Jautājumi un atbildes
Atgriešana un pēcpārdošanas serviss
Kā veikt atgriešanos?
Jums ir 60 dienas no saņemšanas dienas, lai atgrieztu preces mums, lai saņemtu naudas atmaksu.
Precēm jābūt nelietotām, to oriģinālajā iepakojumā un jābūt ar etiķetēm.
Atsevišķus produktus nevar atgriezt: pēc pasūtījuma izgatavotas, personalizētas, ātrbojīgas vai ēdamas preces.
Ja šie produkti tiks atgriezti, mēs tos nosūtīsim atkārtoti. Ja tie tiek atgriezti atkārtoti, mēs paturam tiesības tos paturēt bez atmaksas.
Preču atgriešana bojāts vai nepareizs jāapstiprina mūsu klientu apkalpošanas dienestam.
Ja prece ir bojāta, nepareiza vai nav saderīga, jūsu atgriešanas piegādes izmaksas tiks atmaksātas, ja jūsu pieprasījums tiks apstiprināts.
Mēs paturam tiesības nepieņemt bojātu preču atgriešanu bez apstiprinātas pretenzijas.
Ja vēlaties jaunu preci, lūdzu, atgrieziet saņemto preci, lai saņemtu naudas atmaksu. Pēc tam jums būs jāveic jauns pasūtījums. Otrā sūtījuma piegādes izmaksas, kā arī atgriešanas izmaksas netiek atmaksātas.
Lai veiktu atgriešanu, tas ir ļoti vienkārši, dodieties uz sava klienta konta sadaļu “Atgriešana un pēcpārdošanas serviss”.
Pēc tam jums vienkārši būs jāizvēlas attiecīgais pasūtījuma numurs, kā arī prece(-es), kas(-es) jāatgriež.
Tā kā atgriešana notiek uz jūsu rēķina, jūs varat atgriezt savu preci, izmantojot jūsu izvēlēto pārvadātāju, uz šādu adresi: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kad jūs ieradīsities mūsu telpās, mēs apstrādāsim jūsu naudas atmaksu. Muitas dokumentā jums būs jānorāda, ka šī ir preču atgriešana, pretējā gadījumā muitas nodevas un nodokļi tiks iekasēti, saņemot paku mūsu telpās.
Mūsu atgriešanas nosacījumi
Veiciet atgriešanos
Manai precei ir darbības traucējumi. Kā atvērt pēcpārdošanas pakalpojumu pieprasījumu?
Vai jūsu izstrādājumam joprojām attiecas ražotāja garantija, un jums ir radušies darbības traucējumi? Es jums apliecinu, Motoblouz par visu parūpējas!
Motoblouz atbalsta jūs jūsu centienos un sazinās ar ražotāju. premier vienkārši atveriet savu pēcpārdošanas pakalpojumu atbalsta pieprasījumu tieši no sava klienta konta sadaļas “Atgriešana un pēcpārdošanas serviss”. Kad pieprasījums ir aizpildīts un fotoattēli, kas norāda uz defektu, ir pievienoti, jums atliek tikai apstiprināt savu pieprasījumu. Mūsu pēcpārdošanas serviss sazināsies ar jums 72 darba stundu laikā, lai sniegtu norādījumus par to, kā rīkoties ar jūsu produktu. Parastais apstrādes laiks ir 6 nedēļas, tiklīdz jūsu prece ir saņemta mūsu telpās. Remontu vienmēr atbalsta ražotājs, taču, ja tas nav iespējams, motociklu konsultants atgriezīsies pie jums, lai piedāvātu alternatīvu risinājumu.
Veiciet atgriešanos
Man ir atgriešanās procesā
Vai esat nosūtījis atgriešanos un vēlaties uzzināt par to?
Kad jūsu atgriešana būs nosūtīta, tā mūs sasniegs 10 līdz 12 darba dienu laikā atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Tiklīdz tas nonāks mūsu telpās, jums tiks nosūtīts e-pasts. Pēc tam mēs turpināsim atmaksāt
MANI PASŪTĪJUMI
Kā izsekot pašreizējam pasūtījumam?
Vispirms piesakieties savā Motoblouz kontā šeit!
Ja esat jau izveidojis savienojumu ar savu profilu, varat skatīt savu pasūtījumu vēsturi, pēc tam sadaļā "Skatīt informāciju". Tajā pašā laikā e-pastā tiks apstiprināti dažādi jūsu pasūtījuma posmi (pasūtījuma apstiprinājums, rēķins, piegāde, piegāde).
Jūsu pasūtījuma izsekošana reāllaikā, kā arī paku izsekošana ir pieejama katra pasūtījuma informācijas apakšā!
Kā iesniegt atgriešanas pieprasījumu vai pēcpārdošanas pakalpojumu pieprasījumu?
Jums būs iespēja veikt atgriešanu vai pieprasīt pēcpārdošanas pakalpojumu, noklikšķinot šeit.
Pēc tam ļaujiet sevi vadīt pēc atgriešanas veidlapas.
Kā atcelt pašreizējo pasūtījumu?
Vispirms piesakieties mājaslapā, noklikšķinot uz Pieteikties. Pēc tam sadaļā “Jūsu pasūtījumi” varat piekļūt savai pasūtījumu vēsturei.
Pēc tam mēs iesakām atcelt pasūtījumu, noklikšķinot uz “Pasūtījuma atcelšanas pieprasījums”, pēc tam uz “Es apstiprinu atcelšanu”.
Ja pasūtījuma atcelšanas poga neparādās, diemžēl to vairs nav iespējams atcelt. Pēc tam pasūtījums pēc saņemšanas būs jāatgriež.
Kā atrast savu rēķinu?
Premier identificējiet sevi mājaslapā, noklikšķinot uz Pieslēgties. Sadaļā “Jūsu pasūtījumi” varat piekļūt savam Pasūtījumu vēsture . Noklikšķinot uz attiecīgā pasūtījuma “Skatīt detalizētu informāciju”, mēs piedāvājam jums iespēju lejupielādēt rēķinu .pdf formātā.
Es nevaru atrast meklēto produktu, kas man jādara?
Daži produkti var nebūt norādīti mūsu vietnē, taču mēs noteikti varam tos jums nodrošināt. Sazinieties ar kādu no mūsu motociklu konsultantiem. Ja iespējams, sniedziet mums pēc iespējas vairāk informācijas par meklēšanu, piemēram: jūsu motocikla modelis, izlaiduma gads utt.
PIEGĀDE
Mūsu piegādes metodes Nīderlandei
Piegādes uz Nīderlandi
Summa ar nodokli par piegādes izmaksām | ||||
Grozs <50,42 € ar nodokli | Grozs >50,42 € un <151,25 € ar nodokli | Grozs >151,25 € ar nodokli | ||
Mājas standarts 120h | 6,04 € | Bezmaksas | ||
Express Home 48h | 10,07 € | Bezmaksas | ||
Express Home 24h | 20,17 € (maksimālais iepakojuma tilpums ierobežots līdz 70 litriem) |
Norādītie termiņi ir norādīti darba dienās un norādīti kā tāme.
Mūsu piegādes metodes citām valstīm
Motoblouz sadarbojas ar IMX, lai piegādātu jūsu produktus uz jebkuru vietu pasaulē vislabākajos apstākļos. Izmantojot savus partnerus un līgumus ar 245 pēdējās jūdzes līderiem, IMX piedāvā pilnu piegādes pakalpojumu klāstu visā pasaulē.
Uzņēmums Motoblouz piedāvā 2 piegādes metodes starptautiskajiem tirgiem:
Standarta piegāde mājās
Piegādes politika standarta piegādei mājās:
Jūs saņemsiet e-pastu no mūsu pārvadātāja, parasti dienu pirms piegādes, lai informētu jūs par paredzamo piegādes datumu. Lai piegādātu sūtījumu, autovadītājs var lūgt PIN kodu, kas saņemts ar SMS un/vai e-pastu
Summa ar nodokli par piegādes izmaksām | ||
Attiecīgās valstis | Laika limits | |
Piegādes izmaksas 10,07 €, ieskaitot nodokli pasūtījumiem <200,66 €, ieskaitot nodokli Bezmaksas piegāde pasūtījumiem > 200,66 €, ieskaitot nodokļus |
Vācija Austrija Beļģija Itālija Luksemburga Portugāle |
Vācija: 4 darba dienas Austrija: 72h Beļģija : 48h Itālija, Luksemburga, Portugāle: 5 darba dienas |
Piegādes izmaksas 20,16 €, ieskaitot nodokli pasūtījumiem <200,66 €, ieskaitot nodokli Piegādes izmaksas 10,07 € pasūtījumiem >200,66 €, ieskaitot nodokli |
Igaunija Somija Īrija Latvija Lietuva Slovākija Slovēnija |
Igaunija, Somija, Latvija, Lietuva, Slovākija un Slovēnija: 6 darba dienas: Īrija: 4 darba dienas |
Piegādes izmaksas 20,16 €, ieskaitot nodokli neatkarīgi no groza summas | Kipra Grieķija Malta |
6 darba dienas |
*Paredzamie piegādes datumi, kuros nav ņemti vērā kavējumi, ko var izraisīt muitas dienests.
