Seko mums :

Ceļvedis uz Meksiku ar motociklu: pikants ceļojums!


meksikas motociklu ceļvedis

Nākamais raksts ir dārgakmens. Pamācība, kā izdrukāt un paslīdēt zem spilvena, lasīt, pārlasīt un mācīties. Mēs apkopojam gandrīz 3 mēnešu informāciju par mūsu brauciens ar motociklu Meksikā : sagatavošanās darbi, maršruts un labākie galamērķi, budžets un praktiski padomi (īpaši par drošību)... Lai kādu dienu jūs varētu īstenot sapni nolikt atslēgu zem durvīm un doties izpētīt Meksika ar motociklu*. Milzīga valsts, kas bagāta ar savu kultūru, virtuvi, cilvēkiem un tako.

*Labi, šis raksts ir noderīgs arī tad, ja ikgadējā atvaļinājuma laikā vēlaties doties izbraucienā ar motociklu uz Meksiku. Ceļā !

Mēs izskaidrojam savu došanos uz Meksiku

Ja jums ir laba atmiņa, mēs (Mathilde, Maxime un Super Ténéré, a.k.a OneMonthOneRide) atstāja 2019. gadā uz Meksikas atklāšana Baja California North (Vai Baja tuviem draugiem). Mūsu pirmie apļi Latīņamerikā, lai tikai nogaršotu piedzīvojumu garšvielu un taco, lai ielauztu motociklu, vadītāju, pasažieri, aprīkojumu...

Patiesību sakot, tā bija tikai priekšnojauta no daudz lielāka projekta, ko mēs šobrīd piedzīvojam. Iegremdētā aisberga daļa, ko sauc par “ceļo Latīņameriku kā pāris ar motociklu”. 2022. gada aprīlī mēs pametām dzīvi, kas mums bija Losandželosā, lai dotos uz Latīņamerikas ceļiem. Mēs nolēmām pusotru gadu, lai sasniegtu Ugunszemi un nokļūtu Brazīlijā, un tikko esam pabeiguši pirmos trīs mēnešus Meksikā. Lai arī katru dienu viss nav rožains, mēs to nenožēlojam un pat iesakām!

Bet atgriezīsimies pie tā, kas interesē mūs vai kas interesē JŪS: viss, kas jums jāzina, ja kādu dienu sākat to pašu projektu vai vēlaties Atklājiet Meksiku ar motociklu.

Administratīvā: Meksika ar motociklu, kas jums nepieciešams?

Iebraukt Meksikas teritorijā ar motociklu

Neatkarīgi no tā, no kura reģiona jūs ieceļojat valstī (vai tā ir ASV, Gvatemala/Belīza vai Francija), no brīža, kad iebraucat ar motociklu, jums būs nepieciešami tie paši dokumenti. Zināt :

  • pase, protams

Vīza? Ja jūsu uzturēšanās pārsniedz 7 dienas (neizbēgami, ja vēlaties apceļot Meksiku, būsim godīgi), iebraucot teritorijā ir jāpiesakās tūristu kartei, kas ir līdzvērtīga vīzai. Tas tiek saukts Vairākas migrācijas Forma, vai FMM, un tas maksā nedaudz vairāk par 30,25 € (638 peso, kad šķērsojām)

  • transportlīdzekļu apdrošināšana

Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu apdrošināšana mums nekad netika pieprasīta. Ne imigrācijas, ne muitas kontroles. Patiesību sakot, tas nevienu nekad nav interesējis... Problēmas gadījumā tas joprojām ir būtiski. Labāk droši nekā nožēlot, vai ne?

  • tIP , transportlīdzekļa pagaidu ievešanas atļauja, pēdējais BŪTISKAIS dokuments jebkurai iebraukšanai teritorijā

Šis dokuments ir nepieciešams, lai ceļotu Meksikā ar jebkuru personīgo transportlīdzekli. Tas jāveic uz robežas ieceļošanas brīdī. Tas ir, Amerikas Savienotajās Valstīs tiem, kas nāk no augšas, Gvatemalā vai Belizā tiem, kas nāk no apakšas (par Franciju... mēs nevaram atbildēt!). Būtībā TIP ļauj Meksikas valdībai nodrošināt, ka jūs negrasāties nelegāli pārdot savu iekārtu Meksikā, bet vienkārši izmantot to, lai ceļotu apmeklējuma laikā. Teorētiski šis dokuments apzīmogo jūsu klātbūtni teritorijā ar jūsu motocikla klātbūtni.

Kā iegūt TIP vai pagaidu transportlīdzekļa importa atļauju?

Lai iegūtu šo vērtīgo dokumentu, jums ir jāsamaksā 53,95 € (t.i., 1117 peso) un jāiemaksā depozīts 400 USD apmērā (dolāri vai peso, bet visos gadījumos skaidrā naudā), kas jums tiks atgriezta, tiklīdz izbrauksiet no valsts. Process ir salīdzinoši vienkāršs, taču ir jāievēro kārtība un jāiesniedz konkrēti dokumenti. Lai iegūtu dokumentus, jums ir nepieciešams:

  • personu apliecinošs dokuments (oriģināls), mūsu gadījumā pase
  • jūsu autovadītāja apliecība
  • transportlīdzekļa nosaukums (vai reģistrācijas dokuments)
  • transportlīdzekļa reģistrācija
  • jūsu tūristu vīza (iepriekš minētā FMM)
  • un visu šo dokumentu kopijas, izņemot nosaukumu un FMM

Lūdzu, ņemiet vērā: jūs dosieties uz priekšu un atpakaļ starp imigrāciju un Banjercito (Meksikas armija un valdības banka, kurai tiek veikti maksājumi). Abas parasti atrodas blakus, un ir jāievēro šāda secība:

  • Dodieties uz imigrāciju, lai noformētu tūristu vīzu (FMM),
  • Iet uz Banjercito lai to samaksātu ( 30,25 € ),
  • Atgriezties pie imigrācijas, lai to slēgtu,
  • Pēc tam dodieties uz Banjercito samaksāt par importa atļauju

Pēc tam jūs saņemsiet TIP papīra versiju, kā arī digitālo versiju un kvīti, kas pamato jūsu depozīta iemaksu. Mēs iesakām rūpīgi glabāt šos dokumentus ceļojuma laikā.

Izkļūt no Meksikas (ideālā gadījumā ar motociklu)

Izbraukt no valsts tā ir formalitāte...

  1. Imigrācijas stacijā uzlieciet zīmogu pasē (iespējams, jums tiks lūgts oriģinālais TIP )
  2. Virziens Banjercito lai atceltu savu TIP ; šeit mēs lūdzam jums pasi, pases fotokopiju un TIP
  3. Pēc šasijas numura pārbaudes un dažu velosipēda fotoattēlu uzņemšanas muitas darbinieks izsniedz jums kvīti kopā ar jūsu 400 USD depozītu.

Padoms: šie 400 USD var būt noderīgi, ja vēlaties tos apmainīt pret vietējo valūtu uz robežas (mūsu gadījumā Gvatemalas quetzales).

Ceļvedis uz Meksiku ar motociklu: mūsu maršruts un apskates vietas

Vispirms jāatzīmē, ka arī mūsu brauciens ar motociklu ir vērsts uz sērfošanu. Mūsu maršrutu ietekmēja arī dažādas sērfošanas vietas, mēs galvenokārt sekojām Klusā okeāna piekrastei! Mēs, iespējams, palaidām garām daudzas apskates vietas Meksikā: Gvadalahara, Kankuna, Jukatāna... Šis raksts vienkārši atspoguļo mūsu pieredzi un maršrutu izvēli. Tas nav izsmeļošs, jo Meksikā ir 31 štats, un mēs apmeklējām tikai 11. Šeit mēs sniedzam savas vispārējās sajūtas, kas mums patika un kas patika mazāk mūsu ceļā.

Ņemiet vērā arī to, ka mēs ceļojam klusajā sezonā, sezonas sezona atbilst mūsu franču ziemai, kā arī noteiktiem skolēnu brīvdienām un reliģiskajām brīvdienām.

apvienot sērfošanu un motociklu, lai apmeklētu Meksiku

Tur Baja California, vienā ellē stāvoklī

Baja California ir daudzu motociklistu sapnis. Nav par ko sūdzēties gan dienvidos, gan ziemeļos. Ainavas ir lieliskas un patiesi unikālas salīdzinājumā ar pārējo valsti. Jūs atradīsiet milzu kaktusu mežus, kilometrus garas balto smilšu takas, tirkīza ūdens lagūnas, oāzes tuksneša vidū, bagātīgu jūras gultni niršanas entuziastiem... Svarīgs punkts: Baja California ir ļoti drošs, tas ir arī vienīgais štats. kur esam veikuši īstu savvaļas kempingu. Ir arī diezgan daudz maksas kempinga iespēju, kas var nebūt pārējā Meksikas gadījumā.

