Seko mums :

#2 — Austrālijas ceļojuma sākumā…


DUNDEE 2018, mēs jums to ātri izskaidrojām. Šodien mēs atgriežamies pie jautājuma, kāpēc un kā tik ilgi austrālijas autobrauciens paredzēts oktobra sākumā. Ejam ?

Motocikls un es, pirmsākumi

Pirmdiena, 2014. gada 14. aprīlis. Esmu slimnīcas gultā ar diviem lauztiem skriemeļiem. Operācija paredzēta šīs pēcpusdienā. Ķirurgs ieiet istabā, lai pārbaudītu mani, un es "smīkņāju" katru reizi, kad kustos..." Tas ir gandrīz pabeigts » viņa man teica, sāpes būs “ļoti vadāmas” pēc…! Padomā, ko tu atkal varēsi izdarīt! Praktiski normāla dzīve! Esi pozitīvs! viņa saka. Pacientam ar smaidu ir daudz labāk pirms operācijas! Es smaidu par viņa vārdiem un patiesi novēlu, lai šis pārbaudījums, ko es cietu kopš janvāra beigām, izbeigtos. Es, kurš "biju" Jātnieks (vairs nevarēšu...) un kurš ļoti (ĻOTI!) bieži kritu, es nekad neko nesalauzu...

Šajā pēdējā janvāra svētdienā manas kāpnes ņēma virsroku... Es nokavēju pēdējo pakāpienu un atrados dažus metrus zemāk, uz muguras, nespēdama pakustēties! Ugunsdzēsēji, Samu, slimnīca utt... Mirkli, ko aizmirst...

Invalīdu ceļojums ir loģisks turpinājums: fizioterapeits (3 reizes nedēļā), osteopāts, lai atgrieztu ķermeni taisni. Jā, viss mans ķermenis bija kompensējis sāpes, lai ierobežotu sāpes… Jums ir jāatjauno muguras muskuļi, lai palīdzētu mugurkaulam » pēc operācijas ziņojuma man teica ķirurgs. Peldieties uz muguras, cik bieži vien iespējams, un, ja darāt to pareizi, varat “gandrīz!” » atgriezties normālā dzīvē.

Slikts par labu?

Tiesa, man ļoti paveicās: kaulu smadzenes netika ietekmētas. Varēja būt nopietnāk... Pa to laiku pabeidzu nedēļu krēslā un atkopjos pēc šīs operācijas. FLO paņem medmāsas cepuri un palīdz man pārvietoties. Viņa ļoti rūpējas... pirmajās dienās! Tā kā jūs sēžat, izmantojiet iespēju strādāt pie sava koda, Viņa man teica!

Patiešām, gandrīz 50 gadu vecumā es gada sākumā biju reģistrējies motocikla apliecībai, un man bija pienākums atkārtoti iegūt kodu... Kurss aizturēts kopš negadījuma. " Jūsu interneta platformas abonements drīz beigsies... Tā turpiniet! »

Es atzīstu, ka viņa nekļūdījās!

Atklāsme

Starp divām kodēšanas sesijām es meklēju dažus motociklu emuārus par vadītāja apliecībām, kā arī tos, kuros apvienoti motocikli un ceļošana... Es atklāju transam2011 emuārs. Šis emuārs man ir atklājums! Sēžot savā atzveltnes krēslā, es kādu vakaru teicu savai sievai: " Ja es varēšu atgriezties normālā dzīvē, kādu dienu mēs darīsim tāpat kā viņi!« . « Vispirms iegūstiet licenci » viņa man teica ar visu savu dabisko loģiku!

Tā nu es nokārtoju savu kodu, un pēc vasaras pie fizioterapeita 3 nodarbības nedēļā, pateicoties viņam, varēju uzsākt treniņus!

Velosipēds ir mazs (ER6) un mani 94 metri apgrūtina līdzsvarošanu... esmu saliekta uz pusēm! Nervu un muskuļu spriedze nozīmē, ka stunda ir gara, bet arī ļoti sāpīga... Man regulāri jāgriežas, lai atslābinātu un atpūtinātu muguru. Olivjē, mans motociklu skolotājs, gandrīz tikpat garš kā es, sniedz dažus padomus un padomus, kā paredzēt pieaugušo problēmas.

Pamazām progresēju. Izdodas nokārtot testus... Oktobrī tiek apstiprināts režģis un braukšana paredzēta gada beigās. Visbeidzot, 2015. gada janvārī licence bija rokā (satiksmes izbraukšana zem saules, bet pa sniegotu ceļu!). Tas ir 1 gads tieši pēc manas avārijas…

Mana uzticamā zirga izvēle

Man pienācis laiks plānot un nomainīt zirgu (manam zirgam mājās būs salda pensija). Tāpat kā daudzi, es uzdodu sev jautājumu: kādu motociklu izvēlēties?

Vienmēr paturot prātā Lorāna DOZIAS un viņa sievas ceļojumu, GS Aventure ir manu vēlmju augšgalā. Ar 50 otām mēs varam kopēt kā bērni! Taču svarīga ir šī lieliskā zirga cena, un gluži dabiski pārgāju uz finansiāli pieejamākiem motocikliem. Tāpēc mans pētījums tiek veikts attiecībā uz Varadero 1000. Toreiz man patika izskats! Es arī izmēģinu sava svaiņa TIGER 800: ja esmu sajūsmā par šo trīscilindru solo, lai gan manam izmēram nedaudz šaurs, duetā, ar manu izmēru, tas nav iespējams! Flo vienmēr ir paticis būt pasažierim (tā ir mana veiksme), un gandrīz vienmēr mēs uz velosipēda būsim divi... Tātad ārā ar TĪGERI.

Ar savu pieredzi mans svainis saka, ka GS man būtu ideāli piemērots! " Viņai ir visas jūsu meklētās īpašības, taču viņai ir 2 trūkumi«  viņš man teica :

  1. Viņa cena!
  2. Tas ir visvairāk pārdotais motocikls Francijā, izskata ziņā ne pārāk oriģināls un ar to nākas saskarties uz katra ielas stūra!

Attiecībā uz šo otro punktu man patiešām "vienalga". Un par savu premier vainu Flo man saka, ka mums varētu būt tikai viena. Mums ir 50 gadi, mēs abi gandrīz to pārdzīvojām (viņai bija insults 2014. gada jūnijā), tāpēc dzīvosim un priecāsimies!
Ja šis ir mums vajadzīgais velosipēds, tad šis ir tas, kas jums jāiegādājas!

Tas būs GSA Air!

Ar šo izlādi es eju cauri Le Bon Coin reklāmām, meklējot šo reto dārgakmeni. Es diezgan ātri atradu savu Bellu: viņa ir a GSA air no 2013. gada. Jaunākais gaisa modelis (ar pierādītu uzticamību). Tam ir 8500 km un vēl kāds papildaprīkojums... Nosūtu saimniekam ziņu: pieejams! Mēs vienojamies par piegādi mājās... Patiesībā mūsu pārdevējs negribēja, lai es to atvedu! Ziemā un tumsā tas ir pārāk bīstami jaunai licencei, viņš man teica ! Viņš ļoti laipni to nodos mājās... Jauki!

Viņa ir Lieliska!

Pirmie riteņu pagriezieni

Nākamajā dienā ar bažām, bet arī ar zināmu entuziasmu veicu savus pirmos griezienus... Ja tiešām tā svars, stāvot uz vietas, mani iespaido, tiklīdz mēs ripojam, tas viss ir vieglums, ka zvērs kustas!

Dažas nedēļas darba sākšanas (solo), un mēs kā duets pavadīsim nedēļas nogali pie jūras.. Flo ir ļoti labs pasažieris, es viņu nejūtu un viņas atbalsts ir "ārkārtējs". Viņa ir tālu no smilšu maisa! Vienkārši apstājoties jābūt īpaši modram: stop zīmes, sarkanās gaismas utt. Vienmēr paredziet, kur spersiet kāju, jo zvērs ir tik augstu...

Pavasaris saulains. Tāpēc mēs katru pirmdienu dodamies dienas pastaigā un pakāpeniski paplašinām savu ģeogrāfisko tvērumu. Dažas īsas nedēļas nogales ik pa laikam ļauj mums pārbaudīt koferus un bagāžas pārvaldību... (Tas: vai ņemt to vai nē...?) Balstoties uz šo pieredzi, mēs organizējam savu premier ceļa braucienu šim mērķim. vasara: došanās uz leju, lai redzētu mūsu Dēlu Overnē!

Un pirmais ceļa brauciens!

Šis premier 1800 km garais ceļojums prasīs arī citus, jo laimi dalāmies ar Flo! Mēs esam ieguldījuši domofoni (Scala braucējs q1), un ir prieks dalīties un apmainīties “ar degunu gaisā”. Smaržas ir ļoti jūtamas, braucot ar motociklu, ir patiess prieks pasmaržot pamežu, tikko pļauto zāli vai pat sausos kviešus tieši pirms ražas novākšanas. Tomēr esiet piesardzīgs no lapsenēm, tauriņiem, mušām un citiem kukaiņiem, kas atnāk kā kamikadzes un atduras pret vizieri!

Nākamajā gadā mēs atgriezāmies Overnē, bet tā vietā, lai dotos uz ziemeļiem, mēs izvēlējāmies sānu maršrutu (Klermona-Ferāna / Bordo) un visas Atlantijas okeāna pacelšanos pēc iespējas tuvāk jūrai, tad pa kreisi, dienvidu virzienā. Bretaņa un Lielā cilpa caur krozonas pussalu, lai caur ziemeļu krastu sasniegtu Mont-Saint-Michel. Es izvēlējos mazos ceļus tuvāk jūrai, un ik uz soļa ainavas ir lieliskas! Vakara pieturām mūs sagaida neliela viesu istaba. Mūs tur vienmēr ļoti labi uzņem! Pat ja viņi nav specializējušies "motociklu pieņemšanā", kā daži, tas, ka veltāt laiku un ceļojat pa viņu reģionu pa mazajiem ceļiem, ir ļoti pateicīgs…

Šie braucieni liek man nobraukt vairāk nekā 10 000 km gadā. Un tagad es skatos uz jauniem apvāršņiem…

Doma prātā

Man pietrūkst ceļu! Kopš negadījuma es vairs nevaru braukt ar zirgu. Brilles, mazās zāliena celiņi, uzbērumu kāpumi vai šķēršļi, noteikti esmu aizmirsis... Izņemot to!

Man vienmēr ir prātā Transam2011 autors Lorāns DOZIAS un stāsts par viņu piedzīvojumiem pusotra gada garumā. Turklāt viņa sievas stāsts, jo viņa ir tā, kas raksta, un ļoti labi. Šajā stāstā meistarība par bezceļa tiek minēts, jo ceļa segumi ne vienmēr ir izgatavoti no makadāma... Iesācējs šajā jomā, tāpēc meklēju veidu, kā izprast raksturīgās braukšanas tehnikas bezceļa.

Veiksme, nejaušība vai planētu sakārtošanās nozīmē, ka mans BMW dīleris (BOXER EVASION Ronchin pilsētā) aicina mani uz ERIC MASSET DU BIEST prezentāciju, kam sekos kokteilis un GS sērijas jaunāko 2017. gada modeļu prezentācija. Ēriks tika uzaicināts uz šo vakaru, lai iepazīstinātu mūs ar T3, savu uzņēmumu, kas organizē viņa ceļojumus, kā arī un tikai un vienīgi ar savu pavisam jauno struktūru: TRAVEL PARK!

Ceļojumu parks

TRAVEL PARK sevi definē kā ceļojumu skolu, kuras mērķis ir iepazīstināt ar topošajiem pilotiem bezceļa un tālsatiksmes braucieni ar motociklu... Bingo! Vairs nav jāmeklē.

Savas prezentācijas beigās Flo pieiet Ērikam un saka viņam: “ Man ir mans vīrs, kuram ir daudz jautājumu, ko tev uzdot! Vai jums ir 2 minūtes? » Tāpēc es atklāju sevi aci pret aci ar vīrieti, kurš uzstājās kā viesis Harija Roselmaka šovā “Sept à quatre” svētdienas vakarā kanālā TF1.

Iesācējs, es uzdodu savus mazos jautājumus par pilotēšanu bezceļa ka es atrodu a posteriori stulbi un stulbi! Taču Ēriks atbild ar pašapmierinātību un vienkāršību. Dažas verbālās formulas, kuru noslēpums viņam ir, pietur viņa vārdus... Es uztveru viņu acis un ausis. Esmu uzvarēts! Nākamajā dienā mana reģistrācija tika apstiprināta uz 1. TRAVEL PARK apmācību, 2017. gada aprīļa pēdējo nedēļas nogali!

Austrālijas ceļa brauciens, slavenais

Šīs apmācības laikā es viņam izskaidroju savus motociklu ceļojumu plānus, kas notiks, kad būšu pensijā... Kopš mūsu pēdējā ceļojuma uz Austrāliju (mūsu meita devās tur dzīvot 1 gadu), es zinu, ka atgriezīšos līdz plkst. motocikls…

Austrālija? viņš man teica, " es gatavoju ceļojumu uz Austrāliju 2018. gada oktobrī T3 20 gadu jubilejai! Negaidi, kad aizies pensijā, dzīve ir pārāk īsa! Dari to kopā ar mums! 

Atgriežoties mājās, es par to runāju ar Flo, un viņa nesaka jā... bet ne arī nē. Vasara paiet, un septembrī Ēriks man nosūta biļetenu, oficiāli atklājot šo organizāciju viņa aģentūras 20. gadadienai... Esmu sajūsmā, lasot prezentāciju par šo Austrālijas ceļojumu: 30 dienas, 8000 km ar vairāk nekā 70% trases, izbraukšana 2018. gada 15. oktobrī un atgriešanās 10. novembrī... Nav jābrauc kolonnā: katrs savu posmu pārvalda, kā vēlas. Tehniskā un medicīniskā palīdzība uz vietas. premier lielajam Austrālijas ceļojumam uz Antipodiem šis atbalsts ir iepriecinošs, un tas dod mums gadu, lai visu sagatavotu…

Tur jums tas ir, kauls ir izmests. Šis sākotnēji attālais projekts vienā 2017. gada septembra vakarā kļuva par realitāti! Es ierosinu dalīties ar jums šajā ceļojumā šeit, izmantojot blogs #EnjoyTheRide. Motoblouz piedāvāja jūs ņemt līdzi, izmantojot manas fotogrāfijas un manus stāstus…

Līguma lasīšana 😉

Lūdzu, pacietieties, es neesmu rakstnieks un vēl jo mazāk fotogrāfs. Bet es tikai vēlos dalīties ar jums šajā DUNDEE 2018… Ja caur šīm nākotnes līnijām jūs aizbēgat no savas ikdienas vai sakāt sev: galu galā, kāpēc ne es! » misija tiks izpildīta. Atcerieties, ka galvenais nav galamērķis (tuvu vai tālu), bet gan ceļš, kas turp ved!

Vai vēlaties dalīties ar mums šajā piedzīvojumā? Seko mums ! Motoblouz emuārā mūsu vietnē, Facebook Dundee 2018. Uz drīzu tikšanos nākamajā ierakstā!
Huberts

Dalies ar šo rakstu

Florence un Hūberts

Abi ar piecdesmit interesēm dzīvo dzīvi ar aizrautību. Ko mēs meklējam savos ceļojumos? Brīnums! Zini: tā mazā gaismiņa, kas vienā vai otrā mirklī iedegas tavās acīs... un, kad vari ar to arī dalīties, vai nav vēl skaistāk?

Bez komentāriem

Pievienojiet savu