Piegāde Bezmaksas piegāde no 69,58 €
Atgriezties Atgriešanās 2 gadi bezmaksas
FAQ Palīdzība un sazināšanās
Izvēlne
Mans motocikls Motocikls
Mans Konts Savienojums
Izvēlne

Jautājumi un atbildes

Atgriešana un pēcpārdošanas serviss

Kā veikt atgriešanos?

Jums ir 60 dienas no saņemšanas dienas, lai atgrieztu preces mums, lai saņemtu naudas atmaksu.
Precēm jābūt nelietotām, to oriģinālajā iepakojumā un jābūt ar etiķetēm.
Atsevišķus produktus nevar atgriezt: pēc pasūtījuma izgatavotas, personalizētas, ātrbojīgas vai ēdamas preces.
Ja šie produkti tiks atgriezti, mēs tos nosūtīsim atkārtoti. Ja tie tiek atgriezti atkārtoti, mēs paturam tiesības tos paturēt bez atmaksas.

Preču atgriešana bojāts vai nepareizs jāapstiprina mūsu klientu apkalpošanas dienestam.
Ja prece ir bojāta, nepareiza vai nav saderīga, jūsu atgriešanas piegādes izmaksas tiks atmaksātas, ja jūsu pieprasījums tiks apstiprināts.
Mēs paturam tiesības nepieņemt bojātu preču atgriešanu bez apstiprinātas pretenzijas.

Ja vēlaties jaunu preci, lūdzu, atgrieziet saņemto preci, lai saņemtu naudas atmaksu. Pēc tam jums būs jāveic jauns pasūtījums. Otrā sūtījuma piegādes izmaksas, kā arī atgriešanas izmaksas netiek atmaksātas.

Lai veiktu atgriešanu, tas ir ļoti vienkārši, dodieties uz sava klienta konta sadaļu “Atgriešana un pēcpārdošanas serviss”.
Pēc tam jums vienkārši būs jāizvēlas attiecīgais pasūtījuma numurs, kā arī prece(-es), kas(-es) jāatgriež.

Tā kā atgriešana notiek uz jūsu rēķina, jūs varat atgriezt savu preci, izmantojot jūsu izvēlēto pārvadātāju, uz šādu adresi: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kad jūs ieradīsities mūsu telpās, mēs apstrādāsim jūsu naudas atmaksu. Muitas dokumentā jums būs jānorāda, ka šī ir preču atgriešana, pretējā gadījumā muitas nodevas un nodokļi tiks iekasēti, saņemot paku mūsu telpās.

Mūsu atgriešanas nosacījumi
Veiciet atgriešanos

Manai precei ir darbības traucējumi. Kā atvērt pēcpārdošanas pakalpojumu pieprasījumu?

Vai jūsu izstrādājumam joprojām attiecas ražotāja garantija, un jums ir radušies darbības traucējumi? Es jums apliecinu, Motoblouz par visu parūpējas!
Motoblouz atbalsta jūs jūsu centienos un sazinās ar ražotāju. premier vienkārši atveriet savu pēcpārdošanas pakalpojumu atbalsta pieprasījumu tieši no sava klienta konta sadaļas “Atgriešana un pēcpārdošanas serviss”. Kad pieprasījums ir aizpildīts un fotoattēli, kas norāda uz defektu, ir pievienoti, jums atliek tikai apstiprināt savu pieprasījumu. Mūsu pēcpārdošanas serviss sazināsies ar jums 72 darba stundu laikā, lai sniegtu norādījumus par to, kā rīkoties ar jūsu produktu. Parastais apstrādes laiks ir 6 nedēļas, tiklīdz jūsu prece ir saņemta mūsu telpās. Remontu vienmēr atbalsta ražotājs, taču, ja tas nav iespējams, motociklu konsultants atgriezīsies pie jums, lai piedāvātu alternatīvu risinājumu. Veiciet atgriešanos

Man ir atgriešanās procesā

Vai esat nosūtījis atgriešanos un vēlaties uzzināt par to?
Kad jūsu atgriešana būs nosūtīta, tā mūs sasniegs 10 līdz 12 darba dienu laikā atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Tiklīdz tas nonāks mūsu telpās, jums tiks nosūtīts e-pasts. Pēc tam mēs turpināsim atmaksāt