Mēs tur jūtamies labi. Ēdiens ir labs (citiem štatiem raksturīga īpašība), īpaši zivis un jūras veltes (ļoti svaigas). Tas ir ļoti karsts un ļoti sauss, dažviet ir diezgan vējains. Savienoto Valstu tuvuma dēļ tūrisms galvenokārt ir amerikānis, un mūs ļoti ātri iedala kategorijās gringos.

Brauciet ar prāmi no Baja California uz Kontinentālā Daļa

FYI: TIP nav obligāts ceļošanai Baja California, bet jums būs jāiekāpj uz prāmja uz "kontinentālo daļu". Cita informācija, es domāju Kontinentālā Daļa visa pārējā Meksika kas nav Baja Norte/Sur. Tāpēc neaizmirstiet to izdarīt, ieejot. Patiešām būtu žēl, ja būtu jābrauc 3000 km turp un atpakaļ līdz robežai tikai papīra gabala dēļ...

Pretējā gadījumā neatkarīgi no tā, vai esat nolēmis sākt vai beigt Baja California (mēs iesakām abos gadījumos), ziniet, ka tas ir tikai uzņēmums Baja Prāmji kurš apkalpo pārbrauktuvi. Izbraukšana ir no ostas Pichilingvāls vai Pichilinque franču valodā, 20 minūtes uz dienvidiem no Lapasas. Saskaitiet 5119 peso par motociklu un vadītāju (nedaudz vairāk par 201,67 € ), un apmēram 49,41 € papildus pasažierim. Mēs izvēlējāmies maršrutu Lapasa – Mazatlán (šķērsojums 12 stundas), taču ir iespēja braukt arī Lapasa – Topolobampo (8 stundas). Abi pārbraucieni notiek naktī un cenas līdzīgas. Abas ierašanās pilsētas atrodas Sinaloa štatā, Topolobampo atrodas nedaudz tālāk uz ziemeļiem. Mazatlāna ir it kā drošāka, jo tā ir tūristiskāka.

Kas attiecas uz pāreju, tā ir pieredze, kas ir tā vērta, lai būtu jābrauc. Diezgan populārs transporta līdzeklis, kas ļauj nedaudz nogaršot “īsto” Meksiku, pirms esi spēris kāju uz tās zemes. Nevilcinieties izveidot mājīgu, mazu kokonu istabas stūrī, jo visi galu galā gulēs izklaidušies uz mazākās pieejamās virsmas. Pasniegtā maltīte ir samērā pretīga. Neaizmirstiet paņemt līdzi siksnas (papildus uzkodām), lai iejūgtu motociklu uz laivas. Jums tiks parādīts, kur novietot automašīnu, bet motocikla nostiprināšana būs jūsu ziņā.

Nayarit, džungļi un sajūtas no hipiju ceļotāja

Najaritā ainava krasi mainās, lai radītu daudz tropiskāku atmosfēru. Kā iesākums odi un sviedri. Kā pamatēdiens fauna un flora, kas pārsteidz acis (iguānas, krokodili, visdažādākie putni, bruņurupuči, mango koki, banānkoki, milzu papardes u.c.) Vārdu sakot, tā ir jauka ainavu maiņa! Mēs veicām visu piekrasti un sajūtas ir diezgan forši. Cilvēki smaidīgi un pieraduši pie starptautiskā tūrisma. Sayulitā valda hipiju/sērfošanas ballīšu atmosfēra, tā ir dzīvīgākā pilsēta, ko apmeklēt. Iesakām palikt nedaudz ārpus centra, lai varētu aizvērt acis. Punta Mitas apgabals, kas atrodas tālāk uz dienvidiem, piedāvā līdzīgas debesu pludmales, atskaitot tūrismu.

Jalisco, Puerto Valjarta un tad tas mainās!

Jalisco uzvar Puertovaljarta, jo īpaši pilsētas dienvidu daļa ar līča daļu, kas galvenokārt tiek pētīta ar laivu. Tā ir tūristu piekrastes pilsēta, kuras ainavas ir līdzīgas Najaritas ainavām. Pilsēta atrodas arī uz šo divu štatu robežas. Jalisco ir salīdzinoši liels štats (7. Meksikā un otrais mūsu sarakstā). Lai gan mēs paņēmām 200, kas iet gar krastu, Gvadalahara, kas atrodas iekšzemē, ir vēl viena tūristu pilsēta, ko apmeklēt, šķiet. Kad Puertovaljarta atrodas atpakaļskata spogulī, ainava atkal mainās, kļūstot nedaudz sausāka. Arī atmosfēra kļūst nedaudz smagāka.

Guerrero, valsts, kas prasa izpēti

Lai gan mēs daudzkārt tikām brīdināti par Gerrero stāvokli (drošības ziņā), mēs tur jutāmies diezgan labi. Ainavas ir brīnišķīgas: lielas zaļas pļavas ar kokosriekstiem, banānu un mango koku lauki, cik tālu vien acs sniedz... Un tad ir Akapulko pilsēta un tās slavenie La Quebrada ūdenslīdēji. Agrāk koncentrējās uz starptautisko tūrismu, bet šodien tas galvenokārt uzņem meksikāņus. Reāls, tipisks haoss, ko redzēt.

Mehiko, un tās 28 miljoni iedzīvotāju

Meksikas galvaspilsēta, pietura, kuru nedrīkst palaist garām. Jums būs laimīgs rajonu sajaukums ar skaidri definētām identitātēm. Dažas ir ļoti tipiskas un populāras, citas modernākas, kas robežojas ar Rietumu. Viss ir izraibināts ar bagātīgu veģetāciju, labiem restorāniem un citiem puestos, un kultūra ar arheoloģiskām vietām pilsētas centrā. Mēs iesakām apmeklēt Nacionālo antropoloģijas muzeju un apmeklēt maiju pilsētu Teotihuacan (apmēram 1 stunda no pilsētas).

Oahaka, mūsu Meksikas piedzīvojumu dārgakmens

Tātad gan piekrastē, gan iekšzemē Oahakas štats ir brīnums! Telpas ir viesmīlīgas, un jūs tur jūtaties ļoti labi. Šeit ir lagūnas, džungļi, kalni un, galvenais, patiesa aizraušanās ar ēdienu un mezcal, tipisks meksikāņu alkohols, kas izgatavots no kūpinātas agaves. Ir arī diezgan daudz vietējo iedzīvotāju krāšņos tradicionālos tērpos. Mēs iesakām izpētīt visu štata ceļus un, galvenais, nepalaist garām Oahakas pilsētu.

Čiapasa, prasību zeme

Šī ir zapatistu zeme, populāra pretkapitālistiska politiskā kustība. Mēs neiedziļināsimies detaļās vai debatēs, bet mums šķiet, ka valsts ir salīdzinoši nabadzīga un lauksaimniecība ir galvenais ienākumu avots. Ainava ir kalnaina, ļoti kalnaina un izraibināta ar kukurūzas laukiem. Tas ir arī štats, kurā mēs satiekam pamatiedzīvotājus, katrai ciltij ir savs labi atpazīstams tradicionālais tērps. Ir vērts redzēt koloniālo pilsētu San Cristóbal de las Casas. Tas ir sākumpunkts, lai apmeklētu daudzas arheoloģiskās vietas kalnos, tostarp Palenkes maiju drupas. Tie ir džungļi, īstie.

Pārējā valsts

Otrs norāda, ka mēs apmeklējām, bet kas ne vienmēr mūs iekaroja: Sinaloa, Colima, Michoacan. Tur drīzāk tā bija kopējā atmosfēra, kas mūs neinteresēja... Mēs tur ne vienmēr jutāmies ērti. Vietējie iedzīvotāji bieži ir vēsāki, vairāk piesardzīgi, un mijiedarbība aprobežojas ar komerciālu apmaiņu (šī ir vispārīga piezīme attiecībā uz Meksiku, taču šajos štatos tā ir izteiktāka). Ceļi pārsvarā ir pamesti.

Brīdinot par karteļu vai bruņotu vietējo kopienu klātbūtni, kas cīnās pret bandītismu, mēs galu galā saspiežam savus dibenus uz ceļa... Tas ir kauns, jo dziļi sirdī mēs vēlamies uzsvērt faktu, ka ar mums nekas nekad nav noticis. O jā ! Sanhosē del Kabo bija ceļu policists, kurš lūdza mums kafiju, lai varētu iet pa ielu nepareizajā virzienā. Bet patiesībā tas bija diezgan smieklīgi.

Meksikas motociklu maršruts

Lūk, precīzāk, maršruts, kas seko Meksikā!

Daža vispārīga informācija par Meksikas ceļiem

Kopumā ceļu kvalitāte Meksikā ir taisnīga. Ir pat lieliski uzturēti 2x2 joslu lielceļi. Motocikliem cena vienmēr ir lētākā, un tās bieži ir nelielas porcijas apmēram divdesmit kilometru garumā, par kurām jūs maksāsiet no 20 līdz 80 peso maksimums (no 1 līdz 4,03 € ). Lai arī ceļu kvalitāte nav slikta, tomēr jāsaglabā modrība. Īpaši uz kalnu ceļiem un līkumos, jo jūs nekad neesat pasargāts no 700 kg smagas govs, kas nolēmusi pasnaust tieši ceļa vidū. Lietus sezonā var būt arī dubļu plūsmas un sabrukumi. Kopumā saglabājam modrību un braucam mierīgi.

Meksikāņi pie stūres ir samērā forši. Viņi nebrauc kā traki... izņemot pilsētā. Pilsētā meksikānis pārvēršas par īstu niknumu, kurš vairs neļauj nekam stāties savā ceļā. Pat ne gājējs. Ziniet, ka šosejas kodekss ir jēdziens. Pat policijas priekšā jūs varat šķērsot dzelteno līniju, lai apdzītu transportlīdzekli.

Turklāt lēni transportlīdzekļi brauc pa cieto labo pusi, pa virtuālu dubultjoslu, ko mēs, franči, mēdzam raksturot kā nomali vai ceļmalu. Uz motocikla tas ir praktiski apdzīšanai. Tāpēc nebrīnieties, redzot trīs transportlīdzekļus, kas aizņem divvirzienu joslas platumu. Tāpat kā Amerikas Savienotajās Valstīs, ir iespējams izbraukt cauri sarkanajai gaismai, lai pagrieztos pa labi, ja ceļš ir brīvs. Visbeidzot, motociklista ķivere nav obligāta, kā arī apavi, cimdi vai kāds cits motociklu aprīkojums mērķis ir glābt mūsu ādu.

Visbeidzot, ir svarīgs punkts topes, ēzeļa latīņu versija. Ļoti briest, plats, šaurs, dzeltens, balts, svītrains, ass vai juteklīgāks... Tie nodrošina, ka jūsu ātrums paliek nulle, braucot garām mājai ceļa malā vai pat ciematos. Chiapas iegūst balvu tops. Pēdējos dažus metrus iepriekš bieži norāda oficiālas zīmes vai nē. Pirms slavenā var būt arī vairākas baltas joslas uz zemes tops. Beidzot gadās, ka daži slēpjas ēnā, lai jūs pilnībā pārsteigtu un izpostītu jūsu balstiekārtu, dzinēja aizsargu, aizmuguri...

Meksikas ceļi ar motociklu

Ceļā vienmēr pateiks, ka tā vai cita vieta ir bīstama. Mēs atceramies, ka ļoti bieži cilvēki, kuri brīdina, iespējams, kādu laiku nav pametuši savu dīvānu... Viņi dalās savās bailēs un izspļauj to, ko mediji likuši norīt. Uz ceļa, jūsu ienaidnieks numur 1 Meksikā, tāpēc tas nav kartelis vai zapatista, tas patiešām ir tops. Mēs būsim jūs brīdinājuši.

