Seko mums :

Ceļojums uz Losandželosu, Lielais kanjons, Lasvegasa

66. ceļa daļa pirms Lielā kanjona

Martā (Viens mēnesis Viens brauciens, uzliek par pienākumu) izbraucām virzienā uz Lielā kanjona nacionālais parks arizonā. Gandrīz 1237 jūdzes (1990 kilometri) nobrauktas 4 dienās, mūsu līdz šim rekords, ar vēl dažām jūdzēm kājām un pat ar automašīnu (jā, mēs nedaudz krāpāmies). Ceļojums bija garš, ceļojums auksts, bet skaists.

Lielā kanjona mērķis

THE Lielā kanjona nacionālais parks atrodas nedaudz vairāk par 515 jūdzēm no mums. Tieši starp mūsu dzīvokli un mūsu svētumu mērķis martā tas bija 8 stundu brauciens. Mēs zinājām, ka būs grūti, mēs zinājām, ka būs auksts (mūsu ierašanās punktā viņi prognozēja -3°C), taču mēs arī zinājām, ka redzēsimviens no skaistākajiem nacionālajiem parkiem Rietumu krastā, neapšaubāmi arī viens no zināmākajiem. Tāpēc es atzīstu, ka mēs bijām daudz vairāk satraukti nekā nobijušies.

Mēs bijām pilnībā aprīkoti, lai tur varētu nometnē, un mēs bijām pilnībā aprīkoti ar motociklu, kā parasti, ar rev'it Outback 2 jaka par Max un segura jaka pēc manām domām. Mums bija arī augšējā kaste, un divi (bruņotie) sānu koferi ar mūsu kempinga aprīkojumu, kas ir droši piesprādzēts.

Viens mēnesis Viens brauciens: ceļojums uz Lielo kanjonu

Starp vilcienu un motociklu mēs ilgi nevilcinājāmies.

Uz ceļa

Mēs braucām divās reizes (nesmejies par to !) ar draugu grupu, kas mūs pavadīja mašīnā. Pirmās 4 stundas brauca galvenokārt naktī un lielākoties pa garu, 100% Amerikas taisnu līniju. 40. maršruts precīzāk, kurš savieno Barstovu ar Goffs, uz dienvidiem no Mohaves tuksneša. Par laimi, mūsu dexter domofoni ļāva mums izklaidēties... Un ļāva man neļaut Maksam nomodā! Es negribēju, lai viņš aizmigtu uz malas.

Mūsu premier pietura bija Goffs, “spoku” pilsētā, kas pazuda Mohaves tuksnesī. “Pilsētā” ir tikai dažas koka un skārda mājas un desmitiem un desmitiem pastkastīšu. Ej izdomā.

Pie Lielā kanjona nacionālā parka izejas

Kopš ierados Amerikas Savienotajās Valstīs, manī ir radusies aizraušanās... pret pastkastēm. Savādi?

Pastkastes Amerikas Savienotajās Valstīs

Atzīsim, ka šīs pastkastītes ir lieliskas... Nē?

Ceļojuma 2. daļa bija ļoti atšķirīga. Mēs to darījām pa dienu, jā, bet pārguruši. Patiesību sakot, mēs apmaldījāmies, un mums pat bija a (neliels) negadījums...kad mūsu labā soma ieslīdēja starp segliem un riteni. Kaujā zaudējām 1 guļammaisu un 2 matračus. Es atzīstu, ka pēc smagas braukšanas dienas tas mūs nedaudz nomāca (FYI: kopš tā laika mēs esam iegādājušies stiprinājumus, kurus mums ļoti ieteicams izmantot, Roku siksnas. Mēs rekomendējam!).

Iekraušana ceļa braucienam uz Lielo kanjonu

Ielādē zvēru… pirms negadījuma.

Īsāk sakot, ceļš bija grūts, bet... Jāsaka arī, ka ceļš bija lielisks!

Jau no rīta izbraucām pa 66. maršruta daļu. 66. maršrutu, pa kuru arī braucām, lai pēc tam atgrieztos pusdienlaikā ap plkst. Kingmens…kad ir pienācis laiks iegūt īstu labumu vakariņas amerikānis.

Amerikāņu vakariņas Lielā kanjona virzienā

Īstas vakariņas amerikāņu gaumē

Un tas īstais amerikāņu burgers

Tad mēs visu dienu sekojām šim slavenajam maršrutam 40. Un tas daļa starp Kingmenu un Lielā kanjona nacionālā parka ieeju bija lieliski. Mēs redzējām tuksnesi un ziedus tuksnesī, mēs redzējām kailus kalnus, mēs redzējām govis milzīgos līdzenumos ar akmeņiem. Un jo tālāk mēs virzījāmies uz priekšu, jo tuvāk mēs nokļuvām kalniem un “montānas” veģetācijai, kas nosaka Lielā kanjona ainavu. Un jā, mēs joprojām to redzam kā lielu tuksneša caurumu, bet (spoilera brīdinājums) Lielo kanjonu ieskauj meži, meži, priedes.

Uz vietas: kempings

Pēc izbraukšanas ap 7:00, tas bija ap pulksten 19:00, kad nonācām mūsu pelnītajā vietā: kempingā, apmaldījies dabas vidū, daži jūdzes tikai slavenais Lielais kanjons. Bija tuvu 0°C.

Jā, 0°C.

Bet mums nebija pārāk slikti. Amerikāņi diezgan labi prot iekārtot kempingus. Katrā nacionālajā parkā jūs atradīsiet vienu vai vairākus "valsts" kempingi. Tur mēs bijām plkst South rim Mather kempings, atvērts visu gadu, uz dienvidiem no Lielā kanjona. Atkarībā no parka un sezonas valsts kempingi var ātri piepildīties. Rezultātā daži cilvēki rezervē vairākus mēnešus iepriekš... Bet tas tiešām nav dārgi, salīdzinot ar privātu kempingu. Mēs šeit samaksājām 18 ASV dolārus, un jums vajadzētu rēķināties vidēji no 15 līdz 40 ASV dolāriem atkarībā no atrašanās vietas.

Lielā kanjona kempings

Kempingā Grand Canyon

Katram laukumam ir arī vieta automašīnai (un/vai motociklam), jauks laukums teltij (līdz 6 personām) un grils grilēšanai. Skaistākais izgudrojums pasaulē: tas ir lieliski piemērots sildīšanai, kad temperatūra pazeminās, un desu un dažu dārzeņu grilēšanai. Ko mēs, protams, darījām. Arī kempings atradās meža vidū. Auksti, bet Top.

Uz vietas: parks

Par 3. dienu: paņēmām brīvu dienu. Brīva diena no motobraukšanas. Tas viņam (un mums) varētu dot tikai vislielāko labumu. Un tad mēs nebijām tikuši tik tālu, lai tikai apmeklētu kempingu (lai gan tas joprojām bija ļoti jauki). Tāpēc nākamajā rītā ar automašīnu mēs sasniedzām slavenā, iespaidīgā, kustīgā Lielā kanjona dienvidu malu.

Ceļojums uz Lielo kanjonu, Arizona

Mēs atvedām jums nelielu suvenīru…

Ierodoties tur, godīgi sakot, mēs jūtamies ļoti mazi (pat vairāk nekā mani 1,54 m), mēs jūtamies bezpalīdzīgi un jūtamies... ap trīsdesmit fotogrāfiju vidū. Acīmredzot vieta ir ļoti tūristiska! Tāpēc, lai attālinātos no klišejām (visā šī vārda nozīmē), mēs nolēmām atstāt šo Rim Trail aizņemties daļu no Gaiša eņģeļu taka.

Draugi, kuriem patīk takas… kājām

THE Rim Trail, tas ir ceļš, kas iet gar Lielo kanjonu visā dienvidu malā. Tas ir iespaidīgs, jo tas atrodas Lielā kanjona malā un ir ļoti pieejams. Daži to dara pat ar velosipēdu.

THE Gaiša eņģeļu taka ir mazāk pieejams, taču joprojām ir populārākais pārgājiens Lielajā kanjonā. Viņai ir ne mazāk kā 17 jūdzes, un dodas lejup ielejā, Kolorādo upes malā.

Nav spriedzes: mēs neesam tikuši tik tālu. Mēs esam izturīgi uz motocikla... Bet uz netīrumiem, kājām, tas ir cits stāsts. Jo īpaši tāpēc, ka pārgājiens ir diezgan grūts, var būt ļoti karsts (labākais periods: no septembra līdz maijam) un mēs nebijām plānojuši nometni apakšā. Diemžēl savvaļas kempings tur nav atļauts; jūs varat tikai nometnēIndijas dārza kempings, bet jums ir jārezervē iepriekš (ir pieejamas tikai 15 vietas).

