Seko mums :

Džošua koka nacionālais parks: garš, plats un pa takām!

Džošua koka nacionālais parks

Manā dzimšanas dienā (gribēju to uzsvērt) mēs devāmies ceļā uz Nacionālo parku Džošua koks kalifornijā. 3000 km² parka, gandrīz tikpat daudz trases. Jā, tā bija mana dāvana, bet… Maksam arī bija jautri. Jāsaka, ka tas bija mūsu premier brauciens ar motociklu Kalifornijā, ar Super Tenere kas vēl. To vajadzēja svinēt.

Paziņojums taku entuziastiem: rotaļu parks 2 stundu attālumā no Losandželosas

Dzimšanas dienā daži saņem kūku, dāvanas, ziedus. Es ? Divas naktis vienā airbnb, bez siltuma vai elektrības, pazuda vidū kalifornijas tuksnesis, un 2 dienas piedzīvojumu nogāzēs Džošua koka nacionālais parks.

Nu, tas bija ārkārtējs. Man tāpēc, ka man patīk pazust nekurienes vidū (ja vien man ir laba sega, kurā gulēt, un Makss man blakus). Un Maksam… Džošua koks ir ļoti labi pazīstams vietējo baikeru vidū. Parks ir pilns ar takām, kas pieejamas tikai 4x4 vai motocikliem ar raksturu. Super Tenere XT1200Z varēs mums parādīt, kas tam ir vēderā. Divas takas ir īpaši slavenas, bet mēs veicām tikai vienu… Dažas rezerves ietaupīsim vēlākam laikam!

Ceļojums Džošua Tree nacionālajā parkā

1. pietura Joshua Tree nacionālajā parkā, lai iegūtu kādu augstumu…

Premier vieta Džošua Tree nacionālajā parkā

No vienas puses, tāpat kā no otras puses, mums bija tuksnesis, akmeņi, Džošua koks…

Apmaldīties Ģeoloģijas tūres ceļā

Premier taka ir Ģeoloģijas ceļojumu ceļš. Tas ir 18 jūdzes jeb nedaudz vairāk par 28 km un ilgst labas 2 stundas. Lūk, dziesmas, mēs tās saucam par " zemes ceļš“. Nē, tie nav netīri ceļi, kā es domāju (netīrs angļu valodā), bet zemes ceļi. Lielākā daļa ir rezervēta tikai 4x4, tāpēc uz motocikla labāk ir aprīkot. Tur nav iespējams apmesties, un zemes ceļš veidota kā vienvirziena cilpa. Rezultātā lielāko daļu laika bijām vieni. Burtiski vienatnē 2 stundas. Ak, jā, mums vēl paveicās ieraudzīt koijotu, kad bijām nostājušies nedaudz augstāk uz pusdienām (foto atbalstam – ne koijots, atvainojiet, tas bija pārāk tālu).

Moto brauciens Džošua Tree nacionālajā parkā

Pelnīta pietura, mums un Super 10, Ģeoloģijas tūres ceļa vidū

Ģeoloģijas ekskursijas ceļš - Džošua koks

Gaidot koijotu... Mēs to redzējām no šejienes mūsu pusdienu pieturas laikā.

Vientulība + zemes ceļš + Džošua koks, cik tālu sniedz acs = mēs ātri sapratām, kāpēc šo ceļu iecienījuši baikeri. Un starp mums, par zemes ceļu, mēs pārāk necietām. Tas ir sportisks, bet brauc labi!

Otrais ir Zelta kroņa ceļš : tas šķērso Džošua koka nacionālais parks vairāk nekā 14 jūdzes (nedaudz vairāk par 22 km). Bet, kā jau teicu, mēs neaizņēmāmies... Lai dotu sev (vēl vienu) labu iemeslu atgriezties.

Ģeoloģijas ceļojuma ceļš Džošua Tree nacionālā parka kartē

Attēlā Džošua Tree nacionālā parka karte ar fokusu uz Ģeoloģijas ceļojuma ceļu

Pabeidziet dienu Eureka virsotnē

A taku diena lai pārlūkotu Džošua koka nacionālais parks maksu neapmierināja. Jūs runājat, tas viņu tikai vilināja... Tātad, "iznākuši" no parka, mēs devāmies uz citu zemes ceļš atzīmēts kartē. Viņa atrodas ārpus parka, un dažas dienas iepriekš bija lietus. Citiem vārdiem sakot, šis zemes ceļš bija īpaši nobružāts un sportisks. Makss to darīja pilnībā stāvot, kā man, es pārmaiņus: nedaudz stāvēju, lai baudītu ainavu, nedaudz sēdēju, pieķeroties augšējā kaste lai "atpūstu" muguru. Mūsu dexter domofoni ļāva man brīdināt Maksu: " es braucu« , « es eju lejā » ik pēc 10 minūtēm. Atkal baudījums faniem.

Jo īpaši tāpēc, ka šī taka ved uz Eureka virsotne, 4. augstākā parka virsotne, lūdzu. No šīs Eureka Peak paveras lielisks skats uz visu ieleju ārpus parka un Palmspringsu. Mēs pat varam redzēt no tālienes, sniegotos kalnus dažu kilometru attālumā no Losandželosas. Jā, jāsaka, ka tas bija janvārī, un Kalifornijā ziemā... nav tik karsts, kā saka! Īsāk sakot, skats bija lielisks. Tātad, taisnība, ka mēs lauzām muguru, taisnība ir arī tas, ka mēs cīnījāmies ar velosipēdu pareizi novietot bildē (patiesību sakot, tas pat nokrita!)... Bet tāds skats, ka fotogrāfija bija tā vērta. . Īpaši saulrieta laikā.

Atgriešanās uz tā paša ceļa, temperatūrai samazinoties tikpat ātri kā gaismai, nebija tik lieliska. Jāteic, ka pa dienu saulē, janvāra mēnesim, grādi bija patīkami (ap divdesmit grādiem)... bet vakarā, kad iestājās nakts, bija diezgan vēss (kā no 5 līdz 8) .

Eureka virsotne pie Džošua koka nacionālā parka ieejas

Eurekas virsotnes vieta saulrietā

Eureka virsotne

Skaistule ir kritusi, bet zina, kā lepoties skaistas ainavas priekšā!

Eureka virsotne pie Džošua koka

Koncentrējieties uz taku un Eureka Peak virsotni

Neliela piezīme par Joshua Tree nacionālo parku

Mēs runājam par Džošua koka nacionālais parks, bet Džošua Tree ir arī pilsēta. Tas atrodas 2 stundu attālumā no Losandželosas (aptuveni un, ja nav sastrēgumu), braucot ar I-10, tad pa 62.Interstate 10 ir veca laba Amerikas šoseja, kas vienmēr iet taisni. Tas nav mans mīļākais, es atzīstu. Tāpēc, lai atgrieztos, mēs izvēlējāmies citu maršrutu... Mēs devāmies cauri Lucernas ielejai uz ziemeļiem. Un rezumējot, tā bija elle. Milzīga ieleja ar sniegotiem kalniem pa kreisi, sauli, kas slēpjas aiz lieliem mākoņiem, un traku vēju. Uz velosipēda nosalām, un mūsu nabaga vasaras cimdi šeit patiešām parādīja savas robežas. Bet esmu pārliecināts, ka zem saules ceļš ir daudz labāks nekā I-10.

Maršruts Losandželosa – Džošua koka nacionālais parks

Maršruts no Losandželosas uz Joshua Tree pa I-10 un atpakaļ caur Lucernas ieleju

Lai atgrieztos Džošua kokā…

Parkam ir vairākas galvenās ieejas. Braucot no Losandželosas, visi dodas uz Rietumu ieeju. Bet neizbēgami ir daudz vairāk cilvēku, rinda, lai ieietu parkā, un rinda, lai uzņemtu skaistas fotogrāfijas. Mēs, mūsu Airbnb īpašnieks, ieteicām mums tur doties caur austrumu ieeju. Tas neatrodas Joshua Tree pilsētā, bet 15-20 minūšu brauciena attālumā uz ziemeļiem, ārpus Twenty Nine Palms. Un, kā jau teicu iepriekš, mēs bijām vieni. Godīgi sakot, pirmajā ceļa posmā mēs noteikti esam pabraukuši garām 4 automašīnām. Maks. Tikai tad, kad ieradāmies beigās, uz rietumu ieeju, mēs sastapām vairāk tūristu.

Kā jau visās amerikas parki, ja plānojat a brauciens ar motociklu Kalifornijā, lūdzu, ņemiet vērā, ka par ieeju ir jāmaksā. Tas ir 25 USD par motociklu un ir derīgs 7 dienas. Tāpat ņemiet vērā, ka parkā nav tīkla (tas ir tuksnesis) un nav daudz ūdens punktu. Tāpēc paņemiet līdzi karti (parka karte ir ļoti laba un dota pie ieejas) un dažas pudeles.

Viens pats pasaulē Džošua Tree nacionālajā parkā

Takā… virzienā uz Joshua Tree nacionālā parka rietumu izeju (vai ieeju).

viens mēnesis viens brauciens

Sekojiet mums: @onemonth.oneride vietnē Instagram

Paziņojums arī mūzikas mīļotājiem

Kāpēc šajā rakstā runāt par mūziku? Tāpēc ka Džošua koka nacionālais parks nav tālu no koačellas ieleja kur katru gadu notiek Instagram slavenākais mūzikas festivāls. Tātad (vai ne), Džošua Tree pilsēta ir sava veida... hipijiski moderna. Ir daži lietotu preču veikali, dažas krāsainas skatlogas, daudz Angelenos, kas ierodas pavadīt nedēļas nogali, un viens bārs/restorāns ar labu ēdienu, ribām un labu alu. Tā ir jauka atmosfēra.

Vēl viena īpatnība: Airbnbs. Viņi visi ir oriģinālāki par citiem! Mūsējais bija sava veida zemes bumba, kurā bija vieta tikai matracim (divas segas, divas segas un četri spilveni). Super mājīgs, pat bez apkures. Bija vēl viena līdzīga “bumba”, šoreiz lielāka ar lielu dušu un vannu un āra virtuvi. Saimniece arī bija izveidojusi tādu kā arēnu ar centrālo plīti... lai, protams, būtu silti, un savu tuksneša dārzu bija izraibinājusi ar šūpuļtīkliem, lai baudītu saulrietu/saullēktu. Bonuss: pulksten 17:00 varējām dzirdēt, kā visi apkārtējie koijoti sāk gaudot. Kā redzat, tas bija lieliski.

airbnb Joshua Tree nacionālajā parkā

Pazudis tuksnesī, mūsu "zemes bumbiņā". Paldies Airbnb!

Ak, un tiem, kas brīnās, Džošua koks ir koks/kaktuss, kas šeit aug visur. Parks ir pilns ar tiem, mēs pat runājam par Joshua Tree mežiem. Jūs to redzēsiet fotogrāfijās. Lai redzētu nedaudz vairāk, varat arī sekojiet mums insta @onemonth.oneride

Džošua koks

Joprojām nav Džošua koks… tas ir Lēcošais kaktuss.

Visbeidzot, Džošua koks Džošua koka nacionālā parka centrā

Palutini sevi,

Mathilde, viens mēnesis viens brauciens.

Dalies ar šo rakstu

Viens mēnesis viens brauciens

Makss ir kaislīgs motociklu entuziasts. Es, Mathilde, es aizraujos ar ceļošanu (un pārtiku). Kā duets (vai trio ar Super 10) mēs nolēmām doties tiešraidē un braukt zem Kalifornijas saules. Valsts, kultūras… un Amerikas kulinārijas brīnumu atklāšanas vēsture. Tā nu mēs esam kā duets, kas apkopo mūsu trakos... vai drīzāk mūsu zemes, saulainos un brīnišķīgos piedzīvojumus. Seko mums arī Insta.