Seko mums :

VQuattro Vulcan 18 apsildāmo cimdu tests


Es domāju, ka sasniegšu nirvānu, uzstādot apsildāmus rokturus savam pavisam jaunajam Honda NC, kas iegādāts decembrī, taču ātri vien vīlos. Apsildāmie rokturi ir ļoti patīkami, tas ir skaidrs, bet tie silda tikai rokas iekšpusi. Un tā, man joprojām bija pirkstu augšdaļa, kas tvēra vēju, neskatoties uz roku aizsargiem. Vējš atvēsināja manus pirkstus ātrāk, nekā tos spēja sasildīt rokturi. Šajā sakarā es testēju jauno versiju apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18, 2018.–2019. gada sezonā, un tie ir līdzvērtīgi viņu priekšgājējus pārbaudīja mans kolēģis Loiks.

VQuattro Vulcan 18 apsildāmo cimdu izmērs un komforts

Es sekoju norādījumiem zīmols VQuattro, es paņēmu 9 un tas bija ideāli. Es precizēju, ka tie ir cimdi vīriešiem. Jā, man ir lielas rokas. Nu ko? Nu tad… The apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18 acīmredzot ir nedaudz platas, bet vismaz pirkstu garuma ziņā tas ir ideāls.

Izgatavoti no kazas ādas, kas ir ļoti elastīga āda, šie cimdi nemaz nav stingri, kā daži ziemas cimdi var būt. Nav problēmu ar pasūtījumiem. Jums vajadzētu būt iespējai plaši sajust pirkstu galus, lai neradītu taures, kad vēlaties ieslēgt pagrieziena signālu. Vai arī nepūlieties, lai braukšanas laikā atvērtu ķiveres ventilācijas atveres. Ļoti ērti, pirksti bez pretestības apvijās ap rokturiem.

Sildīšanas zona atrodas uz visas rokas augšdaļas, līdz pat pirkstu galiem. Bet karstuma sajūta izplatās ļoti labi, un īpaši ar ātrumu jāsasilda ārpuse. Pretestība vispār nav jūtama. Es jums to saku, jo esmu jau testējis citus apsildāmus cimdus, kur caur audumu varēja sajust pretestības vadus pirkstu galos, un tas nebija īpaši patīkami.

Drošība tikšanās vietā

Šie apsildāmi cimdi protams, ir apstiprināti ar mazo etiķeti, kas ir piemērota, un ir visas paredzētās drošības funkcijas: plaukstas locītavas savilkšana, aizsargapvalks, stingrs pastiprinājums un Kevlar diegi uz plaukstas. Mazliet papildus: uz rādītājpirkstiem ir neliels atstarojošs laukums. Es saku "mazs", jo labi... Mani rādītājpirksti, kad tie ir ap rokturiem, tie ir vērsti uz leju. Tātad šeit ir.

Apkure un blīvēšana

Šoziem ar to daudz braucu (ļoti) aukstā laikā, ik pa laikam uzlija vairāk vai mazāk stipra lietusgāze. Attiecībā uz hidroizolāciju man nebija nekādu problēmu. Bet man arī nebija iespējas stundām ilgi braukt lietū. PrimaLoft® izolācija noturēja mani sausu, taču visiem cimdiem ir savas robežas. Ja iedzerat labu dzērienu, apstājieties vai izņemiet to virscimdi. Profilakse ir labāka nekā braukšana ar slapjiem cimdiem. Jebkurā gadījumā tas ir mans padoms.

Es īpaši novērtēju īpaši garo aproci apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18. Neuztraucieties par caurvēju starp cimdu un piedurkni, ne ūdens iesūkšanās lietus laikā, pateicoties manšetes gala savilkšanai. Pievilkšana it kā ir "ātri", bet man ir grūti izdarīt ar otru roku, kad jau ir uzvilkts premier cimds. Būtu novērtēta īsta savilkšana/atslābināšana ar vienu roku kā uz dažiem slēpošanas dūraiņiem.

Kas attiecas uz siltumu, kā es paskaidroju savā video, mums drīzāk ir pārāk karsts, nevis pietiekami karsts... Ražotāja norādītās temperatūras ir:

  • sarkans: 52°C
  • dzeltens: 45°C
  • zaļš: 38°C

Es izgāju cauri janvārim un februārim, nelietojot sarkano krāsu. Pārāk karsts ! Es daudz izmantoju zaļo, papildus maniem apsildāmajiem rokturiem, un nedaudz dzelteno, kad tas patiešām stipri sarecēja. Neliels tehnisks defekts vienalga, aizsargapvalka laukums, kas aizverot roku spiež uz locītavām (normāls), kas nozīmē, ka šeit ir jūtama karsēšana vairāk nekā citur, un dažreiz tā var uzkarst tik ļoti, ka tas kļūst kaitinoši. Tāpēc dažreiz jums ir nedaudz jāpazemina temperatūra, pat ja tas nozīmē, ka pirksti ir nedaudz mazāk karsti.

Autonomija (pēc izvēles)

THE apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18 tiek pārdoti ar 2 kabeļiem, un tie ir paredzēti, lai tos darbinātu ar motocikla akumulatoru. Tomēr jūs varat iegādāties 12V akumulatori pēc izvēles kas iederas jūsu cimdu aprocē. Tie ir diezgan apjomīgi (vismaz daudz vairāk nekā 7V citiem maniem cimdiem), bet, tā kā aproces ir patiešām lielas un atrašanās vieta ir zem piedurknes, tie nav kaitinoši. Es jums apliecinu, ka braucot jūs nejutīsit divas bumbiņas uz plaukstas locītavām ^^. Godīgi sakot, mēs tās nemaz nejūtam.

Šīs baterijas tiek pārdotas ar tīkla lādētāju. Norādītais uzlādes laiks ir 5-6 stundas, kas mani mulsina, jo praksē tas ir daudz mazāk.

Es veicu to pašu testu kā escape apsildāma jaka, proti, uzvilku cimdus, uzvilku un sāku skaitīt līdz baterijas nomira. Es biju pārsteigts par rezultātu. Maksimālās sildīšanas režīmā VQuattro Vulcan 18 apsildāmie cimdi izturēja par 5 stundām ilgāk nekā ražotāja norādītais laiks, t.i., nedaudz vairāk par 8 stundām. Tie joprojām maksā apmēram 70,58 €, kas nav tālu no uz pusi lētāk nekā cimds, taču tie patiešām labi veic darbu. Atkarīgs no tevis.

VQuattro Vulcan 18 apsildāmo cimdu savienošana

Jums ir vairākas iespējas, kā ziemas laikā sasildīt nosalušos mazos pirkstiņus.

  • 1. iespēja:

Jūs esat gudrs, kurš apskatīja manu pēdējo rakstu un teicāt sev: vajag!“. Tātad jūs esat laimīgs īpašnieks a vQuattro Escape apsildāma jaka (pastāv priekš vīrietis un sievietes). Savienojiet jaku ar velosipēda akumulatoru, pēc tam cimdus ar kabeļiem, kas ir gudri glabāti apsildāmās jakas piedurknēs.

Neliels mīnuss, kabelis ir nedaudz īss. Jums tas ir jāizņem no jakas un jāpaceļ uz augšu, lai to iespraust aprocēs. Tas nedaudz velk. Ja jums ir rāvējslēdzējs uz jakas aproces, nav problēmu. Tātad, jūs varat to atvērt (drošības apsvērumu dēļ aizveriet uzmavas pogu). Ņemot vērā cimdu aproces garumu, tā nosegs to daļu, kas paliek atvērta, un tas ir viss.

  • 2. iespēja:

Jūs vēlaties savienot apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18 uz sava motocikla. Vispirms akumulatoram būs jāinstalē komplektā iekļautais kabelis un jāizvelk tas gudri novietotā vietā. Šeit nav padoma, jo tas ir atkarīgs no jūsu velosipēda. Pēc tam katru reizi, kad aukstā laikā uzkāpjat uz velosipēda, pievienojiet sadalītāja kabeli motocikla galam, izvelciet kabeli caur jakas piedurknēm. Tas var ietvert jakas novilkšanu, ja neesat pacenties to izdarīt pirms iziešanas no mājas. Ir janvāris. Ir auksts. Bieži līst. Tātad. Jūs sapratīsiet manu viedokli. Pēc tam, tas pats stāsts, jums tas ir jāizņem no jakas un jānodod ārpus cimdiem uz cimdu aproces augšpusi, pirms varat to iespraust manžē paredzētajā vietā.

