Seko mums :

Alpinestars Pattern Gore-Tex ziemas bikšu tests


Kad vēlamies iegādāties efektīvas motociklu bikses ziemā aukstākajām dienām, mēs pārāk bieži atsakāmies no sportiskā izskata un izvēlamies modeli ar diezgan “tūrisku” izskatu, kas ne vienmēr ir piemērots braucēju stilam. rodsteriem vai sporta automašīnām. Jaunums katalogātransalpu aprīkojuma ražotājs, alpinestars Patron risina šo problēmu ar griezumu, kas ir diezgan tuvu a motociklu džinsi, neupurējot nekādu termisko aizsardzību, pateicoties Gore-Tex membrānai un kvalitatīvam ārējam audeklam.

Personīgi tas ir īsts mīļākais!

Atjaunināts 2018. gada 13. aprīlī : Mans ilgtermiņa viedoklis par Alpinestars Patron biksēm šī raksta apakšā !

Lielisks pirmais iespaids

Tāpēc Alpinestars patrons piedāvā izskatu un izteikti “sportisks” piegriezums (par ziemas biksēm, teiksim skaidrībā), kaut kas diezgan rets šajā segmentā. Daļas no audums ir iepriekš sagatavots ceļgalā un tādējādi izvairieties no neizskatīgām krokām, kas ievērojami uzlabo komfortu pat uz motocikliem, kuriem kājas ir ļoti salocītas, kā mēs to redzēsim vēlāk.
Izgatavošana ir augstas kvalitātes, kā tas bieži notiek ar Alpinestars , ārējā audekla paneļiem izmantotais audums (poliamīds) ir izturīgs, vienlaikus saglabājot vieglu.
Rāvējslēdzēji un vidukļa aizdare (āķis un aizdare) iedvesmo pārliecību un izmanto biezu metālu paredz labu ilgmūžību.

Tur iekšējā odere no Alpinestars Patron, ļoti mīksts uz tausti, sastāv no membrāna Gore-Tex kas nodrošina caurlaidību, vienlaikus saglabājot elpošanu bet arī ļoti viegls. Šis ir noņemams, kas ļaus bikses lietot arī pēc ziemas sezonas, vienlaikus saglabājot aizsardzību pret lietu, pateicoties ūdens atgrūdošajai ārējā pārklājuma apstrādei.
Tomēr esiet uzmanīgi, ārējais audekls ir diezgan biezs un tam nav ventilācijas, kas to nozīmē šīs bikses nebūs piemērotas augstām temperatūrām (iespējams, kad esat šķērsojis 18° līdz 20° atzīmi) pat bez oderes.

Mēs arī atzīmējam klātbūtni atstarojošas svītras kāju apakšdaļā, kas optimizē redzamību nakts braucienos. Lieliski piemērots aprīkojumam, kas paredzēts ziemai, kur braucieni pēc tumsas ir ļoti bieži.

Alpinestars Patrons, ierobežoti, bet rūpīgi praktiskie aspekti

Kurš saka par sportisku izskatu, bieži saka ierobežotus praktiskos aspektus: Alpinestars Patron diemžēl nav izņēmums no noteikuma un ir tikai divas "klasiskās" kabatas (bet ūdensizturīgi un ar rāvējslēdzēju), nostiprināti no iekšpuses, lai tos nevarētu apgriezt.
Papildu kabatas augšstilba aizmugurē vai sānos būtu tikušas novērtētas, taču tās, iespējams, būtu kaitējušas izskatam…

Tāpat arī biksēm nav nav elastīga stiprinājuma zem zābakiem vai zem pēdas.
Tomēr lietošanā šī izvēle neradīs ne mazāko problēmu, pateicoties a lieliska piegulēšana, ko nodrošina velcro un rāvējslēdzēji bikšu apakšdaļā. Pat uz šosejas par gaisa infiltrāciju netiek ziņots.

Tā arī ir divi velcro lentes jostasvietā, kas nodrošina labu piegulšanos jostas līmenī, un a rāvējslēdzējs, kas ļauj to savienot ar jaku no Alpinestars .

Aizsardzība un komforts

Drošības ziņā Alpinestars Patron ir cE apstiprināti ceļu aizsargi novietotas iekšējās tīkla kabatās, regulējams augstums, lai pielāgotos katras personas ķermeņa formai.

Mēs atrodam arī otrajā gūžas līmenī pE putu "komforta" plāksnes (Polietilēns). Tie ir piestiprināti ar platām Velcro siksnām, un tās ir iespējams nomainīt ar Alpinestars papildu CE apstiprinātiem “Nucleon” aizsargiem. (tomēr žēl, ka tie nav tieši iekļauti, kā tas ir gadījumā spidi Thunder nesen testēja MriMattheus)
Man personīgi traucēja tā saucamās “komforta putas”, kas manai gaumei, kad sēdēju uz velosipēda, nedaudz par daudz stīvināja sānus, tāpēc labāk izvēlējos tās noņemt.

Kā jau teicu iepriekš, “iepriekš izliektais” kāju audums piedāvā a liels komforts pat uz mašīnām, kur kājas ir diezgan salocītas (sporta automašīnas, sporta rodsters), pat oderes klātbūtnē. Kājas pieguļ dabiski un bez piepūles, un nekas netraucē atbalstam tvertnes sānos.

Ļoti pārliecinoša aizsardzība pret elementiem

Ziemas motociklu bikšu vissvarīgākā kvalitāte, protams, ir to termiskā aizsardzība, un šajā jautājumā alpinestars patrons Gore-Tex ir izcils !
Šo ievērojamo siltumizolāciju galvenokārt nodrošina Gore-Tex odere, kā arī izmantotais tekstilmateriāls, ideāli vēja caurlaidīgs. Temperatūrā tuvu 0° un pat neuzvelkot aukstumam paredzētas apakšbikses, siltuma sajūta ir ārkārtēja, krietni pāri manām iepriekšējām Bering ziemas biksēm, kuru cena nemaz nebija tik tālu.

Nekādas aukstuma iesūkšanās caur kāju apakšdaļu, par ko man bija galvenās bailes, jo nebija elastīgas sistēmas, kas vējā neļautu biksēm uzbraukt uz apakšstilbiem. Arī tekstila “locīšana” ceļos ir saistīta ar to. Pateicoties Gore-tex oderes gaisa caurlaidībai, nav “svīdušas ādas” problēmu, par ko sūdzēties pat ļoti mitrās dienās.

Bikses iet diezgan augstu uz muguras neskatoties uz tā sportisko piegriezumu, pietiekami, lai pienācīgi novērstu aukstuma iesūkšanos mazajā muguras daļā.

Ārējais audums arī ir ūdeni atgrūdošs kā jau teicu iepriekš, kas padara to ļoti efektīvu pret lietu vai smidzinošu lietu: pēc 2 stundām neliela lietus laikā bikšu ārpuse ir sausa, ūdens ir "slīdējis" pa virsu.

Ņemiet vērā, ka ir pieejama arī sieviešu versija alpinestars Stella Patron Gore-Tex bikses.

 

Atjaunināts 13.04.2018

Mans ilgtermiņa viedoklis par Alpinestars Patron biksēm

Dažreiz motociklu aprīkojums tik ļoti maina jūsu ieradumus, ka jūs brīnāties, kā jūs līdz šim esat iztikuši bez tā. Boss ir viens no šiem veidiem!

Pēc vairāk nekā gada un vairākiem desmitiem tūkstošu kilometru viņa uzņēmumā ir pienācis laiks to izvērtēt izcilas bikses. Un jā, mazākais, ko varam teikt, ir tas, ka “Boss” patiešām ir viņš!

Auksts? Ne tagad…

Rakstu šīs rindas, kamēr pāri Francijai plīvo aukstuma vilnis. Tas ir labi, mēs varam teikt, ka tie ir klimatiskie apstākļi, par kuriem Patrons ir galvenokārt izgriezts. Tikko atgriezos no gandrīz 3 stundu izbraukuma, kur temperatūra nesasniedza 0°C (mašīnai bez jebkādas aizsardzības) un aukstumu tik tikko nemanīja!

Un tā būs visu šo ziemu, un nekad nav bijusi nepieciešama apakšveļa!
Tur ārējais audekls darbiniekam ar to nav nekāda sakara: Spēcīgs, biezs, bet ne pārāk smags vai stingrs, tas ievērojami bloķē vēju un mitrumu.

Termisko komfortu nodrošina gore-tex odere, kas būs skaidri pierādījusi savu milzīgo efektivitāti. Odere, kas arī prot pielāgoties siltākām, saulainām dienām neliekot tev svīst. Līdz aptuveni 17° temperatūrai, tas nav jānoņem, ideāli piemērots izjādes dienām pavasarī vai rudenī, kad rīts ir vēss, pirms dzīvsudrabs paceļas.

Elastīgo siksnu trūkums bikšu apakšdaļā (lai slīdētu zem pēdas) nekad nebūs problēma, jo bikšu apakšas piegriezums ir tāds, ka gaiss gandrīz neieplūst. Teļi paliek ideāli silti, pat ar puszābakiem.

Un kad ir karstāks?

Kad atgriezīsies saulainās dienas un, kad starplika ir noņemta, raksts palika ļoti patīkams valkāšanai, un tā piegriezums bija tuvu džinsu piegriezumam par ko es runāju esejā. Diezgan zems piegriezums šīs kategorijas biksēm, kas nekad neļaus vējam ielīst muguras lejasdaļā.

Tomēr raksts ir tik necaurlaidīgs, kakad tas pārsniedz 18°, labāk to atstāt skapī. Tās nav bikses, kas paredzētas valkāšanai vasaras karstumā.

No otras puses, viņš zināja, kā tas ir jādara, pat bez mācībām efektīvi aizsargā no lietus. Šogad nav jāziņo par hidroizolācijas problēmām, lietusgāzē vai spēcīgā vasaras lietusgāzē.

Tad ideālās ziemas/sezonas bikses?

Es teiktu, ka tas viss ir atkarīgs no jūsu lietojuma. Ikdienas lietošanai, piemēram, manai, kur sezonas vidū un ziemā Pattern aizstāj pastiprinātos džinsus, ko es valkāju vasarā, nav daudz sūdzību.

No otras puses, ja meklējat ceļojumu bikses, lai dotos ceļojumā, ierobežotie praktiskie aspekti var atspējot : kā minēts iepriekš, šīs bikses nav piemērotas karstākajām dienām. Ventilācijas rāvējslēdzēji būtu bijuši jauki, lai šīs bikses varētu valkāt jebkurā situācijā.

Varam nožēlot arī kabatu trūkumu. Papildus divām (diezgan lielajām) “klasiskajām” kabatām būtu bijis jauki, ja augšstilbā būtu vēl viena, kas būtu pieejama, braucot ar motociklu, lai glabātu bankas karti nodevas kasē vai ieliktu papīros.

Runājot par tūrisma biksēm, tirgū ir daudz ko darīt. Manuprāt, Patron ir paredzēts citam lietojumam, vairāk orientēts uz diezgan sportisku mašīnu ikdienas lietošanu. Un šeit šīs bikses ir izcilas.

Ciets, veidots tā, lai tas kalpotu

Kā vienmēr, es nežēloju savu aprīkojumu. Priekšnieks mani pavadīja lietū - brīžiem salstot -, vējā, sniegā... Viņš ne reizi vien, pārbaudot ķēdi vai riepu, saskārās ar zemi... Un visu to laiku saglabājot gandrīz jaunu izskatu pēc tik daudziem piedzīvojumiem.

Nav nekā, ko ziņot par dažādajām rāvējslēdzēju aizdarēm, velcros vai dažādām šuvēm. Ražošanas rūpība ir patiesa, modelis ir nenoliedzami izturīgs un ir ceļā, lai pavadītu mani daudzus gadus.

 

Kāpēc tas ir obligāts:
- Komforts
- Lieliska aizsardzība pret aukstumu
– Piegriezums, kas pielāgots sportiskāko mašīnu vadīšanai
- Ražošanas kvalitāte augšpusē

Kas ir kaitinoši:
– Ierobežoti praktiskie aspekti (kabatas, ventilācija), kas ierobežo tā darbības jomu

 

Stils4.5
Komforts4.8
Izolācija4.8
Drošība4
Apdare5

Mans viedoklis: Īsts favorīts!

Pateicoties noņemamajai oderei, Alpinestars Patron ir piemērotas ziemai un sezonas vidū, un tās ir daudzpusīgas bikses tiem, kas meklē sportisku izskatu un piegriezumu, kas ir tuvu džinsiem, kas ir arī ļoti patīkami valkāt. Viens no vienīgajiem negatīvajiem punktiem, iespējams, ir ierobežotais kabatu skaits, bet man, kas pārējo gadu braucu ar motociklu džinsiem, mani tas netraucēja. Īpaši man paliks atmiņā tā lieliskā termiskā aizsardzība, padarot Patron bikses spējīgas Jūs ērti aizsargāt visas ziemas garumā... un ar stilu!
4.8

Dalies ar šo rakstu

Sedriks

Braukšanas skolotājs kopš 2008. gada un motociklists gandrīz 20 gadus, esmu motociklu vadītājs CFSR ceļu drošības mācību centrā, kas atrodas Valensjenuā. Mēs sagatavojam studentus viņu licencei, bet mēs arī apmācām nākamos instruktorus visā reģionā. Es arī atklāju vietni “Le Moniteur Hors Des Clous!” 2016. gadā ar mērķi padalīties ar savu īpašo viedokli par auto/moto jaunumiem un popularizēt ceļu satiksmes drošības principus. Ikdienā gūstot labumu no priviliģētā novērotāja amata, es cenšos īpaši izgaismot ceļu satiksmes drošību, likumdošanu un apmācību.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu