Motocikla iesildīšana pirms došanās ceļā, tas ir reflekss daudziem motociklistiem. Bet vai tā tiešām ir mūsu dārgo mehāniķu ilga mūža garantija? Lai uzzinātu, ko sagaidīt, mēs izskatījām jautājumu. Un jūs redzēsiet, atbilde jūs pārsteigs!
Ir tikai jāredz, kādā stāvoklī mūs nostāda aizrādījums, pirms esam izdzēruši premier kafiju no rīta, lai pateiktu sev, ka aukstums neder nevienam... Droši vien tas pats attiecas uz mūsu motocikliem, vai ne ? Tas ir labs iemesls rūpīgi iesildīt motociklu pirms došanās ceļā. Daudzi no mums to dara, jo sakām sev, ka braukšana ar siltu dzinēju ir labāka nodiluma ierobežošanai. Daļa patiesības tajā ir, bet ne tik daudz, kā varētu iedomāties!
Tātad jā, bet nē!
Vienkārši pajautājiet motociklu mehāniķiem, ko viņi domā, ko mēs esam izdarījuši jūsu labā. Un tikpat labi jūs varētu braukt ar pilnu gāzi tūlīt pēc dzinēja uzlauzšanas - bet kurš mežonis uzdrošinās ko tādu darīt?! – arī uz 10 minūtēm iesildīt motocikla dzinēju nav laba doma!
« Pārāk ilgi ļaut dzinējam uzsilt, kamēr tas stāv, nav ideāli piemēroti tā vienkāršā iemesla dēļ, ka motociklam ir jāpārvietojas uz priekšu!«
Pārāk ilgi ļaut dzinējam uzsilt, kamēr tas stāv, nav ideāli piemēroti tā vienkāršā iemesla dēļ, ka motociklam ir jāpārvietojas uz priekšu! Vēja aukstuma trūkuma dēļ daļās, kuras parasti ir pakļautas vējam, temperatūras paaugstināšanās dzinējā nepavisam nav viendabīga. Augšējais dzinējs ir pārāk karsts, pārējais nav pietiekami karsts. Šķidrumu cirkulācija - eļļa or šķidrums – to tikai kompensē. Tas viss ietekmē izplešanos, eļļošanu utt.
Motocikla iesildīšana pirms došanās ceļā, laba prakse
Kā pareizi iesildīt motociklu pirms došanās ceļā? Redzēsi, tas ir diezgan loģiski. Un ķirsis uz kūkas, tas lieliski iekļaujas sākuma rutīnā, pat rītos, kad steidzaties!
- Gatavojies kā parasti – uzvelc jakas, bikses, zābakus utt. Paņemiet līdzi cimdus un ķiveri.
- Izņemiet motociklu no garāžas/kastes/pagalma/… (vajadzīgos gadījumos svītrot), tad iedarbiniet to.
- Veltiet laiku, lai uzvilktu ķiveri un pēc tam cimdus.
- Ritiniet!
Pagaidiet, patiesībā tas nav beidzies! Ar šīm pāris sildīšanas minūtēm pietiks, lai atjaunotu eļļas spiedienu, nedaudz paaugstinātu temperatūru un dzinēja daļas pārklātu ar izdevīgu smērplēvi. Bet īstā atslēga ir pirmos kilometrus braukt mierīgi, citiem vārdiem sakot, neapgriezties par lielu.
Iedarbināšana, kas attiecas arī uz jūsu riepām, kuras maigi sasniegs optimālo saķeres temperatūru, pasargājot jūs no jebkāda neparedzētas izslīdēšanas riska. Un tas dod jums laiku, lai atgrieztu mašīnu rokās, atkarībā no dienas braukšanas apstākļiem. Īsāk sakot, ļoti labi!
Kad dzinēja termometrs ir zaļš, tas ir labi, jūs varat pilnībā izmantot savu mašīnu. Ceļu lietošanas kontekstā, protams, nelieciet mums teikt to, ko neesam teikuši!
Neliels precizējums: šis ieteikums attiecas uz lielāko daļu pašreizējā motociklu parka, taču kā vienmēr ir izņēmumi. Piemēram, motocikliem, kas vecāki par trīsdesmit gadiem, vai divtaktu motocikliem ir nepieciešama atšķirīga attieksme. Cits laikmets, citas paražas!
Un tu, vai tev ir kādi citi ieradumi iedarbinot motociklu?
Piedāvātais fotoattēls: Souravs Mišra
Sveiki jaunieši (un citi!) Man ļoti patīk jūsu komentāri no pieredzējušiem velosipēdistiem un redzu, ka galu galā visi ir vienisprātis par mērķi nekaitēt savam velosipēdam. Viegli uzkarsējiet, pēc tam pakāpeniski palieliniet kaislību. (tāpat kā ar taviem kompanjoniem!!!) Esmu jauns baikeris, es drīzāk domāju jaunu motociklistu, jo ar motociklu sāku braukt (tikai izbraucieniem un labos laikapstākļos) pēc sava BMW R 1200R iegādes no 2007. gada līdz 59 000 km augustā. 2023. Nekad iepriekš neesmu braucis ar motociklu. Es sev nejautāju, vai ir saprātīgi sākt braukt ar motociklu vecumā, kad pieredzējušie braucēji apstājas uz visiem laikiem, man ir 74,5 gadi! (Licence nokārtota 1971. gadā un 2 stundas nobrauktas pirms izbraukšanas ar motociklu) Bet tas ir jauns prieks, ko ceru baudīt vēl ilgi. Veiksmi tev.
tikai viens precizējums: iedarbināšana vēsa, bez pārkaršanas apstājoties ir labi, bet jābrauc ar pietiekamu ātrumu, lai dzinējs necīnās ātrumam par garu pārnesumu. Tas būtu tikpat slikti kā pacelties pārāk augstu torņos.
Sveiki visiem !
Patiesībā nav nepieciešams sildīt motociklu vai automašīnu. Tas ir kā tavs ķermenis, veicot fizisku aktivitāti, par to ir jārūpējas un jāsāk maigi iesildīties. No savas puses saudzīgi aizbraucu ar motociklu, lai paceltu temperatūru motoreļļai, kārbai, ķēdei, riepām, īsi sakot visam, kas kustas un tas 5 līdz 10 km, sekojot āra temperatūrai.
Kļūda elektrībā, ir otrādi, jāsilda... akumulatori (vismaz automašīnām, motocikliem es nezinu, bet pieņemu)
Interesants raksts, līdz šim man bija tendence karsēt 5 līdz 10 minūtes.
Es to vairs nedarīšu, es zvēru.
Sveiki, Žan-Mišel!
Esi uzmanīgs, mēs tevi vērojam, eh! Jokus malā, prieks, ka kaut ko iemācīju :) Paldies par atsauksmēm un labu ceļojumu!
V – Loiks
Jāizvairās no dzinēja iesildīšanas!
Motocikls, tāpat kā visi transportlīdzekļi, nav tikai dzinējs, lai saglabātu mūsu mehāniku,
Ieteicams pēc dzinēja iedarbināšanas uz dažiem mirkļiem atstāt, kā norādīts rakstā, un braukt saudzīgi, līdz visas kustīgās daļas ir siltas (gultņi, amortizatori, ķēde utt.), tādējādi saglabāsiet savu mehāniku un ietaupīsiet naudu. apmeklējiet savu iecienītāko mehāniķi!
Sveiki c yanic me g a kawa z750 2007 un dod man visu nepieciešamo adrenalīnu es to uzsildu tieši pirms izbraukšanas man patīk mans velosipēds 🏍 un nevaru bez tā iztikt mm lietainās dienās lai visiem labs ceļojums
Visi, protams, runā par dzinēju, taču ir arī daudzas citas trauslas motocikla daļas, kas ir nobažījušās un kuras apstādinot nesakarst, pārnesumkārbas zobrati, kardānvārpsta atsevišķiem motocikliem vai pat dakšu vārsti....
Sveiks Stīv!
Pilnīgi tev piekrītu. Lai dzīvo gluda braukšana, lai sasildītu *visu* savu velosipēdu!
V – Loiks
Esmu iesācējs motobraukšanā, taču, lasot dokumentālo filmu, pamanīju, ka daru to instinktīvi. Paldies par informāciju
Jebko! es, uz sava CBZGS-RR(R) ar Kakapovtyp trases izplūdi, tā kā no rīta ap 5:00 ir auksts, pirms došanās uz darbu izvedu motociklu pie mājas, ļaujot tam sasilt, kamēr man ir mana kafija, kad ventilators ir nostrādājis, dzinējs ir karsts, dodu gāzei trīs vai četrus taktus pie 9000 apgr./min (dažreiz izmantoju iespēju pārbaudīt slēdžu, lai pārliecinātos, ka tas darbojas labi) un tikai tad dodos prom .
Vai tas nav tā jādara?
Piezīme: Es nezinu, kā jums, bet mani kaimiņi man nekad nesasveicinās, viņiem nedrīkst patikt baikeri.
Lol, Džo Peps, jūsu kaimiņi pulksten 5:00 joprojām cieši guļ, tāpēc 9000 apgr./min viņus noteikti kaitina.
nu... tas ir atkarīgs... runāt tikai par maniem pēdējiem 2 velosipēdiem, africa twin, bez apkures. Es devos uz ārkārtas zvanu, neuztraucoties par dzinēja temperatūru. Bet par ātru braukšanu 10 minūšu braucienā nav runas, ko mēs iegūsim? 30 sekundes? Tagad ar Versys 1000 tas vairs nav iespējams: starta tukšgaita ir pārāk augsta! nedaudz jāpagaida, pagaidiet, līdz motora temperatūra ir vismaz 50°. Par laimi, vairs nav ārkārtas zvanu, mēs esam pensijā! Tāpēc es sāku slīpēt, tad ģērbjos.
Tātad siltums vai nē? Nu, tas ir atkarīgs! Katrs pats izlemj ar savu mašīnu. Bet jebkurā gadījumā nesāciet kā muļķis!
Sveiks, Berlinger,
Katrs dara, kā vēlas, atbilstoši saviem pienākumiem un savai mehānikas filozofijai. Šis ir tikai vispārīgs padoms!
V – Loiks
Labi, tas izklausīsies nedaudz muļķīgi, es noteikti esmu viens no retajiem, kas lasa viņu motocikla rokasgrāmatu. 😅 Un manam Kawa instrukcijā ir norādīts, ka motoru nedrīkst sildīt ilgāk par dažām minūtēm, pretējā gadījumā tas var sabojāt. Tāpēc es to ievēroju akadēmiski, iedarbinu dzinēju pirms ķiveres uzvilkšanas, aiztaisu jaku un uzvelku cimdus, tad, kad motora apgriezieni lēnām krītas, dodos prom, pirms mazā Z pārāk uzkarstu...
Izlasiet sava motocikla rokasgrāmatu, pamatu, kā rūpēties par to saskaņā ar art noteikumiem, labi padarīts Le Tof!
V – Loiks
Yamaha 900 TDM. Jau 20 gadus uz mana burvīgā mazā velosipēda... Šajā skaistajā mašīnā nav neviena sīkrīka. Tak izejiet no garāžas, sānu statīvs, iedarbiniet, aizveriet garāžu, aizveriet jaku, ķiveri, cimdus, es uzkāpju un ripinu vistu!!! Ļoti maigi, lai ļautu skaistumam sasilt līdzi dažu līkumu ritmam, kas ved mani uz galveno ceļu. Un tur, vienalga, bez pārmērības, atlaid rokturi... Kāds prieks, un tas turpinās jau 15 gadus. ✌️✌️✌️
Jā, ir elektriskais motocikls, kā saka otrs, bet es nesalīdzinu šo pārvietošanās līdzekli ar īstu motociklu, kas rada patiesas sajūtas... ieskaitot to, ka ļauj tam divas minūtes uzkarsē šņākt pirms izbraukšanas. gāzes.
Popop! Mana hdi 90 automašīna no 2007. gada, kas man ir kopš 2011. gada, 255 000 km, ieslēdzas, nogaidu nepilnas 10 sekundes un klusi izbraucu (vasarā un ziemā)... un brauc ar nikel (oriģinālā turbo)... kad es Ja man būtu mans 4 -taktu motocikls, es darītu tieši tāpat...
Pagaidām 125 nsr-r 2-taktu dzinējs no 1996. gada, no otras puses, ļāvu motoram uzsilt vairākas minūtes, pirms klusi izbraucu...
🙂
Man arī HDi 90 no 2000 ar tādu pašu nobraukumu..un tas pats par apkuri, 10 sekundes un rullē manu cāli (protams klusi), arī viss oriģināls! Motociklam, tāpat, un nulles problēma... (1000 gsxs) 38000 km! Brauciet droši ✌️
Sveiki, pirms 30 km man nav luksoforu, noteikti būs pareizā temperatūra! Man ir 68 gadi un ar 2 gājieniem es uzsildīju kastīti, bet, tā kā man ir 4 gājieni, es aprīkoju sevi un sāku maigi (ņemot vērā manu vecumu!) bez iepriekšējas uzsildīšanas. Veiksmi un esiet uzmanīgi!
Neatkarīgi no tā, vai tas ir mans Guz Calif vai mans Harley Low braucējs, es sāku ar cieši nospiestu sajūgu, lai atdalītu sajūgu no dzinēja. Starteris ir jāaizliedz karburatoram, kad dzinējs ir iedarbināts. Lai veiktu injekciju, jums ir jāsamazina apgriezieni, bet nekas neliedz jums braukt pēc iedarbināšanas. Tas viss ir atkarīgs arī no apgriezieniem, nekad nevajadzētu steigties ar aukstu dzinēju neatkarīgi no tā, vai tas ir 1975. vai 2015. gada motocikls. Būt motociklistam nozīmē mīlēt mehāniku, kas ir tā vērts.
Sveiki, Kristiāns B.
Labs padoms atslēgt sajūgu, lai iedarbinātu, tas vienmēr ir mazāk darba starterim! Paldies par šo papildu informāciju.
V – Loiks
Jaunākajiem motocikliem ar augstu borta tehnoloģiju līmeni ir siltuma indikators. Kamēr tas nav zaļš, bez lieliem apgriezieniem. Viegli!
Labdien... Kas attiecas uz manām “mašīnām” (BMW deviņi T & HD četrdesmit augums) atrašanos neapsildāmā garāžā, tas lielā mērā ir atkarīgs no gadalaika... No pavasara līdz rudenim, kad temperatūra ir mērena... Kā norādīts es sāku, ķivere , cimdi un nost dodamies... Savukārt ziemā, kad temperatūra ir ap 0... pieļauju, ka ļauju vēl nedaudz paskriet, (jo domāju par eļļas viskozitāti... un lielās temperatūras atšķirības daļām). Tad “ar ausi” + neliela gāzes strūkla mēs atklājam, kad tas ir labāk…
Sveiki, jp f,
Skaidrs, ka kontekstam ir liela nozīme, kā rīkoties ar motocikla mehāniku. Un pašsajūta bieži vien paliek labs rādītājs!
V – Loiks
Sveiki, Potos,
Bāls nejūtos,aizmugurējie riteņi paceļas no garāžas slīpuma.Pilna gāze.
Lai tev jauka diena.
Nav taisnība… 😀
Esiet uzmanīgi, draugi 💞
Dažas minūtes iesildīšanās, laiks, lai izņemtu motociklu no pajumtes un aizvērtu durvis, ir pietiekams, pēc tam brauciet klusi, bez apgriezieniem vai piespiežot mehāniķus pie zemiem apgriezieniem, piemēram, ar griezes momenta dzinējiem. Ideāls ir uzturēt zemu vidējo ātrumu.
Vienmēr iesildiet motociklu vismaz līdz brīdim, kad automātiskais starteris noslēdzas vai tukšgaitas ātrums atkal samazinās.
Es neeju prom, kamēr LDF temperatūra nav 50°C
Neklausieties tajos, kas saka, ka taupiet gāzi...
Vienmēr ir rosinoši lasīt idejas par citu cilvēku motocikliem.
Mēs tik ļoti mīlam savu mašīnu…
Mani iepriecina tikai runāšana par to.
Mans ir Virago 1100 Yam.
Mazs nobraukums.
Es pievēršu tam uzmanību, tas ir skaists objekts, es lepojos ar to.
Man tas ir oriģinālajā formā un atzīstos, ka apbrīnoju to nedaudz...ļoti.
Viņa man sagādā prieku. Īsāk sakot, mani sasilda par to runāt ar jums. Es ērti iekārtojos jūsu siltajā sabiedrībā. Kopīgas draudzības.
Kristietis
Jā, personīgi man ir mērķis dažas minūtes braukt ar maksimumu 2000 apgr./min un tad pamazām palielināt apgriezienus... ar savu Guzzi V7 esmu aptuveni uz 80 6. pārnesumā, kas ļauj braukt klusā satiksmē...
tas ļauj uzkarst motociklam (dzinējam, riepām utt.) un arī… braucējam 🙂
Es personīgi iedarbinu un ļauju tam darboties 5 sekundes, apstādinu dzinēju, izņemu velosipēdu utt. Šajā laikā siltums no pirmā iedarbināšanas tiek izkliedēts cilindrā un izplešas starpliku (izplešanās prasa ilgāku laiku nekā virzulim). ) tas vienmērīgāk uzsilda cilindru un tad 2. palaišana, ķiveres, cimdu utt. sagatavošana...un maigi notiek pirmos km....
LABI . Bija laiks paskaidrot, jo daudzi cilvēki nezina. automašīnai tas ir tas pats. PALDIES !
Motors jāiedarbina, turot motociklu vertikāli, pretējā gadījumā eļļa ir slikti izkliedēta un iedarbināšana rada negaidītas pūles.
Citādi ir elektriskais motocikls... vairs nekādu dzinēja apsildes problēmu!
Brauciet lēnām, pie nākamās sarkanās gaismas dzinējs būs karsts.
Man tas būs garš, premier sarkanā gaisma ir 27 km no mājām!