  • 3. iespēja:

Jūs nevēlaties apgrūtināt visus šos vadus vai uzstādīt motociklam "karājošo" kabeli. Jūs varat iegādāties vQuattro akumulatori pārdots kā opcija. Tie nav īsti lēti, taču tiem ir pārsteidzošs akumulatora darbības laiks.

Ērtības

Pieskarieties

Uz rādītājpirksta un īkšķa ir “pieskāriena” zona viedtālruņiem un citiem ekrāniem. . Tātad tas darbojas labi pieskāriena ziņā, bet cimdi ir… acīmredzami biezi! Tāpēc negaidiet, ka ar to varēsiet rakstīt SMS. Izmēģināju telefonā, darbojas. Savukārt caur plastmasu, kas pasargā telefonu braucot, nekas netiek cauri... Manuprāt ne pārāk noderīgs gadžets, tad.

Vējstikla tīrītājs

ABIEM cimdiem uz rādītājpirksta ir neliela drāniņa, lai lietus gadījumā noslaucītu vizieri. Mēs varam teikt sev " ak, patīkami, ka padomāju par kreiļiem "vai" bet viņi ir stulbi, tā ir roktura puse“. Es tikai sev teicu " Forši ! Viens apstādināšanai, viens braucot, divreiz vairāk ūdens uzsūcas« .

Lietotāja rokasgrāmata

Norādījumi nav ļoti labi izpildīti. Tas ir rakstīts patiešām mazs, tikai angļu valodā un ir diagrammas, kurām nav leģendas.

Manuprāt, tie ir lieliski, bet...

Vienīgais, ko nožēloju par šiem apsildāmi cimdi VQuattro Vulcan 18, ir tas, ka savienojumu atrašanās vieta uz cimdiem arī apgrūtina kabeļu uzstādīšanu. Jums patiešām ir jāatver akumulatora nodalījums, kas atrodas uzmavā (un kas aizveras ar ļoti izturīgu Velcro), iegūstiet spraudni, kas atrodas slota apakšā, nomainiet spraudni apakšā, kad savienojums ir izveidots, uzvelciet atpakaļ Velcro un beidzot uzvelciet cimdus. Tas viss ar rokām sastindzis no aukstuma un/vai slapjām no lietus, un katru reizi vajag apstāties un novilkt cimdus. Tas ir nedaudz kaitinoši... Bet tas noteikti ļauj izvairīties no nepieciešamības iegādāties akumulatorus, kas nav lēti vai kuriem beidzas apkure, kad braucat dienu vai ilgāk.

Personīgi es braucu ar Escape jaku, bet tomēr izvēlējos cimdu baterijas. Es uzskatu, ka tas ir vienkāršāk nekā savienošana. Sliktākajā gadījumā, ja baterijas neizdodas, neskatoties uz to autonomiju, es vienmēr varēju tās iespraust apvalkā.

Komforts5
Drošība4.5
Apkure4
Ērtības3
Hidroizolācija4.4

Mans viedoklis: viņi dara savu darbu!

Šiem cimdiem ir 2 gadu garantija. Viņi darbu paveic ļoti labi, par tiem nav pārmērīgi dārgi par piedāvāto kvalitāti un komfortu, un tie būs jūsu labākie draugi šajās skaistajās ziemas dienās, kad jūs patiešām vēlaties doties izjādē, bet baidāties no aukstuma. Īpaši viegli iedarbināms un regulējams braukšanas laikā. Jums būs grūti iztikt bez tā pēc tam, kad ziemas vidū būsiet izbaudījuši siltu pirkstu komfortu.
4.2

Dalies ar šo rakstu

Sonja

600XT, applūdušas trases, smiltis, bez nodarbībām vai licencēm un daži labi kritieni. Tālu no saviem pirmsākumiem Āfrikā pirms 20 gadiem, kļuvu par pilsētnieku ar ļoti gudru NCX750, īpašu uzmanību pievēršu drošībai un cenšos, cik vien iespējams, saskaņot sievišķību un motobraukšanu. Liels izaicinājums, kas prasa radošumu!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu