Seko mums :

Pārskats par Rev'it sand 3 biksēm


rev'it Sand 3 bikšu tests

THE rev'it Sand 3 bikses ir kaislīgas mīlestības auglis starp motocikla biksēm un Šveices armijas nazi. Tātad, jā, šī asociācija ir dīvaina, bet es neesmu atradis labāku metaforu, lai to ieviestu motociklu bikses, kas spēj jūs pavadīt un aizsargāt 4 sezonu laikā.

Rev'it, mazais stāsts

Tāpat kā katrā manā rakstā, man patīk pastāstīt zīmola ideju. Izteiciens Rev'it nāk no angļu valodas darbības vārda " uz rev » kas atkarībā no vārda, kas ir pirms tā, var nozīmēt “paātrināt”, “veikt apgriezienus” vai pat “darbināt dzinēju”. Vienkārši sakot, mēs to varētu tulkot kā "Ielieciet gāzi!" »

Sākt, Rev'it ir Nīderlandes zīmols, ko izveidojis Ivans Voss. Šis kungs uzsāka Rev'it 1995. gadā, pamatojoties uz vienkāršu novērojumu: Holandes motociklu aprīkojuma tirgū bija tikai sākuma līmeņa un augstākās klases produkti. Tāpēc Ivans sev teica, ka ir pienācis laiks izveidot kvalitatīvu aprīkojumu par saprātīgām cenām.

Kopš tās izveides Rev'it ir piedzīvojis īstu veiksmes stāsts ar trīsdimensiju aprīkojuma dizainu, internacionalizāciju, MotoGP , Gore-Tex, balvām par dizainu, TRYONIC pārņemšanu, partnerībām ar Ducati, pēc tam Yamaha utt.

Tas ir zīmols, kas man ļoti patīk, un viņu aprīkojums man nekad nav licis vilties. Ja neskaita nelielu detaļu par šīm biksēm, es par tām pastāstīšu sīkāk vēlāk.

Rev'it Sand 3 klāsts

Pirms sniegt jums atsauksmes, es ātri iepazīstināšu jūs ar rev'it Sand 3 klāsts kas man pieder pilnībā. Sand 3 ir trešās paaudzes motociklu aprīkojuma komplekts, kas sastāv no jakas, biksēm un cimdu pāra. Tomēr esiet uzmanīgi, cimdi ir nevis 4 sezonas, bet gan sezonas vidus/vasara.

Es iegādājos šo komplektu, lai pasargātu sevi no aukstuma un ūdens, braucot pa ceļu un bezceļu, neatkarīgi no gadalaika. Bez spoileris pēc testa ar šo tērpu nobraucu nedaudz vairāk par 3000 km, un mans novērojums ir skaidrs. Es to mīlu un iesaku rev'it Sand 3 klāsts visiem neregulāriem piedzīvojumu meklētājiem, kuri vēlas izjust piedzīvojumu meklētāju, vienlaikus gūstot labumu no patiesas daudzpusības un labas ražošanas kvalitātes.

Motociklistu (virs)bikses

Es nebiju liels motociklistu bikšu cienītājs, es biju viens no tiem bezsamaņā esošajiem cilvēkiem, kuri brauca džinsos vai činos. Izvēloties pareizos modeļus, sapratu, ka ir iespējams apvienot komfortu, praktiskumu un aizsardzību. THE rev'it Sand 3 bikses ir motociklu bikses, kā arī motociklu virsbikses. Ļauj man paskaidrot.

Tam ir divas noņemamas oderes: viena darbojas kā barjera pret lietu, bet otra pret aukstumu. Ņemot vērā manu izmēru, es nevarētu valkāt bikses, pat plānas, zem manas Sand 3 ar tās 2 oderēm. Nu jā, man izdevās, bet nav komforta, un nav iespējas viegli saliekt kājas. No otras puses, kad manas pilsētas bikses nokrīt, vienkārši bokseros, tas izskatās lieliski. Termiskā odere ir mīksta, ūdensnecaurlaidīga daudz mazāk, un bez oderes tā ir ērta.

Kas saista rev'it Sand 3 bikses kategorijā bikses nevis virsbikses, tas ir fakts, ka būs jānovelk zābaki, lai tos uzvilktu. Tas ir normāli, bet tas ir jāatceras.

Kad zinu, ka mana diena ir veltīta motobraukšanai, es uzvelku Rev'it kā parastās bikses, un zem tām ir tikai bokseri. Kad man ir jādodas uz darbu un jāglabā mazāk motociklistu apģērbs, es vienkārši noņemu termopārklājumu un noglabāju to savā somā. Tiem, kam patīk ideja par tikai vienu motociklu bikšu pāri, kas spēj visu, šī ir lieliska izvēle.

Materiālu maisījums

Šīs bikses ir ģeniāls komplekts no 7 dažādiem materiāliem, no kuriem 5 ir paredzēti, lai aizsargātu jūsu skaistās kājas. Es aiztaupīšu jūs no detaļām, bet tur ir īstais materiāls, kur tas ir nepieciešams.

Labi, tomēr ļaujiet man to nedaudz detalizēt. Augšstilbu dibens, ceļgali un aizmugure ir izgatavoti no poliamīda šķiedrām, kas iztur garus slīdēšanu uz asfalta. Kājstarpes un ceļgalu iekšpuse ir izgatavoti no 600D poliestera, kas nodrošina labu aizsardzību pret plīsumiem un karstumu.

Rev'it Sand 3 bikses: vairāku materiālu bikses

Mans stiprinājums ir Scrambler 1200 Es personīgi ar šīm biksēm uz šī velosipēda nejutu nekādu intensīvu karstuma sajūtu. Neatkarīgi no tā, vai stāvat vai stāvat, mēģinot atrast līdzsvaru dubļu skrējienā. Uz katras sēžamvietas neliels satvēriena pleķītis, lai neslīdētu uz segliem. Šie plāksteri ir ļoti efektīvi pat tad, ja segli ir slapji. Pārējais rev'it Sand 3 bikses ir izgatavots no ripstop, ļoti specifiska bieza poliestera pinuma. Pārējie materiāli tiek izmantoti dekorēšanai rev'it bikses, un redzamība ar atstarojošām sloksnēm kāju aizmugurējā apakšdaļā.

Šī sarežģīto materiālu montāža 3 dimensijās ir laba un laba, bet vai tas padara to labāku par citiem?

Man ir ko teikt par Rev'it Sand 3 biksēm

Pievērsīsimies lietas būtībai un runāsim par pieredzi seglos. Lai sāktu, iestatīsim ainu. Esmu nobraucis vairāk nekā 3000 km. Kopā ar viņu un manu kalnu mēs ceļojām pa zemes ceļiem, granti, smiltīm, zāli, lielceļiem, lauku ceļiem un mazajām Lilles pilsētas ieliņām. Šīs bikses ir sajutušas daudz ūdens, putekļu, netīrumu, zāles un tā tālāk... Viss uz Scrambler Triumph 1200 XE, kas nenodrošina aizsardzību pret elementiem.

Uzvelkot

Bokseros un zeķēs mēs uzvelkam rev'it Sand 3 bikses bez grūtībām. Papildus YKK rāvējslēdzējam, klips ļauj bikses bez piepūles aizslēgt. Šī sistēma ir daudz vienkāršāka un efektīvāka nekā pogas nospiešana. To vajadzētu ieviest daudz vairāk motociklu biksēs. Siksnas uz gurniem ļauj regulēt stingrību atbilstoši jūsu ķermeņa svaram. Visam, kas notiek jostas līmenī, tas ir ideāls.

Viegla un uzticama aizdare Rev'it Sand 3 biksēm

Dosimies zem jostas, tagad daudz zemāk, teļu līmenī. Kad bikses un zābaki ir kājās, ir iespējams regulēt zābaku blīvumu. Garš, izturīgs rāvējslēdzējs sniedzas līdz ikru vidum. Pateicoties pēdējam, ir viegli novietot ieliktņus virs zābakiem. Kad oderes ir savās vietās, es aiztaisu aizdari ar rāvējslēdzēju, un tad ir pienācis laiks pielāgot hermētiskumu, lai izvairītos no zvana dibena efekta. Tas tik un tā ir izgājis no modes. Četras horizontālas Velcro siksnas ļauj precīzi regulēt bikšu blīvumu uz zābaka. Viss, kas jums jādara, ir cieši salocīt visu uz Velcro, un tas turēsies ilgu laiku.

Uzvelkot Rev'it Sand 3 bikses

Pēc uzvilkšanas, rāvējslēdzēja aiztaisīšanas, regulēšanas rev'it Sand 3 bikses paliek uz vietas. Es varēju to valkāt visu dienu, kad jāja, bez nepieciešamības pielāgot iestatījumus. Tas ļauj sevi aizmirst pāri kilometriem pat bezceļa trika vidū Stīva Makvīna režīmā.

Bezceļš

Tās joprojām ir vissezonas bikses, radītas piedzīvojumiem. Tāpēc es to pārbaudu apstākļos, kas ir pieejami manam līmenim. Tāpēc, kad es braucu bezceļa apstākļos, es cenšos, lai es varētu mērkaķoties augšā un dažreiz blakus velosipēdam. Izvairieties zem motocikla, tas nav patīkami. Ja runājam nopietnāk, bezceļa apstākļos ir svarīgi veikt plašas un elastīgas kustības, lai varētu ātri izlabot savu pozīciju. THE rev'it Sand 3 bikses, labi noregulēts, ļauj netraucēti spēlēt virvi uz 1200cc divcilindru. Pateicoties manam dzīvespriecīgajam un apņēmīgajam braukšanas stilam, es reizēm nonāku bīstamās situācijās. Šīs bikses nekad nav traucējušas manas kustības.

Stāvot, atsevišķos gadījumos ir nepieciešams pievilkt motocikla rāmi. Pateicoties pārklājumam, kas atrodas starp ceļiem, ir iespējams piespiest kājas pie rāmja. Manā gadījumā es varu bez diskomforta balstīt labā ceļgala iekšpusi pret izplūdes siltuma izlietni. Pateicoties tā dizainam, rev'it bikses ļauj jums kļūt par vienu ar iekārtu, neuzdodot nekādus jautājumus.

Ja gadās valkāt zābakus piedzīvojums vai cross , jūs zināt, ka tie bieži ir augsti un plati teļa augstumā. Ar šīm biksēm, maniem zābakiem Sidi piedzīvojums 2 goretex iziet bez starpgadījumiem, neskatoties uz to platumu un maniem lielajiem teļiem.

Rev'it Sand 3 bikses uz ceļa un šosejas

Dubļi ir jautri divas minūtes, bet es galvenokārt veicu ceļu ar rev'it Sand 3 bikses. Kad esat sēdējis seglos un kājas uz pirksta saspraudēm, jūs saprotat, ka šīs bikses ir labi piegrieztas. Šajā sakarā, rev'it Sand 3 bikses pieejams 2 kāju garumos un no S līdz 4XL, lai pielāgotos visiem izmēriem un ķermeņa formām. Tas ir pietiekami reti, lai par to ziņotu.

Sēdekļa komforts tiek nodrošināts, jo nav aizmugurējās kabatas. Pateicoties diviem mazajiem saķeres plankumiem uz sēžamvietas, mans sēdeklis neslīdēja, pat spēcīgi bremzējot.

Man bija iespēja veikt vairākus 500 km šosejas braucienus, tostarp vienu lietū un aukstumā. Šīs bikses saglabāja manas kājas siltas un sausas, neskatoties uz to, ka manam Scrambler bija maz aizsardzības. No otras puses, braucot ar melnu Triumph bobber, es nobraucu 40 minūtes lietusgāzē. Ja jūs nepazīstat šo motociklu, jūs braucat ar atplestām kājām, kājas tālu priekšā uz purngala klipšiem. Šī pozīcija izraisa kājstarpes šuves izstiepšanos. Neskatoties uz ūdensnecaurlaidīgās oderes klātbūtni, rev'it Sand 3 bikses izlauzās cauri. Tāpēc, noņemot to (šeit izmanto kā virsbikses), es ļāvu savam mīļajam noticēt, ka esmu palaidusi sevi vaļā. Par laimi, tas bija tad, kad es atbraucu mājās vakarā, nevis tad, kad devos uz darbu.

Kad nelīst un temperatūra ir mērena, ar abiem starplikām var būt nedaudz silti. Bez apstāšanās, lai noņemtu starplikas, ir iespējams vēdināt augšstilbus. Atverot divus garos rāvējslēdzējus uz augšstilbiem, jūs atklājat sieta ventilācijas atveres, lai biksēs ieplūstu svaigs gaiss. Es pamanīju ļoti labu šīs sistēmas efektivitāti pat sēdus stāvoklī. Stāv stāvoklī tas ir vēl efektīvāk. Rāvējslēdzējs ļauj regulēt gaisa plūsmu atkarībā no atvēruma izmēra, tas ir superefektīvi. No otras puses, nav ne jausmas par efektivitāti uz motocikla, kas aizsargā kājas no vēja.

Pilsētā

4 sezonu bikšu izmantošana braukšanai pilsētā sniedz sev iespēju pielāgoties laikapstākļiem, saglabājot savas mantas sausas.

THE rev'it Sand 3 bikses ir lielas silfonu kabatas katrā augšstilbā. Man patīk šīs kabatas. Tie ir plati, viegli atverami un aizverami. Vienā kabatā ir ērti vienlaikus ievietot lielu viedtālruni un lielu maku. Mēs varam tur sataisīt nekārtību, tas ir iespaidīgi.

Platas un dziļas kabatas uz Rev'it Sand 3 biksēm

Turklāt, pateicoties ķemmei, jūs nejūtat to, kas jums ir kabatās uz augšstilbiem. Savukārt ar džinsiem, maku un viedtālruni kabatās, kad esat sēdējis uz stūres, jūs tos jūtat pārāk labi.

Atverot kabatas, ir aproce, lai padarītu tās pēc iespējas ūdensizturīgākas. Skaidrs, ka tas ir iedarbīgs, tik ļoti, ka man vairs nav nekādu baiļu likt šajās kabatās trauslus priekšmetus.

Rāvējslēdzējs ļauj kombinēt jaku ar biksēm, taču, izmēģinājusi, es no tā nesaskatīju lielu labumu. Bikses un jakas dabiskā blīvums nelaiž gaisu tik viegli cauri. Vismaz ne ar manu izmēru.

Diskrēta kabata Rev'it Sand 3 bikšu labajā augšstilbā

Neliela slēpta kabata starp lielo kabatu un jostu ļauj ieslidināt dažas banknotes un monētas. Tomēr negaidiet, ka varēsiet tai viegli piekļūt ar motociklu cimdiem.

Tā high-tech aizsardzība

THE rev'it Sand 3 bikses nāk ar gūžu un ceļgalu aizsardzību. Ceļu aizsargi ir regulējami trīs augstumos. Tos izstrādā tieši Rev'it. To materiāls SEEFLEX ir kompozīts, kas absorbē triecienu, lai pārveidotu to siltumenerģijā. Šie aizsargi ir ventilējami, lai novērstu svīšanu, un elastīgi, lai pielāgotos jūsu ceļgaliem, un īpaši viegli. Atšķirībā no citām motociklu biksēm, kuras esmu pārbaudījis, šie aizsargi ir visērtāk lietotie. Viņi man nekad nav traucējuši braucot vai pat ejot. Turklāt tiem ir CE EN1621-1:2012 2. līmeņa apstiprinājums. Taču man nebija iespējas tos pārbaudīt, izņemot, nometoties ceļos uz zemes, lai ieeļļotu savu ķēdi.

Jaunās paaudzes asimetriskā ceļa aizsardzība.

Par CE 1. līmeņa apstiprinātajiem gurnu aizsargiem man ir neliela anekdote. Kad es tos izsaiņoju, es domāju, ka Rev'it tos ir aizmirsis. Bez šaubām, es noņemu oderes, lai piekļūtu vienai no kabatām, kas paredzētas aizsargu noturēšanai. Šeit es redzu ļoti elastīgu zilu plāksni. Es to izņemu, pārbaudu un ievietoju atpakaļ kabatā. Es to uzzināju jūsu vietā, un tas ir tas, ko Rev'it sauc par SEESMART. Vēl viena tehnoloģija, ko izgudroja holandieši. Vienkārši sakot, tas ir tāds pats kompozītmateriāls kā SEEFLEX, bet injicēts citā formā. Faktiski šeit struktūra apvieno virkni mazu pīlāru, kas katrs absorbēs iespējamo triecienu, lai pārveidotu to siltumā.

Gurnu aizsargi tiek piegādāti kopā ar Rev'it Sand 3 biksēm

Rezumējot, šie aizsardzības līdzekļi pilotam ir ļoti diskrēti. Tās ir vieglas, plānas, vēdināmas, pēc kārtīgas noregulēšanas gandrīz nejūtu. Braucot vai ejot, tā ir laime. Labi darīts, Rev’it!

Skatiet produkta lapu

Stils4.5
Motocikla komforts4.8
Komforts kājām4.8
Praktiskie aspekti5
Hidroizolācija 4
Izolācija4.8

Mans viedoklis: labi padarīts Rev'it!

Rev'it sand 3 bikses parasti ir tādas bikses, kas var pārliecināt džinsu un kleitu bikšu cienītājus pāriet uz īstu aizsardzību. Dažādās noņemamās oderes, ventilācija, dizains ļauj lietot neregulāri un ikdienā. Izmantotā apdare un materiāli nodrošina pilotam komfortu un aizsardzību. Rev'it jau bija zīmols, kas man patika, bet pēc šī testa es ieteikšu šo zīmolu lielākam skaitam motociklistu. Kā parasti, ja jums ir kādi jautājumi, iesaku tos uzdot šeit, šī raksta komentāros. Parūpējies par sevi, lai kļūtu un paliktu vecs motociklists, izbaudi braucienu!
4.7

Dalies ar šo rakstu

Marcina kungs

Motociklists, kuram labi vārdi patīk tikpat ļoti kā skaisti motocikli. “Still Ride” ar savu Triumph Scrambler XE, ar kuru viņš brauc bezceļā. Viņam patīk visu veidu motocikli, ja vien tiem ir griezes moments, daudz griezes momenta. Pretrunu pilns, viņam patīk viss, high-tech , taču viņa iecienītākā joma ir klasiskie, vintage un pielāgotie motocikli. Tās mērķis ir palīdzēt jums izdarīt pareizo izvēli!

1 komentārs(-i)

Pievienojiet savu
  1. Monchalin 2023. gada 26. septembrī plkst. 19:04. Atbilde

    Labrīt,

    Paldies par jūsu komentāru par visiem Revi't bikšu punktiem, kurus es ļoti novērtēju un kas lika man izlemt tās iegādāties.
    Viduklī tas ir regulējams ar siksnām un ir izgatavots no elastīga (stretch), un piedāvātie izmēri atbilst izmēram vai mazāki.
    Spēcīga lietus gadījumā, kas ilgst 10 minūtes, vai tas ir ūdensizturīgs? laiks meklēt patvērumu ar 500 HONDA, kur es ceļoju Taizemē.
    Paldies par jūsu atbildi un vēlreiz par ļoti informatīvo komentāru.
    Ph.Monchalin

Pievienojiet jaunu komentāru