lomu, pievienojot spiediena punktus. Ideāla konfigurācija: apakšveļa, piemēram, DXR Vaillant, viena no tām vilnas drēbju skapjiem (pieņemamas neona krāsas) un jaka ar oderi.

Gatavs flirtēt ar 0°C

Kad jūs aprīkojat sevi šādi, DXR Vaillant apakšbikses un krekls darbojas vislabākajā veidā. Šajā divslāņu konfigurācijā jūs varat braukt ilgu laiku ar apmierinošu komfortu, kamēr dzīvsudraba temperatūra svārstās ap 0°Cvai pat mazāk - ledus kļūda viss tas pats, eh! Vēja necaurlaidīgais efekts nepārprotami ierobežo siltuma zudumus aukstā gaisa straumju dēļ, kas spēj iekļūt jūsu pretaukstuma bruņās.

Šajā virzienā spēlē arī piedurkņu un kāju gali ar piestiprinātām rievotajām malām. Žēl, ka DXR tajā pašā materiālā nenodrošināja nedaudz augstu apkakli. Man tā ir DXR Vaillant Top galvenā vaina... Man šķiet, ka apkakle ir pārāk atvērta, un kakla siksniņai būs jānodrošina visa izolācija. Ņemiet līdzi modeli ar oderējumu, kas paredzēts īpaši lielam aukstumam! No otras puses, ļoti labs punkts griezums, kas iet zemu jostasvietā, un tālāk aizmugurē, gandrīz līdz sēžamvietas apakšai. Vecākiem nekad nebūs 1 cm², ko nesedz Vaillant komplekts, pat sportiskā stāvoklī.

DXR Vaillant apakšbikses, arī labi izstrādātas

Koncentrējieties uz DXR -Vaillant apakšbiksēm. Pat ja man ir diezgan auksti - varbūt tāpēc, ka esmu uzbūvēts kā zobu bakstāmais - ar viņiem aukstumā man pietiek ar motociklu biksēm ar nelielu vai bez izolācijas. Mēs zaudējam maz siltuma caur kājām. Es arī to novērtējutas nekāpj pa kilometriem. Nekas sāpīgāks! Ņemiet vērā arī to, ka tam ir neliela atvere priekšpusē, lai jūs varētu piekļūt… labi, es domāju, ka urinēšanas pārtraukuma laikā viss norit gludi. Josta kalpo kā nākas, neizdarot kaitinošu spiedienu.

Par aukstumu un neko citu kā aukstumu

Īsāk sakot, lieta par DXR Vaillant ir aukstums. Un nekas cits kā aukstums... Man vajadzēja tikai vienu pēcpusdienu gājēju režīmā Indijas vasaras dienā, lai saprastu, ka, tiklīdz ir ap 20°C un tu esi vismaz mazliet aktīvs, tev kļūst karsti, ļoti karsti. ! Tomēr mani brīdināja: "šī ir ļoti auksta iekārta!" » Par laimi, tas ātri izžūst... Citiem vārdiem sakot, DXR Vaillant komplekts ir paredzēts, lai jūs pavadītu, kad vienu dienu, kad motocikls stipri lobās, sēdējat vertikāli uz sava motocikla segliem, bet ne trasē, ne bezceļā kur karsējam cepumus. Tādā veidā tas ir vairāk izolējošs, bet mazāk elpojošs nekādXR Warmcore komplekts ko es pārbaudīju pagājušajā gadā.

Dzīves ilgums: RAS

Visbeidzot, attiecībā uz uzturēšanu nav īpašu bažu. Apgrieziet tos, ieprogrammējiet mazgāšana 30°C un uz priekšu! Pēc vairākām mazgāšanas reizēm šajā režīmā, to izskats nav mainījies. Tekstilizstrādājumu, kas ir mīksts uz tausti, neaizķer mūsu jaku un citu motociklistu cimdu vairākās velcro lentes. Es apsolu viņiem labu mūžu. Un tā nav šuvju kvalitāte, kas būs pretrunā šim iespaidam!

Piezīme draugiem un ģimenei: Nē, es abus steroīdus. Fotogrāfijās, kas ilustrē rakstu, tas ir Sterenns no Motoblouz loģistikas dienesta, kurš pozēja zem Maksa objektīva. Paldies viņiem abiem!

Izolācija5
Griezt4
Mitruma regulēšana3
Ražošanas kvalitāte5

Mans viedoklis: Pastaigām un izbraucieniem ļoti aukstā laikā

DXR Vaillant termoveļa lieliski papildinās to baikeru garderobi, kuri kilometrus veic 10°C un zemākā temperatūrā. No otras puses, sports nav viņu lieta. Ļoti patīkami valkāt, pārdomāts, labi pabeigts un ražots Francijā, tas ir (pieticīgs) ieguldījums, kas mainīs jūsu dzīvi, ja neesat no tiem, kas savu motociklu noliek ziemas glabātavā. Manuprāt, vienīgais trūkums, uz kuru jāatzīmē, ir krekla apkakle, kuru es gribētu būt augstāka un ciešāka. Varbūt otrā versijā?!
4.3

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu