Seko mums :

Meca MX apmācība Nr. 3: mainiet sava MX motocikla sajūgu


Atšķirībā no iztukšošana, nav noteikts īpašs periods nomainiet sava MX motocikla sajūgu. Vai jūsu motocikls sāk slīdēt? Tātad jūsu sajūgs sāk nolietoties. Tas ir tik vienkārši. Par laimi, mēs palīdzam jums to mainīt, ja nepieciešams.

Apvidus, pa kuru skrienat, ir milzīga ietekme uz jūsu sajūga nodilumu... Būtībā sagaidiet, ka treniņam uz sauszemes būs 20 stundas, bet smiltīs – 3 stundas. Diezgan liela atšķirība, vai ne? Un arī tam, kā izmantojat sajūgu, ir nozīme. Ja turat pirkstus uz sviras, 30 minūšu laikā sajūgs var parādīties noguruma pazīmes. Tātad, vai mēs pāriesim uz aizstāšanu?

Kā nomainīt sajūgu savam MX motociklam?

  1. Savāc nepieciešamos rīkus
  2. Eļļas maiņa savam MX motociklam
  3. Izjauciet bremžu pedāli, sajūga korpusu, spiediena plāksni un sajūga plāksnes
  4. Apstipriniet sajūga nodilumu
  5. Nomainiet sajūga plāksnes
  6. Atkārtoti salieciet visus elementus
  7. Pievienojiet motoreļļu
  8. Noregulējiet sajūgu

1.Savāc nepieciešamos rīkus

Priekš nomainiet sava MX motocikla sajūgu, mums vajag :

  • t veida uzgriežņu atslēgas kartera un spiediena plāksnes skrūvju noņemšanai
  • 6 punktu vīrišķā atslēga vai sešstūra BTR atslēga, lai noņemtu bremžu pedāli
  • suports disku biezuma un atsperu garuma mērīšanai
  • griezes momenta atslēga (ja jums tāda ir!)
  • 2 plakanie skrūvgrieži disku izvilkšanai
  • motoreļļa
  • jauns sajūga komplekts, kas sastāv no oderētiem diskiem, vienkāršiem diskiem un atsperēm

2. Notecina

Mēs sākam ar dzinēja iesildīšanu, lai iztukšotu eļļu. Nepieciešami paskaidrojumi? Apskatiet mūsu jaunāko mācību video, kurā soli pa solim parādīts, kā to izdarīt iztukšojiet savu MX motociklu.

3. Izjauciet visus minētos elementus

Lai to izdarītu, sāciet, noliekot motociklu uz tā kreisā sāna līdz atvieglo piekļuvi sajūgam. Pēc tam noņemiet bremžu pedāli, izmantojot sešskaldņu-BTR atslēgu. Pēc tam noņemiet sajūga vāku ar T veida uzgriežņu atslēgām un spiediena plāksni.

4. Apstipriniet nodilumu

Pēc tam mēs noņemam sajūga plāksnes vienu pēc otra. Atcerieties veco disku atrašanās vietu, lai pārvietotu to aizstājējus tajā pašā virzienā.

Kad diski ir rokās un izmantojot suportu, izmēra diska biezumu, lai apstiprinātu tā nodilumu. Vērtējums nedrīkst nedrīkst būt mazāks par 2,5 mm. Izmēriet arī atsperu garumu, lai zinātu, vai arī tās ir jānomaina.

5. Nomainiet diskus

Mēs pārietam uz izšķirošo posmu nomainiet sava MX motocikla sajūgu. Vai precīzāk sajūga diski. Sāciet, ielejot karterī nedaudz motoreļļas, kas ļaus ieeļļot visus jaunos diskus pirms to uzstādīšanas.

Tad ir pienācis laiks uzstādīt jaunos diskus pa vienam. premier ir piepildīts disks, dažreiz biezāks par citiem. Izņemot KTM, kur tas var būt gluds disks... Visos gadījumos jums jāpaļaujas uz veco disku atrašanās vietu. Tāpēc mēs ieteicām rūpīgi iegaumēt to nozīmi.

6. Un atkal salieciet elementus

Kad tas ir izdarīts, jūs varat atkārtoti salikt visus elementus. Zināt,

  • spiediena plāksne ar skrūvēm un atsperēm. Ja jums ir jāmaina atsperes un jums ir tendence pārmērīgi izmantot sajūgu, varat izvēlēties cietākas atsperes. Patiesībā tie nocietinās sviru, kas mudinās jūs mazāk izmantot sajūgu. Un, lai pareizi samontētu spiediena plāksni, nevilcinieties izmantot griezes momenta atslēgu (ja jums tāda ir).
  • dzinēja karteris... un kartera blīve. Ja tas ir nolietots, nevilcinieties to nomainīt pret jaunu. Bet esiet uzmanīgi: mēs iesakām to neaizvietot ar šuvju pastu.
  • bremžu pedālis.

7. Ieeļļojiet dzinēju

Visbeidzot, izmantojot mērtrauku, nomainiet motoreļļu līdz ražotāja ieteiktajam līmenim. Atcerieties pārbaudīt tā līmeni pēc motocikla iesildīšanas un, ja nepieciešams, uzpildiet.

8. Un noregulējiet sajūgu

Pirms došanās braukt, neaizmirstiet noregulēt sajūga brīvkustību. Kā ? Vienkārši pagrieziet pogu, kas atrodas pie sajūga sviras. Attālumam jābūt no 3 līdz 5 mm.

Un viss ir labi. MX motocikla sajūga maiņa nav raķešu zinātne, ja sekojat norādījumiem un mūsu ieteikumiem.

Dalies ar šo rakstu

facebook-profils-bilde

Val’Racing

Dzimis ar 13 uzgriežņu atslēgu labajā rokā, motociklu mehānika ir mana otrā daba! Es izmantoju šo aizraušanos ar cross mašīnām, īpaši Milko Potišeka motocikliem, kuriem esmu oficiālais mehāniķis. Mans mērķis: izskaidrot jums, kā uzņemties atbildību par sava velosipēda apkopi, izmantojot manas pamācības, kas pieejamas visiem ;-) Gaaaz un #EnjoyTheRide!

Bez komentāriem

Pievienojiet savu