Pārdošanas noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi, kas attiecas uz šiem vispārējiem pārdošanas nosacījumiem
Šie vispārīgie pārdošanas nosacījumi, turpmāk tekstā “CGV”, attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti tīmekļa vietnē pēc adreses www. motoblouz, turpmāk tekstā “Vietne”, ko publicējis uzņēmums D3T DISTRIBUTION , turpmāk tekstā “ MOTOBLOUZ ”, vienkāršotā akciju sabiedrība ar 9271,62 €uros kapitālu, reģistrēta Arras (Francija) RCS ar numuru 478 566 250, un tās vadītājs birojs 72 rue Elie Cartan, Gare d'Eau 62220 CARVIN amatniecības zona, ko pārstāv Jérôme Dalidet kungs.
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir pieejami interneta lietotājiem, apmeklētājiem vai Klientiem Vietnē, kur ar tiem var tieši iepazīties, un tos viņiem var arī paziņot pēc vienkārša pieprasījuma ar jebkādiem līdzekļiem.
Reģistrējoties Vietnē, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem, tiem piekrītot, uzliekot viņam līgumiski saistošus to noteikumus. MOTOBLOUZ patur tiesības jebkurā laikā pielāgot vai mainīt Vispārējos noteikumus un nosacījumus. Izmaiņu gadījumā katram pasūtījumam tiks piemēroti Vispārīgie noteikumi un nosacījumi, kas ir spēkā pasūtījuma veikšanas dienā.
MOTOBLOUZ patur tiesības jebkurā laikā un bez brīdinājuma mainīt Vietnes saturu vai tajā pieejamos pakalpojumus un/vai uz laiku vai pavisam pārtraukt visas Vietnes vai tās daļas darbību.
2. Mūsu piedāvājums
Visi preču, pakalpojumu un piegādes noteikumu piedāvājumi par cenām, kas norādītas eiro, ir spēkā to dalībvalstu teritorijās, kurās MOTOBLOUZ tirgo savus produktus, pieejamo krājumu robežās.
Piemērotā PVN likme atšķiras atkarībā no valsts, kurā tiek veikts pasūtījums.
Pasūtījumiem ārpus Eiropas Savienības, precēm tiks izrakstīti rēķini bez nodokļiem un būs jāmaksā piegādes izmaksas, kas aprēķinātas atbilstoši galamērķa valstij un pakas svaram. Saņemot paku, būs jāmaksā muitas nodevas un vietējais PVN atkarībā no galamērķa valsts. Piegādes izmaksu summa tiks norādīta, izvēloties piegādes veidu.
Ja rodas jautājumi par piegādes izmaksām pasūtījumiem ārpus Eiropas Savienības, sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu tieši pa e-pastu, noklikšķinot uz šī saite. Uz katras preces, ko pārdodam, ir apraksts ar produkta būtiskām īpašībām. Tomēr var rasties nelielas atšķirības, tāpēc ieteicams sazināties ar mūsu klientu apkalpošana ja rodas šaubas.
Fotogrāfijas, kas ilustrē preces un to apraksts, nav līguma dokuments.
Mūsu komandas dara visu nepieciešamo, lai ar prezentācijā izmantotajiem attēliem vai fotogrāfijām nodrošinātu patiesu priekšstatu par pārdošanai piedāvātajiem produktiem. Tomēr atšķirības var parādīties jo īpaši tehnisku ierobežojumu, krāsu atveides vai klienta aprīkojuma (interneta pārlūkprogrammas, izmantotā ekrāna) dēļ. Tāpēc Motoblouz iesaka klientam iepazīties ar vietnē redzamo produktu aprakstu, lai uzzinātu to būtiskās īpašības.
Izņemot garantijas gadījumu (skatiet tālāk 10. pantu), jebkura darbība starp Motoblouz un tā klientiem, kas nav apstrīdēta 14 dienu laikā pēc piegādes, nevar būt par iemeslu sūdzībām.