Tāpat, mežsargi neiesaku veikt pārgājienu vienā dienā. Daži cilvēki to izmēģina un pabeidz pieredzi 7/8 stundās ar minimālu fizisko spēku... Tas nebija mūsu mērķis (un būsim godīgi, mēs to nevarējām izdarīt, eh).

Pārgājiens pa Lielo kanjonu

Īss pārgājiens Lielā kanjona centrā, Arizonā

Joprojām esam priecīgi, ka esam aizņēmušies pat dažus jūdzes no šī taka. Tas ļāva mums atklāt Lielo kanjonu no augšas, no Rim Trail, un... nedaudz zemāk. Patiesību sakot, tas ir iespaidīgs abos gadījumos (un pilnīgi reibinošs!).

Zināt

Šajos attēlos jūs redzat tikai vienu ļoti maza Lielā kanjona daļa. Mēs paši neko neredzējām salīdzinājumā ar vietas ārkārtīgumu. Patiesību sakot, Lielā kanjona nacionālais parks ir 446 km garš. Tādējādi vairākas citas teritorijas ir tikpat vērtas, lai apietu: Ziemeļkrasts, kas, šķiet, ir daudz mežonīgāks un daudz mazāk tūristu apmeklēts, un Rietumu apgabals ar slavenā Skywalk.

Ja vēlaties izpētīt visu parku (nav iespējams) vai vismaz kādu jauku tā daļu, labāk ieplānojiet tur 4 dienas. Minimums. Jo īpaši tāpēc, ka neviens ceļš īsti nesavieno Dienvidkrastu ar Ziemeļkrastu. Tāpēc jums jebkurā gadījumā būs apiet Lielo kanjonu... 446 km kā atgādinājumu.

Lielais kanjons no Rim Trail

Kas attiecas uz visi parki Amerikas Savienotajās Valstīs, pie ieejas būs jāmaksā caurlaide: 35 USD par automašīnu, 30 USD par motociklu. Mēs iegādājāmies caurlaidi visa gada garumā, kas ļauj ieiet visos parkos. Pie 80 dolāriem (man šķiet) un visiem ceļojumiem, ko bijām plānojuši, aprēķins tika ātri redzēts.

Lielajā kanjonā papildus kempingam jūs atradīsiet arī citas naktsmītnes/viesnīcas, restorānus un mazus tirgus. Galu galā tas ir ciems. Ārkārtīgi maza izmēra. Sīkāka informācija: Es iesaku jums apskatīt Nacionālā vietne (angļu valodā).

Un kā ar atgriešanos?

Atgriešanās, kopumā, ļoti vienkārša. Kā jau katra ceļojuma beigās... Nonācām Lasvegasā. Jā mazulīt. Mēs atstājām aukstumu un veģetāciju, lai atgrieztos Lasvegasas karstumā, tuksnesī (un trakumā). Un, ja pēdējo reizi gājām pa kazino paklājiem, mēs to darījām mierīgi un noguruši, šoreiz... darījām noguruši (joprojām), bet Vegasas cienīgā atmosfērā. Tomēr jūs zināt, ko viņi saka: lai kas notiktu Vegasā, tas arī paliek Vegasā. Tāpēc es apstājos tur.

Ceļojums uz Nevadu

Dodieties uz Lasvegasu, Nevada!

Mājās atgriezāmies nākamajā dienā vienā laidā (un dažas pieturas). Lai pabeigtu mūsu (lielo) cilpu martam, braucām gandrīz 5 stundas dodamies atpakaļ pa ceļa posmu, ko bijām nobraukuši nakts laikā, izejot. Varat iedomāties, ka mēs atnācām mājās noguruši, pārguruši (un netīri, atzīsim), bet galvenokārt ļoti laimīgi. Vēl viens brauciens pabeigts, vēl viens parks apmeklēts.

Mathilde, viens mēnesis viens brauciens.

Dalies ar šo rakstu

Viens mēnesis viens brauciens

Makss ir kaislīgs motociklu entuziasts. Es, Mathilde, es aizraujos ar ceļošanu (un pārtiku). Kā duets (vai trio ar Super 10) mēs nolēmām doties tiešraidē un braukt zem Kalifornijas saules. Valsts, kultūras… un Amerikas kulinārijas brīnumu atklāšanas vēsture. Tā nu mēs esam kā duets, kas apkopo mūsu trakos... vai drīzāk mūsu zemes, saulainos un brīnišķīgos piedzīvojumus. Seko mums arī Insta.