Seko mums :

Motociklu filtri, BA BA


Motociklu filtru izvēle

Atbrīvojieties no piemaisījumiem savos dārgajos mehāniķos ar motociklu filtriem. Neliels pārskats par dažādiem motocikla un motorollera dzinējiem izmantotajiem filtriem, kā arī to pareizas izvēles atslēgas šajā īpašajā Boeotian rokasgrāmatā. Divritenim, kas murrā ilgi!

Motocikla eļļas filtrs

Kam paredzēts eļļas filtrs?

Dzinēja eļļa spēlē vairākas lomas jūsu motocikla mehānikas darbībā. Tas ieeļļo, atdzesē un aizsargā dzinēju no korozijas. Tā ir arī eļļa, kas attīra dzinēju: cirkulējot visur, tā savāc metāla daļiņas, ko rada detaļu dabiskais nodilums. Tiek savākti arī degšanas pārpalikumi.

Motocikla eļļas filtrs

Daži kārtridžu motociklu eļļas filtru piemēri

Tāpēc eļļas filtrs atbrīvo eļļu no šiem piemaisījumiem, lai tā pēc iespējas ilgāk saglabātu savas īpašības. Pateicoties eļļas sūkņa spiedienam, tas ieplūst caur filtra sānu atverēm, iziet cauri filtra membrānai un pēc tam tīrs iziet caur centrālo pieslēgvietu, lai sāktu jaunu dzinēja ciklu.

Motocikla eļļas filtrs sastāv no kasetnes (metāla tvertnes), filtra membrānas, kas izgatavota no mikroporaina papīra, kas pārklāts ar sveķiem, un perforētas metāla caurules, kas savāc filtrēto eļļu un novada to uz izplūdes atveri. Jo efektīvāks ir filtrs, jo vairāk smalko daļiņu tas saglabā.

Kā izvēlēties motocikla eļļas filtru?

Reiz nav ierasts, lielākajai daļai motociklistu, kuri veic sava motocikla vai motorollera dzinēja apkopi, atbilde uz šo jautājumu ir vienkārša: paļaujieties uz to, ko ražotājs iesaka bukletā, kas tiek piegādāts kopā ar jūsu divriteņu motociklu! Kas attiecas uzmotoreļļa, novirzoties no šī ceļa, pastāv risks kaitēt mehānisma pareizai darbībai.

Pārsprāgts motocikla eļļas filtrs Hiflofiltro

Motocikla eļļas filtra kasetnes sastāvs

Vēl vienkāršāk? Motoblouz detaļu atlasītājā ievadiet sava motocikla datus – zīmolu, modeli, vintage. Mēs jums filtrējam (hehe) modeļus, kas ir saderīgi ar jūsu mašīnu un atbilst vismaz ražotāja prasībām. Nav sliktu pārsteigumu! Ticiet mūsu pieredzei, tādiem pielāgojamiem filtriem kā Hiflofiltro vai Ison kvalitātes ziņā nav ko apskaust oriģināla tipa izstrādājumus.

Jo efektīvāks ir eļļas filtrs, jo vairāk tas filtrē smalkās daļiņas. Un otrādi, konkurencei filtri veicina plūsmu, lai uzlabotu dzinēja veiktspēju uz mazākas filtrēšanas rēķina.

Skatiet mūsu motociklu eļļas filtrus

Motocikla maiņa darbnīcā

Nomainiet eļļas filtru ik pēc divām eļļas maiņām

Kad nomainīt eļļas filtru?

Viņi saka, ka ir laba ideja nomainīt eļļas filtru ik pēc divām eļļas maiņām. Tas atbilst 12 000 km kalpošanas laikam, ja dzinēja eļļu maināt ik pēc 6000 km (norma).
Nekas neliedz jums nomainīt filtru katru reizi, kad maināt eļļu, ja esat ķēpātājs, taču lielākoties tas ir lieki.

 

Motocikla gaisa filtrs

Kam paredzēts gaisa filtrs?

Gaiss ir benzīna oksidētājs, tas ir, tas ir nepieciešams pareizai benzīna sadegšanai jūsu motocikla vai motorollera cilindrā(-os). Problēma ir tā, ka tas nes sev līdzi vairākus nevēlamus un dzinēja veselībai kaitīgus elementus: putekļus, kukaiņus, dažādus piesārņojumus, ziedputekšņus utt. Gaisa filtrs novērš visus šos piemaisījumus no jūsu iesmidzināšanas sistēmas, kur gaiss sajaucas ar benzīnu pirms sadegšanas.

Motociklu papīra gaisa filtri

Daži HifloFiltro motociklu papīra gaisa filtru piemēri

Ja eļļas filtra vecuma ietekme uz jūsu motocikla vadāmību nav īpaši nozīmīga, to nevar teikt par gaisa filtra ietekmi. Aizsērējis gaisa filtrs kaitē jūsu dzinēja darbībai un var izraisīt pārmērīgu degvielas patēriņu vai pat oglekļa veidošanos dažādās vietās, piemēram, uz aizdedzes svecēm.

Kā izvēlēties motocikla gaisa filtru?

Ir vairāki gaisa filtru veidi, kas atšķiras pēc to sastāvā izmantotajiem filtrēšanas materiāliem.

Papīra gaisa filtrs

Oriģinālā tipa palīgmateriāls, kas uzstādīts uz visiem šosejas un sliežu ceļu motocikliem vai gandrīz. Šim filtram ir papīra filtra elements, kas sakārtots akordeonā, lai palielinātu apmaiņas virsmu.

Tomēr šo vienreiz lietojamo gaisa filtru var iztīrīt, ātri nopūšot kompresoru starp divām nomaiņām, lai palielinātu tā kalpošanas laiku, it īpaši, ja regulāri braucat pilsētā vai putekļainā vidē.

Skatiet mūsu papīra gaisa filtrus

Ar eļļu pārklāts K&N kokvilnas gaisa filtrs

Eļļas uzklāšana K&N motocikla gaisa filtram – Foto Viens mēnesis viens brauciens

Kokvilnas gaisa filtrs

Mēs šeit runājam par atkārtoti lietojamiem gaisa filtriem, piemēram K&N Stage 1 vai oriģinālajiem BMC . To dizainā izmantoti vairāki kokvilnas slāņi, kas iestiprināti starp diviem smalkiem metāla sietiem. Ja tie atbilst oriģinālā filtra formai, tie var palīdzēt uzlabot dzinēja veiktspēju, nedaudz atbrīvojot ieplūdi. Un galvenais, to augstā cena laika gaitā atmaksājas, jo tie ir atkārtoti lietojami. Tā ir viņu galvenā vērtība. Var piebilst, ka tie nedaudz spēlē uz ieplūdes skaņu, kurai braucot ar motociklu bieži vien esam vairāk pakļauti nekā izplūdes...

Īsāk sakot, šāda veida filtriem ir daudz priekšrocību. Lūdzu, ņemiet vērā, ka filtra apkopei ir nepieciešami īpaši produkti (izmantojami vairākām apkopes sesijām).

Tāpat arī motocikliem ar karburatoriem ir ļoti ieteicams pārskatīt gaisa/degvielas maisījuma bagātības iestatījumus, lai ilgtermiņā nodrošinātu optimālu veiktspēju un labu dzinēja veselību.

Kornets stilīgi aizstāj oriģinālo plastmasas gaisa kasti

Korneti stilīgi aizstāj oriģinālo plastmasas gaisa kārbu – Foto Finierzāģis

Konusi

Šie ir pilnīgi klasiski papīra filtri, kas ir lieliski piemēroti kafejnīcas racer vai antīkā motocikla stila uzlabošanai, un tāpēc tie ir jāuzskata par tādiem. Ragi ir pieejami dažādos diametros, lai pielāgotos visiem karburatoriem. Atcerieties pasūtīt filtru katram karburatoram!

Skatiet mūsu skaņas signāla gaisa filtrus

Hiflofiltro putu gaisa filtra eksplozijas skats ar dažādiem izmantotajiem putu veidiem

Izgriezts skats uz bezceļa putu filtru

Putu gaisa filtrs

Paredzēts enduro vai cross motocikliem, putu gaisa filtram ir lieliska putekļu un mitruma filtrēšanas jauda, ​​jo papīrs to pieļauj. Atkārtoti lietojams, jāpievieno putu filtrs eļļa vai tauki lai nodrošinātu vēlamo filtrēšanas jaudu. Tas ir pieejams kārbā (izmērcējiet filtru un pēc tam izspiediet to) vai aerosolā, ko iesācējiem ir vieglāk dozēt.

Sandstop superfiltra zeķe, kas uzstādīta uz motokrosa putu gaisa filtra

Pārmērīgs filtrs smilšu pietura kurš labi nospēlēja savu lomu Enduropale!

Ja braucat smiltīs vai ļoti putekļainā apvidū, MX mehāniķi iesaka pievienot pārfiltrs (putekļi vai smilšu pietura), ko sauc arī par zeķēm.

Skatiet mūsu putu gaisa filtrus

Kad nomainīt motocikla gaisa filtru?

Ņemot vērā tā pieticīgo cenu, mēs iesakām nomainīt papīra gaisa filtru (vai skaņas signālus) katrā dzinēja eļļas maiņas reizē.
Kokvilnas filtriem veiciet periodisku tīrīšanu + eļļošanu, izmantojot filtra zīmola ieteiktos produktus ar tādu pašu biežumu.
TT izmantotie putu gaisa filtri ir jātīra un jāieeļļo pēc katra izbraukuma.

 

Motocikla degvielas filtrs

Kam domāts motocikla degvielas filtrs?

Degvielas filtrs darbojas tāpat kā iepriekš minētie filtri: tas aiztur putekļus, dažādus tvertnē izveidojušos nosēdumus, rūsu utt., un ļauj tikai tīram šķidrumam nokļūt karburācijā. Tas aizsargā inžektoru vai karburatoru smalkās caurules no jebkāda aizsprostošanās riska.

Motocikla degvielas filtrs

“Iekļauts” degvielas filtrs, kas uzstādīts uz šļūtenes pie tvertnes izejas

Kā izvēlēties motocikla degvielas filtru?

Ir divi Motoblouz modeļi:

  • Filtri, kas jāuzstāda uz šļūtenes. Tos novieto pie tvertnes izejas, aiz degvielas sūkņa. Esiet uzmanīgi, izvēloties pareizo šļūtenes diametru.
  • “Zeķu” filtri sarežģītiem apstākļiem. Šis ir tekstila filtrs, kas ievietojams tvertnes mutē, lai aizturētu piemaisījumus, pirms tie sasniedz degvielas sūkni. Tie ir paredzēti bezceļu motocikliem un arvien vairāk piedzīvojumu takām, piemēram, Yamaha T7. Pārbaudiet sava motocikla saderību vai, ja tas nav iespējams, iemutņa diametru.

Skatiet mūsu degvielas filtrus

Kad nomainīt degvielas filtru?

Vispār mēs to nemainām, ja vien motocikls nav ilgi glabāts nelietots. To var ieteikt arī tad, ja esat piesardzīgs pret motociklā ielietās degvielas kvalitāti, skārda kannu tīrību utt.

Vāka bilde Tá Focando

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

Bez komentāriem

Pievienojiet savu