Ja piegādes laikā neesat klāt :
Ja jūsu pakas izmērs to atļauj, tā tiks ievietota jūsu pastkastē.
Pretējā gadījumā jums tiks atstāts paziņojums par piegādi, aicinot jūs izņemt sūtījumu no pasta nodaļas vai pārraides punkta, kas atrodas netālu no jums.
Šīs cenas var būt atkarīgas no īpašām komerciālām operācijām. Norādītie piegādes laiki ir norādīti darba dienās un norādīti kā tāme.
Ja veicat ļoti lielu pasūtījumu (aptuveni preču palete), piegāde var tikt pielāgota un piegādes laiks var tikt pagarināts. Šajā gadījumā ar jums sazināsies motociklu konsultants.
Ekspress piegāde mājās
Piegādes politika ātrai piegādei mājās (pieejama tikai Beļģijā, Vācijā un Itālijā)
Summa ar nodokli par piegādes izmaksām | |
Cenas un paredzamie piegādes datumi | |
Vācija | No 12,09 € par 48 stundu piegāde No 25,20 € līdz 35,28 € 24 stundu piegāde (cena, pamatojoties uz iepakojuma svaru) |
Beļģija un Luksemburga | No 10,07 € par 24 stundu piegādi |
Itālija | No 12,09 € piegādei 72 stundu laikā |
Portugāle | No 25,20 € līdz 35,28 € a 24h piegāde (cena, pamatojoties uz iepakojuma svaru) |
*Paredzamie piegādes datumi, kuros nav ņemti vērā kavējumi, ko var izraisīt muitas dienests.
Jūs saņemsiet e-pastu no mūsu pārvadātāja, parasti dienu pirms piegādes, lai informētu jūs par paredzamo piegādes datumu. Lai piegādātu sūtījumu pie Jums, autovadītājs var lūgt ievadīt SMS un/vai e-pastā saņemto PIN kodu.
Ja piegādes laikā neesat klāt :
Ja jūsu pakas izmērs to atļauj, tā tiks ievietota jūsu pastkastē.
Pretējā gadījumā jums tiks atstāts paziņojums par piegādi, aicinot jūs izņemt sūtījumu no pasta nodaļas netālu no jums.
Piegāde mājās 48/72 darba stundu laikā
Piegādes tiek veiktas no otrdienas līdz sestdienai.
Jūs saņemsiet e-pastu no mūsu pārvadātāja, parasti dienu pirms piegādes, lai informētu jūs par paredzamo piegādes datumu.
Lai piegādātu sūtījumu pie Jums, autovadītājs var lūgt ievadīt SMS un/vai e-pastā saņemto PIN kodu.
Ja piegādes laikā neesat klāt :
Ja jūsu pakas izmērs to atļauj, tā tiks ievietota jūsu pastkastē.
Pretējā gadījumā jums tiks atstāts paziņojums par piegādi, aicinot jūs izņemt sūtījumu no pasta nodaļas netālu no jums.
Starptautiskās piegādes un nodokļi
Starptautiskās piegādes izmaksas ir atkarīgas no galamērķa un tiks paziņotas jums, veicot pasūtījumu. Transportēšanas iemeslu dēļ produktus (šķidrumus, riepas utt.) nevar nosūtīt uz noteiktām valstīm. Ja piemērojams, informācija jums tiks sniegta jūsu pasūtījuma piegādes posmā.
Piegādēm Eiropas Savienības robežās pasūtījumam tiek piemērots Francijas PVN, un jūs nevarēsiet atgūt PVN savā valstī.
Pasūtījumiem uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības, par precēm tiks izrakstīts rēķins bez nodokļiem un būs jāmaksā piegādes izmaksas, kas aprēķinātas atbilstoši galamērķa valstij un pakas svaram. Saņemot paku, papildus būs jāmaksā muitas nodevas, PVN un citi vietējie nodokļi atkarībā no galamērķa valsts.
Piegādes noteikumi
Motoblouz apņemas cik vien iespējams ievērot piegādes datumu, kas ir norādīts kā norāde produkta lapā, grozā un pasūtījuma kopsavilkumā, kā arī pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā.
Jums tiks norādīts arī piegādes/saņemšanas datums, kad būsiet izvēlējies sev piemērotāko piegādes veidu.
Pasūtot vairākas preces, piegādes laiks, kas jāņem vērā, ir visilgākais. Piemēram, ja pasūtāt jaku, kas tiek nosūtīta 48 stundu laikā, bet ķiveri - 7 dienu laikā, viss pasūtījums tiks nosūtīts 7 dienu laikā.
Pakas tiek nosūtītas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas.
TRANSPORTĒTĀJI
Izvēloties sev vēlamo transporta veidu, pamanīsit, ka pārvadātāja vārds šajā posmā neparādās.
Patiešām, lai nodrošinātu vislabāko pakalpojumu kvalitāti, esam nolēmuši sadarboties ar vairākiem pārvadātājiem, katram piegādes veidam.
Citiem vārdiem sakot, jūs izvēlaties sev piemērotāko transporta veidu, un mēs izlemjam, kurš pārvadātājs, iespējams, apmierinās šo pieprasījumu ar vislabākajiem nosacījumiem (pamatojoties uz cenu, pakalpojuma kvalitāti, jūsu piegādes vietu).
Nosūtot pasūtījumu, jūs zināt izmantoto pārvadātāju. Pēc tam jums tiks nosūtīts e-pasts, kurā jo īpaši būs norādīts izvēlētā pārvadātāja nosaukums, kā arī jūsu pakas izsekošanas numurs.
Mana paka ir atzīmēta kā piegādāta, bet man tās nav, kas man jādara?
Jūsu paka ir norādīta piegādes uzskaitē, bet tā nav jūsu īpašumā.
- Vispirms aicinām:
- - Pārbaudiet piegādes adresi, kas izvēlēta, veicot pasūtījumu
- - Pārbaudiet, vai paku nav savācis kāds no jūsu radiniekiem vai atstājis pie kaimiņa.
- - Ja jūsu paku nevar atrast, aizpildiet šo dokumentu ar roku: Paka deklarēta kā piegādāta, bet pazudusi un nosūtiet to kopā ar identitātes apliecinājumu uz contact@motoblouz.com.
Tiklīdz jūsu izsekošanā ir norādīts, ka paka ir piegādāta, jums ir 30 dienas, lai iesniegtu sūdzību pārvadātājam.
Kas man jādara, ja manā iepakojumā trūkst preces?
Vai esat saņēmis paku, bet trūkst viena vai vairāku produktu?
- Premier , mēs aicinām jūs:
- - Pārbaudiet iepakojuma iekšpusi
Lai ietaupītu vietu, mūsu sagatavotāji produkta iepakojumā var iebīdīt citu priekšmetu. Piemērs: ķiveres kastē var ieslidināt cimdu pāri. - - Pārbaudiet e-pastā saņemto rēķinu, tajā ir preces, kas bija jūsu pakas nosūtīšanas laikā.
Ja trūkstošās preces tur neparādīsies, tās jums tiks piegādātas otrā iepakojumā. - - Nofotografējiet, ja saņemšanas brīdī jūsu iepakojums ir bojāts (kartons ir saplīsis, līme ir vaļīga vai trūkst utt.)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka jums ir tiesības veikt pakas rezervāciju pēc tās saņemšanas, lai varētu vērsties pie pārvadātāja. - Ja pēc šīm pārbaudēm jūsu produkts vai produkti nav atrodami, jums vienkārši ar roku jāaizpilda šis dokuments: Trūkst produkta deklarācijas un nosūtiet to kopā ar savu ID un pakas fotoattēliem uz contact@motoblouz.com.
MANS KONTS
Kā izveidot savu profilu?
Lai to izdarītu, vienkārši noklikšķiniet uz Pieslēgties no vietnes sākumlapas, izmantojot logotipu , tad ļaujiet sevi vadīt pēc reģistrācijas veidlapas.
Pēc tam jums tiks lūgts sniegt vairākas informācijas:
Tava epasta adrese.
Jūsu pieklājība.
Jūsu vārds.
Tavs vārds.
Paroles izveide.
Jūsu dzimšanas datums (aizpildiet to, un dzimšanas dienā jums būs pārsteigums).
Tava motociklu pasaule.
Jūsu galvenā adrese.
Protams, visu informāciju var jebkurā laikā mainīt no jūsu Profils.
Kā es varu piekļūt savam profilam?
Vietnes sākumlapā noklikšķiniet uz pogas Pieslēgties atrodas augšējā labajā stūrī. Ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, pēc tam noklikšķiniet uz "turpināt".
Aizmirsi savu paroli ?
Ja esat pazaudējis vai aizmirsis savu paroli, vienkārši noklikšķiniet uz šīs saites Aizmirsi savu paroli un ļaujiet sevi vadīt pēc ekrānā redzamajiem norādījumiem. Pēc tam jūs saņemsit e-pastu ar saiti, kas ļaus jums viegli izveidot jaunu paroli.
Kā es varu mainīt sava profila informāciju?
Vienkārši ievadiet lapā savus akreditācijas datus Pieslēgties.
Pēc tam sadaļā “Jūsu profils” varat piekļūt šādai informācijai:
Jūsu personiskā informācija.
Jūsu kuponi ir atskaitāmi nākamā pasūtījuma maksājuma posmā.
Jūsu adrešu grāmata.
Kā gūt labumu no informatīvā izdevuma un labajiem piedāvājumiem?
Veidojot savu profilu, vienkārši atzīmējiet izvēles rūtiņu. Vēlos saņemt Motoblouz biļetenu un izmantot visus izdevīgos piedāvājumus! Varat arī pārvaldīt šo abonementu no sava personiskā informācija.
Lai anulētu abonementu un vairs nesaņemtu mūsu biļetenu, noņemiet atzīmi no izvēles rūtiņas un saglabājiet izmaiņas.
Kas man jādara, ja nesaņemu e-pasta ziņojumus no MOTOBLOUZ ?
Mēs aicinām jūs pārbaudīt, vai jūsu e-pasta lodziņā nav mēstuļu vai nevēlamā pasta. Ja nevarat tur atrast mūsu e-pastus, aicinām sazināties ar motociklu konsultantu.
Piegādes informācija un pieejamības datums
Vai uzzināt mana produkta pieejamību?
Katra produkta pieejamība ir norādīta tās lapas labajā pusē tieši zem tā cenas.
Ja izmēra izvēle ir nepieciešama, preces pieejamību uzzināsiet, kad izmērs būs izvēlēts.
Uzziniet, vai mans produkts ir noliktavā.
Ja vēlamā prece ir noliktavā, parādās informācija "Ir noliktavā".
Mans izmērs ir pelēks, es nevaru to atlasīt. Ko tas nozīmē?
Diemžēl tas nozīmē, ka jūsu izmērs ir izpārdots.
Tā kā to vairs nevar pasūtīt no mūsu piegādātāja, izmēru vairs nevar izvēlēties un tāpēc tas kļūst pelēks.
Mans izmērs ir izpārdots, kā es varu zināt, vai tas atgriezīsies noliktavā?
Ja jūsu izmērs nav noliktavā, tas ir tāpēc, ka arī mūsu piegādātājs nav noliktavā. Tāpēc pašlaik nav pieejama kavēšanās.
Mūsu vietne ir tieši saistīta ar mūsu piegādātāju krājumiem, ja tas atkal nonāks ražotāja noliktavā, jūs varēsiet to vēlreiz pasūtīt mūsu vietnē.
Mūsu atjauninājumi ir katru dienu.
MAKSĀJUMI
Maksājums ar kredītkarti?
Maksājums tiek veikts mūsu drošajā maksājumu saskarnē, kad Motoblouz tiek veikti pasūtījumi, kas nozīmē, ka trešā puse nevar ļaunprātīgi izmantot bankas informāciju.
Motoblouz apliecina, ka tajā nav nekādas bankas informācijas, kas ievadīta pasūtījuma procesa laikā. Visa bankas informācija tiek pārsūtīta reāllaikā mūsu partnerim Sogenactif.
Tā kā jūsu konts tiek debetēts, kad tiek sagatavots pasūtījums, Sogenactif nodrošina mums debeta priekšautorizāciju, kas ir derīga 6 dienas.
Ja sūtījums tiek veikts pēc šīm 6 dienām, jūsu konts var tikt pārbaudīts vēlreiz.
Maksājumu drošība: jūsu kredītkartes informācija tiek šifrēta, izmantojot TLS (Transport Layer Security) protokolu, un tā nekad netiek nodota tīklā nešifrēta.
Maksājums tiek veikts tieši bankā. Motoblouz nekādā gadījumā nav piekļuves šai kontaktinformācijai, un tā neglabā to savos serveros.
PROMO KODI
Motoblouz saviem klientiem regulāri piedāvā atlaižu kodus!
Izmantojiet Motoblouz priekšrocības, izmantojiet pašreizējos izdevīgos iecienītāko zīmolu piedāvājumus un ietaupiet uz pirkumiem. Katru dienu pārbaudiet mūsu reklāmas kodu sarakstu.
Uzmanīgi izlasiet reklāmas kodu lietošanas nosacījumus, lai izvēlētos savam gadījumam vispiemērotāko atlaižu kodu. Motoblouz reklāmas kodus nevar kombinēt savā starpā.
Kā gūt labumu no mūsu Motoblouz piedāvājumiem?
- - Es iepērkos Motoblouz .
- - Es izvēlos savus produktus.
- - Es ievadu savu reklāmas kodu, apstiprinot grozu.
- - Es apstiprinu, un cena tiek atjaunināta automātiski.
- - Noklikšķinu uz “Veikt pasūtījumu” un ļaujos vadīties.
- - Jūsu pasūtījuma daļējas vai pilnīgas atgriešanas gadījumā reklāmas kods tiks automātiski pārrēķināts atbilstoši komercdarbības nosacījumiem, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.
PRECES JAUTĀJUMI
Kā izvēlēties sava produkta izmēru?
Visās produktu lapās ir poga “Izmēru ceļvedis”, kas ļauj noteikt izmērus un tādējādi izvēlēties pareizo izmēru.
Varat arī lasīt klientu atsauksmes, lai gūtu priekšstatu, kā arī sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, ja rodas jautājumi.
Kā izvēlēties ķiveri?
Jums ir iespēja izvēlēties starp vairākām ķiveru kategorijām: pilnas sejas, moduļu, reaktīvo ķiveru, piedzīvojumu vai cross .
Ķiveres svars ir kritērijs, ko bieži uzskata par svarīgu. Ja daudzi parametri var svērt svaru - burtiski! - svara ietekme faktiski ir atkarīga no ķiveres lietošanas veida.
Iekšējais saules aizsargkrēms, deguna pārsegs un priekšautiņi optimizē komfortu. Mūsu motociklu konsultanti ir šeit, lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli.
Kā izvēlēties cimdus?
Aizsardzības un komforta elementi motociklistam, ir vairāki modeļi: vasaras, starpsezonas, ziemas, sacīkšu, cross . Izvēlieties no vairāk nekā 1500 cimdu pāru klāsta. Mūsu motociklu konsultanti ir šeit, lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli.
Kā izvēlēties motocikla daļas?
Neatkarīgi no tā, vai meklējat bagāžu, detaļas vai piederumus savam motociklam: mēs piedāvājam filtrēt visas preces ar zīmolu, gadu un modeli. Rezultātu augšējā kreisajā stūrī ir pieejami filtri, lai precizētu parādītos produktus. (Atlasiet “specific”, lai ierobežotu ar jūsu motocikla modeli saderīgiem produktiem piedāvāto rezultātu skaitu.).
Tādā veidā jūs varat būt pārliecināti, ka atradīsiet produktus, kas ir saderīgi ar jūsu motociklu.
Mūsu motociklu konsultanti ir šeit, lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli.