Seko mums :

Rev'it Varenne virsbikses tests


rev'it Varenne virsbikses

Daudzi motociklisti, it īpaši tie, kas uz darbu dodas ar diviem riteņiem, vēlētos valkāt a motociklu bikses. Bet viņi atsakās no ādas (pārāk “baiker” stila) vai kordura (nav praktiski valkāt visu dienu). Viņiem trūkst ūdensizturīgas, nodilumizturīgas virsbikses ar pastiprinājumiem, lai aizsargātu viņu kājas kritiena gadījumā, braucot ar divriteņu transportlīdzekli. Kā rev'it Varenne virsbikses ?

Daži motociklisti uz šo vajadzību reaģē vienkāršā veidā: vienkārši pārģērbieties, kad ierodaties birojā. Protams, ja jums ir krātuve un jūs vienkārši veicat vienu reisu turp un atpakaļ dienā. Savukārt mobilajam profesionālim, kurš visu dienu brauc ar motociklu vai motorolleru, katru dienu redz vairākus klientus vai apmeklē dažādas iestādes, nav iespējams tērēt laiku pārģērbšanai. Turklāt tas nozīmē motociklistu un civilo apģērbu glabātuvi. Ne vienmēr uz motocikla ir viegli nēsāt lielu somu. Un es nerunāju par bikšu stāvokli pēc vairākkārtējas glabāšanas/locīšanas čemodānos vai augšējā korpusā... Ne velti 80% franču baikeru nevalkā braukšanai ar motociklu piemērotas bikses.

Prasīgas specifikācijas

Lai tas būtu praktiski ikdienā, jums ir nepieciešams "virsslānis" aizsardzībai pret sliktiem laikapstākļiem un kritieniem, ko varētu ātri noņemt un uzvilkt un viegli uzglabāt. Tāpēc risinājums būtu a virsbikses nodilumizturīgā materiālā ar, ja iespējams, aizsargiem uz ceļiem vai pat gurniem. To varētu viegli uzvilkt un novilkt, un tas būtu viegli salokāms, lai to varētu uzglabāt augšējā somā, mugursomā vai zem segliem... Tāpat kā rev'it Varenne virsbikses galu galā!

Man bija iespēja šo izmēģināt virsbikses 2019. gada decembrī un 2020. gada janvārī dažādos apstākļos. Proti: dažs labs īslaicīgs lietus, smidzinošs lietus vairākas stundas, nakts braukšana ar temperatūru zem 5°C... Bet bez vētras vai liela pērkona negaisa. Nekādas nosalšanas un arī nekrišanas! Šīs esejas secinājums ir vienkāršs. Pat ja Rev'it nav premier , kam šī ideja radās (BMW un Tucano Urbano jau agrāk ir tirgojuši pārliecinošus produktus), Nīderlandes iekārtu ražotājs ar Varenne nepalaida garām savu zīmi.

Viegli valkājamas virsbikses

Tāpat kā daži no viņa izcilajiem priekšgājējiem, rev'it Varenne virsbikses ir izvēlējies rāvējslēdzēju, kas stiepjas katras kājas garumā. Tas ir paredzēts, lai atvieglotu uzvilkšanu pat ar lieliem zābakiem kājās. Vienmēr patīkams bonuss, rāvējslēdzēji ir patiešām viegli lietojami. Nav nepieciešams piespiest vai mēģināt to vairākas reizes. Katrs no tiem ir aprīkots ar diviem divvirzienu rāvējslēdzējiem, kas ļauj atvērt un aizvērt uz augšu un uz leju, ja vēlaties atstāt atveri, piemēram, augšstilbos.

Ārējais materiāls noteikti nav cordura (ļoti dārgs). Bet mēs joprojām izmantojam 600 denjē austo poliesteri. Tas nozīmē, ka blīvums ir 600 vītnes uz kvadrātcentimetru, kas garantē izcilu izturību pret nodilumu. Un galvenais, šīm virsbiksēm ir EN-1621-1 (1. līmenis) apstiprināti aizsargapvalki uz ceļiem un gurniem. THE rev'it Varenne virsbikses var valkāt kā motocikla bikses, pie ādas vai uz a termiski garie Džons piemēram. To var valkāt arī kā virsbikses virs džinsiem vai audekla pilsētas biksēm.

rev'it Varenne bikšu aizsargapvalki

Silts un ūdensizturīgs

Ārējais slānis ir izklāts ar “pašdarinātu” ūdensnecaurlaidīgu membrānu ar materiālu, ko sauc par Hydratex. Šo materiālu Rev'it jau ir izmantojis citās iekārtās, īpaši uz hidras cimdi kurus ar prieku lietoju jau vairākus gadus un kas ir patiešām ūdensizturīgi. Vēlreiz veiksmīga šīs membrānas misija rev'it virsbikses, nepaiet ne pile!

rev'it Varenne virsbikses tests

Ir arī vēja necaurlaidības funkcija. Bet, lai jūs noteikti būtu silti, šīm biksēm ir arī ļoti efektīva (izņemama) termo odere. Būtisks papildinājums šiem dažādajiem aizsardzības pret sliktiem laikapstākļiem elementiem, ārējais atloks pilnībā nosedz divus aizvēršanas rāvējslēdzējus. Tomēr to notur tikai Velcro, kas novietots kāju apakšā. Rezultātā, kad sēdus seglos ar saliektiem ceļiem, atloks attālinās no rāvējslēdzēja, kas ļauj ūdenim iekļūt, kad bikses ir pilnībā izmirkušas.

Vēl viens punkts, kas palīdz palikt sausam, ir mušas neesamība. Sēžot, ūdens bieži stagnē kājstarpēs un iekļūst daudzās motociklu biksēs, jo vājā vieta ir muša rāvējslēdzējs. Rev'it nolēma noņemt šo vājo vietu, lai bloķētu ūdeni, kas acīmredzami prasa nolaist bikses, lai izmantotu tualeti. Ne vienmēr tās praktiskākās, taču šīs virsbikses galvenokārt ir paredzētas ikdienas motociklistiem, kuri nebrauc stundām ilgi. Jums tikai jāatceras atvieglot sevi pirms došanās ceļā.

Piegriezuma detaļas Rev'it Varenne virsbikses

Rev'it savā komunikācijā izceļ atstarojošu logo... Pilnīgi bezjēdzīgi. Tas faktiski atrodas nieru līmenī, vietā, kuru jebkurā gadījumā aizsegs jaka vai jaka. Vismaz es tev tā novēlu! No otras puses, laba nozīme ir diviem atstarojošiem ieliktņiem ārējā pusē kāju apakšdaļā. Tie ir labi novietoti un pietiekami plati, lai būtu skaidri redzami automašīnām, kas tuvojas no sāniem. Vēl viena laba ideja, griezums ir pacelts nieres līmenī, lai tie būtu precīzi aizsargāti (tātad logotipa nederīgums) un novērstu aukstu caurvēju.

Katras kājas apakšā liels atstarojošs ieliktnis nodrošina labu sānu redzamību.

Ņemiet vērā, ka Rev'it "normāls" izmērs garumam un platumam. 1,83 m garš un 90 kg esmu pieradis ģērbties L vai XL. Kas attiecas uz virsbiksēm, es izvēlējos XL. Nevainojams rezultāts garumā un ērts platumā jostasvietā. No otras puses, kājas tiek nogrieztas tieviem teļiem. Ja ir uzstādīta termo odere, jums nevajadzētu valkāt biezas bikses, pretējā gadījumā jūs jutīsities aizlikts. Tas ir apzināti, jo tas atkal neļauj aukstam gaisam pacelties gar kājām. Bet tiem, kam ir lieli teļi, tas būs jāņem vērā un vai nu jāizvēlas par izmēru lielāks, vai arī nevalkājiet starpliku.

Viss par 160 eiro saraksta cenā... Un acīmredzami mazāk nekā Motoblouz . Mums ir ļoti laba kvalitātes/cenas attiecība.

Būtiska problēma

Vai tad tikai labas lietas? Diemžēl nē…

Te bija jābūt vainai, tas nav triviāli. Vidukļa savilkšanas sistēma ir slikti izstrādāta! Tajā ir iekļautas divas velcro uzlīmes katrā pusē. Lielāko, priekšā, izmanto virsbikšu hermētiskuma regulēšanai. Regulēšanas diapazons nav liels, bet pietiekams, un šī cilne labi veic savu darbu.

Skats uz gurnu skavas cilni, pārāk īss, lai būtu efektīvs.

Problēma rodas no otrās Velcro cilnes jostasvietā, ko izmanto, lai sānu rāvējslēdzējs būtu aizvērts. Izņemot to, ka tas ir īss un šaurs. Tas nenoturas savā vietā un viegli atveras, uzkāpjot seglos... Tas padara pirmo savilkšanas cilni pilnīgi nederīgu. Rezultāts, rev'it Varenne virsbikses nokrīt uz gurniem, tiklīdz nokāp no velosipēda! Nav iespējams ērti staigāt. Vienīgais risinājums ir uzšūt šo aizveramo cilni (kurai patiesībā nav nozīmes), lai tā būtu pastāvīgi aizvērta.

Šis defekts nav dramatisks, jo virsbikses paliek vietā, kamēr jūs sēžat uz motocikla. Kas galu galā paliek tās galvenais mērķis. Bet tas ir kaitinoši, jo tas ir vienīgais lielais šī aprīkojuma trūkums. Un, galvenais, tas atklāj lielu dizaina problēmu, no kuras būtu bijis lieliski iespējams izvairīties, ja aizverošais rāvējslēdzējs būtu apstājies tieši zem jostas, piemēram, BMW Cover vai Panta Urbis. Tucano Urbano, divi motociklu virsbikses modeļi, kas vairs nepastāv.

Šis rev'it Varenne virsbikses pieejams vienā krāsā (melnā), bet sešos izmēros (no XS līdz XXL) un trīs garumos (standarta, īss, garš). Sieviešu versija arī pastāv tikai melnā krāsā, sešos izmēros (no 36 līdz 46) un trīs kāju garumos.

Skatiet produkta lapu

Griezt4.5
Apdare5
Termiskais apstiprinājums (ziema)5
Termiskais apstiprinājums (vasara)3.5
Drošība4.8
Komforts2.5

Mans viedoklis: ļoti labs aprīkojums, kuru vēl var uzlabot!

Rev'it Varenne atbilst labas motocikla virsbikses specifikācijām, turklāt par saprātīgu cenu. Patīkami valkāt uz motocikla, tas pavadīs jūs visu gadu, neatkarīgi no laikapstākļiem, izņemot, iespējams, ļoti karstu laiku. Komforta problēma rodas, izkāpjot no segliem, bet to var atrisināt, vai nu nedaudz uzšūjot, vai ar šī kopumā pārliecinošā izstrādājuma turpmāko uzlaboto versiju.
4.2

Dalies ar šo rakstu

Fabiens Lecoutre

Braukšanas treneris, motožurnālists, velotūristu ceļvežu un Passion Moto Sécurité tīmekļa vietnes autors... Es galvenokārt esmu kaislīgs "vienmēr braukt".

Bez komentāriem

Pievienojiet savu