3. Klienta konta izveide
Lai veiktu pasūtījumu Vietnē, Klientam vispirms ir jāizveido savs personīgais klienta konts. Pēc izveides, lai tai piekļūtu, Klientam ir jāidentificējas, izmantojot savu lietotājvārdu un personīgo un konfidenciālo paroli.
Katrs Klients apņemas ievērot stingru konfidencialitāti attiecībā uz datiem, īpaši lietotājvārdu un paroli, ļaujot piekļūt savai klientu zonai, Klients atzīstot, ka ir pilnībā atbildīgs par piekļuvi pakalpojumam, izmantojot savu lietotājvārdu un paroli, ja vien nav pierādīta krāpšana.
Turklāt katrs Klients apņemas nekavējoties informēt MOTOBLOUZ sava identifikatora un/vai paroles nozaudēšanas, piesavināšanās vai krāpnieciskas izmantošanas gadījumā.
Pēc personīgās klientu zonas izveidošanas Klients saņems e-pastu, kas apstiprinās klienta zonas izveidi. Klients, reģistrējoties, apņemas:
- pakalpojuma reģistrācijas veidlapas ievadīšanas laikā sniegt patiesu, precīzu, atjauninātu informāciju un jo īpaši neizmantot nepatiesus vārdus vai adreses, vai vārdus vai adreses bez atļaujas to darīt
- pastāvīgi atjaunināt reģistrācijas datus, lai nodrošinātu, ka tie vienmēr ir patiesi, precīzi un atjaunināti
Turklāt Klients apņemas nedarīt pieejamu un neizplatīt nelikumīgu vai nevēlamu informāciju (piemēram, informāciju, kas veido identitātes zādzību) vai pat kaitīgu informāciju (piemēram, vīrusus). Pretējā gadījumā MOTOBLOUZ pēc saviem ieskatiem varēs apturēt Klienta piekļuvi Vietnei.
Klients atzīst, ka interneta īpašības un ierobežojumi negarantē datu pārraides internetā drošību, pieejamību un integritāti.
Tāpēc MOTOBLOUZ negarantē, ka Vietne un tās pakalpojumi darbosies bez pārtraukumiem vai darbības traucējumiem. Jo īpaši tā darbība var tikt īslaicīgi pārtraukta apkopes, atjauninājumu vai tehnisku uzlabojumu dēļ vai satura un/vai prezentācijas maiņas dēļ. MOTOBLOUZ nevar saukt pie atbildības par jebkādu Vietnes un tās pakalpojumu izmantošanu, ko Klienti izmanto, pārkāpjot šos Vispārējos noteikumus un nosacījumus, un par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, ko šī izmantošana varētu radīt Klientam vai trešajai pusei.
Jo īpaši MOTOBLOUZ nevar būt atbildīgs par Klienta nepatiesām deklarācijām.
Gadījumā, ja MOTOBLOUZ tiek saukts pie atbildības par šādu kāda Klienta vainu, tas apņemas garantēt MOTOBLOUZ pret jebkādu pret to pasludināto notiesāšanu, kā arī atlīdzināt visus izdevumus, jo īpaši pārstāvību, lai aizstāvētu savas tiesības. tiesās.
4. Pasūtījums
Pasūtījumu var reģistrēt vietnē tikai tad, ja esat skaidri identificējies, vai nu ievadot savu lietotājvārdu un paroli, kas ir stingri personiski jums, vai izveidojot kontu vietnē www. motoblouz , ja vēl neesat reģistrējies.
Jebkurš pasūtījums nozīmē pārdošanai pieejamo produktu cenu un apraksta pieņemšanu. Līgums tiek noslēgts, kad tiek izsniegts Jūsu pasūtījuma apstiprinājums. Tiklīdz jūsu pasūtījums tiks apstiprināts, tas tiks nosūtīts mūsu loģistikas dienestiem apstrādei. premier automātisko apstiprinājuma e-pastu saņemsit stundas laikā.
Atgādinām, ka pasūtījuma apstiprināšana nozīmē pienākumu samaksāt norādīto cenu.
Bet jebkurā laikā jūs varat iegūt informāciju par savu pasūtījumu, sazinoties ar mums: vietnē www. motoblouz sadaļā “Kontaktpersona”, pēc tam “kontaktforma”, vai pa pastu uz:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
Ūdens stacijas ZA
62220 CARVIN
Francija
5. Cena
Cenas norādītas eiro (€) un ir ņemtas vērā valstī spēkā esošais PVN.
Akcijas gadījumā MOTOBLOUZ apņemas piemērot akcijas cenu jebkuram pasūtījumam, kas veikts akcijas laikā.
Cena ir jāmaksā pilnā apmērā pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Parādītās cenas ietver atlaides un atlaides, ko MOTOBLOUZ var piedāvāt.
Ja tiek piemērotas piegādes vai transporta izmaksas (skat. 7. punktu zemāk), tās tiks pieskaitītas pasūtījuma cenai un norādītas atsevišķi pirms Klienta veiktās apstiprināšanas. Kopējā Klienta parāda summa un tās rekvizīti ir norādīti katra pasūtījuma apstiprinājuma lapā.
6. Maksājums un drošība
6.1 ar bankas karti
Maksājums tiek veikts, izmantojot mūsu partnera Glopal drošo maksājumu saskarni, veicot pasūtījumu vietnē motoblouz . Maksājums ar kredītkarti ir pilnīgi drošs. Motoblouz apliecina, ka tajā nav nekādas bankas informācijas, kas ievadīta pasūtījuma procesa laikā. Visa bankas informācija tiek pārsūtīta reāllaikā mūsu partnerim Glopal. Par pirkumiem, kas veikti tīmeklī, jūsu konts tiks debetēts jūsu pasūtījuma apstiprināšanas laikā.
Maksājumu drošība: jūsu kredītkartes informācija tiek šifrēta, izmantojot TLS (Transport Layer Security) protokolu, un tā nekad netiek nodota tīklā nešifrēta. Maksājums tiek veikts tieši bankā. Motoblouz nekādā gadījumā nav piekļuves šai kontaktinformācijai, un tā neglabā to savos serveros. Šī iemesla dēļ jums tie tiek atkārtoti lūgti par katru jaunu darījumu mūsu vietnē.
6.2. klauzula par īpašumtiesību saglabāšanu
Produkti paliek MOTOBLOUZ īpašumā, līdz Motoblouz ir pilnībā savācis pasūtījumu. Tomēr piegādes brīdī piegādāto preču riski tiek nodoti klientam.
6.3. nemaksāšana
MOTOBLOUZ patur tiesības atteikties veikt piegādi vai izpildīt pasūtījumu no patērētāja, kurš nav pilnībā vai daļēji apmaksājis iepriekšējo pasūtījumu vai ar kuru tiek risināts maksājuma strīds.
6.4. krāpšanas apkarošanas kontrole
Liela problēma ir jūsu pasūtījumu nodrošināšana vietnē Motoblouz . Tāpēc pasūtījumi tiek pārbaudīti pirms nosūtīšanas.
Šīs kontroles ietvaros un lai apkarotu krāpšanu un maksāšanas līdzekļu uzurpāciju internetā, Motoblouz var lūgt klientam uzrādīt identitāti un adresi. Atkarībā no saņemšanas datuma jūsu pasūtījuma piegādes laiks var tikt pagarināts.
Ja šo dokumentu pārbaude izrādīsies labvēlīga, pasūtījums tiks apstiprināts. Pretējā gadījumā vai nesaņemšanas gadījumā Motoblouz patur tiesības atcelt pasūtījumu. Pēc tam tā tiktu atcelta un pēc tam atmaksāta.
7. Piegādes noteikumi un laiki
7.1. piegādes noteikumi
MOTOBLOUZ apņemas cik vien iespējams ievērot piegādes datumu, kas jums norādīts kā norāde jūsu pasūtījuma kopsavilkumā un pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā. Jums tiks norādīts arī piegādes datums, kad būsiet izvēlējies sev piemērotāko piegādes veidu.