Praktiski padomi ceļojumam Meksikā

Drošība uz asfalta: korupcija, kartelis un snaudošā govs

Esam dzirdējuši trakus stāstus par policistu korupciju, vislabākais ir tas, ka policists ar roku, sažņaugts dūri, veic alkohola testu asinīs. Kad cietušā elpa tika izlaista tieši nāsīs, pēdējais apstiprināja braukšanu dzērumā... Vispārīgi runājot, pārkāpuma gadījumā ir jānoturas un uz ielas nav jāmaksā. Tā vietā iesakām doties uz pastu un palūgt kvīti. Tā vienmēr būs lētāk. Oficiālo dokumentu fotokopiju atrašanās tuvumā ir laba stratēģija, lai izvairītos no oriģinālu tiešas nodošanas. Tāpēc izstiepiet kopēto dokumentu un parādiet tam līdzās oriģinālu. Kad amatpersona tiek konfiscēta, jūs bieži būsiet spiests maksāt, lai to atgūtu.

Uz ceļa var būt vietējo (bruņotu vai nebruņotu) iedzīvotāju blokādes. Iesakām tuvumā turēt sīknaudas. Tādā veidā jūs varat ātri apmierināt viņu vēlmes, neatklājot savu bagātību. Vieglākā piezīmē, jūs varat arī apbalvot mačetes žonglieri pie sarkanās gaismas par viņa izrādi. No savas puses izmantojam “viltotu” maku ar personu apliecinošiem dokumentiem un bankas kartēm, kurām beidzies derīguma termiņš. Tas tiek nodrošināts ar dienas valūtu. Problēmas gadījumā mēs bez vilcināšanās “atbrīvosimies” no tās (īstā lieta ir labi paslēpta... mēs jums nepateiksim, kur, jūs nekad nezināt).

Nekad nebrauciet naktī, iespējams, tas ir viens no ieteikumiem, ko esam dzirdējuši visvairāk. Un tas dažādu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tāpēc, ka slepkavas rīkojas naktī, un pēc tam tāpēc, ka dzērājšoferi rīkojas arī naktīs. Vienmēr arī Margeritai, šim 700 kg smagajam liellopam, kurš jūs pārsteigs, izbraucot no līkuma. Visbeidzot, ceļa stāvoklis dažkārt atstāj ko vēlēties, un naktī jūs varat pārsteigt milzu bedre vai vecs, labais tops.

Higiēna un laba veselība

Ņemiet vērā, ka ūdens nav dzerams, ja vien to nevārāt labu minūti. Saindēšanās ar pārtiku ir biežāka, un, uzņemot garneles, kas nav svaigas, jūs vairākas nedēļas var nosēdināt uz zemes. Pastāvīgas saindēšanās gadījumā antibiotika no hinolonu grupas būs jūsu vienīgais sabiedrotais. Tas smaržo pēc pieredzes, vai ne? Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs esam veikuši ikgadējo veselības apdrošināšanu par aptuveni 605,00 € vienai personai ar Chapka. Tas attiecas uz ārzemēm mūsu ceļojuma laikā uz dažādām apmeklētajām valstīm. Tas arī piedāvā Covid pārklājumu, kas tiek pieprasīts noteiktās Latīņamerikas valstīs, bet ne Meksikā.

Tehnoloģiju rotaslietas

Meksikā WiFi pārklājums ir salīdzinoši labs, protams, izņemot visattālākās vietas. Tālrunim ir priekšapmaksas SIM kartes, kuras varat uzlādēt, kad tās ir izlietotas. Tajos ir iekļauti vairāki gigabaiti datu pārlūkošanai un bieži vien neierobežota piekļuve sociālajiem tīkliem, viss par simts peso. Tas ir diezgan lēts un darbojas.

Lietojumprogramma, ko var lejupielādēt par katru cenu (un tas attiecas uz jebkuru motociklu piedzīvojumu): iOverlander. Šis ir informācijas kopsavilkums par naktsmītnēm, kempingiem un visa veida pakalpojumiem, kas pieejami tuvumā. Viss ir apkopots interaktīvā kartē, par kuras atjaunināšanu ir atbildīga ceļotāju kopiena. Ārkārtas gadījumā 911 ir numurs, uz kuru jāzvana.

Beidzot mums ir paveicies, ka esam bilingvāli spāņu valodā. Un runājot tās valsts valodā, kuru apmeklējat, bieži ir liela nozīme. Tāpēc mēs iesakām sākt darbu pirms došanās ceļā. Pārliecinieties, vai zināt vismaz pamata vārdu krājumu un sagatavojiet attēlu piezīmi ārkārtas situācijām. Vienmēr noderīgi, apmeklējot Meksiku ar motociklu.

Vidējais budžets ceļojumam ar motociklu Meksikā

Lai gan dažviet tiek pieņemti dolāri, darījumi tiek veikti Meksikas peso un pārsvarā skaidrā naudā. Viens eiro ir aptuveni 20 peso. Tātad galu galā, cik šī mazā epopeja mums izmaksāja? Mūsu divarpus mēneši Meksikā bija sajaukums starp kempingiem, viesnīcām, restorāniem un pārtikas kravas automašīnas vai ielas ēdiens, saukts puestos, gatavošana “mājās”… Neliedzot sevi, bet arī neizdegoties. Ir iespējams tērēt daudz mazāk vai tērēt daudz vairāk.

motociklu tūre pa Meksiku

Kā indikāciju mēs vidēji iztērējām 1250 peso dienā jeb aptuveni 60,50 € . Šajā budžetā ietilpst

  • izmitināšana (kempings vai neliela istaba vai kajīte),
  • benzīns (apmēram 1,06 € par litru, joprojām uz pusi lētāka nekā Francijā)
  • un nodevas,
  • 3 tradicionālās maltītes: no rīta, pusdienlaikā un vakarā,
  • un nejauši izdevumi (aptieka, iepirkšanās un/vai higiēnas preces utt.)

Kā jau pamanījāt, esam divi, tāpēc par izmitināšanu maksājam diviem (īpaši kempingā, kur cenas norādītas vienai personai nevis teltij). Uz ēdienreizēm tas pats, ēdam par diviem un esam mantkārīgie tipi... Bet gaļu neēdam, kas uzpūš cenas, zivis ir dārgākas. Daudzi mazie ielu stendi piedāvā gaļēdāju iespējas par smieklīgi zemām cenām, un, ticiet mums, tas ir vilinoši.

Papildus šim budžetam mums ir "ekstras", kuras esam klasificējuši citā kategorijā, lai iegūtu priekšstatu par pieticīga ceļojuma vidējām ikdienas izmaksām. pret ērtāks un tūristiskāks ceļojums. Šeit mēs iekļāvām dažas ērtākās Airbnb naktsmītnes, ar kurām cienājāmies, “gastronomiskākos” restorānus, laivu braucienus pa mangrovju audzēm un organizētās ekskursijas (jo īpaši uz Teotihuacan un Palenque tūrisma objektiem)... To visu pievienojot, mūsu dienas budžets ir 1650 peso jeb 80,67 € . Tāpēc mēs saprotam, ka budžets strauji pieaug, ja nodarbojamies ar klasisko tūrismu.

Šeit ir daži citi cenu diapazoni:

  • restorāna maltīte 2 personām
    • brokastis: 100 līdz 200 peso
    • pusdienas vai vakariņas: no 300 līdz 600 peso
  • ielas maltīte 2: 100 līdz 250 peso
  • viesnīcas numurs: 300 līdz 500 peso
  • kempings 2: 200 līdz 300 peso

Vai tu esi gatavs ?

Meksika ir milzīga valsts, kuru var izpētīt uz diviem riteņiem. Tās kulinārijas bagātība, cilvēku daudzveidība, pirmskolumbiešu vēsture un daudzveidīgās ainavas ir faktori, kas aicina atklāt. Mēs ceram, ka šis raksts ir atbildējis uz galvenajiem jautājumiem, kas jums varētu būt par iespējamu brauciens ar motociklu uz Meksiku.

Ja jums nepieciešama papildu informācija, sazinieties ar komentāru sadaļā. Varat mūs atrast arī Instagram un vietnē Youtube @Onemonthoneride, lai sekotu mūsu pārējiem piedzīvojumiem Latīņamerikā.

sekojiet mums Latīņamerikā un Meksikā

Dalies ar šo rakstu

Viens mēnesis viens brauciens

Makss ir kaislīgs motociklu entuziasts. Es, Mathilde, es aizraujos ar ceļošanu (un pārtiku). Kā duets (vai trio ar Super 10) mēs nolēmām doties tiešraidē un braukt zem Kalifornijas saules. Valsts, kultūras… un Amerikas kulinārijas brīnumu atklāšanas vēsture. Tā nu mēs esam kā duets, kas apkopo mūsu trakos... vai drīzāk mūsu zemes, saulainos un brīnišķīgos piedzīvojumus. Seko mums arī Insta.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu