Seko mums :

Motociklu domofona saderība: Bluetooth vai Mesh, izvēlieties pareizo standartu


Tas ir jāizmēģina tikai vienu reizi, lai pārliecinātos: braukšana, tērzējot ar draugiem un ceļojuma draugiem, noteikti palielina grupas brauciena prieku. Problēma ir tā, ka jums ir jāiziet ilga savienošanas sesija starp katru moduli, rūpīgi ievērojot norādījumus, kas jums ne vienmēr ir pa rokai. Un dažreiz domofonu saderība pat netiek garantēta…

Nu, tas bija agrāk! Motociklu domofonu tehnoloģija pēdējos gados ir ievērojami attīstījusies. Komunikācija grupā braukšanas laikā nekad nav bijusi tik vienkārša kā šodien!

Bluetooth, domofonu saderības karalis

Pirms Mesh tehnoloģijas parādīšanās Bluetooth bija karaliskais savienojuma protokols. Universāls, tas ir arī noderīgi savienojiet domofona moduli ar viedtālruni, nevis ar GPS vai citu domofonu. Laiks, kas ļāvis tehnoloģijai amortizēt, Bluetooth domofoni ir arī vislētākie, kas sver diezgan daudz. Labs punkts Dexter , kas piedāvā Bluetooth domofonus ar atzītu efektivitāti par tik zemu budžetu, ka katrs var aprīkot sevi.

Vēl viena Bluetooth priekšrocība ir tā, ka tas ļauj savienot dažādu zīmolu domofonus, izmantojot universālu kanālu, piemēram,Universālā vārteja no Cardo vaiUniversāls domofons no Sena. Atšķirībā no tipiskiem zīmola kanāliem, universālie kanāli nav šifrēti. Tie ļauj visiem moduļiem izveidot savienojumu ar tiem. Lūdzu, ņemiet vērā: ja ir savienoti divi dažādu zīmolu domofoni, iespējams, vairs nevarēsiet piekļūt pārējām domofona brīvroku komplekta funkcijām.

Lai pareizi konfigurētu savienojumu, dažreiz būs jāizmanto domofona viedtālruņa lietojumprogramma. Izsaukts atklātais protokols Atveriet Bluetooth interom (OBI) vajadzētu vēl vairāk atvieglot savienojumu starp dažādu zīmolu domofoniem, ja visi to pieņem.

4 motociklisti un 1500 metru maksimālais Bluetooth diapazons

Braucot pa pāriem, ideāla konfigurācija saziņai ar Bluetooth domofoniem
Braucot pa pāriem, ideāla konfigurācija saziņai ar Bluetooth domofoniem

Runājot par domofonu, Bluetooth joprojām ir daži ierobežojumi. Pirmkārt, ierobežotā datu pārraides ātruma dēļ skaņas kvalitāte ir acīmredzami zemāka par Mesh tehnoloģiju. Nekas neliedz to labi saprast, taču, ja izmantojat jaunākās paaudzes viedtālruni, jūs zaudējat.

Un galvenais, izrādās, ka nav iespējams savienot kopā vairāk nekā četrus motociklistus. Un atkal uz sarežģītu un atkārtotu manipulāciju rēķina ar četrām ierīcēm. Katrs no tiem veido ķēdes posmu, kuru nedrīkst pārraut, riskējot, ka būs jāatjauno savienošana pārī! Ja mainās baikeru secība (apdzīšana notiek tik ātri!) vai ja kāds baikeris atpaliek, piemēram, iestrēdzis pie sarkanās gaismas, ķēde tiek pārrauta. Tāpēc parasti ir nepieciešams vēlreiz savienot domofonus…

Biker ar pasažieri uz Harley-Davidson, abas ķiveres ir aprīkotas ar motociklu domofoniem
Brauciet kā duets, viegli (rider) ar Bluetooth domofonu

Visbeidzot, ļaujiet mums piebilst, ka Bluetooth domofonu diapazons ir ierobežots. Saskaitiet 1000 līdz 1500 metrus, kas tiek paziņoti kopumā... Patiesībā tas ir daudz mazāk, jo starp diviem domofoniem vienmēr ir šķēršļi. Tas nepalīdz novērst atvienošanas risku.

Īsāk sakot, mēs iesakām izveidot savienojumu, izmantojot Bluetooth gadījumos, kad esat tikai divi, pilota/pasažiera režīmā vai tikai ar vienu pavadoni. Šajā scenārijā ir grūtāk “pārraut ķēdi”. No trīs savienotiem cilvēkiem jūsu interesēs būs izvēlēties Mesh tehnoloģiju…

Mesh — savienojuma protokols, kas vienkāršo grupu domofonu savietojamību

Riteņbraucēju grupa, kas brauc formācijā ar domofoniem, lai sazinātos
Braucot ar motociklu grupā, prieku desmitkārtīgi palielināja iespēja komunicēt kopā

Jaudīgāka, ērtāka un elastīgāka lietošanā, Mesh tehnoloģija ir kļuvusi plaši izplatīta motociklu domofonu ražotāju klāstā. Visi tagad piedāvā motociklu domofonu modeļus, kas piedāvā šo savienojuma protokolu.

Mesh gadījumā ir arī ierobežojums diskusijas dalībnieku skaitam. Mēs nerunājam par 4 cilvēkiem, bet, piemēram, Sena maksimums 24 cilvēkiem. Tas ir daudz cilvēku! Cardo mēs paziņojam, ka šo rindu rakstīšanas laikā ne vairāk kā 15 cilvēki, kas jau ir pietiekami daudz.

Ierobežojums galu galā attiecas uz iespēju tērzēt tik lielā skaitā vienā kanālā. Varat būt drošs, ka ir iespējams organizēt diskusiju grupas, publiskas vai privātas, lai vienkāršotu komunikāciju.

Vienmērīga atvienošana un izcila audio kvalitāte

Motociklu domofonu saderība nodrošināta ar Dexter D1
Dexter D1, gandrīz leģendārais domofons no Motoblouz klāsta

Mesh techno balstās uz dinamisku tīklu, kas nozīmē, ka dalībnieku secība vairs nav ierobežojums. Jūs varat pārvietoties grupā, apdzīt, tikt apdzītam utt. Ir pat iespējams izstāties no diskusijas (pūslim ir savi imperatīvi...) un vēlāk atkal tai pievienoties. Viss bez jebkādām manipulācijām: tas vien pilnībā maina lietošanas situāciju.

Skaņas kvalitāte ir arī daudz augstāka. Tehnoloģija patiešām nodrošina pietiekamu datu pārraides ātrumu, lai iegūtu audio baudījumu un atvieglotu izpratni.

Mesh tīkls, patentēta un... dārgāka tehnoloģija

Motociklu domofoni ar Mesh tehnoloģiju ir ļoti praktiski, taču arī dārgāki
Motociklu domofoni ar Mesh tehnoloģiju ir ļoti praktiski, taču arī dārgāki

Vai tiešām ideāla Mesh savienojuma tehnoloģija motociklistu grupām? Jā, bet tas cieš no diviem ierobežojumiem. Pirmkārt, katra ražotāja tehnoloģija ir patentēta. Saprotiet, ka, runājot par saderību ar citiem domofoniem, tas ir miris. Ja jums pieder Sena domofons, kas ir saderīgs ar Mesh domofonu, pašreizējā situācijā, piemēram, nav iespējams izveidot savienojumu ar Dynamic Mesh no Cardo vai Mesh 2.0 no Cellular Line ...

Tāpēc mēs iesakām rūpīgi saskaņot ar saviem motociklistu draugiem tehnoloģiju, ko izvēlēties, iegādājoties motociklu domofonus braukšanai un saziņai grupā.

Tas pats attiecas uz domofoniem, kas raksturīgi austiņu modelim. Šķiet, ka viņu tehnoloģija sistemātiski nāk no liela domofonu zīmola tehnoloģijas. Piemēram, Sena nodrošina domofonus Shoei gt-air 3 un Neotec 3 vai tiem Schuberth C5, E2 un S3.

Tagi Domofons

Dalies ar šo rakstu

Loic

Motoblouz redaktors un testētājs, esmu beznosacījumu ceļu ar līkumiem cienītājs. Man motocikls ir kā bēgšanas, tā arī transporta līdzeklis.

1 komentārs(-i)

Pievienojiet savu

Pievienojiet jaunu komentāru