Pasūtot vairākas preces, piegādes laiks, kas jāņem vērā, ir visilgākais. Piemēram, ja pasūtāt jaku, kas tiek nosūtīta 48 stundu laikā, bet ķiveri - 7 dienu laikā, viss pasūtījums tiks nosūtīts 7 dienu laikā.
Pakas tiek nosūtītas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētku dienas.
7.2. piegādes veidi
Motoblouz sadarbojas ar IMX, lai piegādātu jūsu produktus uz jebkuru vietu pasaulē vislabākajos apstākļos. Izmantojot savus partnerus un līgumus ar 245 pēdējās jūdzes līderiem, IMX piedāvā pilnu piegādes pakalpojumu klāstu visā pasaulē.
Uzņēmums Motoblouz piedāvā 2 piegādes metodes starptautiskajiem tirgiem:
Standarta piegāde mājās
Piegādes politika standarta piegādei mājās:
Jūs saņemsiet e-pastu no mūsu pārvadātāja, parasti dienu pirms piegādes, lai informētu jūs par paredzamo piegādes datumu. Lai piegādātu sūtījumu, autovadītājs var lūgt PIN kodu, kas saņemts ar SMS un/vai e-pastu
Summa ar nodokli par piegādes izmaksām | ||
Attiecīgās valstis | Laika limits | |
Piegādes izmaksas 10,07 €, ieskaitot nodokli pasūtījumiem <200,66 €, ieskaitot nodokli Bezmaksas piegāde pasūtījumiem > 200,66 €, ieskaitot nodokļus |
Vācija Austrija Beļģija Itālija Luksemburga Nīderlande Portugāle |
Vācija: 4 darba dienas Austrija: 72h Beļģija : 48h Itālija, Luksemburga, Nīderlande, Portugāle: 5 darba dienas |
Piegādes izmaksas 20,16 €, ieskaitot nodokli pasūtījumiem <200,66 €, ieskaitot nodokli Piegādes izmaksas 10,07 € pasūtījumiem >200,66 €, ieskaitot nodokli |
Igaunija Somija Īrija Latvija Lietuva Slovākija Slovēnija |
Igaunija, Somija, Latvija, Lietuva, Slovākija un Slovēnija: 6 darba dienas: Īrija: 4 darba dienas |
Piegādes izmaksas 20,16 €, ieskaitot nodokli neatkarīgi no groza summas | Kipra Grieķija Malta |
6 darba dienas |
*Paredzamie piegādes datumi, kuros nav ņemti vērā kavējumi, ko var izraisīt muitas dienests.
Ja piegādes laikā neesat klāt :
Ja jūsu pakas izmērs to atļauj, tā tiks ievietota jūsu pastkastē.
Pretējā gadījumā jums tiks atstāts paziņojums par piegādi, aicinot jūs izņemt sūtījumu no pasta nodaļas vai pārraides punkta, kas atrodas netālu no jums.
Šīs cenas var būt atkarīgas no īpašām komerciālām operācijām. Norādītie piegādes laiki ir norādīti darba dienās un norādīti kā tāme.
Ja veicat ļoti lielu pasūtījumu (aptuveni preču palete), piegāde var tikt pielāgota un piegādes laiks var tikt pagarināts. Šajā gadījumā ar jums sazināsies motociklu konsultants.
Ekspress piegāde mājās
Piegādes politika ātrai piegādei mājās (pieejama tikai Beļģijā, Vācijā un Itālijā)
Summa ar nodokli par piegādes izmaksām | |
Cenas un paredzamie piegādes datumi | |
Vācija | No 12,09 € par 48 stundu piegāde No 25,20 € līdz 35,28 € 24 stundu piegāde (cena, pamatojoties uz iepakojuma svaru) |
Nīderlande | No 12,09 € par 48 stundu piegāde No 25,20 € līdz 35,28 € 24 stundu piegāde (cena, pamatojoties uz iepakojuma svaru) |
Beļģija un Luksemburga | No 10,07 € par 24 stundu piegādi |
Itālija | No 12,09 € piegādei 72 stundu laikā |
Portugāle | No 25,20 € līdz 35,28 € a 24h piegāde (cena, pamatojoties uz iepakojuma svaru) |
*Paredzamie piegādes datumi, kuros nav ņemti vērā kavējumi, ko var izraisīt muitas dienests.
Šīs cenas var būt atkarīgas no īpašām komerciālām operācijām.
Norādītie piegādes laiki ir norādīti darba dienās un norādīti kā tāme.
Ja pasūtījums ir ļoti liels (aptuveni preču palete), var tikt veikta piegāde pēc izmēra un piegādes laiks var tikt pagarināts. Šādā gadījumā ar klientu sazināsies motociklu konsultants.
Kad klients izvēlas sev vēlamo transporta veidu, pārvadātāja vārds šajā posmā neparādās. Lai nodrošinātu vislabāko pakalpojumu kvalitāti, Motoblouz sadarbojas ar vairākiem pārvadātājiem, katram piegādes veidam.
Citiem vārdiem sakot, klients izvēlas sev piemērotāko transporta veidu, un Motoblouz izlemj par pārvadātāju, kurš, iespējams, apmierinās šo pieprasījumu ar vislabākajiem nosacījumiem (pamatojoties uz cenu, pakalpojuma kvalitāti, jūsu piegādes vietu).
Klients, nosūtot pasūtījumu, būs informēts par izmantoto pārvadātāju. Pēc tam viņiem tiks nosūtīts e-pasts, jo īpaši norādot izvēlētā pārvadātāja nosaukumu, kā arī viņu pakas izsekošanas numuru.
Transportēšanas iemeslu dēļ produktus (šķidrumus, riepas utt.) nevar nosūtīt uz noteiktām valstīm.
Prombūtnes gadījumā piegādes brīdī :
- Ja pakas izmērs to atļauj, tā tiks ievietota klienta pastkastītē.
- Pretējā gadījumā pārvadātājs norādīs savus izņemšanas veidus.
pasūtījumiem piemēroti nodokļi 7.3
Pasūtījumiem uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības, par precēm tiks izrakstīti rēķini bez nodokļiem un klientam būs jāmaksā piegādes izmaksas, kas aprēķinātas atbilstoši galamērķa valstij un pakas svaram. Saņemot paku, papildus būs jāmaksā muitas nodevas, PVN un citi vietējie nodokļi atkarībā no galamērķa valsts:
- visas nodevas un nodokļus muitas dienesti aprēķina no pasūtījuma summas, ieskaitot transportu
- ja klients izvēlas "ātro" pārvadātāju, tad tas papildus iekasēs no viņa vienotas likmes administrācijas maksu (parasti no 20 līdz 30,25 €), kas atbilst faktam, ka viņš ar muitas deleģējumu veic aprēķinu un nodevu un nodokļu iekasēšana, kas ietaupa klientam piegādes laiku.
7.4. PAPILDU INFORMĀCIJA
Kompensāciju nevar pieprasīt, ja preci nevar piegādāt: vai nu pēc neparedzētas ražošanas apturēšanas, vai pēc streikiem, negadījumiem, dabas katastrofām, nespējas iegūt krājumus vai citu iemeslu dēļ, kurus mēs nevaram ietekmēt.
Svētku dienās pasūtījumu piegāde nav iespējama.
Lai iegūtu vairāk informācijas, nevilcinieties sazināties ar mūsu klientu apkalpošana
8. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar 2011. gada 25. oktobra Direktīvu 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, kas transponētas dalībvalstu tiesību aktos, jums ir 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas, lai izmantotu atteikuma tiesības bez nepieciešamības pamatot savu lēmumu vai radīt citas izmaksas.
Pasūtot vairākas preces atsevišķi, termiņš sākas no pēdējās preces saņemšanas.
Lai izmantotu savas atteikuma tiesības, jums par savu lēmumu jāpaziņo uzņēmumam D3T DISTRIBUTION , izmantojot attiecīgi aizpildītu atteikuma veidlapu, kas norādīta zemāk Vispārējos pārdošanas noteikumos, vai ar jebkādu nepārprotamu korespondenci, kurā izteikta vēlme atkāpties:
- Uz šādu pasta adresi (zīmoga datums kā pierādījums): uzņēmums D3T DISTRIBUTION , 72 rue Elie Cartan 62200 CARVIN;
- vai nu pa e-pastu, noklikšķinot šajā saitē
Lai iegūtu papildu informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu, varat sazināties ar mums, izmantojot saziņas veidlapu vietnē www. motoblouz .
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā mēs atmaksāsim samaksātās summas, ieskaitot piegādes izmaksas:
- ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs esam informēti par jūsu lēmumu atteikties, tomēr šis datums tiek atlikts līdz atgrieztās(-o) preces(-u) vai to nosūtīšanas apliecinājuma saņemšanai, un izvēlētais datums ir premier no šiem datumiem. faktus ;
- izmantojot tos pašus maksāšanas līdzekļus, kas tika izmantoti pasūtījuma veikšanas brīdī, ja vien puses nav vienojušās par citu atmaksas veidu.
Informējam, ka, izvēloties dārgāku piegādes veidu par standarta piegādes veidu, piegādes izmaksas Jums tiks atmaksātas līdz standarta piegādes izmaksām.
Jums ir jāatgriež vai jāatgriež prece(-es) 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikuma lēmumu, un atgriešanas izmaksas ir jūsu atbildība.
9. Produktu atgriešanas nosacījumi (izņemot juridiskās vai komerciālās garantijas)
9.1 kad atgriezt preci?
Jums ir 60 dienas no saņemšanas dienas, lai atgrieztu preces mums, lai saņemtu naudas atmaksu.
9.2 kā atgriezt preci?
Atgrieziet preci kastē, kurā tā jums tika nosūtīta, vai identiskā kastē (pastiprināta, tāda paša izmēra), ja premier ir bojāta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka komerciālais iepakojums nav paredzēts preču pārvadāšanai. Lai saglabātu preces oriģinālo kastīti, atgriešana jāveic, iesaiņojot to kartona kastē kā sākotnējās sūtīšanas laikā.
9.3. nosacījumi, lai tiktu pieņemta jūsu atgriešanās?
Jums ir 60 dienas no saņemšanas dienas, lai atgrieztu preces mums, lai saņemtu naudas atmaksu.
Precēm jābūt nelietotām, to oriģinālajā iepakojumā un jābūt ar etiķetēm. Atsevišķus produktus nevar atgriezt: pēc pasūtījuma izgatavotas, personalizētas, ātrbojīgas vai ēdamas preces.
Ja šie produkti tiks atgriezti, mēs tos nosūtīsim atkārtoti. Ja tie tiek atgriezti atkārtoti, mēs paturam tiesības tos paturēt bez atmaksas.
Bojātu vai nepareizu preču atgriešana ir jāapstiprina mūsu klientu apkalpošanas dienestam.
Ja prece ir bojāta, nepareiza vai nav saderīga, jūsu atgriešanas piegādes izmaksas tiks atmaksātas, ja jūsu pieprasījums tiks apstiprināts.
Mēs paturam tiesības nepieņemt bojātu preču atgriešanu bez apstiprinātas pretenzijas.
Ja vēlaties jaunu preci, lūdzu, atgrieziet saņemto preci, lai saņemtu naudas atmaksu. Pēc tam jums būs jāveic jauns pasūtījums. Otrā sūtījuma piegādes izmaksas, kā arī atgriešanas izmaksas netiek atmaksātas.
Lūdzu, ņemiet vērā: pēcpārdošanas serviss patur tiesības atteikt atgriešanu, ja netiek ievērots kāds no nosacījumiem, iepakojums tiks atgriezts tieši jums.
9.4. Kā iesniegt atgriešanas pieprasījumu?
Pasūtījumu vēsturē atrodiet to, kas attiecas uz konkrēto preci (tai jābūt jaunākai par 60 dienām). Šis process jums tiks soli pa solim izskaidrots, taču noteikti izdrukājiet kopsavilkumu, ko pievienot savai pakotnei.
Preces(-u) atgriešana tiek veikta ar saviem līdzekļiem, izmaksas ir jūsu atbildība.
Ja nepieciešams, jebkurā muitas iestāžu dokumentā jūs aicinām norādīt, ka šī ir preces(-u) atgriešana, lai izvairītos no papildu nodokļu uzlikšanas.
10. Preču garantija
10.1. KOMERCIĀLĀ GARANTIJA
Uz pārdotajām precēm attiecas komercgarantija, kuras mērķis ir garantēt to atbilstību un nodrošināt pirkuma cenas atmaksu, preču nomaiņu vai remontu. Tas neattiecas uz defektiem, kas radušies neparastas vai nepareizas lietošanas rezultātā vai tādu iemeslu dēļ, kas nav saistīti ar produktu raksturīgajām īpašībām, vai defektiem, kas minēti produkta lapā saistībā ar "otrās izvēles/atjaunotiem" produktiem.
Informācija par jebkādām tirdzniecības garantijām saistībā ar pārdošanai piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem (jo īpaši garantijas saturs, tās īstenošanas noteikumi, cena, ilgums, teritoriālais apjoms, kā arī galvotāja nosaukums un adrese atkarībā no attiecīgie produkti, pakalpojumi un zīmoli) tiek informēti klientam, ja nepieciešams, katra produkta un pakalpojuma lapā tiešsaistes tirdzniecības zonā.
10.2. JURIDISKĀ GARANTIJA
Neatkarīgi no iepriekš norādītās tirdzniecības garantijas, uz izstrādājumiem attiecas juridiskā atbilstības garantija, kas noteikta ES 2019. gada 20. maija Direktīvā 2019/771 par atsevišķiem aspektiem attiecībā uz preču pārdošanas līgumiem, kas transponēta dalībvalstu tiesību aktos. .
Ja rīkojaties juridiskās atbilstības garantijas ietvaros, jūs gūstat labumu no divu (2) gadu perioda no preču piegādes, lai rīkoties.
11. Personas datu aizsardzība
Jebkurā laikā un, piemērojot Vispārīgo datu aizsardzības noteikumu 15. līdz 21. pantu, jums ir tiesības piekļūt, labot, dzēst, ierobežot apstrādi, pārnesamību un iebilst.
Jūs varat izmantot šīs tiesības pats, sazinoties ar mums uz šo adresi: dpo@motoblouz.com vai, ja iespējams, pats izmantojot šīs tiesības sava klienta konta īpašajā lapā.
Veicot pasūtījumu, mēs piedāvājam jums iespēju saņemt reklāmas piedāvājumus pa e-pastu. Ja vēlaties saņemt šādus piedāvājumus, vienkārši atzīmējiet izvēles rūtiņu, reģistrējoties pasūtījuma lapā vai sadaļā “Mans konts – mani abonementi/biļetens”.
Jūs jebkurā laikā saglabājat iespēju bez maksas iebilst pret Motoblouz veikto komerciālo izpēti, noklikšķinot uz saites “atteikties no abonēšanas” katra e-pasta apakšā, izveidojot savienojumu ar vietni savā klientu zonā, sazinoties ar mums līdz e-pastu vai sūtot vēstuli uz:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
Ūdens stacijas ZA
62220 CARVIN
Francija
12. Pilnīgums
Šie vispārīgie pārdošanas nosacījumi veido līgumu, kas regulē attiecības starp Klientu un MOTOBLOUZ .
Tie veido visas tiesības un pienākumus, kas regulē šīs attiecības.
Ja viens vai vairāki šo vispārējo pārdošanas nosacījumu nosacījumi tiek pasludināti par spēkā neesošiem, piemērojot likumu, noteikumu vai pēc galīga tiesas lēmuma, pārējie noteikumi saglabā savu spēku un darbības jomu.
Turklāt faktu, ka viena no pusēm neizmanto to, ka otra puse ir pārkāpusi kādu no šo vispārējo pārdošanas nosacījumu nosacījumiem, nevar tikt interpretēta kā tās atteikšanās no to izmantošanas vēlāk.
13. Strīdu izšķiršana
Uz šiem vispārīgajiem pārdošanas nosacījumiem attiecas dalībvalsts nacionālie tiesību akti, kas definēti saskaņā ar EK 2008.gada 17.jūnija Regulas Nr.593/2008 noteikumiem par līgumsaistībām piemērojamiem tiesību aktiem, īpaši 6.pantu.
Jebkura sūdzība saistībā ar līguma izpildi vai interpretāciju vispirms ir jāiesniedz rakstiski uzņēmuma D3T DISTRIBUTION klientu apkalpošanas dienestam vai nu pa e-pastu, noklikšķinot uz šajā saitē, vai izmantojot saziņas veidlapu, kas pieejama vietnē www. motoblouz.
Papildus un saskaņā ar 2013. gada 21. maija Regulas (ES) Nr. 524/2013 14. pantu par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē MOTOBLOUZ informē, ka Eiropas Komisija ir izveidojusi platformu patērētāju sūdzību apkopošanai pēc pirkumu tiešsaistē, lai pēc tam tos nosūtītu kompetentajiem valsts starpniekiem.
Šī platforma ir pieejama šādā adresē:
Jebkurš strīds vai tiesvedība, kas izriet no šo vispārējo pārdošanas nosacījumu izpildes vai interpretācijas un ko puses nav atrisinājušas draudzīgā ceļā, tiks pakļautas Tiesas jurisdikcijai, kas noteikta saskaņā ar civilprocesa noteikumiem, kas noteikti ES regulas Nr. 2015/20212 (2012. gada 12. decembris), jo īpaši saistībā ar tiesu jurisdikciju, jo īpaši 7. pants.
14. Autortiesības
Jebkurai vietnes Motoblouz vai Access-moto.com elementu reproducēšanai, pat daļējai, ir nepieciešama iepriekšēja rakstiska piekrišana no SAS D3T Distribution .
Motoblouz un Access-Moto.com ir SAS D3T Distribution īpašums
15. Intelektuālais īpašums
Viss vietnē esošais vai pieejams saturs www. motoblouz, piemēram, teksti, fotogrāfijas, zīmoli, logotipi, ilustrācijas, datu bāzes ir aizsargāti ar intelektuālā īpašuma tiesībām.
Jebkāda pilnīga vai daļēja vietnes reproducēšana vai attēlojums www. motoblouz un tā saturs ir stingri aizliegts.
16. Atteikuma veidlapa
Izņemšanas forma
Pateicamies par šīs veidlapas aizpildīšanu un atsūtīšanu, ja vēlaties izmantot savas atteikuma tiesības saistībā ar vietnē veikto pasūtījumu. www. motoblouz :
SAŅĒMĒJS :
- uzņēmums D3T DISTRIBUTION
- Vienkāršotā akciju sabiedrība ar kapitālu 9271,62 € eiro
- Reģistrēts Arras RCS ar numuru 478 566 250
- Adrese: 72 rue Elie Cartan 62220 CARVIN
- Tālrunis: 0321433304
- E-pasts: contact.eu@motoblouz.com
Ar šo es jums paziņoju par savu atteikšanos no līguma par tālāk norādīto preču pārdošanu:
- Pasūtīts:
- Saņemts:
- Pasūtījuma numurs :
- Klienta vārds:
- Klienta adrese:
Izdari to:
A :
Klienta paraksts (tikai tad, ja šī veidlapa ir paziņota uz papīra)