Seko mums :

IXON Summit 2 motociklu bikšu tests


Mēs atkal tiekamies uz pārbaudi Ixon samits 2, motociklu bikses, kas sasniedz jaunas virsotnes, bet kādas? Vai tas saglabā savu iemītnieku sausu? Vai tas mudina vēsu braucēju braukt aukstā laikā? Vai tas izskatās vīrišķīgi vakarā? Jūs to uzzināsit, izlasot daudzas nākamās teksta rindiņas.

Premier novērojums

Sāksim uzreiz ar kādu nosodošu jaunumu, man nepatīk bikses, kas veltītas braukšanai ar motociklu. Tas ir fakts, un es varētu sīkāk paskaidrot, kāpēc vismaz trīsdesmit minūtes. Bet jūs neesat šeit tādēļ, ir svarīgi to skaidri pateikt. Tomēr es par to teikšu labas lietas motociklu bikses un man nav ierasts teikt labus vārdus par motociklu biksēm.

Pirmā Ixon Summit uzvilkšana 2

Man ir paveicies dzīvot Francijas ziemeļos un tāpēc viegli nokļūt lielisks Motoblouz .com shop , kas atrodas Karvinā. Manas vizītes laikā, lai iegūtu iXON Summit 2 bikses, Pieeju pie touchscreen termināļa un palūdzu pielaikot šīs L izmēra bikses. Pēc 5 minūtēm mana bezmaksas kafija norija, te nu es ar pavisam jaunām biksēm ko uzvilkt. Steidzos doties uz vienu no pielaikošanas kabīnēm. Novelku bikses un uzvelku ixon samits 2. Un tur, šausmīgā realitāte, es nevaru aizvērt bikses jostasvietā.

Patiešām, IXON samits 2 ir motociklu bikses, kuras valkā tieši virs nabas. Jā, trīsdesmit nozīmē vēderu. Tāpēc es ar pazemību lūdzu pārbaudīt to pašu XL formātā. Un tur es atzīstu, ka tas ir labāk, bet, tā kā man patīk būt ērti uz motocikla, es beidzot paņemu 2XL. Šajā izmērā, IXON samits 2 man ir liels, bet IXON ir padomājis par visu, nu gandrīz...

Apbrauksim jostu

Mums visiem ir dažādas ķermeņa formas, dažreiz ir grūti atrast a ideāls komforts pateicoties ideālam griezumam. Tāpēc lielākā daļa motociklu aprīkojuma ražotāju pievieno jostai savilkšanas cilpas un citus āķus. IXON , ar samitu 2, piedāvā kāda modularitāte ir nepieciešama lai pielāgotu bikses saviem izliekumiem. Pateicoties divām savilkšanas cilpām, kas izvietotas jostas labajā un kreisajā pusē, ir iespējams pievelciet samitu 2. Diemžēl iespējama tikai pievilkšana. Bez rievas jostasvietā vai elastīgas zonas, kas vislabāk pielāgojas valkātāja izmēram. Žēl, bet būsim godīgi, vidējas miesas būves cilvēkam būs ērti.

Bikses ir aizvērtas, izmantojot a yKK zīmola rāvējslēdzējs. Zem slēgšanas, a liela V-veida izgriezums neļauj gaisam iekļūt. Lai pabeigtu pielikumu, klips un spiedpoga.

Bikses aizmugurē a rāvējslēdzēja savienojuma sloksne ļauj pievienot saderīgu jaku. Ja neesat pazīstams ar šo koncepciju, motocikla bikšu un jakas savienošana piedāvā daudzas priekšrocības. Tas samazina aukstā gaisa un ūdens iekļūšanas iespēju, lai jūs saglabātu sausu un siltu. Kritiena gadījumā tas neļauj izģērbties ilgstošas ​​slīdēšanas laikā un pakļaut ādu asfaltam. Tas arī ļauj “iesaldēt” jakā integrēto muguras stāvokli muguras lejasdaļā.

Tātad teorētiski aiztaisīt jaku un bikses ir diezgan forši, praktiski un droši. Bet praksē manā motociklistu jaku kolekcijā tikai viena ir lieliski saderīga ar IXON Summit 2. Bet esiet droši, tas ir normāli, nav neviena īsta standarta, kas apvienotu visus ražotājus, žēl, ka mēs.

Par šo tēmu vēlāk rakstā pastāstīšu par pieredzi, valkājot IXON Summit 2.

Ejam zem jostas

Hei, tas ir grūti! Gurnu līmenī, jūsu borti tiks aizsargāti ar CE EN 1621 1. līmeņa apstiprinātiem korpusiem. Pārdomāti novietotas šīs aizsardzības nevienā brīdī netraucē pilota kustībām. Labi ievietotas īpašajās kabatās, tās ātri tiek aizmirstas. Ja jūsu kalps nav kritis, es nevaru jums pateikt, vai tie ir efektīvi, tāpēc dariet man daudz laba!

Diezgan loģiski, ja ir čaulas, kas aizsargā gurnus, nav kabatas kā tradicionālajām biksēm. Viena liela kabata diskrēti iederas kreisajā augšstilbā. Patīkami vienreiz padomāt par šīs pasaules kreiļiem. Jo, pat ja mēs sev sakām: “Ir pareizi likt kabatu kreisajā pusē, jo labā roka paliek aizņemta ar gāzes pedāli, kamēr braucat”. Patiesībā kabatās skatos tikai tad, kad apstājos. Un roka, ko izmantoju šajā konkrētajā gadījumā, ir tā, kas netur sajūga rokturi, tātad pareizā.

Man liekas, ka esmu tevi pazaudējis, pāriesim pie šīs detaļas, ja neiebilsti, pretējā gadījumā ievietojiet komentāru raksta apakšā. Turpināsim pie šīs kabatas. Tas tiek turēts aizvērts, pateicoties diviem velcro lentēm, kas ļoti labi pilda savu lomu. Kabatas ieeja ietver atloku atlokā, lai nodrošinātu labu blīvējumu, tas ir labi. Vienīgā IXON Summit 2 kabata ir plats un dziļš bet ne ļoti biezs. Tas ir lieliski piemērots liela viedtālruņa vai plāna maka turēšanai.

Vēl zemāk…

Esmu līdz ceļiem, un arī tur ir grūti. IXON ir aprīkojis savu Summit 2 ar čaulām aizsardzība jūsu ceļgaliem. Šīs aizsardzības priekšrocības izmanto tāda paša līmeņa sertifikācija un apstiprinājums kā gurnu aizsargiem. Viņu pozīcijas attiecībā pret maniem ceļgaliem ir labas, neskatoties uz to, ka es paņēmu izmēru, kas ir lielāks nekā manējais. Komforta līmenis, nav ko teikt, tas ir elastīgs. Mani nemaz nekavēja mani izliekumi. Acīmredzot, kad es nebiju uz velosipēda, ceļgalu spilventiņi bija zemāki par manu ceļgalu. Bet tas netraucē staigāt, un tas ir labs punkts!

Vai es varēšu uzvilkt zābakus?

Atbilde ir jā! IXON ir izdevies radīt motociklu bikses, kas ir ļoti praktiski zābaku uzvilkšanai pēc bikšu uzvilkšanas. Ne tikai piešķir ļoti 70. gadu zvana dibena izskatu, kad tiek noņemti skrāpējumi. IXON Summit 2 apakšstilbi plaši atveras, lai tajā ietilptu garāki zābaki. Es to varēju izmēģināt ar saviem Sidi Adventure 2 enduro/trail zābakiem, tas ir vienkārši ideāls. Jūs noregulējat zābaku stingrību, salokāt starpliku un sarullējat Velcro siksnas. Jūsu zābaki ir pārklāti, un gaisam tagad būs grūti iekļūt. Tas pats ar manu Stylmartin raķete . Paceļam Summit 2 līdz ceļiem, aiztaisām zābakus un pārsegu, ideāli.

Kāpēc man ir karsti?

Te esmu nosegts no vēdera lejasdaļas līdz potītēm un man iet labi. Tā kā tās ir motociklu bikses, tās obligāti jāvalkā ar kailām kājām uz bikšu auduma. Un tur, iXON Summit 2 bikses sasniedz komforta virsotni. Tur noņemama termiskā odere piedāvā maigu un siltu pieskārienu.

Šis komforts neapšaubāmi liks piesardzīgākiem vēlēties sēsties uz motocikla, neskatoties uz to, ka termometrs ir tuvu nullei. Šī odere ir viegli noņemama un ļaus jums izmantot Summit 2 kā virsbikses sezonas vidū. Tas aptver jūsu kājas no jostas apakšējās malas, lai pabeigtu savu kursu 10 centimetrus pirms IXON Summit 2 kājas apakšdaļas.

Rezerves bikšu trūkuma dēļ gadījās paturēt IXON un tā oderi uz vakaru. Paskaties, šīs ir motociklu bikses, jūs nevienu neapmānīsit. Bet pagātnē, kad draugi bija izklaidējušies, redzot mani šādi ģērbtu, man tas bija patīkamā sajūta, atrodoties bokseros zem segas, labas atmiņas…

Dodies izjādē!

Vairs nav jādomā, ko IXON Summit 2 dara ar velosipēdu? Neaprobežosimies, izmēģinot to tikai uz viena velosipēda. Apskatīsim atsauksmes par trim dažādiem motocikliem.

Uz neoklasiskā rodstera

Mazajā Triumph Bonneville Street Twin, pozīcija ir tuvu rodstera pozīcijai, pēdas nedaudz zemākas un krūtis nedaudz paceltas. Ar šo riteni varēju braukt absolūti sapuvušos apstākļos, aukstā vējā, aukstā lietū, nedaudz vairāk kā stundu bez šosejas. Šis motocikls nepiedāvā nekādu aizsardzību, novērojums ir labs IXON Summit 2 biksēm.Bezu šuvju trūkums pie sēdekļa attaisno manu seglu elementāro komfortu. Bikses neslīd, neskatoties uz manu spēcīgo paātrinājumu un bremzēšanu. Mana garā motocikla jaka nosedz manu muguru, ne caurvēja, ne ūdens lāses, lai spēlētu spoilsport.

Temperatūra bija ap 6 grādiem pēc Celsija, bet ķermeņa lejasdaļa man teica, ka viss ir kārtībā. Man bija sausa un silta, tas noteikti ir pateicoties ūdensizturīgs Dry Mesh odere un uz pastiprinātas šuves pie kājstarpes. Par laimi, es varēju braukt arī pa sava reģiona departamentu ceļu sauso asfaltu un tika atrasts IXON Summit 2 joprojām tikpat efektīva.

Uz pilnīgi jauna angļu kreisera

Man bija iespēja braukt ar jaunāko 2018. gada Triumph Speedmaster. Ja jūs to nezināt, tas piedāvā pielāgotu kreisera pozīciju. Proti, pēdas novietotas tālu priekšā, kājas nedaudz atstatas, mugura taisna un rokas atslābinātas uz platās stūres. Pozīcija, kas labi zināma liela griezes momenta amerikāņu motociklu cienītājiem. Pieredze bija diezgan atšķirīga salīdzinājumā ar Street Twin pieredzi. IXON Summit 2 bikses, tāpat kā to iemītnieks, saskārās ar ļoti skarbiem apstākļiem. Iedomājieties, ka braucat gandrīz 70 kilometrus, 2 grādos, kājas un rokas viena no otras pa šoseju ar ātrumu 130 km/h.

Ir maz motocikla aprīkojuma, kas šādos apstākļos spētu uzturēt braucēju siltu. Diemžēl IXON Summit 2 motociklu bikses neietilpst šajā elitē. Un, godīgi sakot, mēs nevaram viņu vainot. Neskatoties uz visu, viņš ierobežoja zaudējumus un piedāvāja mani pieņemams komforts. Tas ļāva man saglabāt visas manas spējas, lai droši atgrieztos. Ja es būtu pieļāvusi kļūdu, kuras dēļ es nokritu, tā noxiguard 600D poliesters būtu ierobežojis kaitējumu.

Šodien man bija jaka, kas bija diezgan īsa un nebija savienojama ar rāvējslēdzēju. Svaigs gaiss izmantoja iespēju iefiltrēties manā muguras lejasdaļā. Turklāt ar kājām, kas izstieptas pret motocikla priekšpusi, gaiss obligāti ieplūst arī no apakšas. Šīs kļūdas parādās galvenokārt braukšanas pozīcijas dēļ, Summit 2 nav vainojams.

Uz augstas takas

Ko dara IXON Summit 2, stundām ilgi braucot ar ērto Triumph Tiger 800 XCX? Uz šī stiprinājuma ar IXON Summit 2 motociklu biksēm es piedzīvoju labākos braukšanas apstākļus, kādus var piedāvāt ziemeļu reģioni. Bieži sauss, dažreiz virs 10 grādiem iXON Summit 2 motociklu bikses ir augšpusē, lielisks komforts. THE labi novietoti ceļu sargi, aizmirstie gurnu aizsargi, termiskā odere blakus ādai, mēs esam labi. Tik ļoti, ka es aizmirsu, ka man bija bikses, kas veltītas braukšanai ar motociklu, tas kaut ko saka.

Es dažreiz braucu stāvus pa šo taku, lai izmantotu bezceļu vai vienkārši izklaidējoties IXON Summit 2 paliek savā vietā. Es pat teiktu, ka tas netraucē pilotam un ļauj jums brīvi pārvietoties. Ja, piemēram, ir nepieciešams izplest kājas, lai saglabātu līdzsvaru uz motocikla, Summit piedāvā elastību, kas nepieciešama, lai netraucēti veiktu manevru.

Stils2.5
Motocikla komforts4.8
Komforts kājām3.8
Praktiskie aspekti2.5
Hidroizolācija4
Izolācija4.3

Mans viedoklis: Laba kārtība

IXON Summit 2 bikses ir labi izstrādātas, lai būtu ideāls aizsargājošs pavadonis jūsu motociklu izbraucieniem. Apdare ir kvalitatīva, materiāli izvēlēti pārdomāti, kvalitāte atbilst cenai. Žēl, ka kabata nav uz labās kājas. Es būtu gribējis mazāk augstu griezumu uz vēdera. Es domāju, ka tad, kad temperatūra ir virs 10 grādiem, IXON Summit 2 spīdēs ar savu komfortu seglos un piedāvāto aizsardzību. Par zemu cenu IXON Summit 2 var būt bikses jūsu ikdienas gaitām un gariem izbraucieniem. Tagad ir jūsu kārta mēģināt!
3.7

Dalies ar šo rakstu

Marcina kungs

Motociklists, kuram labi vārdi patīk tikpat ļoti kā skaisti motocikli. “Still Ride” ar savu Triumph Scrambler XE, ar kuru viņš brauc bezceļā. Viņam patīk visu veidu motocikli, ja vien tiem ir griezes moments, daudz griezes momenta. Pretrunu pilns, viņam patīk viss, high-tech , taču viņa iecienītākā joma ir klasiskie, vintage un pielāgotie motocikli. Tās mērķis ir palīdzēt jums izdarīt pareizo izvēli!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu